رَهی نو

هتل فرید تبریز

تبریز، شریعتی جنوبی، خیابان والمان

تخفیف تا

۴۷ %

نمایش روی نقشه

هتل آپارتمان فرید تبریز هتل نوسازی است که در فروردین ماه 1398 به بهره‌برداری رسیده است.

6.8 از 10 ، خیلی خوب

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

تاکسی سرویس

خشکشویی (لاندری)

آسانسور

کافی شاپ

رستوران

اینترنت در لابی

امتیاز باشگاه مشتریان: 27
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
47 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
16,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 27
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
47 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
16,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 30
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
45 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
17,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 33
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
42 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
18,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 36
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
43 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
20,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 45
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
38 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
23,900,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 48
تقویم قیمتی
ظرفیت
6 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
39 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
25,900,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل فرید تبریز

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل فرید تبریز با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

مقدم شما را به امن‌ترین و تمیزترین شهر ایران تبریک می‌گوییم. شهری با مردم خونگرم که اگر تلاش شما را برای یاد گرفتن زبان آذری ببینند، صمیمیت و حس بهتری برای برقراری ارتباط با شما دارند. خب، اول اینکه خود را برای سفر به دیار پر تاریخ ایران آماده کنید و دوم، فکری برای محل اسکان خود در مدت اقامت‌تان کنید که هم به‌صرفه باشد و هم خاطره‌ جذابی از سفر به تبریز برایتان رقم بزند و مکان آن جایی باشد که به راحتی به تمام مکان‌های تاریخی و تفریحی شهر دسترسی داشته باشید. پیشنهاد ما هتل آپارتمان فرید تبریز است.

در مرکز شهر و محله‌ای خوش آب و هوا قرار گرفته‌ است. در خیابان شریعتی جنوبی که حرکت کنید، یک ساختمان شیشه‌ای بزرگ آبی رنگ به چشم‌تان می‌خورد که سر در آن نوشته شده است: هتل فرید تبریز. هتل در خیابان والمان واقع در خیابان شریعتی جنوبی قرار گرفته است. قرارگیری هتل در نزدیکی ارگ و مصلی تبریز، فاصله نزدیک آن به مسجد کبود، بازار تبریز و سایر مکان‌های تاریخی گشت و گذار را راحت کرده است.

امکانات هتل آپارتمان فرید تبریز

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که لحظه‌ای نمی‌توانید بدون اینترنت سپری کنید، خبر خوب این است در تمام اتاق‌ها و لابی، اینترنت به طور نامحدود در دسترس‌‌تان قرار دارد. در لابی حوصله‌تان سر نمی‌رود چون هم اینترنت رایگان در دسترس‌تان است و هم می‌توانید با تلویزیون و روزنامه سر خودتان را گرم کنید. اگر قصد گشت و گذار در شهر دارید می‌توانید از گشت نیم‌روزی هتل فرید تبریز استفاده کنید. البته رایگان نیست ولی می‌ارزد. پذیرش با برخورد گرم و عالی، به طور کامل شما را برای بازدید از مکان‌های دیدنی و تفریحی راهنمایی می‌کند. همچنین دستگاه فکس و کپی، واکس، اتاق چمدان و صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط و صرافی از دیگر امکانات موجود در لابی است که کارتان را راه می‌اندازد.

برای رفت و آمدتان در سطح شهر، تاکسی سرویس شبانه روزی هتل آماده خدمت رسانی به شما است. اگر ماشین دارید، پارکینگ سرپوشیده هتل، خیالتان را از جای پارک راحت می‌کند. ظرفیت پارکینگ برای 35 خودرو در نظر گرفته شده است.

برای شستشو لباس در سفر دغدغه نخواهید داشت، می‌توانید لباس‌هایتان را به خشکشویی هتل تحویل دهید و تر تمیز و اتوکشیده تحویل بگیرید. برای صرف صبحانه نیازی نیست هر روز صبح زود لباس بپوشید و آماده رفتن به رستوران شوید، کادر خوش برخورد هتل، صبحانه مفصلی را به اتاق‌تان می‌آوردند که می‌توانید همان‌جا در اتاق میل کنید یا به رستوران بروید.

رستوران هتل فرید تبریز در طبقه همکف با ظرفیت 90 نفر است. غذاهای با کیفیت و خوشمزه‌ ایرانی طعم سفرتان را دلچسب‌تر می‌کند. برای گذراندن یک عصر دلنشین، کافی شاپ هتل گزینه مناسبی است که در چند قدمی رستوران قرار دارد، اینجا خودتان را به یک نوشیدنی گرم یا سرد لاکچری دعوت کنید و لذت سفرتان را چندبرابر کنید.

این هتل نوساز میزبان اولین مهمانان نوروزی‌اش در فروردین ماه 98 بود. یک هتل سه ستاره، که در خوش آب و هواترین منطقه تبریز قرار گرفته است. از سنگ فرش جلوی ساختمان عبور می‌کنید، به جلوی در هتل که می‌رسید، دست راست‌تان تابلوی رستوران و دست چپ‌تان تابلوی کافه هتل قرار داده شده است. اگر شب به هتل برسید، چراغ‌های جلوی هتل و رستوران فرید، فضای بیرون را زیباتر کرده است اما اگر هم در روز  به این هتل برسید، همان شیشه‌های آبی جلوی دید شما است. خب از همان اول کار، رستوران و کافه هتل را پیدا کردید.

رزرو اتاق ها و سوییت های هتل فرید تبریز

به داخل هتل می‌رویم، چیزی که در لابی توجه‌تان را جلب می‌کند مبل‌های دایره‌ای و یک دست است که در هر قسمت از فضای لابی به صورت دایره‌ای چیده شده است. پس از آن، پرسنل خوش اخلاق و کادر مجرب هتل، به شما حس خوبی می‌بخشد و خستگی جاده را از تن‌تان بیرون می‌کند.

 هتل 6 طبقه فرید، دارای 30 باب سوئیت، 46 باب اتاق و 150 عدد تخت است که به ترتیب اتاق‌ها شامل تک‌خواب، دو خواب توئین، دو خواب دبل و سه تخته بوده که اتاق سه تخته از یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره تشکیل شده است. اگر گروهی یا با چند خانواده به سفر آمدید، سوئیت‌ها گزینه مناسب‌تری هستند. سوئیت‌های دو خوابه که دارای چهار، پنج، شش، هفت و هشت تخت هستند. رنج قیمت اتاق‌های هتل فرید از شبی 179 هزار تومان برای اتاق تک نفره آغاز می‌شود و تا شبی 649 هزار تومان برای سوئیت‌های هشت تخته ادامه دارد. البته در بازه‌های خاصی می‌توانید در رهی نو، این اتاق‌ها را با تخفیف، رزرو کنید. سوئیت‌ها آشپزخانه ندارند. اتاق‌ها همه نورگیر هستند اما اگر دوست دارید اتاق‌تان پنجره داشته باشد، حتما قبل رزرو اتاق، مطمئن شوید چون برخی اتاق‌ها پنجره ندارند درحالی‌ که چشم انداز شهر به خصوص در طبقات بالاتر، دیدن دارد و حیف است آن را از دست بدهید.

تمیزی و نظافت اتاق‌ های هتل فرید تبریز و چیدمان شیک آن‌ها، حکایت از تازه ساز بودن هتل دارد. در اتاق‌ها تمامی امکانات یک هتل سه ستاره مانند تلویزیون، یخچال، تلفن، اتو .. وجود دارد. در برخی اتاق‌ها هم میز آرایش و کمد لباس تعبیه کردند. وسایل بهداشتی مانند حوله، دمپایی، سشوار، صابون و شامپو و.. نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. سرویس بهداشتی در اتاق‌ها، ایرانی است که از این بابت شاید برای کسانی که امکان استفاده از توالت ایرانی را ندارند، سخت باشد.

البته هر زمان که درخواست دهید سرویس فرنگی پرتابل در اختیارتان قرار می‌دهند و از این بابت جای نگرانی نیست. سیستم گرمایشی سرمایشی اتاق، مجهز به شوفاژ و اسپیلت است. کفپوش اتاق‌ها دارای موکت نرم بوده که در صورت عدم استفاده از دمپایی، از راه رفتن روی موکت اذیت نمی‌شوید.

هتل دارای مینی بار غیر رایگان است و در صورت استفاده هزینه آن برای شما محاسبه می‌شود. البته در صورت نیاز، می‌توانید بگویید برایتان شارژ کنند. اگر اهل چایی هستید، باید بگوییم که فعلا در اتاق‌ها چای ساز قرار داده نشده است اما هر بار که بخواهید می‌توانید سفارش دهید تا برایتان به اتاق بیاورند و یک بعد از ظهر دل انگیز را در کنار عزیزان‌تان سپری کنید و با چشم‌انداز زیبایی که در مقابل‌تان است و از پنجره قابل نمایش است، از نوشیدنی‌ گرم‌تان لذت ببرید.

نظرات مسافران در مورد هتل فرید تبریز

دسترسی راحت هتل به مراکز دیدنی و مراکز خرید، کارتان را راحت کرده است. سوئیت‌های بزرگ و اتاق‌های تمیز هتل، به شما آرامش می‌بخشد به طوری که در انتهای سفرتان چندان مایل به ترک هتل نیستید. در برخی اتاق‌ها، همچنان دیوارهای گچی وجود دارد که ممکن است لباس‌هایتان را گچی کند. در تمیزی و نظافت اتاق‌ها حرفی نیست.. ظرفیت محدود پارکینگ به خصوص در تعطیلات ممکن است برای مسافران مشکل ایجاد کند به خصوص شیب تندی که در ورودی پارکینگ است، باعث می‌شود تا ورود و خروج ماشین‌ها فقط توسط کارکنان هتل فرید تبریز امکان‌پذیر باشد. ضمن اینکه پارکینگ دارای آسانسور نیست و از طبقه همکف به بالا آسانسور تعبیه شده است. غذای خوشمزه و باکیفیت هتل، نظافت عالی و برخورد فوق العاده گرم و صمیمی پرسنل، از نکات قوت هتل است که باعث می‌شود برای سفر بعدی‌تان هم از انتخاب این هتل مطمئن باشید. خلاصه هتل با توجه به امکانات و دسترسی راحتی که دارد، به نسبت قیمت آن به‌صرفه است. پیشنهاد می‌کنم هتل سه ستاره فرید را از دست ندهید.

قوانین هتل آپارتمان فرید تبریز

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

هتل خانم‌های تنها را پذیرش ندراد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و بالای 5 سال نفر  اضافه محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت در لابی
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات
    • خشکشویی (لاندری)
    • آسانسور
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ
    • تاکسی سرویس

فاصله تا فرودگاه 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 49 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد کبود 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک ائل گلی 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه آذربایجان 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه قاجار 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا مقبره‌الشعرا 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلیسای سنت استپانوس 3 ساعت و 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 14، 4 دقیقه با ماشین

 

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

6.8
فرآیند پذیرش در هتل80%
برخورد پرسنل پذیرش78.9%
نظافت هتل77.8%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی71.1%
کیفیت غذا و نوشیدنی37.8%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)38.9%
قیمت اتاق نسبت به امکانات61.1%
پشتیبانی رهی نو100%

نظرات کاربران ( ۸ نظر)

محمد ۱۴۰۲/۲/۲۳

آیا هتل در محدوده طرح ترافیک هست؟ قوانین و ساعات تردد به چه صورت هست؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۸

آقا محمد عزیز هتل دقیقا در خیابان والمان خط مرزی طرح ترافیک هست بنابراین بستگی داره جهت حرکتتون به کدام سمت باشد ولی خود هتل در طرح نیست همچنین صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ طرح ترافیک تبریز که در واقع همان طرح زوج و فرد است فعال میباشد و خودروها با توجه به پلاک خود می توانند در این ساعات وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

حححنن ۱۳۹۹/۱۱/۲۲

واقعا فاجعه است

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۰

حححنن عزیز لطفا دلایل خود را اعلام فرمایید.

بیتا ۱۳۹۹/۷/۱۹

هتل از هر لحاظ عالی هست با توجه به مدیریت عالی که دارن میتونم بگم نسبت به قیمتش خیلی عالی هست غذاهاشونم عالی و از لحاظ بهداشتیم رازی بودم

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۲۳

سلام بیتای عزیز چقدر عالی و خوب که از اقامتتان در هتل فرید تبریز راضی بودید و از اینکه با ما نظرتون رو به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.

parisa ۱۳۹۹/۷/۱۷

خیلی خیلی عااااااالی👌🏻

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۱۹

رهی نویی عزیز سلام خوشحالیم که از اقامتتون راضی هستید

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل فرید تبریز

هتل فرید تبریز دارای امکاناتی مانند، کافی شاپ، رستوران، خشکشویی، تاکسی سرویس و اینترنت نامحدود می باشد.
رزرو هتل فرید تبریز را می‌توانید در رهی نو با بیشترین تخفیف و به راحتی بصورت آنلاین انجام دهید. ضمن اینکه رهی نو کنسلی و استرداد آنی با کارمزد صفر را به مشتریان ارائه می‌دهد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...