لطفا جهت دریافت پکیج ویژه سازمانی شماره تماس خود را وارد نمایید
رَهی نو

هتل سفیر اصفهان

اصفهان، خیابان آمادگاه، مقابل هتل عباسی

تخفیف تا

۱۳ %

نمایش روی نقشه

هتل سفیر اصفهان در سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در سال 1395 به طور کلی بازسازی شد. نزدیکی به مراکز تجاری، خیابان چهارباغ، بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، میدان نقش جهان و دیگر جاذبه‌های تاریخی و توریستی شهر از جمله مدرسه چهارباغ از امتیازات این هتل به شمار می‌رود.

تعداد طبقات 5
تعداد اتاقها 100
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12
6.7 از 10 ، خیلی خوب

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

فروشگاه

حمام سنتی

سالن کنفرانس

رستوران

استخر رایگان

ماساژ

سونا

امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
11 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
22,759,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 26
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
11 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
34,925,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 26
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
11 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
34,925,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
13 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
41,547,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 30
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
12 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
47,069,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 39
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
11 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
51,843,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 33
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
12 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
59,246,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل سفیر اصفهان

در حال بارگیری نقشه...

فاصله هتل سفیر اصفهان تا جاهای دیدنی اصفهان

اصفهان یک شهر تاریخی است و جاهای دیدنی زیادی دارد. کاخ هشت‌بهشت یکی از این مکان‌هاست که اتفاقا در نزدیکی هتل سفیر قرار دارد و تنها با 9 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنجا برسید. کاخ عالی قاپو نیز در میدان نقش‌جهان و در فاصله ۱ کیلومتر و ۹۱ متری از هتل قرار دارد. این مکان در زمان شاه‌عباس اول بسیار مورد احترام بود و هرکسی نمی‌توانست وارد آن شود. این بنا دارای 6 طبقه است که از هر طرف نگاه کنید، تعداد طبقه‌ها متفاوت است.

 

موزه تاریخ طبیعی برای افراد علاقه‌مند به تاریخ، دیدنی است که ۱ کیلومتر و ۱۸۱ متر با هتل سفیر اصفهان فاصله دارد. کاخ چهلستون نیز یکی دیگر از بناهای تاریخی شهر است که در مرکز پارک رجایی قرار دارد و از دروان صفویه به‌جامانده است. این کاخ 20 ستون دارد، برخی دلیل نام‌گذاری این کاخ را انعکاس آن در آب می‌دانند و برخی نیز بر این عقیده‌اند که چون عدد چهل نشانه کثرت است، این بنا را چهلستون نامیده‌اند.

 

فاصله هتل سفیر تا میدان نقش‌جهان ۲ کیلومتر و ۳۰۷ متر است. میدان نقش‌جهان یکی از جاذبه‌های توریستی اصفهان است و از کشورهای مختلف برای دیدن آن به این مکان می‌آیند. اطراف این میدان پر از مغازه‌های مختلف است و هر چیزی که فکرش را بکنید می‌توانید در این بازارها پیدا کنید. همچنین اگر قصد خرید صنایع‌دستی را دارید، می‌توانید انواع ظروف مسی، میناکاری، منبت‌کاری و غیره را از این مغازه‌ها خریداری کنید.

 

در این میدان انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی قرار دارد تا بتوانید برای خوردن وعده‌های غذایی به آنجا بروید. همچنین فضای سبز داخل این مجموعه، برای نشستن افراد و استفاده از زیبایی‌های این مکان مناسب است. مسجد امام و مسجد شیخ لطف‌الله نیز در میدان تقش جهان قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید و با معماری‌های بی‌نظیر آن‌ها آشنا شوید.

 

اصفهان همچنین دارای پل‌های تاریخی زیادی است که در گذشته محل عبور وسایل نقلیه بوده است. سی و سه پل یکی از این پل‌های زیباست که خصوصا در شب، بسیار چشم‌نواز است. این مکان تا هتل ۱ کیلومتر و ۲۶۹ متر فاصله دارد. فاصله پل خواجو تا هتل نیز ۲ کیلومتر و ۳۳۰ متر است. اگر به اصفهان آمده‌اید، حتما از این پل‌ها دیدن کنید.

 

خانه تاریخی کیان پور (گیلانیان) در دوران قاجار در اصفهان ساخته شده است و امروزه جزو یکی از بناهای دیدنی و تاریخی شهر به‌حساب می‌آید و فاصله 2 کیلومتر و ۷۱۹ متری تا هتل دارد. حمام علی‌قلی آقا نیز نشان‌دهنده تاریخ و معماری شهر است که برای رفتن به آن باید یک مسیر ۲ کیلومتر و ۶۶۷ متری را از هتل طی کنید.

 

اگر به دیدن گل‌ها علاقه دارید و می‌خواهید کمی از طبیعت لذت ببرید، باغ گل‌ها را در برنامه خود قرار دهید. این مکان تا هتل سفیر، ۳ کیلومتر و ۷۰۳ متر فاصله دارد. کلیسای وانک هم در منطقه مسیحی‌نشین اصفهان، یعنی جلفا قرار دارد و دیدن آن برای عموم آزاد است. برای رفتن به این کلیسا باید ۳ کیلومتر و ۹۵۴ متر را بپیمایید.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان دارای اتاق‌های مختلفی همچون یک نفره، انواع اتاق‌های دو نفره و سه نفره و آپارتمان و سوئیت چهار نفره است. برخی از آن‌ها لوکس‌تر هستند و امکانات بیشتری دارند. ولی به طور معمول امکانات مشترکی در تمام اتاق‌ها وجود دارد که برای اقامت راحت شما مناسب است.

 

شما می‌توانید از صندوق امانات داخل اتاق برای  قراردادن وسایل باارزش خود استفاده کنید. کمی روی مبلمان لم دهید و تلویزیون تماشا کنید و یا با اینترنت وای‌فای اتاق، گشتی در فضای مجازی بزنید. اگر بخواهید امکان سرو صبحانه در اتاق وجود دارد.

 

امکاناتی از قبیل چای‌ساز، آب رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، میز تحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، تلفن و غیره در اتاق‌ها برای رفاه بیشتر افراد، قرار دارد.

 

هتل سفیر اصفهان

 

امکانات هتل سفیر اصفهان

اگر قصد خرید سوغاتی دارید و یا خودتان وسیله‌ای را نیاز دارید، لازم نیست از هتل خارج شوید، کافی است سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. همچنین اگر با ماشین شخصی به هتل آمده‌اید، نگران نباشید. پارکینگ هتل در اختیار شماست. درصورتی‌که ماشین شخصی ندارید و یا برای گردش در شهر نیاز به وسیله نقلیه دارید، از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. همچنین هتل ترانسفر رفت‌وبرگشت را نیز ارائه می‌دهد.

 

هتل سفیر اصفهان دارای دو رستوران، یکی در طبقه همکف و دیگری روی بام است و انواع غذاهای باکیفیت و لذیذ را به شما ارائه می‌دهند. کافی‌شاپ هتل نیز برای صرف یک عصرانه دلچسب در خدمت شماست.  اگر نیاز به کمی آرامش دارید، می‌توانید به استخر هتل بروید و کمی شنا کنید. سپس به سونا و جکوزی بروید. درصورتی‌که احساس خستگی دارید، ماساژ هتل را از دست ندهید و ساعاتی را در آرامش سپری کنید.

 

گشت نیم‌روزی نیز توسط هتل ارائه می‌شود که می‌توانید از آن بهره ببرید و در شهر چرخ بزنید. این هتل امکاناتی از قبیل خدمات تور، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولین، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات و کرایه اتومبیل را برای رفاه حال مهمانان گرامی ارائه می‌کند.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل سفیر اصفهان

قیمت اتاق‌های هتل سفیر اصفهان متغیر است که بستگی به نوع اتاق دارد. همچنین هر فصل نیز بسته به شلوغ بودن یا خلوت بودن، قیمت متفاوتی دارد. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق تک نفره است که قیمت آن حدود یک میلیون تومان و گران‌ترین واحد نیز آپارتمان دو خوابه چهار نفره با قیمتی حدود دو میلیون و ششصد و هشتاد هزار تومان است. شما می‌توانید با رزرو این هتل از رهی نو، تخفیف بگیرید و مبلغ کمتری را پرداخت کنید.

 

رزرو آنلاین هتل سفیر اصفهان در رهی نو

برای اینکه رزرو هتل سفیر اصفهان را انجام دهید، باید به سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو مراجعه کنید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. در این سامانه به‌راحتی می‌توانید مشخصات کامل هتل سفیر را ملاحظه کنید و پس از بررسی نظرات مسافران قبلی، در نهایت تصمیم بگیرید. کارشناسان رهی نو در تمام مدت اقامت شما در هتل سفیر در کنار شما هستند و با پشتیبانی خود، تجربه سفر خوبی را در اختیار شما می‌گذارند.

 

چرا هتل سفیر اصفهان را از رهی نو رزرو کنیم؟

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو سابقه و تجربه زیادی در زمینه رزرو بهترین هتل‌ها را دارد و خاطره خوبی از سفر را در ذهنتان ماندگار می‌کند. تیم پشتیبانی رهی نو در تمام مراحل از رزرو گرفته تا انتهای اقامت در هتل سفیر اصفهان، شما را راهنمایی می‌کنند.

 

همچنین شما می‌توانید از پکیج‌های مختلف برای رزرو این هتل استفاده کنید، مثلا اگر عضو سازمان یا ارگان خاصی هستید امکان استفاده از پکیج‌های مربوطه و دریافت تخفیفات خوب برای اقامت در هتل سفیر را دارید. شما می‌توانید مشخصات کامل این هتل و نظرات افراد را بخوانید و خودتان هم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، در سامانه ثبت کنید تا پیگیری‌های لازم انجام شود. شما با رزرو هتل سفیر اصفهان در رهی نو، مطمئن باشید که بهترین قیمت و بیشترین تخفیف را انتخاب کرده‌اید.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل سفیر اصفهان چیست؟

شما این امکان را دارید که پس از رزرو هتل سفیر اصفهان، به هر دلیل آن را کنسل کنید. رهی نو هیچ کارمزدی را از این بابت از شما دریافت نمی‌کند. البته در مورد شرایط کنسلی باید قوانین کنسلی هتل سفیر را نیز در نظر بگیرید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل سفیر اصفهان

موقعیت مکانی هتل سفیر بسیار مناسب است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارد. پرسنل هتل خوش‌برخورد و مهربان هستند. برخی از افراد از محدود بودن ظرفیت پارکینگ ناراضی بوده‌اند. از نظر برخی نیز غذای رستوران گران بوده است. عده‌ای نیز هیچ نکته منفی را در مورد این هتل بیان نکرده‌اند و از همه چیز رضایت داشته‌اند.

 

قوانین هتل سفیر اصفهان:

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان و 2 تا 5 سال نیم‌بها محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
    • ماساژ
    • سونا
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن کنفرانس
  • خدمات ویژه
    • فروشگاه
    • حمام سنتی
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی 35 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه بدر 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری کاوه 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری صفه 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا سی‌وسه پل 3 دقیقه با ماشین 

فاصله تا باغ پرندگان 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا آتشگاه 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا عمارت عالی‌قاپو 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ چهل ستون 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار اصفهان 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد امام 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ هشت بهشت 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا میدان نقش جهان 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار قیصریه 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد شیخ لطف اله 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل خواجو 7 دقیقه با ماشین و 31 دقیقه پیاده

فاصله تا کلیسا و موزه وانک 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا منارجنبان 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد سید 7 دقیقه با ماشین و 29 دقیقه پیاده

فاصله تا مناره چهل دختران 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه بانو امین 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا کویر مصر 5 ساعت و 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا کویر چوپانان 3 ساعت و 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی فریدون شهر 2 و 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 19 کاوه 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان خورشید 3 دقیقه با ماشین و 10 دقیقه پیاده

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

6.7
فرآیند پذیرش در هتل55%
برخورد پرسنل پذیرش77.5%
نظافت هتل65%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی70%
کیفیت غذا و نوشیدنی67.5%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)42.5%
قیمت اتاق نسبت به امکانات55%
پشتیبانی رهی نو100%

نظرات کاربران ( ۲ نظر)

علی بخشی اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

افتضاح بود در حد هتل ۲ ستاره

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۶

علی بخشی عزیز لطفا با ذکر جزئیات بیشتر ما را در بهبود شرایط اقامتی یاری بفرمایید.

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان دارای امکانات فراوانی مانند، استخر، سونا ، ماساژ، فروشگاه، رستوران و خدمات ویژه ای مانند، حمام سنتی می باشد.
نزدیکی به مکان های تاریخی و توریستی از جمله میدان نقشه جهان، بازار سنتی هنر و مدرسه چهارباغ از امتیازات و دسترسی های هتل سفیر اصفهان می باشد.
رزرو هتل سفیر اصفهان را می‌توانید در رهی نو با بیشترین تخفیف و به راحتی بصورت آنلاین انجام دهید. ضمن اینکه رهی نو کنسلی و استرداد آنی با کارمزد صفر را به مشتریان ارائه می‌دهد.

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...