رَهی نو

هتل المپیک قشم

قشم، ضلع غربی میدان حافظ، ابتدای شهرک بوستان، جنب اداره راهنمایی رانندگی

رزرو هتل المپیک قشم در مرکز شهر به دلیل وجود امکانات تفریحی و دارا بودن استانداردهای غذایی و خدماتی از پرطرفدارارترین هتل های 2 ستاره قشم است

تعداد طبقات ویلایی
تعداد اتاقها 47
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

روم سرویس

فروشگاه

Business Center

صندوق امانات

کافی شاپ

رستوران

اتاق 2 نفره (تویین)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 2 نفره (دبل)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت دوبلکس 4 نفره (دوخوابه)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت دوبلکس 5 نفره (سه‌خوابه)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

سوئیت دوبلکس 6 نفره (سه‌خوابه)

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
6 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل المپیک قشم

در حال بارگیری نقشه...

مسافران بسیاری سالیانه برای خرید و تفریح به جزیره قشم سفر می‌کنند و در نظر دارند در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی مستقر شوند. هتل المپیک قشم توانسته تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده‌ کند. این هتل با ارائه امکاناتی قابل قبول توانسته در رده هتل‌های دوستاره قراربگیرد. زمانی که به گوش شما اسم هتل دو ستاره می‌خورد شاید از آن هتل تصویر خوبی به ذهنتان نرسد، اما این هتل تمامی تصوارت شما را عوض می‌کند؛ چرا که این هتل از امکانات و خدمات بسیار عالی برخوردار است.

بنای هتل المپیک قشم

هتل المپیک در سال 1387 ساخته‌ شده ‌است و در سال 1395 برای ارتقا دادن امکانات هتل المپیک قشم و بالا بردن کیفیت خدماتش، مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته‌ است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به صورت ویلایی طراحی شده‌اند همچنین فضای سبز هتل و قرارگیری آلاچیق‌های شیک درون فضای سبز حال‌و‌هوای دیگری به مسافرین داده‌است و لحظات به یاد ماندنی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. نمای خارجی ساختمان اداری و اتاق‌های هتل المپیک همه از متریال بومی بوده‌است. نمای داخلی این ساختمان‌ها هم با استفاده از چوب توانسته یک هارمونی زیبا بین فضای بیرون و داخل ایجاد کند. این هتل دارای 47 اتاق است. همچنین  جلوی در ورودی اتاق‌ها یک آلاچیق وجود دارد که مسافر بتواند از فضای بیرون لذت ببرد.

امکانات هتل المپیک در قشم

 داشتن پارکینگ یکی از نکات امتیازدهی مسافرینی است که در آن هتل مستقر می‌شوند این هتل دو ستاره توانسته‌است این امتیاز را از مسافران کسب کند و مکانی امن برای خودروهای شخصی در نظر بگیرد. رستوران این هتل با پخت غذاهای ایرانی و خارجی نظر بسیاری از مسافرین را به جلب‌کرده‌است. همچنین کافی‌شاپ مجزا این هتل با محیطی کاملا شیک فضایی را ایجادکرده‌است تا مردم بتوانند لحظات عالی با خانواده خود سپری کنند.

از دیگر امکانات هتل المپیک قشم داشتن خشکشویی 24 ساعته ‌آن است که سبب شده‌است تا مسافرها دیگر نگران لباس‌های کثیف خود در طول سفر نباشند. اینترنت رایگانی که هتل در اختیار مسافرین قرار داده‌است رضایت بسیاری از مسافران را کسب کرده‌است چرا که مسافرهایی که در سفر نیازمند رسیدگی و انجام کارها هستند به راحتی می‌توانند به صورت آنلاین به کارهای خود رسیدگی کنند.

رفتار و اخلاق پرسنل یکی از نکاتی است که سبب می‌شود تا مردم احساس خشنودی در محل مستقر خود داشته‌باشند این هتل با کادری مجرب، خوش اخلاق و  انجام خدمات رسانی عالی توانسته رضایت بسیاری از مردم را به دست‌آورد. داشتن سالن بیلیارد در هتل سبب شده‌است تا مسافرین بتوانند لحظات مفرح و هیجان انگیزی با خانواده خود تجربه کنند. ‌خدمات تورهای داخل شهری و خارج شهری در لابی این هتل،  بازدید و گردشگری را برای مسافران بسیار آسان کرده‌است.

فاصله هتل المپیک قشم تا مراکز مهم شهر

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل که سبب شده‌است تا مسافرین ایرانی و خارجی زیادی را به خود جلب کند نزدیکی آن به مراکز تفریحی و مراکز خرید است. فاصله این هتل تا بازار بین‌المللی ستاره قشم و همچنین بازار قدیم درگهان قشم که از بزرگترین مراکز خرید جزیره قشم به حساب می‌آیند، به ترتیب 12 دقیقه و 34 دقیقه با ماشین زمان می‌برد. جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این جزیره مانند عمارت کلاه فرهنگی بندرعباس، حمام گله‌داری بندرعباس و همچنین معبد هندوها تا این هتل به ترتیب 95 دقیقه، 96دقیقه و 100 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

نزدیکی هتل به مزاکر حمل‌ونقل مسافرتی یکی از ویژگی‌های مورد توجه مردم است به همین علت این هتل با فاصله 50 دقیقه تا فرودگاه قشم توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. همچنین  این هتل تا ایستگاه راه‌آهن بندرعباس و فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به ترتیب 104 و 107 دقیقه فاصله دارد.

امکانات اتاق های هتل المپیک قشم

تمامی اتاق‌های این هتل دارای فضای بزرگ و بسیار شیک هستند. به دلیل رطوبت هوای قشم و گرمای هوای بیرون، مسافرینی که در هتل مستقر می‌شوند نیازمند سیستم گرمایش و سرمایش مجهز هستن،  به همین علت این هتل با قراردادن سیستم گرمایشی و سرمایشی پیشرفته و به‌روز درون اتاق‌ها توانسته نیاز مسافران را برآورده‌کند. تمامی اتاق‌های هتل المپیک قشم مجهز به سیستم تهویه هوا هستند. همچنین داشتن پنچره‌ و بالکن درون اتاق‌ها روشنایی را کاملا به صورت طبیعی ایجاد می‌کند. منظره فوق‌العاده اتاق‌ها سبب شده‌است تا مردم بتوانند چشم‌انداز عالی را شاهد باشند. از دیگر امکانات این اتاق‌ها می‌توان سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی، حمام، مبل، یخچال، تلویزیون و خدمات 24 ساعته را نام برد.

نظرات در مورد هتل المپیک قشم

تمیزی و پاکیزگی از نکات بسیار مهم هتل‌ها به حساب می‌آید که ما در نظرات مسافرین شاهد رضایت آن‌ها از تمیزی و پاکیزگی اتاق‌های این هتل بودیم. همچنین نظرات مثبت زیادی از رضایت مردم بابت رفتار و خدمات‌رسانی عالی پرسنل دریافت کردیم. بسیاری از مسافران از نزدیکی این هتل با مراکز خرید احساس خشنودی داشتند همچنین مسافرینی که برای سفرکاری به این جزیره سفر کرده‌بودند نظرات مثبتی از نظر نزدیکی این هتل به فرودگاه داشتند. غذاهای خوب و با کیفیت این هتل مورد رضایت و خوشنودی مردم بوده‌است همچنین مردم از کافی‌شاپ این هتل و فضای آن  احساس خوبی داشته‌اند. نکات مثبتی که مردم از آن نام بردن اتاق‌های مجزا و بزرگ این هتل لوکس است.

 

قوانین هتل المپیک قشم

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها با توجه به قوانین هتل می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • سالن بیلیارد
    • فضایی برای پیاده روی
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • فروشگاه
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

 فاصله تا فرودگاه 50 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها 54 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه لافت 58 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه قشم 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا دره ستارگان 43 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره 12 دقیقه با ماشین

 فاصله تا درگهان قشم 31 دقیقه با ماشین

 فاصله تا بازار قدیم قشم 34 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان تامین اجتماعی 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری مرکزی 9 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...