رَهی نو

هتل ستاره کیش

کیش، روبه روی هتل داریوش

رزرو هتل ستاره کیش به دلیل وجود امکانات کامل تفریحی و دارا بودن بهترین استانداردهای غذایی و خدماتی دنیا از پرطرفدارارترین هتل های 2 ستاره کیش محسوب میشود.

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

رستوران

تلویزیون در لابی

اینترنت

اتاق 2 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 4 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل ستاره کیش

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل ستاره کیش با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

انتخاب مسافران برای سفر کردن به جزیره کیش، تفریح و خرید است پس در نظر دارند که هتلی در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی داشته باشند. هتل بوم‌گردی ستاره کیش نیاز آن‌ها را برآورده کرده است.  این هتل دو ستاره به دلیل نزدیک بودن به سواحل و مراکز تفریحی و همچنین نزدیکی به مراکز خرید توانسته محبوبیت بسیاری بین مسافرین به دست آورد. شاید زمانی که اسم هتل بوم‌گردی یا دوستاره به گوش شما می خورد، تصورات منفی در ذهن‌تان ایجاد می‌شود، اما هتل ستاره کیش توانسته تمامی تصورات را از بین ببرد. چرا که این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای به مسافرین ارائه می‌دهد.

امکانات هتل ستاره در کیش

همانطور که حدس می‌زنید نمای این هتل از متریال بومی مانند سیمان سفید و سقف‌های شیروانی است که محیطی دل‌انگیز و زیبا را به ارمغان می‌آورد. همچنین لابی این هتل نیز ویلایی بوده و در آن از درهای چوبی و دیوارهای چوبی و سیمانی استفاده شده است. این هتل فضای سبز فوق‌العاده‌ای دارد که تمام مسافران از این فضا لذت می‌برند و سفر را برای آن‌ها شیرین‌تر می‌کند.

تهویه هوا و نور در تمامی اتاق‌ها به بهترین شکل وجود دارد. از دیگر امکانات هتل ستاره کیش داشتن اینترنت رایگان است که سبب شده تا مسافران بتوانند کارهای روزانه خود را به صورت آنلاین انجام دهند و رضایت مسافرین را کسب کند. یکی از امتیاز‌هایی که  مسافران به هتل‌هایی که در آن مستقر هستند می‌دهند، برخورد و رفتار کارکنان آن هتل است. این هتل با داشتن کادری مجرب و بسیار خوش اخلاق، در امتیاز بالایی از دید مسافرین قرارگرفته است.

این هتل منحصر به فرد دارای رستوران مجزا و سالنی بزرگ است که هم پذیرای مسافران و هم مردمان جزیره کیش است و لحظات بسیار خوبی را با خانواده و دوستان می‌توان در آن سپری کرد. این رستوران با سرو غذاهای با کیفیت و بی‌نظیر ایرانی و خارجی خود توانسته تاثیر بسیار عالی روی مسافران بگذارد و نظر آن‌ها را جلب کند.

کافی‌شاپ این هتل شیک که مورد توجه بسیاری از مردم است در فضای باز و محیطی دل‌انگیز قرار دارد. موقعیت عالی این کافی‌شاپ سبب شده تا مردمان جزیره کیش هم از آن استقبال کنند و لحظات بی‌نظیری را در محیط آن تجربه کنند. این کافی‌شاپ در تمامی ساعت‌های کاری خود به بهترین نحوه ممکن خد‌مت‌رسانی می‌کند و تمام کارکنان آن تلاش می‌کنند تا استقبال گرمی از همه مردم داشته باشند و رضایت آنها را به دست بیاوردند.

اتاق ها و سوییت های هتل ستاره کیش

این هتل در سال 1385 ساخته شده است و در سال 1395 برای راحتی مسافران و ایجاد امکانات به روز و مدرن، مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است. نزدیکی این هتل به ساحل سبب شده تا اتاق‌های این هتل به صورت ویلایی ساخته شوند و مسافران اقامت خوبی را در ویلاهای نزدیک به دریا داشته باشند. این هتل دارای 42 واحد اتاق و سوییت است که به صورت مجزا از یکدیگر قرار دارند. سوییت‌ها به صورت دوتخته، سه تخته و چهار تخته در اختیار مسافرین قرار گرفته است.

اتاق‌های هتل ستاره کیش یکپارچه بوده و در کنار هم قرار گرفته اند این موضوع سبب شده تا محیط ویلا خصوصی‌تر و خانوادگی‌تر باشد. داشتن پنجره های بزرگ درون اتاق‌ها، روشنایی عالی را ایجاد کرده است. همچنین در هوای گرم و رطوبتی کیش داشتن سیستم گرمایش و سرمایش درون اتاق‌ها یک مزیت مهم است که این هتل با قرار دادن تهویه‌های به‌روز و با کیفیت درون تمامی اتاق‌ها نیاز مسافران را برآورده کرده است. اتاق دارای یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت جداگانه، تلویزیون و حمام است.

فاصله هتل ستاره تا مکان های مهم

ویژگی مهم این هتل که سبب شده تا نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند موقعیت قرارگیری عالی آن در جزیره کیش است که دسترسی و حمل و نقل را برای مسافران آسان کرده است. مرکز تفریحی پارک ساحلی مرجان کیش با ماشین تا هتل تنها 4 دقیقه زمان می‌برد. همچنین پلاژ ساحلی بانوان که بزرگترین مرکز تفریحی کیش به حساب می‌آید با ماشین تا هتل 9 دقیقه زمان لازم دارد. از مراکز خرید این جزیره می‌توان مرکز خرید پردیس 1و2 و همچنین مرکز خرید مرجان کیش را نام برد که با ماشین به ترتیب تا هتل 5 دقیقه و 4 دقیقه زمان می‌برد.

نظرات در مورد هتل ستاره کیش

مسافران مستقر در این هتل دوستاره ابتدا از هزینه‌های فوق‌العاده عالی و چشمگیر این هتل صحبت کرده‌اند و با توجه به صحبت‌های آنها می‌توان به قیمت عالی این هتل نسبت به امکاناتش اشاره کرد. همچنین فضای سبز و محیط عمومی هتل ستاره کیش برای مسافران چشمگیر و راضی‌کننده بوده است. بهداشت سرویس و اتاق‌ها یکی از نقطه نظرات مشترک مسافران است که نشان می‌دهد اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل از بهداشت و تمیزی بی‌نظیری برخوردار هستند. داشتن کادر مجرب و خوش اخلاق و مودب در اکثر نظرات مسافرین دیده می‌شود.

قوانین هتل ستاره کیش

 

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس

فاصله تا فررودگاه 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ آقایان 8 دقیقه پیاده

فاصله تا اسکله تفریحی 30 دقیقه پیاده

فاصله تا شهر باستانی حریره 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید مرجان 25 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید ونوس 27 دقیقه پیاده

فاصله تا پارک دلفین‌ها 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار عرب‌ها 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان کیش، 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 11 صدف کیش، 5 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

3.3
فرآیند پذیرش در هتل40%
برخورد پرسنل پذیرش50%
نظافت هتل40%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی30%
کیفیت غذا و نوشیدنی30%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)10%
قیمت اتاق نسبت به امکانات30%
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...