رَهی نو

هتل دانشور مشهد

مشهد، خیابان چمران، چمران 8

رزرو هتل دانشور مشهد نزدیک حرم به دلیل وجود امکانات تفریحی و دارا بودن بهترین استانداردهای غذایی و خدماتی از پرطرفدارارترین هتل های 3 ستاره مشهد است.

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

صندوق امانات

سالن تشریفات

سالن همایش

تالار

کافی شاپ

رستوران

اتاق 2 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 4 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل دانشور مشهد

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل دانشور مشهد واقع در خیابان چمران با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

یکی از شهرهایی که بهترین هتل‌ها را در خود جای داده است شهر زیارتی مشهد است. هر سال و در مناسبت‌های مختلف، مشهد پر از مسافرین مختلفی می‌شود که به قصد سفر زیارتی، سیاحتی یا حتی کاری به این شهر سفر می ‌کنند. اگر مسافر این شهر زیارتی هستید و قصد دارید در یکی از بهترین هتل‌هایی اقامت داشته باشید که قیمت مناسبی هم داشته باشد پیشنهاد می‌کنیم هتل سه ستاره دانشور مشهد را انتخاب کنید. در خیابان چمران هشت مشهد، ساختمانی تازه‌ساز با نمای سنگی قرار دارد که سر در آن نوشته شده " هتل دانشور، وابسته به انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد".

امکانات هتل دانشور در مشهد

هتل دارای خدمات خانه‌داری، خدمات پزشکی، اتاق چمدان و خدمات تهیه بلیط است. خدمات لاندری و خشکشویی هتل هم خیالتان را از بابت شستن لباس در سفر راحت کرده است. در صورتی که فرد ناتوان یا سالمند همراهتان است، نگران نباشید، هتل برای این عزیزان خدمات ارائه می‌دهد. خدمات تشریفات ویژه هتل، نیز برای برگزاری مراسمات ویژه و رسمی آماده است. در سمت دیگر لابی اتاق جلسات با ظرفیت 10 نفر طراحی شده که مجهز به سیستم صوتی و تصویری است که می‌توان برای برگزاری جلسات کاری از آن استفاده کرد.

رستوران هتل دانشور مشهد: رستوران هتل با ظرفیت 350 نفر در دو سالن مجزا قرار گرفته است. فضای نارنجی رستوران که شامل دستمال سفره و رومیزی و نورپردازی است، اشتهای شما را بیشتر می‌کند. البته صبحانه و ناهار و شام با منوی انتخابی برای تمام اتاق‌ها سرو می‌شود. صبحانه سلف سرویس است و ناهار و شام با 8 منوی انتخابی در اختیارتان قرار می‌گیرد. از این بابت دیگر دغدغه پیدا کردن رستوران برای وعده ناهار و شام را نخواهید داشت. بعد از آن می‌توانید سری به کافی شاپ هتل زده و یک عصر دل‌انگیز را با عزیزان‌تان سپری کنید و یک نوشیدنی خنک میل کنید.

سوئیت ها و اتاق های هتل دانشور مشهد

این هتل در سال 1390 به پشتوانه مالی مرکز درمانی امام رضا ساخته شد. البته در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت که طی آن تمیزی و شیکی هتل، مورد استقبال مسافرانش قرار گرفت. هتل دانشور ساختمانی 6 طبقه با 26 اتاق و 4 سوئیت لوکس است. اتاق‌ها دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند. فضای هر اتاق به گونه‌ای چیده و نورپردازی شده است که حس خوب و آرامش بخشی به شما می‌دهد. کاغذ رنگی دیوارها اغلب با رنگ پرده و روتختی ست شده و فضای گرمی به اتاق‌ها بخشیده است.

 هر اتاق مجهز به امکانات یک هتل سه ستاره اعم از دراور، کمد لباس، یخچال، مبلمان، تلفن، میز تحریر، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایشی، آباژور به همراه مینی بار غیررایگان، در اتاق‌ها قرار داده شده است. اگر اهل چایی هستید، از بابت چای درست کردن هم دغدغه ندارید چون اتاق دارای چای‌ساز است که هر زمان بخواهید می‌توانید برای خودتان چای درست کنید. در اتاق‌ها اینترنت به صورت محدود در اختیارتان قرار دارد که البته کارتان را راه می‌اندازد. اتاق‌ها ی هتل دانشور مشهد مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی بوده که با حمام یک جا قرار گرفته است. بازه قیمتی فوق‌العاده این اتاق‌ها را از حدود 175 هزار تومان تا 350 هزار تومان خواهید یافت که نسبت به امکانات هر اتاق بسیار به صرفه است. به طور کلی فضای هر اتاق راحت و خدمات آن نسبت به سه ستاره بودن هتل، تکمیل است.

از درب ورودی که وارد می‌شوید، خیالتان از بابت انتخاب‌تان راحت می‌شود. نورپردازی سقف و رنگ سرامیک‌ها، فضای لابی را به یک محیط دنج تبدیل کرده است. پرسنل هتل با روی خوش و برخورد گرم از شما استقبال می‌کنند. در مدت انتظارتان می‌توانید روی مبل‌ها نشسته و از اینترنت یا تلویزیون لابی استفاده کنید. فضای لابی ظرفیت حدود 30 نفر را دارد. در لابی و طبقات از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است که کارتان را راحت کرده است. فضای طبقات، با به کاربردن نور و رنگ گرم مبلمان، فرش و سرامیک، تزئین شده است.

نظرات در مورد هتل دانشور مشهد

اتاق‌ها تمیز و مرتب هستند که از این بابت حس خوبی به مسافر می‌دهد. کیفیت غذای هتل هنوز جای کار دارد. البته با توجه به سه ستاره بودن هتل و رایگان بودن آن برای هر اتاق، مناسب است. با وجود فاصله هتل از حرم، خدمات حمل و نقل مسافران تا حرم، زیارت را برای مسافران این هتل راحت کرده است. برخورد مودبانه و سعه صدر پرسنل، کیفیت و تمیزی اتاق‌ها، خدمات هتل و قیمت مناسب آن نظر شما را برای انتخاب دوباره این هتل، در سفر بعدی، جلب می‌کند.

از بهترین ویژگی های هتل دانشور مشهد دسترسی راحت به مراکز خرید از جمله بازار رضا و الماس شرق و مکان‌های دیدنی مشهد است. اگر ماشین دارید نگران نباشید، پارکینگ هتل کارتان را راه‌می‌اندازد. درصورتی هم که ماشین همراه‌تان نیست، تاکسی سرویس هتل اماده جابه‌جایی شما بوده که البته رایگان نیست. هتل در 6 نوبت مسافران را به طور رایگان تا حرم برده و به هتل برمی‌گرداند.

 

قوانین هتل دانشور مشهد

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

هزینه اقامت برای کودکان تا 4 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن تشریفات
    • سالن همایش
    • تالار
  • خدمات ویژه
    • صندوق امانات
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌های خروشان 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 49 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان منتصریه 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری ثامن 13 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...