رَهی نو

هتل نخل زرین قشم

قشم، میدان امام قلی خان، مجتمع نخل زرین

هتل نخل زرین قشم در کنار مجتمع‌های تجاری، مراکز خرید و نزدیک به سواحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این هتل در سال 1391 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شد. دسترسی آسان به مجتمع تجاری سیتی سنتر و بازار بین‌المللی ستاره از ویژگی‌های اقامت در این هتل به شمار می‌رود.

تعداد طبقات 1
تعداد اتاقها 40
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

روم سرویس

Business Center

صندوق امانات

کافی شاپ

رستوران

اینترنت

اتاق 2 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 4 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل نخل زرین قشم

در حال بارگیری نقشه...

هتل دو ستاره نخل زرین در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. این هتل در بلوار امام قلی خان شهر قشم (نزدیک مجتمع تجاری بین‌المللی زیتون قشم) واقع شده است. هتل نخل زرین قشم با تعداد زیادی فضای اقامتی شامل اتاق و سوئیت پذیرای مسافران جزیره زیبای قشم است.

این هتل با بیش از ۷ سال سابقه، دارای یک طبقه بنا و ۴۰ باب اتاق و سوئیت با امکانات مناسب است. نمای این هتل سفید رنگ است و به راحتی از فاصله دور تشخیص داده می‌‌شود. به طور کلی این هتل دارای ۱۲۰ تخت است. ظرفیت لابی هم ۲۰ نفر تخمین زده می‌شود. هتل نخل زرین طلایی قشم تقریباً در مرکز شهر قشم واقع شده است و به سواحل نیلگون خیلج فارس نیز نزدیک است.

 

امکانات هتل نخل زرین قشم

همانطور که گفته شد این هتل دو ستاره است و بیشتر مناسب سفرهای کاری و سفرهای توریستی و سیاحتی اقتصادی می باشد. اگر همه سفر شما توریستی است؛ بهتر است این نکات را پیش از اقامت در این هتل در نظر بگیرید. اینترنت در لابی موجود هست که استفاده از آن نامحدود و رایگان است. کودکان زیر ۵ سال درصورت استفاده نکردن از سرویس می‌توانند اقامت رایگان داشته باشند. نرخ پذیرش مهمان خارجی (چه غیرعرب زبان و چه عرب زبان) با نرخنامه متفاوت است. پذیریش خانم مجرد به شرط همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

از امکانات هتل دو ستاره نخل زرین قشم می‌توان به تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت بی‌سیم، سرویس بهداشتی (برخی از واحدهای اقامتی)، صندوق امانات، روم سرویس، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، خشکشویی، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد که تقریباً در همه هتل‌ها موجود است. صبحانه در این هتل رایگان است. در این هتل جعبه کمک‌های اولیه موجود می‌باشد و تاکسی سرویس هم در نظر گرفته شده است. هتل نخل زرین قشم فضای سبز و نمازخانه نیز دارد. نکته شایان ذکر هزینه اقامت در این هتل است که به نسبت هتل‌های دیگر در جزیره قشم مناسب‌تر است. اکثر افرادی که در این هتل اقامت داشته‌اند اذعان کرده‌اند که به نسبت هزینه‌ای که متحمل شده‌اند امکانات مناسبی دریافت کرده‌اند.

 

اتاق های هتل نخل زرین قشم

 لیست اتاق‌های هتل نخل زرین قشم به ترتیب دو تخته توبین (دو تخت یک نفره جداگانه)، دو تخته دابل (یک تخت دو نفره)، ‌اتاق سه تخته ۱ (سه تخت یک نفره جداگانه)، اتاق سه تخته ۲ (سه تخت یک نفره جداگانه، به لحاظ فضا اقامتی کمی با اتاق سه تخته ۱ متفاوت است)، اتاق چهار تخته (دو تخت دو نفره به همراه یک تخت یک نفره) و سوئیت یک خوابه پنج تخته می‌باشد. بعضی از اتاق‌ها پنجره ندارند و اگر نسبت به این موضوع حساسیت دارید حتماً پیش از رزرو با برقراری تماس و انجام هماهنگی‌های لازم از پنجره‌دار بودن اتاق خود مطمئن شوید.

 

موقعیت مکانی هتل نخل زرین قشم

هتل نخل زرین طلایی قشم از موقعیت بسیار مناسبی در شهر قشم میدان امام قلی خان برخوردار است. از این حیث می‌توان گفت که یکی از بهترین هتل‌های شهر قشم است. در صورتی که در هتل دو ستاره نخل زرین اقامت داشته باشید، فاصله زمانی شما تا مرکز شهر با خودروی شخصی تقریباً ۵ دقیقه و فاصله هتل نخل زرین قشم تا فرودگاه بین‌المللی قشم تقریباً ۴۵ دقیقه است. 
تا سیتی سنتر یک و دو قشم نیز،‌ ۲ الی ۳ دقیقه پیاده‌روی نیاز است. همچنین این هتل به سواحل و دریا جزیره قشم نزدیک می‌باشد. نکته جالب توجه این است که هتل نخل زرین خارج از محدوده ترافیک شهر واقع شده است. برای رفتن به بازار سنتی قدیم قشم نیز کافی است یک پیادروی ۵ دقیقه‌ای داشته باشید. همچنین این هتل به پارک زیتون، غار نمکدان، غارهای خوربس و قلعه پرتغالی‌ها نیز نزدیک است و پیاده هم می‌توانید به این اماکن دیدنی جزیره قشم بروید.

نظرات در مورد هتل نخل زرین قشم

اکثر مسافران این مکان را مناسب سفرهای کاری ارزیابی کرده بودند و از نزدیک بودن این محل به نقاط گردشگری و دیدنی جزیره قشم ابراز رضایت کرده بودند. در واقع مهم‌ترین مزیت این هتل را نزدیک بودن به مرکز شهر، سواحل و دریا و در کل دسترسی راحت به اماکن مختلف شهر می‌دانستند. اقامت و رزرو اینترنتی هتل نخل زرین قشم بسیار اقتصادی و کم‌هزینه است و به طور کلی هتل‌های جزیره قشم که ستاره بیشتری دارند، خدماتی در این سطح ارائه می‌دهند و البته هزینه بیشتری نیز دریافت می‌کنند.

یکی از مسافران که در این هتل اقامت داشته، نوشته است که این هتل فوق العاده بود ولی در اتاق تلویزیون وجود نداشت. ایشان اما از رزرو و خدمات و صبحانه کاملا راضی بودند. نظر دهنده دیگری نوشته است که اتاق‌های این هتل تمیز بودند و سرویس های بهداشتی نیز تا حدودی مناسب بودند، با این حال لابی هتل خاک‌ گرفته بود و راه‌پله‌ها نیز کثیف بودند. کولرها هم زیاد اتاق را خنک نمی‌کردند. خدمات صبحانه را نیز ساده و آبرومند ارزیابی کرده بودند.

این صبحانه شامل خیار، گوجه، پنیر، تخم مرغ آب‌پز، انواع مربا و کره عسل‌های یک نفره بود. چند نفر دیگر نیز هتل نخل زرین قشم را بیشتر یک مسافرخانه معرفی می‌کردند و از لحاظ هزینه، آن را کم‌هزینه می‌دانستند و در واقع معتقد بودند که به نسبت هزینه‌ای که کرده بودند،‌ خدمات مناسبی دریافت کرده بودند.

از وجود آسانسور نیز ابراز رضایت کرده بودند و معتقد بودند چون این هتل چمدان‌بر ندارد وجود آسانسور مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. افراد زیادی نیز از خدمات و نظافت هتل راضی نبودند و برخی دیگر رفتار پرسنل را مناسب نمی‌دانستند و آن را بیشتر برای اقامت‌های کوتاه‌مدت معرفی می‌کردند.

 

قوانین هتل:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس

فاصله تا فرودگاه 52 دقیقه با ماشین

فاصله قلعه پرتغالی‌ها 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه لافت 52 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه قشم 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا دره ستارگان 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره 10 دقیقه پیاده

 فاصله تا درگهان قشم 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار قدیم قشم 28 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان پیامبر اعظم 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری مرکزی 8 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

3.8
فرآیند پذیرش در هتل26.7%
برخورد پرسنل پذیرش60%
نظافت هتل16.7%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی66.7%
کیفیت غذا و نوشیدنی20%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)13.3%
قیمت اتاق نسبت به امکانات63.3%

نظرات کاربران ( ۴ نظر)

سید احمد موسوی دومیرانی اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۱/۲۰

واقعا افتضاح بود

  مدیر سایت۱۴۰۱/۶/۱۶

سید احمد موسوی دومیرانی عزیز لطفا با ذکر جزئیات ما را در بهبود شرایط یاری بفرمایید.

مینا حیدری ۱۳۹۸/۸/۸

قیمت به نسبت امکانات هتل بسیار بالا بود چون با همین قیمت هتل های سه ستاره خیلی خوبی توی قشم بود. بسیاااااااااااااااااار کثیف بود. هتل نبود واقعا یه مسافر خونه بین راهی بود. بوی نم و رطوبتش خیلی زیاد بود. اصلا با نظافت اتاقا کاری نداشتن . رستورانش بوی روغن سوخته میداد و صبحانه تکراری هر روز نون و پنیر و خیار و گوجه.

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۶

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...