رَهی نو

هتل ققنوس کیش

کیش، میدان امیر کبیر

تخفیف تا

۵ %

نمایش روی نقشه

رزرو هتل ققنوس کیش در انتهای بلوار دریا به دلیل وجود امکانات تفریحی و دارا بودن استانداردهای غذایی و خدماتی از پرطرفدارارترین هتل های 2 ستاره کیش محسوب میشود.

تعداد طبقات 2
تعداد اتاقها 60
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

صندوق امانات

سالن جلسات

سالن همایش

کافی شاپ

رستوران

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 16
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
11,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 22
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
3 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
14,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 18
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
17,900,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل ققنوس کیش

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل ققنوس کیش واقع در میدان امیرکبیر کیش با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

کیش از جمله مقاصد گردشگری مهم در ایران است که سالانه مسافران زیادی را به خود می‌بیند. هتل ققنوس یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره این جزیره است. دلیل انتخاب این هتل با قدمت در بین مراکز اقامتی مطرح، قرارگیری آن در مرکز شهر است که امکان دسترسی آسان و راحت را برای رفتن به مراکز خرید و اسکله تفریحی به مسافران داده است. اگر در مرکز جزیره دنبال هتلی زیبا با امکانات و قیمت خوب هستید، هتل ققنوس کیش می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

امکانات هتل ققنوس در کیش

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و استفاده راحت مسافرین از فضای سبز بسیار شیک و فوق العاده هتل اشاره کرد. همچنین درون سوییت‌های این هتل سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده است. تلویزیون و یخچال از دیگر امکانات این سوییت‌های مجهز است. داشتن سیستم گرمایشی و سرمایشی خوب باعث شده تا مسافران در هوای گرم و مرطوب کیش لحظات خوبی را در اتاق‌های خود سپری کنند.

علاوه بر سرویس‌دهی شخصی این هتل می توان به سرویس‌دهی عمومی آن نیز اشاره کرد که شامل اتاق جلسات، خانه داری 24 ساعته، خدمات پزشکی شبانه روزی، تاکسی سرویس و همچنین تالار پذیرایی بسیار شیک و به‌روز هتل مناسب برای برگزاری مراسم و جشن ها است. همچنین این هتل دارای پارکینگ اختصاصی است که این امکان را به مسافرانی که با ماشین شخصی خود سفر کرده اند می‌دهد تا بتوانند ماشین ‌های خود را در آن قرار دهند. مورد دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد سالن آمفی تئاتر  است که برای همایش‌ها و مراسم‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.

کافی شاپ و رستوران هتل ققنوس کیش: این هتل یک رستوران مجهز و کامل دارد و با سرو غذاهای ایرانی و خارجی در محیطی دلنشین اوقات خوبی را برای مسافرین رقم می‌زند. هتل یک کافی‌ شاپ مجهز نیز دارد که امکان استفاده را هم به مسافران و هم به مشتریان عادی خود داده است تا بتوانند در این مکان فوق العاده با فضایی دلنشین، لحظات‌ دوستانه و خوب خود را سپری کنند.

اتاق‌های هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس در سال 1394 در دست مرمت و بازسازی قرارگرفته تا بتواند به مسافرین مستقر در آن به بهترین نحو ممکن خدمت کند. ساختمان این هتل به صورت دو طبقه مجزا و 60 اتاق با بهترین امکانات رفاهی ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این اقامتگاه، داشتن پنجره در تمامی اتاق های آن است که سبب شده تا روشنایی عالی در تمامی اتاق ها وجود داشته باشد.

ساختمان این هتل بازسازی شده و به صورت کلاسیک است و نمای آن تلفیقی از سنگ های کرم روشن و کرم تیره بوده که تاثیر بسیار خوبی برای مسافرین دارد. داخل این هتل دو ستاره همانند نمای بیرون آن به سبک کلاسیک طراحی شده و یک هماهنگی بین فضای بیرون و داخل آن ایجاد شده است. همچنین داشتن فضای سبز بسیار شیک هتل ققنوس کیش با داشتن آلاچیق، میز و نیمکت‌های چوبی، درختان و گیاهان بسیار زیبای این فضای سبز حال و هوای خوبی به مسافرین داده است.

هتل ققنوس دارای سوییت‌های دو تخته, سه تخته، حتی 4 تخته و 5 تخته است. این سوییت‌ها به صورت کامل با امکانات عالی در اختیار مسافرین قرار دارد و لحظات بی‌نظیری را برای آنها به وجود می آورد. همچنین کارکنان مجرب و خوش اخلاق این مجموعه سبب شده‌اند تا مهمانان حس خوبی را در این مکان اقامتی تجربه کنند.

مراکز خرید و مراکز تفریحی نزدیک به هتل ققنوس

موقعیت مکانی این هتل سبب شده تا هم به مراکز خرید و هم به مکان‌های تفریحی جزیره کیش بسیار نزدیک باشد. تا مرکز خرید مروارید کیش با ماشین 3 دقیقه زمان نیاز دارید. مرکز خرید پردیس 1 و 2 با ماشین 5 دقیقه زمان می برد. همچنین پلاژ ساحلی بانوان تا هتل با ماشین 6 دقیقه زمان لازم دارد. دیگر مکان‌های تفریحی هم با ماشین کمتر از 15 دقیقه تا هتل فاصله دارند.

نظرات مسافران هتل ققنوس کیش

در مجموع تمامی مسافرانی که در این هتل دو ستاره اقامت داشته‌اند ابتدا درباره قیمت مناسب این هتل نسبت به امکانات و قرارگیری آن در مرکز شهر صحبت کرده‌اند. همچنین درباره فضای سبز این هتل، مسافرین رضایت بسیاری نشان داده‌اند. مسافران عزیز درباره رفتار پرسنل صحبت کردند که نشان می‌دهد رفتار بسیار خوبی با مردم دارند و تمام تلاش خود را برای خدمت ‌رسانی به مسافرین انجام می‌دهند. همچنین درباره رستوران و کافی شاپ این هتل نظرات مثبتی داده شده و برخی از کاربران از کیفیت خوب غذای خوب رستوران رضایت داشتند که نشان می‌دهد رستوران و کافی شاپ این هتل در رده بندی خوبی قرار دارد.

سیستم سرمایشی هتل کاملا قابل قبول بوده و یکی از اولویت‌های امتیازدهی مسافرین تمیزی و بهداشت هتل است که با توجه به نظرات خود مسافرین می‌توان گفت این هتل از تمیزی و بهداشت خوبی برخوردار است. داشتن اینترنت رایگان در هتل یکی از نقطه نظرات مشترک مسافرین بوده است.

قوانین هتل ققنوس کیش

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال رایگان و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن جلسات
    • سالن همایش
  • خدمات ویژه
    • صندوق امانات
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ آقایان 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا اسکله تفریحی 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مروارید 3 دقیقه با ماشین و 10 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید مرجان 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا کشتی یونانی 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک دلفین‌ها 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار عرب‌ها 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان کیش، 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 11 صدف کیش، 5 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

نظرات کاربران ( ۲ نظر)

Omid ۱۴۰۰/۸/۱

با سلام من چهار روز اقامت داشتم تو این هتل واقعا بگم ک نصف ستاره هم زیاده برای این هتل غذا ک نمیدن باید خودت بگیری کیفیت غذا شونم صفر سویتاشونم کثیف کابینتا درب داغون چای ساز ندارن سرامیک کف کثیف توالت کثیف اخلاف منش پرسنل صفر واقعا متاسفم حیف پولم ک اونجا دادم

  مدیر سایت۱۴۰۰/۸/۳

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل ققنوس کیش با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...