رَهی نو

هتل ملل اصفهان

اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، حد فاصل انقلاب و فردوسی

هتل ملل اصفهان در بهار سال 1381 به بهره‌برداری رسید. دسترسی آسان به زاینده‌رود، سی‌وسه پل و پل خواجو از مزایای آن به شمار می‌رود. از دلایل رزرو این هتل می‌توان به همین موقعیت مکانی مناسب در این شهر اشاره کرد.

تعداد طبقات 7
تعداد اتاقها
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

تبديل ارز

Business Center

صندوق امانات

کافی شاپ

رستوران

تلویزیون در لابی

اتاق 1 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 2 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل ملل اصفهان

در حال بارگیری نقشه...

اگر قصد سفر به اصفهان دارید و در حال پیدا کردن یک هتل مناسب هستید. حتما در کنار شکوه سی‌و‌سه پل و زاینده رود، اگر یک اقامت مناسب هم در یک هتل با کیفیت اصفهان داشته باشید، خاطره‌ سفر به اصفهان در خاطرات‌تان به خوبی ثبت خواهد شد. اصفهان به عنوان مهد گردشگری ایران مراکز اقامتی زیادی را در خود جای داده است تا بتواند پذیرایی درخوری از گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد. در این شهر انواع هتل، مسافرخانه، هتل آپارتمان، سوئیت و حتی خانه‌های ویلایی برای اسکان به چشم می‌خورد که بسته به بودجه و خواسته‌های‌تان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. هتل ملل اصفهان یکی از هتل‌ آپارتمان‌های این شهر است. حد فاصل خیابان فردوسی در نزدیکی سی وسه پل اصفهان، آپارتمان چند طبقه‌ای به چشم می‌خورد که سر در آن هتل آپارتمان ملل نوشته شده است. ساختمان 7 طبقه‌ای که در سال 1381 ساخته شد.

 

اطلاعات اتاق های هتل ملل اصفهان

هتل سه ستاره ملل دارای 36 اتاق است که به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته ارائه می‌شود. سرویس اضافه نیز به صورت کف خواب است که اگر اتاق دو تخته را انتخاب کردید، ممکن است با انتخاب سرویس اضافه با کمبود فضا روبرو شوید.  از آنجا که اصفهانی‌ها آدم‌های شیک و تمیزی هستند، این ویژگی را در نمای داخلی هتل هلیا کیش و ظاهر اتاق‌ها نیز خواهید دید. اتاق‌ها دارای امکانات یک هتل سه ستاره مانند حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون و سیستم تهویه هوا، کمد و دراور است. اگر قصد استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی را دارید می‌توانید به لابی هتل ملل آمده و از سرویس ایرانی لابی استفاده کنید. 
اتاق‌ها موکت شده و دیگر دغدغه‌ی استفاده از دمپایی حوله‌ای روی سرامیک را نخواهید داشت. هتل سه ستاره ملل اصفهان این امکان را فراهم کرده که صبحانه‌تان را  داخل اتاق میل کنید. در نتیجه دیگر نیازی به بیدار شدن ساعت 7 صبح و رفتن به رستوران برای صرف صبحانه نیست. هتل منو بار ندارد. اما صبحانه تقریبا تکمیل است. با این وجود پیشنهاد می‌کنم با تنقلات کافی وارد اتاق شوید. قیمت اتاق‌ها از 370 هزار تومان تا 580 هزار تومان است. البته اگر در زمان تخفیف، اتاق رزرو کنید، برایتان به صرفه‌تر خواهد بود؛ چرا که اگر به قیمت واقعی خریداری کنید ممکن است حس کنید کیفیت هتل به هزینه‌ای که دادید، نمی‌ارزد.
 

امکانات هتل رزرو هتل ملل اصفهان

 

لابی هتل ملل سه ستاره اصفهان: در صورتی که نیاز به استفاده از اینترنت دارید، می‌توانید از اینترنت لابی استفاده کنید. البته فقط تا 200 مگ اولیه رایگان است و پس از آن می‌توانید برای استفاده بیشتر آن را شارژ کنید. اما از بابت سرعت اینترنت ممکن است کمی اذیت شوید. فضای لابی هتل، محوطه‌ معمولی مبله شده است و ظرفیت 40 نفر را دارد. اگر نیاز به شستشوی لباس‌هایتان داشتید، می‌توانید آن‌ها را به خشکشویی هتل بدهید و اتوکشیده تحویل بگیرید. پیشنهاد می‌کنم لباس سفیدتان را خودتان بشویید چون ممکن است رنگی تحویل بگیرید. زنگ هشدار و خدمات بیدار باش اتاق، کارتان را برای بیدار شدن و دسترسی به پرسنل و خدمات هتل راحت کرده است.

پارکینک اختصاصی هتل 3 ستاره ملل اصفهان: هتل دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشد که البته در تعطیلات که تعداد مسافران زیاد است ممکن است با کمبود جا مواجه شوید. چرا که تنها ظرفیت 16 خودرو را دارد. همچنین هتل ملل اصفهان دارای اتاق چمدان و صندوق امانات است که می‌توانید اشیا با ارزش خود را با خیال راحت به امانات بسپارید. روز آخر اگر پس از تحویل اتاق، قصد خرید یا گشت‌وگذار داشتید و با وجود چمدان‌هایتان مقدور نبود می‌توانید آن‌ها را در اتاق چمدان قرار دهید.

رستوران و کافی شاپ هتل ملل اصفهان: از آنجا که خوراکی و غذا بخش اصلی یک سفر محسوب می‌شود، برای خوردن غذا از نوع دستپخت اصفهانی می‌توانید به طبقه‌ی ششم هتل بروید. در طبقه‌ ششم، رستوران قرار گرفته که با پرده و رومیزی و موکت قرمز، تزیین شده است و ظرفیت 80 نفر را دارد. 
منظره‌ زیبای اصفهان می‌توانید از رستوران هتل تماشا کنید و پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید. تصور کنید در حال میل کردن غذا، زاینده رود در مقابل شما است. بعد از ظهر نیز به همراه دوستان یا خانواده‌تان می‌توانید خود را به صرف یک نوشیدنی گوارا با کیک شکلاتی در کافی شاپ هتل دعوت کنید. اگر در فصل معتدل به این شهر بیایید می‌توانید از رستوران بام هتل، نهایت لذت را ببرید در حالی که اصفهان زیر پایتان است.

ترانسفر فرودگاهی هتل: هتل ترانسفر رفت و برگشت ندارد اما دسترسی مناسب هتل به مکان‌های دیدنی اصفهان از نکته‌های مثبت هتل ملل اصفهان است. مثلا شما در عرض دو دقیقه با ماشین به سی و سه پل خواهید رسید. اگر هم قصد پیاده‌روی در هوای معتدل اصفهان را داشتید، تنها 5 دقیقه با سی و سه پل فاصله دارید.

 

نظرات کاربران در مورد هتل ملل اصفهان

  1. حدود دو دقیقه با ماشین زمان می‌برد که خود را به میدان نقش جهان برسانید. برای خرید سوغاتی و رفتن به بازار هم یک تایم 10 دقیقه‌ای با ماشین لازم دارید که به بازار اصفهان برسید. اگر هم قصد رفتن به عالی قاپو را داشتید، تنها 8 دقیقه با ماشین تا رسیدن به این کاخ، زمان می‌برد.
  2. برخورد پرسنل و کادر مجرب هتل، حس خوبی به شما می‌بخشد و خاطره‌ خوبی در ذهن‌تان باقی می‌گذارند. اگر شانس آورده باشید، زمانی به این هتل سفر کنید، که تهویه و سیستم سرمایشی آن کار کند. چون ممکن است از نبود تهویه مناسب اذیت شوید.
  3. فضای محدود پارکینگ البته فقط در روزهای شلوغ که تعداد مسافرین زیاد است، ممکن است کمی دردسرساز شود. دسترسی هتل به مکان‌های دیدنی اصفهان یک نقطه قوت این هتل است که پیاده یا با ماشین، زمان کمی تا رسیدن به این مکان‌ها خواهید داشت. شاید اگر فضای اتاق‌ها بیشتر بود، مسافرین بیشتری جذب می‌کرد که البته به همان نسبت به قیمت رزرو آن نیز اضافه می‌شد.
  4. بنابراین اگر بتوانید در زمان تخفیف، اتاق رزرو کنید، با توجه به کیفیت و شرایط هتل، سود کرده‌اید. اگر به سروصدا حساس هستید پیشنهاد می‌کنم از اتاق‌های طبقات بالاتر استفاده کنید چون صداهای لابی به طبقه‌ی اول ممکن است برسد.
  5. در یک نگاه، رزرو هتل ملل اصفهان، نظر شما را به گونه‌ای جلب خواهد کرد که برای سفر بعدی، این هتل جزو گزینه‌های اصلی‌تان محسوب شود. رهی نو سفر خوشی را در نصف جهان برایتان آرزو می‌کند.

 

قوانین هتل:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم های تنها بلامانع می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • تبديل ارز
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی 51 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه بدر 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 37 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری کاوه 35 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری صفه 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا سی‌وسه پل 2 دقیقه با ماشین و 12 دقیقه پیاده

فاصله تا باغ پرندگان 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا آتشگاه 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا عمارت عالی قاپو 1 ساعت و 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ چهل ستون 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار اصفهان 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد امام 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ هشت بهشت 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا میدان نقش جهان 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار قیصریه 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد شیخ لطف اله 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل خواجو 3 دقیقه با ماشین و 17 دقیقه پیاده

فاصله تا کلیسا و موزه وانک 8 دقیقه با ماشین و 34 دقیقه پیاده

فاصله تا منارجنبان 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد سید 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا مناره چهل دختران 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه بانو امین 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا کویر مصر 5 ساعت و 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا کویر چوپانان 3 ساعت و 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی فریدون شهر 2 و 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 19 کاوه 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان خورشید 4 دقیقه با ماشین و 21 دقیقه پیاده

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...