رَهی نو

هتل شیان تهران

تهران، بزرگراه شهید همت، بزرگراه امام علی شمال، خروجی شیان، درب غربی

هتل شیان با چشم‌اندازی زیبا به جنگل‌های سرسبز لویزان در شرق تهران واقع شده است. این هتل در سال 1375 توسط شهرداری منطقه 4 تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

تعداد طبقات 3
تعداد اتاقها 34
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

Business Center

کافی شاپ

رستوران

اینترنت

سوئیت 2 نفره دبل VIP

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 2 نفره درجه یک

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت 2 نفره لوکس

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل شیان تهران

در حال بارگیری نقشه...

اطلاعات مفید در مورد هتل شیان تهران

برای بسیاری از ما تهران مترادف است با ترافیک، شلوغی و آلودگی! به همین خاطر به این شهر به‌عنوان یک گزینه گردشگری نگاه نمی‌کنیم و اگر هم نگاه کنیم احتمالا آن را می‌گذاریم آخر لیست! اما باید بدانید که تهران تنها در این مفاهیم خلاصه نمی‌شود. شهری تاریخی که بیش از 200 سال از پایتخت بودنش می‌گذرد بدون شک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر دوست دارید به تهران سفر کنید اما دلتان نمی‌خواهد ترافیک گریبان‌گیرتان شود، تنها راهش اقامت در هتلی است که هم در منطقه‌ی خوش آب‌وهوای تهران قرار داشته باشد و هم راه دسترسی‌اش به مرکز شهر و دیدنی‌هایش آسان باشد. در این مقاله قصد داریم هتلی را به شما معرفی کنیم که با اقامت در آن روی دیگری از تهران را خواهید دید. با اقامت در «هتل شیان تهران» هم می‌توانید حرف‌های این شهر اصیل را بشنوید و هم از هوای پاک و طبیعتی دل‌انگیز لذت ببرید.

 

امکانات و اتاق های هتل شیان

هتل شیان یکی از خوش منظره‌ترین هتل‌های تهران است. هتلی 3 ستاره که در سال 1375، توسط شهرداری منطقه 4 در محدوده شمال شرقی تهران و در نزدیکی پارک جنگلی لویزان تاسیس شد. منطقه‌ای زیبا و خوش آب‌وهوا که شما را از هیاهو و آلودگی‌های شهر دور می‌کند و می‌توانید با خیال راحت ریه‌هایتان را از هوای تازه پرکنید. این هتل سه‌طبقه دارای 34 اتاق دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته است. اتاق‌های دوتخته‌ی هتل بر اساس چشم‌اندازشان درجه‌بندی ‌شده‌اند. اتاق‌های رو به جنگل و با چشم‌انداز طبیعت، درجه‌یک محسوب می‌شوند و اتاق‌هایی که رو به نمای شهر یا پاسیو هستند و یا پنجره ندارند در دسته اتاق‌ های درجه‌ دو و درجه‌سه قرار می‌گیرند. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، روم سرویس 24 ساعته، یخچال، چای‌ساز، کمد دیواری، مبلمان، بسته آرایشی و بهداشتی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. به‌علاوه سوییت‌های دوتخته نیز از دیگر امکانات اقامتی هتل هستند. ازآنجاکه روی تپه‌های بوستان جنگلی لویزان قرار دارد، اتاق‌های آن ساختار پلکانی پیداکرده‌اند. ویژگی‌ای که جذابیت بصری هتل را دوچندان کرده است.
البته توجه به این نکته ضروری‌ست ازآنجاکه هتل آسانسور ندارد، وجود پله در بخش‌های مختلف هتل مانند لابی و اتاق‌ها ممکن است عبور و مرور را برای افراد سالمند یا معلول دشوار کند.
به دلیل فاصله کمی که از هتل تا جنگل لویزان وجود دارد، شما می‌توانید از همان داخل هتل هم به جنگل و درختان سرسبز و تنومند آن اشراف داشته باشید. تماشای این مناظر دلپذیر و استشمام هوای تازه، بدون شک سفری به‌یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

 

علاوه بر دنجی و خوش‌مکانی هتل شیان، این هتل سه ستاره امکانات بسیاری را نیز برای مسافران خود در نظر گرفته است. یکی از این امکانات که شاید مهم‌ترین و البته خوشمزه‌ترین آن‌هاست وجود رستوران (با ظرفیت 60 نفر) و کافی‌شاپ است که با انواع خوراک‌های لذیذ و نوشیدنی‌های گوارا انتظارتان را می‌کشند. ناگفته نماند که در تابستان هم یک چای‌خانه سنتی در فضای باز هتل برپا می‌شود. اگر هم قصد داشتید خودتان آشپزی کنید، آشپزخانه اتاقتان کار را برایتان ساده خواهد کرد. در لابی هتل هم می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. در استخر و سونای جنگلی هم می‌توانید شکل متفاوتی از تفریحات آبی را تجربه کنید. فضای سبز هتل هم حتما شما را به یک پیاده‌روی آرام‌بخش فرا خواهد خواند. یک پیاده‌روی مفصل در مسیری روح‌افزا که بدون شک آرامش را به رگ و پی‌تان تزریق خواهد کرد.
اگر با ماشین شخصی سفر کرده باشید باوجود پارکینگ‌ اختصاصی و سرپوشیده در هتل (با ظرفیت 25 خودرو)، خیالتان از بابت پارک و ترافیک آسوده خواهد بود.
صبحانه رایگان، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی (لاندری)، سالن اجتماعات و پذیرایی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، سیستم بیدارباش مرکزی (Wakeup Call)، صندوق امانات اختصاصی، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، نمازخانه، تاکسی‌سرویس و ترانسفر رایگان از هتل به فرودگاه و بالعکس از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل است. همچنین امکان رزرو سالن هتل برای برگزاری مراسم‌های مختلف نیز وجود دارد.

 

دسترسی های هتل به مراکز تفریحی، خرید و کاری

درست است که این هتل دور از شهر و دغدغه‌های شهرنشینی قرار دارد اما فاصله‌ی نزدیک آن با اتوبان‌های مهم تهران، دسترسی شما را به مرکز شهر و مراکز تفریحی و سیاحتی تهران آسان کرده است. شما از طریق اتوبان امام علی (ع)، اتوبان شهید زین‌الدین و اتوبان شهید بابایی می‌توانید به نقاط مختلف تهران بروید. به‌طوری‌که تا میدان ولیعصر، برج میلاد و نمایشگاه بین‌المللی تهران و مصلای امام خمینی (ره) در حدود 20 دقیقه با ماشین فاصله دارید و در طی نیم ساعت هم می‌توانید به بازار بزرگ تهران، میدان آزادی و میدان انقلاب برسید. در مدت‌زمان حدود 30 دقیقه هم می‌توانید به فرودگاه مهرآباد و ترمینال‌های مختلف تهران بروید. البته ترمینال شرق به هتل شیان در فاصله نزدیک‌تری قرار دارد.
شما می‌توانید در مکان‌های تفریحی مختلفی هم که در نزدیکی هتل قرار دارند گردش کنید، مکان‌هایی مثل پارک جنگلی شیان، سرخه‌حصار و پارک پرندگان تهران . در همان نزدیکی هم می‌توانید به زیارت امام‌زاده شیان و امام‌زاده صالح بروید. همچنین در نزدیکی هتل، «مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شمیران نو» قرار دارد که می‌توانید از امکانات ورزشی این مجموعه مثل استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی استفاده کنید و با رشته‌های ورزشی فعال در این مجموعه مثل والیبال، بسکتبال، پیلاتس، ایروبیک و ... سرگرم شوید.
حال بیماران را دریابید
هتل شیان تهران به دلیل موقعیت مکانی مثال‌زدنی، قرارگیری در مجاورت پارک جنگلی و داشتن هوایی پاکیزه برای اقامت بیماران ریوی و تنفسی بسیار مناسب است. همچنین این هتل مکان مناسبی برای اقامت خانواده‌هایی است که به‌قصد مراجعه به «شرکت فناوری بن یاخته‌ های رویان» به تهران سفر می‌کنند. چراکه هوای سالم ناحیه‌ی شیان و لویزان، برای بیمارانی که عمل پیوند انجام داده‌اند بسیار مفید است و آن‌ها را از آلودگی‌های شهری دور نگه می‌دارد.
این هتل دنج و باصفا با مناظر طبیعی فوق‌العاده زیبا، هوای دلپذیر، امکاناتی عالی و قیمت‌هایی مناسب در برابر ارزش خدمات هتل، از هر لحاظ نوید سفری خوش و اقامتی دل‌انگیز را به شما می‌دهد. اقامتی سرشار از آرامش و بسیار خاطره‌انگیز که بدون شک شما را به تجربه‌ی دوباره‌اش ترغیب خواهد کرد.

 

قوانین هتل:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 1 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • Business Center
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه امام خمینی (ره) 1 ساعت و 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه مهرآباد 60 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 50 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری جنوب 50 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری غرب 60 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری شرق 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا مصلی امام خمینی (ره) 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا برج میلاد 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ گلستان 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار بزرگ 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ پرندگان کرج 1 ساعت و 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی شمشک 1 ساعت و 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب 43 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی توچال 52 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی آبعلی 1 ساعت و 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی دربندسر 1 ساعت و 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه فرش 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه حیات وحش دارآباد 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه جواهرات ملی تهران 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ موزه گیاهشناسی 47 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه هنرهای معاصر 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا عمارت مسعودیه 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ موزه هنرایرانی 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ نیاوران 37 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه سینما 46 دقیقه با ماشین

فاصله تا برج آزادی 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه ماشین های اداری سفیر 8 دقیقه با ماشین و 14 دقیقه پیاده

فاصله تا پل طبیعت تهران 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه و موزه مقدم 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه دکتر حسابی 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا بام لند تهران 45 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه آبگینه و سفالینه تهران 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 107 فلسطین 8 دقیقه با ماشین و 14 دقیقه پیاده

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

4.1
فرآیند پذیرش در هتل70%
برخورد پرسنل پذیرش50%
نظافت هتل50%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی50%
کیفیت غذا و نوشیدنی0%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)30%
قیمت اتاق نسبت به امکانات40%
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...