رَهی نو

هتل سورینت صدف کیش

کیش، میدان امیر کبیر

هتل بین‌المللی صدف با ظاهری صدف مانند افتتاح گردیده است. قرارگیری در مجاورت مراکز بزرگ تجاری از امتیازات این هتل به شمار می‌رود.

تعداد طبقات 2
تعداد اتاقها 55
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

پارکینگ

روم سرویس

تبديل ارز

Business Center

صندوق امانات

چایخانه سنتی

کافی شاپ

امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل سورینت صدف کیش

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش در سال ۱۳۸۱ در زمینی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع، احداث شد. بازسازی این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۹۲ انجام شد. هتل صدف دارای ساختمانی با طراحی مدرن، 2 طبقه بنا و ۵۵ باب اتاق و سوئیت است.

 

در کنار این هتل نیز یک کوه 27 متری همراه با آبشار و چشم‌اندازی زیبا ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل به‌گونه‌ای است که دسترسی آسانی به مراکز خرید دارد. این هتل با داشتن کادری آموزش‌دیده، فضایی دلپذیر و امکانات مناسب، سعی دارد که اقامت خوشی را برای شما رقم بزند.

 

هتل سورینت صدف کیش

 

فاصله هتل سورینت صدف کیش تا جاهای دیدنی کیش

بازار مروارید در ۱ کیلومتری هتل سورینت صدف کیش قرار دارد که به‌راحتی می‌توانید خود را به آنجا برسانید. مرکز تجاری نیز ۱ کیلومتر و ۲۶۶ متر با این هتل فاصله دارد. برای رفتن به بازار پانیذ هم باید ۱ کیلومتر و ۶۱۵ متر را طی کنید.

 

اگر هدف اصلی شما از سفر به جزیره کیش، خرید است، یک روز خود را برای رفتن به بازار عرب‌ها (صفین)  بگذارید. برای اینکه به این بازار قدیمی برسید باید یک فاصله ۹ کیلومتر و ۴۱۶ متری را از هتل بپیمایید ولی ارزشش را دارد. چراکه قیمت اجناس در این بازار مناسب است و همه جور وسیله‌ای را می‌توانید در این بازار مشاهده کنید. در نزدیکی بازار یک ساحل زیبا نیز وجود دارد که می‌توانید غروب آفتاب را در آنجا نظاره کنید و کمی استراحت کنید.

 

فاصله اسکله تفریحی تا هتل صدف ۱ کیلومتر و ۴۶۹ متر است. شما می‌توانید با رفتن به اسکله، در کنار ساحل قدم بزنید و به تماشای دریای نیلگون بنشینید.

 

همچنین امکان دوچرخه‌سواری در این مکان فراهم است. شما می‌توانید با یک قایق کف شیشه‌ای به دل دریا بروید و دنیای هیجان‌انگیز زیر آب را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. اگر ترس از ارتفاع ندارید، بالن سواری نیز انتخاب خوبی برای شماست. امکان استفاده از انواع تفریحات آبی همچون غواصی، فلای بورد، اسکوتر دریایی، شاتل، بنانا و غیره نیز در اسکله برای شما فراهم شده است.

 

درصورتی‌که به تفریحات آبی علاقه دارید، حتما سری به کیبل اسکی بزنید و برای یک‌بار هم که شده، اسکی روی آب را تجربه کنید. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های مختلف نیز در آنجا آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. این مجموعه در فاصله ۱ کیلومتر و ۹۶۶ متری هتل قرار دارد.

 

برای کسانی که به مکان‌های تاریخی علاقه دارند هم انتخاب‌های گسترده‌ای در کیش وجود دارد. شهر زیرزمینی کاریز ۶ کیلومتر و ۴۴۰ متر فاصله با هتل دارد. برای رفتن به شهر باستانی حریره باید یک مسیر ۶ کیلومتر و ۷۸۵ متری را طی کنید.

 

اگر می‌خواهید به پارک درخت سبز بروید و این درخت تنومند همیشه سبز را از نزدیک ببینید، باید 10 دقیقه ماشین‌سواری کنید. کشتی یونانی نماد جزیره کیش است که همه مسافران سعی می‎کنند غروب خورشید را در آن فضا سپری کنند. برای دیدن این کشتی باستانی هم لازم است ۱۴ کیلومتر و ۸۲۶ متر را بپیمایید.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سورینت صدف کیش

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل صدف کیش وجود دارد که هرکدام دارای امکاناتی متناسب با نیاز افراد است. وجود صندوق امانات در اتاق سبب می‌شود تا هیچ نگرانی بابت پول‌ها و وسایل ارزشمندتان نداشته باشید. سشوارهایی که در اتاق‌ها قرار دارند نیز به شما کمک می‌کند تا پس از هر بار دوش گرفتن، موهای خود را خشک کنید و برای این منظور نیاز نباشد که سشوارتان را همراه خود به سفر بیاورید.

 

شما این امکان را دارید که اگر تنها به سفر آمده‌اید، اتاق‌های یک‌تخته را رزرو کنید. اگر همراه با همسر خود به این هتل سفر کرده‌اید و امکانات کامل‌تری را می‌خواهید، می‌توانید اتاق دوتخته‌ لوکس را انتخاب کنید و در غیر این صورت اتاق دو نفره معمولی برای اقامت شما مناسب است.

 

این هتل دارای یک سوئیت دو نفره جونیور است که برای افرادی که کیش را برای ماه عسل انتخاب کرده‌اند، گزینه خوبی است. سوئیت‌ها دارای امکانات بیشتری نسبت به اتاق‌ها هستند ولی امکانات همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها برای راحت بودن مهمانان مناسب است.

 

سوئیت پرزیدنتال هتل صدف کیش دارای امکانات بسیار لوکس و حرفه‌ای است که لذت واقعی را به شما ارائه می‌دهد. این سوئیت در کنار امکاناتش، سالن بزرگ و یک جکوزی دارد که برای داشتن لحظاتی پر از آرامش مناسب است. امکان استفاده از روم سرویس، صبحانه و اینترنت رایگان در تمام اتاق‌ها وجود دارد.

 

سوئیت های هتل سورینت صدف کیش

 

امکانات هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش به‌حساب می‌آید که با داشتن خدمات و امکانات متعدد، اقامتی دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این هتل، یکی از این خدمات است. رستوران دلفین هتل صدف کیش در طبقه منفی یک واقع شده است و برای وعده‌های صبحانه و ناهار در خدمت مهمانان عزیز است.

 

رستوران کوه نور نیز با ظرفیت 120 نفر، انواع غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم را در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌کند. اگر در عصر یک روز گرم، دلتان هوس یک نوشیدنی خنک کرد، به کافی‌شاپ مروارید بروید. کافه سنتی در داخل هتل و چایخانه سنتی در فضای باز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع دسرها را در فضایی باصفا و صمیمی برای مهمانان گرامی ارائه می‌دهند.

 

فضای سبز این هتل و محوطه باصفا و زیبای آن، با داشتن کوه صخره‌ای 27 متری و آبشارهایی که از آن جاری هستند، این هتل را بسیار دیدنی کرده است. امکاناتی همچون آتلیه، پارکینگ، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل و غیره هم برای رفاه حال مهمانان در این هتل وجود دارد.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل سورینت صدف کیش

قیمت اتاق‌های هتل سورینت کیش متغیر است که بستگی به نوع اتاق دارد. همچنین هر فصل نیز بسته به شلوغ بودن یا خلوت بودن، قیمت متفاوتی دارد. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق تک نفره و گران‌ترین واحد نیز سوئیت پرزیدنتال 4 نفره است. شما می‌توانید با رزرو این هتل از رهی نو، یک درصد مشخصی را تخفیف بگیرید.

 

رزرو آنلاین هتل سورینت صدف کیش در رهی نو

برای اینکه هتل سورینت صدف کیش را رزرو کنید، باید به سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو مراجعه کنید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. در این سامانه به‌راحتی می‌توانید مشخصات کامل هتل سورینت صدف را ملاحظه کنید و نظرات مسافران قبلی را نیز بخوانید و در نهایت تصمیم بگیرید. کارشناسان رهی نو در تمام مسیر در کنار شما هستند و با پشتیبانی خود، تجربه اقامت خوبی را در اختیار شما می‌گذارند.

 

چرا هتل سورینت صدف کیش را از رهی نو رزرو کنیم؟

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو سابقه و تجربه زیادی در زمینه رزرو بهترین هتل‌ها را دارد و خاطره خوبی از سفر را در ذهنتان ماندگار می‌کند. تیم پشتیبانی رهی نو در تمام مراحل از رزرو گرفته تا انتهای اقامت در هتل سورینت صدف کیش، شما را راهنمایی می‌کنند.

 

رزرو آنلاین هتل سورینت صدف

 

همچنین شما می‌توانید از پکیج‌های مختلف برای رزرو این هتل استفاده کنید، مثلا عضو سازمان یا ارگان خاصی بودن، یکی از پکیج‌هاست که تخفیفات خوبی را برای اقامت در هتل صدف به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید مشخصات کامل این هتل و نظرات افراد را بخوانید و خودتان هم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، در سامانه ثبت کنید تا پیگیری‌های لازم انجام شود. با رزرو هتل سورینت صدف کیش در رهی نو، مطمئن باشید که بهترین قیمت و بیشترین تخفیف را انتخاب کرده‌اید.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل سورینت صدف کیش چیست؟

شما این امکان را دارید که پس از رزرو هتل سورینت صدف کیش، به هر دلیل آن را کنسل کنید. رهی نو هیچ کارمزدی را از شما دریافت نمی‌کند. البته در مورد شرایط کنسلی باید قوانین کنسلی هتل صدف را نیز در نظر بگیرید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل سورینت صدف کیش

موقعیت مکانی این هتل از نظر مسافران مناسب بوده است. کیفیت اتاق‌ها و امکانات هتل سورینت صدف کیش هم امتیاز خوبی را از مسافران دریافت کرده است. مسافران نسبت قیمت به امکانات را نیز متعادل دانسته‌اند. برخی افراد از متنوع نبودن صبحانه راضی نبوده‌اند و برخی هم تنوع صبحانه را کافی دانسته‌اند. به‌طورکلی بیشتر مسافران اقامت در هتل صدف را به افراد دیگر توصیه کرده‌اند.

 

قوانین هتل سورینت صدف کیش

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • ماهواره
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • چایخانه سنتی
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • تبديل ارز
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ آقایان 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا اسکله تفریحی کیش 4 دقیقه با ماشین و 18 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید پانیذ 4 دقیقه با ماشین و 18 دقیقه پیاده

فاصله تا بولینگ مریم 5 دقیقه با ماشین و 15 دقیقه پیاده 

فاصله تا مرکز خرید ونوس 4 دقیقه با ماشین و 14 دقیقه پیاده

فاصله تا مرکز خرید مروارید 8 دقیقه پیاده

فاصله تا کشتی یونانی 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر افسانه‌ای پدیده کیش 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا تور سافاری پارس 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک دلفین‌ها 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار عرب‌ها 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان کیش، 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 11 صدف کیش، 6 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...