رَهی نو

هتل آپارتمان ادمان مشهد

مشهد، خیابان امام رضا 19

رزرو هتل آپارتمان ادمان مشهد به دلیل نزدیکی به حرم و دارا بودن استانداردهای غذایی و خدماتی از پرطرفدارارترین هتل های 2 ستاره مشهد است.

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

روم سرویس

صندوق امانات

رستوران

اینترنت

سوئیت 4 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

آپارتمان 7 نفره (یکخوابه) رویال فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
7 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

آپارتمان 6 نفره (یک‌خوابه)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
6 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
ندارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل آپارتمان ادمان مشهد

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل همای تهران واقع در میدان ونک با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

هتل ادمان یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین هتل آپارتمان‌های 3 ستاره شهر مشهد است که در سال هزاران نفر در آن مستقر می‌شوند. دلیل انتخاب این هتل، نزدیکی آن به حرم مطهر و نوساز بودنش است. به همین علت توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده‌است. این هتل در بهترین موقعیت شهر مشهد قرار دارد که از ویژگی خاص این هتل به حساب می‌آید و امکان دسترسی به حرم و مراکز مورد نیاز مسافرین را فراهم‌کرده‌است.

هتل آپارتمان ادمان مشهد در سال 1391 به بهره‌برداری رسید و در سال 1396 برای ارتقا و کیفیت رسیدگی به مسافرها و بهبود در عملکرد هتل مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته ‌است. در نمای خارجی این هتل از معماری مدرن و کلاسیک استفاده شده‌ و همچنین از سنگ‌های کرم رنگ پوشیده شده ‌است. نمای داخلی این هتل همانند نمای خارجی آن طراحی شده تا هماهنگی خاصی بین داخل و بیرون هتل ایجاد کند. همجواری این هتل با پارک از دیگر ویژگی‌های این هتل بی‌نظیر به شمار می‌آید. هتل دارای 5 طبقه مجزا است که به صورت کامل در اختیار زائرین و مسافرین مشهد قرار گرفته‌ است.

امکانات هتل ادمان مشهد

رستوران بسیار شیک و مدرن این هتل با طبخ غذاهای با کیفیت و فوق‌العاده ایرانی و خارجی خود توانسته محبوبیت بسیاری بین مردم شهر مشهد و مسافرین به دست آورد همچنین با داشتن فضای فوق‌‌‌‌‌‌‌‌‌العاده و قیمت های عالی خود لحظات بی‌نظیری برای زائرین و مسافرین رقم‌زده‌است. کافی شاپ این هتل که به صورت کاملا شیک طراحی شده‌است فضای دل‌انگیزی برای مردم ایجاد‌کرده‌است. از خصوصیت‌هایی که مورد توجه مردم قرار‌می‌گیرد داشتن پارکینگ در هتل آپارتمان ادمان مشهد است تا بتوانند به‌راحتی ماشین‌های خود را در آن پارک کنند.

علاوه بر پارکینگ این هتل مجهز به سرویس تاکسی شبانه روزی است تا در هر زمان بتواند نیاز مسافر به حمل‌و‌نقل را برآورده‌کند. امروز بیشترین کار مردم در هر نقطه از دنیا به وسیله اینترنت صورت می‌گیرد به همین دلیل این هتل با قراردادن اینترنت رایگان در لابی خود سبب شده‌است تا مسافر بتواند در هر ساعت از شبانه‌روز به کارهای خود رسیدگی کند. این هتل تمام تلاش خود را در راستای رفاه و آسایش مسافر انجام می‌دهد به همین دلیل با قرار دادن ترانسفر فرودگاهی و همچنین گشت‌های شهری داخلی و خارجی سبب رضایت و راحتی حال مسافر شده‌است. مسافرهای عزیز دیگر نگران لباس‌های کثیف خود در طول سفر نیستند چراکه خشکشویی این هتل همه روزه در خدمت مردم است.

سوئیت ها و اتاق‌های هتل آپارتمان ادمان مشهد

این هتل دارای 26 اتاق است که اتاق‌ها به صورت پراکنده دوتخته، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته هستند. در تمامی اتاق‌ها از سیستم گرمایش و سرمایش استفاده شده‌است که با پیشرفته‌ترین دستگاها انجام می‌گیرد. همچنین تهویه هوا اتاق‌ها به خوبی صورت‌گرفته‌است. اتاق‌ها به آشپزخانه کوچک ولی کامل مجهز هستند که مسافرین و زائرین بتوانند بعد از یک روز خسته کننده نیازهای روزمره خود را برآورده‌کنند. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای پنجره بوده و دید منظر فوق‌العاده ای دارند. روشنایی اتاق‌ها بیشتر به صورت طبیعی بوده‌است. از دیگر امکانات این اتاق ها می‌توان سرویس‌های  بهداشتی ایرانی و فرهنگی، حمام، تلویزیون، کمد و یخچال را نام‌برد. همچنین خدمات 24 ساعته این هتل به اتاق‌ها سبب شده‌است تا با بروز هر گونه مشکل سریعا به رفع مشکل بپرداند.

نظرات در مورد هتل آپارتمان ادمان مشهد

تمامی زائرینی که در این هتل 3 ستاره مستقر شده ‌بودند از قیمت عالی و مناسب این هتل صحبت می‌کردند. همچنین از امکانات عالی و با کیفیتی که این هتل به مسافرین ارائه داده‌است احساس خشنودی بسیار داشته‌اند. در نظرات مسافرین شاهد رضایت آنها از پرسنل هستیم که نشان می‌دهد این هتل دارای پرسنل مجرب است که تمامی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم می‌کنند. تعدادی از مسافرها در مورد غذا و کیفیت خوب آنها صحبت‌کرده‌اند. همچنین نزدیکی هتل به مراکز خرید و حرم مطهر سبب شده‌است تا نظر مردم به هتل جلب شود. یکی از نمراتی که مسافرین به این هتل داده‌اند در مورد تمیزی و پاکیزگی آن  بوده‌است که با توجه به نظرات زائرین می‌توان گفت اتاق‌های این هتل از بهداشت و تمیزی خوبی برخوردار است.

موقعیت مکانی هتل ادمان مشهد

هتل ادمان با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی که در شهر مشهد دارد مورد پسند و رضایت مسافران است چراکه این هتل شیک با نزدیکی به مراکز زیارتی و همچنین تفرحی، درمانی توانسته‌است تمامی نیازهای مردم را برآورده‌کند و مورد استقبال هزاران نفر قرارگیرد. با ماشین تنها 6 دقیقه زمان لازم‌است تا از هتل بتوان به حرم امام‌رضا‌ (ع) رسید. همچنین تا باب الجواد، ورودی دیگر حرم با ماشین 8 دقیقه زمان می‌برد. برای کسانی که به قصد رفتن به مراکز درمانی به این شهر سفر کرده‌اند، این هتل بهترین گزینه است؛ چرا که با بیمارستان موسی بن جعفر با ماشین تنها 9 دقیقه زمان لازم‌دارد. رفتن از هتل به بازار رضا که یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد است تنها 6 دقیقه زمان می‌برد. این هتل حتی با نزدیکی خود به مراکز مسافربری عمومی توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند چرا‌که با پایانه مسافر بری تنها 7 دقیقه و تا فرودگاه تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

قوانین هتل آپارتمان ادمان مشهد

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهربرجسته امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 37 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌های خروشان 52 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 56 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 44 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان امام رضا 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری ثامن 5 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...