رَهی نو

هتل سارینا مشهد

خراسان رضوی، مشهد، خیابان ملک الشعرای بهار، چهار راه بیستم، جهاد 5

هتل سارینا مشهد در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. این هتل در هشت طبقه و ۲۱۰ اتاق در خیابان جهاد واقع گردیده و از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی اشاره نمود. قرار گیری هتل چهار ستاره سارینا مشهد در خیابان جهاد، دسترسی آسان به بیمارستان سینا و مقبره گنبد سبز را فراهم آورده است.

تعداد طبقات 8
تعداد اتاقها 210
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12
9.6 از 10 ، خیلی عالی

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

سیستم تهویه مطبوع

خشکشویی (لاندری)

آسانسور

سرویس فرنگی

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

امتیاز باشگاه مشتریان: 16
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 24
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 55
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 1 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل سارینا مشهد

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل سارینا مشهد

هتل چهار ستاره سارینا مشهد با هشت طبقه و ۲۱۰ اتاق در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. یکی از مزیت‌های اصلی آن دسترسی مناسب به حرم مطهر رضوی، بازار رضا و بیمارستان سیناست. پرسنل مجرب و آموزش‌دیده‌ی هتل برای میزبانی از شما مهمانان گرامی آماده هستند.

 

هتل سارینا

 

فاصله هتل سارینا مشهد تا جاهای دیدنی مشهد

کلیسای مسروپ مقدس یکی از مناطق دیدنی مشهد است و دیدن آن خالی از لطف نیست. این مکان معماری جالبی دارد و داخل ساختمان آن پر از نقاشی‌های زیباست. این کلیسا تا هتل سارینا مشهد ۵۶۸ متر فاصله دارد. فاصله خانه ملک نیز تا هتل ۱ کیلومتر و ۱۳۲ متر است که قبلا خانه یک فرد ثروتمند نیکوکار بوده است و امروزه یکی از آثار ملی ایران به‌حساب می‌آید.

 

اگر دوست دارید زمانی را در پارک‌ها بگذرانید، پارک میرزا کوچک خان در ۱ کیلومتر و ۷۳۵ متری هتل سارینا قرار دارد، باغ خونی هم انتخاب دیگری است که برای رفتن به آنجا باید یک مسیر ۲ کیلومتری را طی کنید. پارک باغ ملی نیز ۲ کیلومتر و ۴۷ متر با هتل فاصله دارد.

 

برای اینکه خود را به حرم برسانید چندین راه پیش روی شماست. اگر بخواهید از ورودی باب‌الرضا وارد حرم شوید، یک مسیر ۲ کیلومتر و ۱۱۹ متری پیش روی شماست. برای رسیدن به ورودی باب‌الجواد نیز باید ۲ کیلومتر و ۳۴۵ متر از هتل دور شوید. حرم یک ورودی هم در خیابان شیرازی دارد که ۲ کیلومتر و ۵۳۱ متر با هتل فاصله دارد. ورودی دیگر آن نیز حر عاملی نام دارد که فاصله‌اش تا هتل، ۲ کیلومتر و ۵۹۳ متر است.

 

درصورتی‌که می‌خواهید کمی خرید کنید، بازار مرکزی در فاصله ۲ کیلومتر و ۲۰۱ متری از هتل قرار دارد. مرکز خرید آسمان انتخاب دیگری است که برای رفتن به آن باید ۲ کیلومتر و ۲۵۳ متر را طی کنید. بازدید از مرکز تجاری آکسون را حتما در برنامه خود قرار دهید. این مجموعه دارای 8 طبقه تجاری است که انواع و اقسام کالاها را می‌توانید در آن پیدا کنید. برای رسیدن به این برج باید ۲ کیلومتر و ۲۷۱ متر از هتل دور شوید.

 

اگر جزو افرادی هستید که به وسایل تاریخی علاقه دارید، چندید گزینه دارید که خود را سرگرم کنید. موزه مردم‌شناسی در فاصله ۲ کیلومتر و ۲۸۸ متری از هتل سارینا قرار دارد. برای رفتن به موزه آستان قدس رضوی باید یک مسیر ۲ کیلومتر و ۳۷۱ متری را طی کنید. موزه ظروف هم انتخاب دیگری است که ۲ کیلومتر و ۳۷۴ متر با هتل شما فاصله دارد. برای بازدید از موزه تمبر، اسکناس و سکه و موزه و موزه نجوم و ساعت نیز باید  ۲ کیلومتر و ۳۸۰ متر از هتل دور شوید.

 

شاید بخواهید یک روز خود را به تفریح اختصاص دهید. اگر تفریحات آبی انتخاب شماست، پارک ساحلی آفتاب ۱۰ کیلومتر و ۱۴۳ متر از هتل سارینا فاصله دارد و می‌تواند یک روز هیجان‌انگیز را برایتان بسازد.

 

سرزمین عجایب می‌تواند یک تیر و دو نشان باشد. چراکه در طبقه بالایی مجتمع الماس شرق قرار دارد. بدین ترتیب اگر فرزند دارید، در زمانی که خودتان در حال خرید هستید، کودک دلبندتان می‌تواند از وسایل شهربازی استفاده کند. همچنین امکان استفاده شما نیز از وسایل شهربازی وجود دارد. برای رفتن به این مجموعه باید ۱۰ کیلومتر و ۳۵۸ متر را طی کنید.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد دارای انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته و سوئیت 4 نفره است. اتاق‌ها دارای امکانات مختلفی هستند تا یک اقامت دلنشین را به شما یادگار دهند. شما می‌توانید پس از تحویل اتاق، وسایل گران‌بهای خود را در صندوق امانات قرار دهید تا مجبور نشوید آن‌ها را با خود به بیرون ببرید.

 

امکان صرف صبحانه در اتاق وجود دارد. همچنین می‌توانید از روم سرویس نیز بهره ببرید. تنها کافی است از تلفن اتاق استفاده و درخواست خود را عنوان کنید. هم سرویس بهداشتی ایرانی و هم فرنگی در اتاق‌ها وجود دارد که یک نکته مثبت است. برای دوش گرفتن نیاز نیست که حوله و لوازم بهداشتی با خود آورده باشید. این وسایل جزو امکانات اتاق هستند.

 

اگر عادت دارید قبل از خواب فیلم ببینید، می‌توانید از تلویزیون درون اتاق استفاده کنید و یا با اینترنت رایگان، فیلم موردنظرتان را دانلود و تماشا کنید. چای‌ساز موجود در اتاق نیز به شما کمک می‌کند تا هر لحظه که اراده کنید، چای یا قهوه خود را میل کنید.

 

هتل سارینا مشهد

 

امکانات هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد یک کافی‌شاپ دارد که با سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد، دسر، کیک و میان وعده، می‌تواند یک عصرانه دلچسب را به شما ارائه دهد. این هتل همچنین دو رستوران هم دارد. یکی رستوران بام و دیگری رستوران فیروز است که در طبقه همکف قرار دارد و با ظرفیت 150 نفر، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است.

 

اگر برای سفر کاری به مشهد آمده‌اید و نیاز به مکانی برای برگزاری جلسه دارید، سالن کنفرانس هتل با ظرفیت 50 نفر و امکاناتی همچون ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی تصویری و میان وعده در خدمت شماست. در این هتل پارکینگ برای افرادی که ماشین شخصی دارند و ترانسفر رفت‌وبرگشت و تاکسی سرویس برای دیگر افراد هم وجود دارد.

 

مدیرت و پرسنل هتل سارینا با ارائه امکاناتی مانند پرینتر، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سرویس حرم، خدمات تور، خدمات باربری و خانه‌داری، خدمات برای معلولین و غیره تمام تلاش خود را می‌‌کنند که تجربه خوبی را با اقامت در این هتل در ذهن شما حک کنند.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل سارینا مشهد

قیمت اتاق‌های هتل سارینا مشهد متغیر است که بستگی به نوع اتاق دارد. همچنین هر فصل نیز بسته به شلوغ بودن یا خلوت بودن، قیمت متفاوتی دارد. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق تک نفره و گران‌ترین واحد نیز سوئیت 4 نفره است. شما می‌توانید با رزرو هتل سارینا از رهی نو، تخفیف بگیرید.

 

رزرو آنلاین هتل سارینا مشهد در رهی نو

برای اینکه رزرو هتل سارینا مشهد را انجام دهید، باید به سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو مراجعه کنید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. در این سامانه به‌راحتی می‌توانید مشخصات کامل هتل سارینا را ملاحظه کنید و نظرات مسافران قبلی را نیز بخوانید و در نهایت تصمیم بگیرید. کارشناسان رهی نو در کنار شما هستند و با رفع مشکلات احتمالی، تجربه خوبی را از سفر در اختیار شما می‌گذارند.

 

چرا هتل سارینا مشهد را از رهی نو رزرو کنیم؟

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو سابقه و تجربه زیادی در زمینه رزرو بهترین هتل‌ها دارد و خاطره خوبی از سفر را در ذهنتان ماندگار می‌کند. تیم پشتیبانی رهی نو در تمام مراحل از رزرو گرفته تا انتهای اقامت در هتل سارینا مشهد، شما را راهنمایی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید از پکیج‌های مختلف برای رزرو این هتل استفاده کنید، مثلا عضو سازمان یا ارگان خاصی بودن، یکی از پکیج‌هاست که تخفیفات خوبی را برای اقامت در هتل سارینا به شما ارائه می‌کند.

 

شما می‌توانید مشخصات کامل این هتل و نظرات افراد را بخوانید و خودتان هم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، در سامانه ثبت کنید تا پیگیری‌های لازم انجام شود. شما با رزرو هتل سارینا مشهد در رهی نو، مطمئن باشید که بهترین قیمت و بیشترین تخفیف را انتخاب کرده‌اید.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل سارینا مشهد چیست؟

شما این امکان را دارید که پس از رزرو هتل سارینا مشهد، به هر دلیل آن را کنسل کنید. رهی نو هیچ کارمزدی را از شما دریافت نمی‌کند. البته در مورد شرایط کنسلی باید قوانین کنسلی هتل سارینا را نیز در نظر بگیرید.

 

رزرو آنلاین هتل سارینا مشهد

 

نظرات مسافران در مورد هتل سارینا مشهد

امکانات هتل نظر مثبت مسافران را به خود جلب کرده است. قیمت هتل نیز از دیگر مزایای هتل ساریناست. کیفیت اتاق‌ها و رعایت بهداشت در این هتل مناسب است و به‌طورکلی تقریبا هیچ نظر منفی درباره این هتل عنوان نشده است و بیشتر افراد اقامت در این هتل را به بقیه پیشنهاد کرده‌اند.

قوانین هتل سارینا مشهد

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های مجرد بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی ، شناسنامه ، گواهینامه ، کارت پایان خدمت ، دفترچه بیمه و (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان، بالای 5 سال بزرگسال محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • تلفن
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن اجتماعات
  • خدمات ویژه
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات ویژه اتاق ها
    • سرویس فرنگی
  • خدمات
    • سیستم تهویه مطبوع
    • خشکشویی (لاندری)
    • آسانسور
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 7 دقیقه با ماشین 

فاصله تا فرودگاه 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا باب‌الجواد 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا باب‌الرضا 6 دقیقه با ماشین 

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌های خروشان 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 23 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

9.6
فرآیند پذیرش در هتل94.3%
برخورد پرسنل پذیرش98.6%
نظافت هتل92.9%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی98.6%
کیفیت غذا و نوشیدنی94.3%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)92.9%
قیمت اتاق نسبت به امکانات98.6%
پشتیبانی رهی نو100%

نظرات کاربران ( ۳ نظر)

یاراحمدی ۱۴۰۲/۱۱/۱

از هر نظر عالی و درجه یک هستش

سخنوری ۱۴۰۰/۷/۱۶

هتل سارینا از نظر رسیدگی افتضاح بود مثلا ما درخواست بطری اب معدنی داشتیم و اصلا رسیدگی نشد حتی با تماس های مکرر و انتقاد. سرویس صبحانه و فولبرد فوق العاده ضعیف و بی تنوع. برخورد نامناسب و بی توجهی به صحبت های مسافر داشتند و از نظر من و اکثر مسافران هتل این هتل در حد ۲ ستاره است.

  مدیر سایت۱۴۰۰/۷/۱۷

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل سارینا مشهد با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...