رَهی نو

هتل آریا مشهد

خیابان امام رضا، چهارراه دانش

هتل دو ستاره آریا واقع در خیابان امام رضا (ع) در سال 1360 تأسیس شده است.

تعداد طبقات 7
تعداد اتاقها 47
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

کافی شاپ

رستوران

اینترنت

امتیاز باشگاه مشتریان: 18
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
منو بوفه
امتیاز باشگاه مشتریان: 16
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
منو بوفه
امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
منو بوفه
امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
منو بوفه
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل آریا مشهد

در حال بارگیری نقشه...

مشهد پرترددترین مقصد گردشگری و زیارتی ایران است که سالانه میلیون‌ها زائر عاشق به زیارت امام رضا (ع) می‌روند. خیلی‌ها معتقدند برای یک سفر زیارتی نیازی نیست هزینه خیلی زیادی پرداخت کرد و دنبال مراکز اقامتی خوش‌قیمت و اقتصادی با امکانات خوب هستند.

هتل دو ستاره آریا یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که از دیرباز محل اقامت زائران حرم مطهر امام رضا (ع) و گردشگران شهر مشهد بوده است. امکانات رفاهی مناسب و هزینه مقرون به صرفه اقامت در این هتل موجب محبوبیت آن بین مسافران شهر مشهد می‌شود و سفری رویایی و خاطره‌انگیزی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. پس اگر قصد اقامت در هتل آریا مشهد را دارید،‌ این مطلب را از دست ندهید. چراکه قرار است اطلاعات کامل و مفیدی را پیرامون هتل آریا در اختیار شما قرار دهیم.

امکانات هتل آریا مشهد خیابان امام رضا

شروع بهره‌برداری از هتل آریا مشهد در سال ۱۳۷۸ بوده است اما پس از آن، در سال ۱۳۹۴ نیز این هتل مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. در جهت بازسازی این مجموعه وسایل و تجهیزات نو و مدرن به آن افزوده گشت. هتل آریا در خیابان امام رضا مشهد قرار گرفته و نمای آن آجری است که به خوبی از ساختمان‌های اطراف خود حتی از فاصله‌های کمی دورتر قابل شناسایی است.

رستوران هتل آریا دارای منوی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت مطلوب است و ظرفیت این رستوران ۱۵۰ نفر است. در زمان صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل مراجعه کنید. منو ناهار شامل غذاهای ایرانی و منوی شام شامل غذاهای فرنگی می‌شود. این هتل دارای کافی شاپ مجزا هم هست. صبحانه هتل به صورت بوفه‌ای است که می‌توانید هر روز خوراکی‌های مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و میل کنید.

خدمات خانه‌داری و واحد گردشگری نیز در هتل آریا ارائه می‌شود. ظرفیت لابی هتل ۳۰ نفر است و اینترنت بدون هزینه اضافی برای مسافران در نظر گرفته شده است. آسانسور،‌ نمازخانه و روم سرویس نیز در مجموعه وجود دارد. این مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد و ترانسفر استقبال نیز با هزینه اضافی انجام می‌گیرد. هتل آریا مشهد دارای لاندری یا خشک‌شویی و خدمات تبدیل ارز هم هست. گفتنی است این هتل فاقد هرگونه فضای باز یا فضاهای تفریحی نظیر استخر است.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد. هتل آریا جزو آن دسته از هتل‌هایی است که معمولاً در روزهای شلوغ و پرازدحام شهر مشهد به سرعت پر می‌شود. بنابراین اگر قصد اقامت در این هتل را در چنین روزهایی از سال دارید، از مدت مدیدی قبل‌تر فرآیند رزرو خود را به اتمام برسانید.

باید اشاره کنیم که این هتل در محدوده طرح ترافیک شهر مشهد قرار گرفته است، پس اگر با خودروی شخصی خود سفر می‌کنید، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که زمان رسیدن‌تان در ساعات محدوده طرح ترافیک قرار نداشته باشد. پذیرش مهمانان عرب زبان در این هتل انجام می‌گیرد منتها نرخ پذیرش متفاوت با نرخ ‌نامه است. هتل آریا برای سفرهای کاری و کوتاه مدت به مشهد نیز گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل آریا مشهد

هتل آریا در ۷ طبقه ساخته شده است و ۴۷ اتاق با مجموع ۲۱۵ تخت را دارا است. انواع اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شود. هریک از این اتاق‌ها دارای تلویزیون و ماهواره است. اتاق‌ها مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

سایر امکانات شامل لوازم بهداشتی، حمام، سیستم تهویه مطبوع، تلفن در اتاق، مبلمان، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش می‌شود که شاید این امکانات و خدمات در بعضی از هتل‌های دو ستاره یافت نشود. با این حال هتل آریا مشهد، این امکانات را به بهترین نحو ممکن در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌ها دارای بالکن قابل استفاده هم هستند.

موقعیت مکانی هتل آریا مشهد

هتل آریا در استان خراسان رضوی، شهر مشهد،‌ خیابان امام رضا، چهارراه دانش قرار دارد که بین دو میدان آب و برق قرار می‌گیرد. هتل آریا شهر مشهد از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است. اگر شما در این هتل اقامت دارید مسافتی که باید تا حرم مطهر امام رضا (ع) طی کنید در حدود ۷ دقیقه پیاده‌روی است. بنابراین برای کسانی که می‌خواهند در طول روز چندین بار به حرم بروند و برگردند،‌ هتل آریا گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. فاصله زمانی این هتل تا فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در حدود ۲۰ دقیقه با ماشین و تا ایستگاه راه آهن مشهد ۱۵ دقیقه با ماشین است.

برای رفتن به مجموعه تجاری الماس شرق ۸ دقیقه رانندگی با ماشین نیاز است. برای رفتن از هتل آریا به نزدیک‌ترین پایانه مسافربری شهر مشهد هم تنها به اندازه نیم ساعت پیاده‌روی زمان نیاز دارید. مزیت نزدیک بودن به پایانه مسافربری این است که اگر با خودروی شخصی خود به شهر مشهد سفر نکرده‌اید، با نزدیک بودن به ترمینال، می‌توانید از حمل و نقل عمومی شهر استفاده کنید. این موقعیت بسیار عالی هتل، آن را در زمره هتل‌های پرطرفدار شهر مشهد قرار داده است.

نظرات مسافران در مورد هتل آریا مشهد

اغلب مهمانان هتل دو ستاره آریا مشهد از خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل راضی هستند و آن‌ها را نسبت به هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند، به صرفه و مناسب ارزیابی کرده‌اند. بسیاری از مسافران، مهم‌ترین ویژگی هتل را تمیزی و نظافت خوب و به موقع آن بیان کرده‌اند. فاصله نزدیک هتل با حرم مطهر مزیت بزرگ هتل آریا محسوب می‌شود.

زائران می‌توانند در طول روز به کرات به حرم رفته و بازگردند. به طور کلی این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و نزدیک بودن به ترمینال، فرودگاه و راه آهن مشهد به رونق هرچه بیشتر آن کمک زیادی کرده است. کیفیت غذای هتل هم راضی‌کننده است و بسیاری از مسافران بابت غذای هتل از مدیریت مجموعه تشکر کرده‌اند. پرسنل این مجموعه مجرب و کاربلد هستند و بسیاری از اقامت کنندگان از برخورد و عملکرد آن‌ها ابراز رضایت کرده‌اند.

برخی از افراد هم از گشت نیم روزه هتل راضی بوده‌اند و آن را به بقیه مسافران توصیه کرده‌اند. در کل اقامت در هتل آریا یک تجربه متفاوت، جذاب و البته ارزان قیمتی است که به هر مسافر شهر مشهدی توصیه می‌شود.

قوانین هتل آریا مشهد

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها با توجه به قوانین هتل می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه با نامه اماکن امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان 2 تا 5 سال نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 3 دقیقه با ماشین و 16 دقیقه پیاده

فاصله تا فرودگاه 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا ورودی باب‌الرضا 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا ورودی باب‌الجواد 5 دقیقه با ماشین و 13 دقیقه پیاده

فاصله تا مجتمع زیست خاور 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک کوهسنگی 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌های خروشان 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 58 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید الماس شرق 35 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار مغان 1 ساعت و 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ ملی مشهد 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه شه لافتی 46 ساعت با ماشین

فاصله تا خانه داروغه 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا بوستان مینیاتوری 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا بند گلستان 39 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه نان مشهد 44 دقیقه با ماشین

فاصله تا خواجه اباصلت 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه کوزه کنانی 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ گیاه شناسی 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی شیرآباد 1 ساعت و 48 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه ملک مشهد 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ وحش وکیل آباد 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه حمام شاه 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ خونی مشهد 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری مصلی 13 دقیقه پیاده

فاصله تا بیمارستان امام رضا 13 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...