رَهی نو

هتل بین المللی تبریز

تبریز، فلکه دانشگاه

تخفیف تا

۱۸ %

نمایش روی نقشه

رزرو هتل بین المللی تبریز به دلیل وجود امکانات کامل تفریحی و دارا بودن بهترین استانداردهای غذایی و خدماتی دنیا از پرطرفدارارترین هتل های 4 ستاره تبریز محسوب میشود.

تعداد طبقات 5
تعداد اتاقها 130
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

روم سرویس

Business Center

صندوق امانات

کافی شاپ

رستوران

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 30
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
10 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
25,070,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 30
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
15 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
35,098,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 30
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
15 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
35,098,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 30
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
18 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
47,633,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل بین المللی تبریز

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل بین المللی تبریز واقع در فلکه دانشگاه با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

در خیابان اصلی مرکز شهر یعنی خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه ساختمان عریضی را می‌بینید که قدمتش از نمای بیرونی‌ و معماری دلنشین آن مشخص است. از هرکسی که آدرس هتل چهار ستاره بین المللی تبریز را بپرسید آوازه این هتل چهار ستاره برای انتخاب آن شما را مطمئن می‌کند. اگر  شب به هتل رسیدید که نورپردازی بیرونی ساختمان در ترکیب با معماری باشکوه آن، شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در روز نیز ساختمان با طراحی منحصر به فردش در این خیابان به چشم می‌آید.

امکانات هتل بین المللی در تبریز

معماری هتل، معماری اصیلی است که قدمت آن به سال 1351 برمی‌گردد. البته این هتل در سال 1395 بازسازی شده است. تلفیق معماری سنتی و مدرن با هتل همان کاری را کرده است که باعث می‌شود برای چندمین بار نیز هتل بین المللی تبریز را انتخاب کنید. ساختمان پنج طبقه هتل چهار ستاره بین المللی تبریز، با ظرفیت 130 اتاق آماده استقبال گرمی از شما است.

از محوطه اصلی و سرسبز بیرون هتل که با یک استخر چند گوشه با دو مجسمه دلفین در داخل آن تزیین شده است، عبور کرده از در اصلی که وارد لابی می‌شوید. شکوه و فضای بزرگ به همراه نورپردازی و دکوراسیون لابی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ستون‌های بلند چوبی و لوسترهای شکیل به همراه چوب‌بری‌های روی دیوار، توجه شما را جلب می‌کند. در هر قسمت این لابی با ظرفیت 40 نفر مبل راحتی قرار داده شده است. اینترنت و تلویزیون در لابی قرار دارد.

وعده صبحانه برایتان رایگان است و تنوع آن حسابی اشتهایتان را تحریک می‌کند. حتی اگر جزو آن دسته از افراد باشید که اول صبحی میل به صبحانه ندارند، با دیدن منوی متنوع صبحانه هتل چهار ستاره بین المللی تبریز، میل پیدا خواهید کرد. اگر در فصل بهار یا تابستان در این هتل اقامت داشتید پیشنهاد می‌کنم حتما صبحانه‌تان را در فضای باز هتل که کنار استخر و محوطه سرسبز و خوش آب و هوای بیرون لابی طراحی کردند، میل کنید. جذابیت سفرتان چند برابر می‌شود!

رستوران هتل بین المللی تبریز: در طبقه همکف هتل، رستوران 200 نفره هتل با میز و صندلی‌های چوبی قرار گرفته که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و گیاهی را به دو صورت سلف سرویس یا آماده می‌توانید میل کنید. البته کیفیت صبحانه هتل به نسبت ناهار و شام آن بهتر است. بعد از اینکه غذای محلی خوشمزه در رستوران هتل میل کردید می‌توانید بعدازظهرتان را در کافی شاپ هتل با یک نوشیدنی گوارا در محوطه باز  هتل در زیر سایه کنار آبشار استخر، بگذرانید.

اتاق های هتل بین المللی تبریز

هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سوئیت سه تخته و کانتکت است. چیدمان هر اتاق به نحوی است که با ورودتان حس آرامش دلچسبی شما را در برمی‌گیرد. اگر سوئیت یا کانتکت را که برای تعداد بالای 4 نفر مناسب است، انتخاب کردید، فضای آن طوری است که حس می‌کنید در خانه خودتان هستید.

تخت‌ها راحت و بلند هستند و برای کسانی که در سفر دچار بی خوابی هستند، بسیار مناسب است. کف اتاق‌ها موکت شده که رنگ آن در ترکیب با رنگ کاغذ دیواری هر اتاق که اغلب به رنگ قهوه‌ای هستند، فضای گرم و امنی به محیط بخشیده است. تمام امکانات یک هتل چهار ستاره را در اتاق‌ها خواهید دید. امکانات هتل بین المللی تبریز مثل ماهواره، تلفن، تلویزیون ال سی دی، دراور، کمد لباس، چیلر، اسپیلت، رخت آویز، سشوار، مبلمان، میز و صندلی، آباژور، وسایل بهداشتی مثل حوله، خمیر دندان، شامپو، صابون، مسواک، شانه و ... از جمله امکانات اتاق‌ها است. همچنین از بابت نگهداری اشیا با ارزش و قیمتی نیز خیالتان راحت باشد چرا که صندوق امانات در اتاق‌ها تعبیه شده است.

از بابت اینترنت هم خیالتان راحت باشد، به صورت رایگان و نامحدود در اتاق‌ها وجود دارد منتها سرعت آن ممکن است کمی تداخل ایجاد کند. سرویس بهداشتی در اتاق‌ها به صورت فرنگی است. در صورتی که قصد استفاده از سرویس ایرانی دارید می‌توانید از سرویس موجود در طبقات یا لابی استفاده کنید. رنج قیمت اتاق‌ها از شبی 300 هزار تومان تا حدود یک میلیون تومان ادامه دارد منتها در بازه تخفیف می‌توانید کمتر از این مبلغ اتاق رزرو کنید. نمای دید اتاق‌ها به سمت محوطه سرسبز و گل کاری شده هتل است.

نظرات در مورد هتل بین المللی تبریز

هتل تمیز و برخورد پرسنل فوق العاده مودب و حرفه‌ای بود. اتاق‌ها بزرگ و صبحانه از تنوع خوبی برخوردار هستند. دسترسی عالی هتل، آرامش و تمیزی اتاق‌ها، فضای باز و دلباز محوطه و برخورد خوب پرسنل، شما را نسبت به انتخاب‌تان مطمئن می‌کند. در کل اگر از سرعت اینترنت و قیمت بالای رستوران و تاکسی سرویس چشم پوشی کنیم، این هتل، خاطره سفر خوشی را برایتان به جا می‌گذارد.

اگر ماشین، همراه‌تان است پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت 60 خودرو کارتان را راه می‌اندازد. اگر هم ماشین ندارید، تاکسی سرویس هتل در خدمت شما است. البته به نسبت ممکن است هزینه‌اش بالا باشد که همان با مترو یا بی آرتی جابه جا شوید، برایتان به صرفه‌تر است. موقعیت قرارگیری هتل در خیابان امام خمینی به گونه‌ای است که نزدیک به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید قرار گرفته است. مترو فلکه دانشگاه نیز نزدیک هتل قرار دارد.

قوانین هتل بین المللی تبریز

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر نمی‌باشد.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد کبود 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک ائل گلی 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه قاجار 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا مقبره‌الشعرا 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلیسای سنت استپانوس 3 ساعت با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان 29 بهمن، 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 1،4 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

8.1
فرآیند پذیرش در هتل90%
برخورد پرسنل پذیرش84.8%
نظافت هتل86.2%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی83.8%
کیفیت غذا و نوشیدنی76.2%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)64.8%
قیمت اتاق نسبت به امکانات75.2%
پشتیبانی رهی نو86.3%

نظرات کاربران ( ۲۱ نظر)

کیمیا ۱۴۰۲/۷/۱۲

هتل بسیار تمیز رفتار پرسنل عالی کیفیت صبحانه عالی و هتل بسیار قشنگیه ولی عکسای خوبی ازش نذاشتن

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۲۵

کیمیای عزیز خوشحالیم که اقامت خوبی داشتید و ممنون از ثبت نظرتون، موردی که گفتید بررسی میکنیم. امیدواریم که سفرها و اقامتهای خوبی در پیش داشته باشید

علی حاج ابوالفتح اقامت داشته ۱۴۰۲/۶/۱۲

همه چیز خوب و مرتب بود، فقط رسیدی از رهی نو بابت پرداخت مبلغ دریافت نکردم.

  مدیر سایت۱۴۰۲/۶/۱۳

علی عزیز برای دریافت فاکتور میبایست ابتدا درخواست آنرا در حساب کاربری خود صفحه رهی نو ثبت نمایید و سپس برایتان ارسال میشود جهت راهنمایی بیشتر میتوانید با رهی نو تماس بگیرید

طاهره آقاجانی ۱۴۰۲/۲/۲۱

رفتار پرسنل بسیار خوب . نظافت خوب . صبحونه خیلی خوب . دسترسی ب همه جا آسان . ولی کتری برقی نداره . دستشویی جای صابون نداره .بالشا خیلی بد بود .

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۸

خانم آقاجانی خیلی ممنون از اینکه نظر مفید خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید مواردی که فرمودید از طریق هتل پیگیری میشود تا عزیزان دیگر موارد ناخوشایند رو تجربه نکنند

رضا ۱۴۰۱/۱۲/۱۷

برخورد پرسنل عالی هست نظافت هتل عالیه فقط خدمات تاکسی ضعیفی دارن

  مدیر سایت۱۴۰۱/۱۲/۲۱

رضا عزیز بسیار ممنونیم که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

نظام جلالی اقامت داشته ۱۴۰۱/۲/۱۳

پنجرهاش خوب چفت نمیشد تا صبح صدای ماشینها رو میشنوی در دسشوییشم به سختی بسته میشد

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۵

نظام جلالی عزیز این مورد با هتل بررسی میشود.

ali ۱۴۰۱/۱/۲۴

بدترین هتل مخصوصا مدیرش آرا

زهرا ۱۴۰۰/۱۲/۲۳

عالی بود من صبح ساعت ۸ رسیدم سریعا یک اتاق تمیز و مرتب با ویو عالی به من دادن بدون هزینه برخورد پرسنل عالی اتاق عالی گرمایی عالی تمیزی عالی قیمت بسیار مناسب پیشنهاد میکنم

  مدیر سایت۱۴۰۰/۱۲/۲۳

رهی نویی عزیز،خیلی خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیادماندنی در هتل بین المللی تبریز همراهتان بودیم.امیدواریم بتوانیم در سفرهای آینده نیز میزبان شما باشیم.ممنون از این که نظرتون رو درباره هتل بین المللی تبریز با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

زهرا نوری اقامت داشته ۱۴۰۰/۸/۲۴

امکانات داخل اتاق ، معمولی بودند. برای شش شب اقامت داشتم و در کل راضی بودم . خدمات نظافت عالی بود. سپاس از کلیه کارکنان محترم هتل تبریز 💐

  مدیر سایت۱۴۰۰/۸/۲۵

رهی نویی عزیز خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیادماندنی در هتل بین المللی تبریز همراهتان بودیم. امیدواریم در سفرهای آینده نیز، میزبان شما باشیم.

محمد ۱۴۰۰/۵/۲۵

خیلی عالی بود.خانم ها باادب مهربون. همین که فارسی میحرفیدن عالی بودخوش گذشت

  مدیر سایت۱۴۰۰/۵/۳۰

رهی نویی عزیز خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیادماندنی در هتل بین المللی تبریز، همراهتان بودیم. امیدواریم در سفرهای آینده نیز، میزبان شما باشیم.

صالح ۱۳۹۹/۷/۱

با سلام و خسته نباشید به پرسنل با اخلاق هتل بین المللی تبریز بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود وخانواده ام را از تمامیه پرسنل هتل اعلام و بطور ویژه از آقای نیک منش ( کارمند درب ورود و حمل کیف مسافر) تشکر می نمایم . موفق و موید باشید ورود 26 تا 29 شهریور 99 اتاق کانکت . ... لطفا شمار تلفن هتل را نیز بفرمایید

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۲

رهی نویی عزیز سلام ،خوشحالیم که از خدمات این هتل زیبا رضایت کافی رو داشتید

فرنوش میرحاجی ۱۳۹۸/۶/۹

نسبت به یک هتل چهارستاره میشه گفت هتل بسیار مناسبی بود و من این هتل رو کاملا پیشنهاد میکنم. تنها مشکلش این بود که روزهای مختلف تنوعی در صبحانه نبود.البته که کیفیت صبحانه خوب بود اما کاش تنوع داشت. دومین مشکل این بود که صدای اتاق بغل شنیده میشد.در کل هتل بسیار تمیز و خوب بود

  مدیر سایت۱۳۹۸/۶/۱۰

ممنون از ثبت نظرتون. خوشحالیم که در مجموع راضی بودید :)

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...