رَهی نو

هتل زیتون مشهد

مشهد، خیابان پاسداران، جنب سینما قدس، کوچه شهید موسوی

رزرو هتل زیتون مشهد، از هتل‌های بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است.امکانات عکس، آدرس و قیمت رزرو این هتل 3 ستاره مشهد را با بالاترین تخفیف در رهی نو ببینید.

امکانات ویژه هتل

اتاق 2 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
صبحانه - ناهار - شام

اتاق 3 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
صبحانه - ناهار - شام

اتاق 4 نفره فولبرد

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
صبحانه - ناهار - شام
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل زیتون مشهد

در حال بارگیری نقشه...

شاید بتوان گفت مشهد مقدس یکی از پرمسافرترین شهر‌های ایران است که هر ساله، به خصوص در مناسبت‌های خاص و مذهبی، تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی، مشهد را به عنوان مقصد خودشان انتخاب می‌کنند. پر ترددترین مسیر‌های ریلی و هوایی کشور نیز مربوط به همین شهر است؛ پس به همین دلایل تعداد زیادی هتل‌ و مسافرخانه برای خدمات‌دهی به این حجم از مسافران در مشهد تاسیس شده است. رزرو هتل زیتون مشهد در خیابان پاسداران مشهد یکی از همین مراکز اقامتی است. 

این هتل در سال 1375 تاسیس شد، ولی سال 1387 مورد بازسازی قرار گرفته است؛ پس نه می‌توان گفت که ساختمان آن‌چنان نوسازی دارد و نه از قدیمی بودن آن شکایت کرد. هتل داخل کوچه روبروی سینما قدس است، نمای خاصی ندارد و تنها شهر و همان کوچه از پنجره‌ها قابل مشاهده است. هتل زیتون با 5 طبقه و 45 اتاق 2 تا 5 نفره آماده میزبانی از زائران و مسافران است. این هتل لابی نسبتا بزرگی دارد و تقریبا 45 نفر امکان نشستن و انتظار در لابی را دارند.

 

هتل زیتون مشهد کجاست؟

هتل زیتون در خیابان پاسداران مشهد، روبروی سینما قدس قرار گرفته است و تقریبا برای سرزدن به اکثر اماکن زیارتی و تفریحی یا تجاری باید از ماشین شخصی و تاکسی استفاده کنید. مهم‌ترین مکانی که اکثر مسافران مشهد می‌خواهند به آن سر بزنند، فاصله هتل زیتون مشهد تا حرم مطهر است که تقریبا 3 کیلومتر با هتل فاصله داشته و 15 دقیقه پیاده روی نیاز دارد؛ ولی همانطور که قبلا گفته شد، سرویس رفت و برگشت از دم درب هتل آماده است و در ساعات خاصی از روز مثل قبل اذان مغرب آماده سرویس‌دهی است.

فاصله تا فرودگاه 9 کیلومتر و تا راه‌آهن و ترمینال به ترتیب 4 و 5 کیلومتر است. اکثر اماکن تفریحی مشهد تقریبا دور از شهر قرار گرفته‌اند. برای مثال برای تماشای آرامگاه فردوسی، طرقبه و شاندیز باید بیش از 30 کیلومتر از هتل فاصله بگیرید.

 

اتاق های هتل سه ستاره زیتون در مشهد

همان‌طور که گفته شد اتاق‌های 2 تا 5 تخته به دو صورت "فقط سرویس صبحانه" یا "فولبرد" قابل رزرو هستند. اتاق‌ها دارای کمد لباس، کشو، یخچال، تلویزیون، تلفن و سایر امکانات رفاهی معمول تمام هتل‌ها هستند. درون اکثر اتاق‌ها سینک ظرفشویی و یک بخش جدا برای شستشو و تعدادی کابینت وجود دارد. سرویس چوب و تخت‌های اتاق شاید کمی قدیمی به نظر برسند، ولی بسیار محکم و با کیفیت هستند. طراحی و نوع وسایل به کار رفته شده طوری است که به نظر می‌رسد درون یک خانه در دوران دهه هفتاد زندگی می‌کنید که به دلیل سال ساخت آن کاملا منطقی است.

کف اتاق‌ها سرامیک است و هم سرویس بهداشتی فرنگی و هم ایرانی دارد که نکته بسیار مثبتی است. هر اتاق هتل زیستون مشهد سیستم اعلام و اطفا حریق دارد و از نظر امنیتی مناسب می‌باشد. وسایل بهداشتی اعم از حوله، مسواک، شامپو به اندازه کافی در هر اتاق وجود دارد و از این نظر مشکلی نیست و در ضمن هرچقدر اضافه هم که از این اقلام نیاز داشته باشید، می‌توانید از هتل درخواست و دریافت کنید.

 

ویژگی ها و امکانات هتل زیتون مشهد

فاصله هتل زیتون مشهد تا حرم بسیار نزدیک است و سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم را ارائه می‌کند؛ زیرا همانطور که بعدا خواهید خواند، این هتل به اندازه 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی تا حرم فاصله دارد و مانند اکثر هتل‌های واقع در شهر‌های زیارتی، به خصوص مشهد، هتل زیتون نیز سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم مطهر امام رضا (ع) را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد. هتل دارای آرایشگاه، کافی‌شاپ و رستوران است. رستوران هتل زیتون 70 نفر ظرفیت دارد؛ ولی طبق نظرات کسانی که اقامت در این مکان را تجربه کرده‌اند، تنوع غذایی بالایی ندارد.

اگر قصد دارید که با ماشین شخصی خودتان به مشهد بروید، بهتر از است قبل از حرکت فکر جا و پارکینگ برای خودرویتان باشید؛ زیرا هتل پارکینگ ندارد و چون در یک کوچه قرار دارد برای پیدا کردن جای پارک مناسب و امن احتمالا دچار چالش خواهید شد. هتل سه ستاره زیتون مشهد سرویس کرایه ماشین بدون راننده ندارد؛ ولی درون خود هتل تاکسی سرویس آماده به کار برای خدمت‌رسانی موجود است. پذیرش هتل 24 ساعته است؛ ولی ساعت تحویل اتاق‌ها 2 بعد از ظهر و تخلیه باید تا ساعت 12 ظهر انجام شود.


نظرات مردم در مورد هتل زیتون مشهد

در نهایت باید گفت که نمی‌توان تنها با خواندن اطلاعات و آگاهی از امکانات یک هتل با استفاده از منابع موجود در اینترنت در مورد اقامت در مورد آن هتل تصمیم‌گیری کرد. بهترین کار استفاده از تجربیات و نظرات کسانی است که قبلا از آن استفاده کرده‌اند.

  1. با توجه به یک هتل سه ستاره و قیمتی که برای آن می‌پردازید؛ هتل از امکانات خوبی برخورددار است و اتاق‌ها بزرگ و سرویس بهداشتی و وسایل بهداشتی موجود در آن‌ها از کیفیت مطلوبی برخورددار هستند. برخورد پرسنل هتل عالی است و این را می توان یکی از نکات بسیار مثبت هتل دانست.
  2. فضای هتل بسیار آرام است و می‌توانید با انتخاب هتل زیتون، چندین شب اقامت با کیفیت را در شهر مشهد تجربه کنید. علاوه بر قیمت پایین اتاق‌ها این هتل از نظر هزینه‌ای که برای خورد و خوراک می‌کنید هم بسیار به صرفه‌ است و حتی قیمت‌های کافی‌شاپ نسبتا مدرن آن نیز مناسب و پایین‌تر از هتل‌های دیگر است. 
  3. سرویس رفت و برگشت به حرم و هزینه پایین از دیگر مزیت‌های رزرو هتل زیتون مشهد نزدیک حرم به شمار می‌آید. در نهایت با توجه به قیمت و سه ستاره بودن، شاید موضوعی که در این هتل با آن مواجه شوید اینترنت باشد که آن نیز با هزینه‌ای فوق‌العاده کم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

نکته مهم: رزرو این هتل به مدت یک شب امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 

قوانین هتل:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها با نامه اماکن امکان‌پذیر است.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر

فاصله تا حرم امام رضا (ع) 13 دقیقه با ماشین و 30 دقیقه پیاده

فاصله تا فرودگاه 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 31 دقیقه با ماشین

فاصله تا باب‌الجواد 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا باب‌الرضا 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 7 دقیقه با ماشین و 18 دقیقه پیاده

فاصله تا پارک کوهسنگی 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های آبی 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا سرزمین موج‌های خروشان 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه فردوسی 57 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان منتصر 3 دقیقه با ماشین 

فاصله تا کلانتری ثامن 10 دقیقه با ماشین 

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...