رَهی نو

هتل های آبادان

اطلاعات مفید برای اقامت در هتل های آبادان


«آبادان برزیلته» این شاید آشناترین جمله در وصف آبادان باشد که شنیدیم؛ یکی از شهرهای گرم و البته مهمان‌نواز جنوب، که در روزگاری نه چندان دور یکی از توسعه‌یافته‌ترین شهرهای ایران بوده است؛ رد پای اولین پالایشگاه، اولین پیتزافروشی، اولین سینمای روباز و... را در این شهر می‌توان پیدا کرد. اگر دلتان کمی آفتاب می‌خواهد؛ اگر برای گشت و گذار در یک بازار سنتی دلتنگ هستید؛ و اگر هوس غذاهایی با عطر و طعمی داغ و تند، مثل آفتاب جنوب را کرده‌اید؛ با ما در سفرنامه آبادان همراه باشید؛ تا پس از گشت و گذار در این شهر گرم و جذاب، به سراغ هتل‌های این شهر برویم و هتل‌ها را به سه دسته هتل‌های ارزان، هتل‌هایی با قیمت مناسب و بهترین هتل‌های آبادان تقسیم بندی کنیم.


بهترین زمان سفر به آبادان

آبادان، در جنوب ایران و در نزدیکی دشت‌های پهناور عراق و عربستان واقع شده است؛ بنابراین بهتر است  فکر سفر به آبادان در فصل‌هایی گرم مثل تابستان را نکنید؛ چند سالی است که پاییز آبادان هم با گرد و غبار گره خورده و زندگی در این شهر با مشکلاتی مواجه شده است؛ اما در مقابل زمستان‌ و اوایل بهار، جان می‌هد برای سفر به برزیل ایران؛ آبادان در زمستان میزبان آب و هوایی معتدل و دلپذیر است و گردشگری و سفر در این فصل سال از رونق خوبی برخودار است.

آبادان به دلیل پالایشگاه نفت و همچنین قرار گرفتن در یکی از پر ترددترین مسیرهای تجاری کشور، هتل‌ها و مهمانسراهای آبادان با قیمت‌ها و خدمات متنوع دارد؛ در این بخش به معرفی هتل‌های آبادان در سه گروه هتل‌های ارزان قیمت، هتل‌های آبادان با قیمت مناسب و بهترین هتل‌های آبادان می‌پردازیم.

 

هتل های آبادان


بیشتر بخوانید: فاصله تهران تا آبادان؛ مسافت تهران آبادان با اتوبوس، قطار، هواپیما


هتل‌های ارزان قیمت آبادان


این مهمان‌پذیرها و هتل‌ها اغلب دو ستاره و یک ستاره هستند؛ قیمت این مهمان‌سراها بر اساس دوری و  نزدیکی به مرکز شهر و البته امکانات رفاهی‌ای که ارائه می‌دهند؛ تعیین می‌شود.
مهمان‌پذیر طهران(تهران) آبادان: این مهمان‌پذیردر سال 1374 افتتاح و در سال 1396 بازسازی شده است؛ برای یک شب اقامت در این مهمان‌پذیر باید هزینه‌ای حدود X تومان پرداخت کنید؛ البته بد نیست بدانید برخی از اتاق‌های این مهمان‌پذیر فاقد سرویس بهداشتی هستند.

هتل زیتون آبادان: این هتل یک ستاره در مرکز شهر واقع شده است که همین ویژگی باعث دسترسی خوب هتل زیتون به مراکز دولتی و مراکز خرید آبادان شده است.
هتل کیوان آبادان: یکی دیگر از هتل‌های با سابقه، هتل کیوان در شهر آبادان است که در سال 1347 افتتاح شد؛ این هتل دارای 33 باب اتاق است که برخی‌شان بدون پنجره‌اند.
هتل امیر کبیر آبادان: این هتل سه ستاره با اتاق‌های دو، سه و چهار تخته که برخی‌شان مجهز به آشپزخانه‌اند؛ از مهمانانش پذیرایی می‌کند؛ از امکانات این هتل می‌توان به سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان، صبحانه، آسانسور و ... اشاره کرد.
هتل آزادی آبادان: این هتل که در سال 1394 بازسازی شده در چهار  طبقه بنا و با 30 باب اتاق از مهمانش پذیرایی می‌کند؛ و دارای امکاناتی مثل رستوران، اینترت، یخچال و ... در بعضی از اتاق‌ها است.

 

هتل‌های آبادان با قیمت مناسب


هتل‌های این بخش، دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند و اگر خواهان یک سفر اقتصادی هستید اقامت در هتل ارزان آبادان را پیشنهاد می‌کنیم:
هتل آپارتمان نخل آبادان: این هتل سه ستاره که در سال1395 افتتاح شد یکی از بهترین هتل‌های شهر آبادان در این کلاس قیمت است؛ این هتل دارای پارکینگ با ظرفیت محدود و رستوران با ظرفیت 120 نفر است. و امکاناتی مثل مینی بار غیر رایگان، سشوار، تلویزیون و ... را به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

هتل های لوکس آبادان

 

بهترین هتل‌های آبادان


اگر هزینه سفر چندان برایتان اهمیتی ندارد و دوست دارید یک سفر راحت را تجربه کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم اقامت در هتل‌های معرفی شده در این بخش را تجربه کنید.
هتل پارس کاروانسرا آبادان: این هتل تنها هتل پنج ستاره آبادان است که در سال 1350 افتتاح شد؛ این هتل در سال 1374 بازسازی شده و اکنون زیر نظر مجموعه هتل‌های پارس به فعالیتش ادامه می‌دهد؛ از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت، رستوران، پارکینگ و .... اشاره کرد.
هتل پارسیان آبادان: این هتل چهار ستاره آبادان که با نام پرشین در سال 1347 کارش را آغاز کرد؛ اکنون زیر نظر مجموعه هتل‌های زنجیره ای پارسیان و در دو فاز غربی و شرقی پذیرای مسافران است. از ویژگی‌های این هتل می‌شود به دسترسی خوبش به مراکز مهمی مثل سینما نفت، مرکز کشتیرانی، مراکز خرید و... اشاره کرد.

 

در سفر به آبادان چی بخوریم؟


سمبوسه دوست داشتنی: این مثلث‌های خوشمزه که از ترکیب سبزیجات، سیب زمینی و ادویه تشکیل شده‌اند؛ سوغات هندی‌ها هستند که به آبادان رسیده‌اند! سمبوسه‌ها علی رغم ظاهر کوچکشان، کالری بالایی دارند و خوب است بعد از خوردن سمبوسه، خودتان را به یک پیاده‌روی عصرگاهی با طعم تند جنوب مهمان کنید.
فلافل در خانه: این روزها به لطف مغازه‌های فست فود، دیگر کسی نیست که فلافل را نشناسد؛ اما اگر هوس فلافل اصل را کردید و دوست داشتید یک فلافل تمام عیار نوش جان کنید؛ بهتر است به سراغ مغازه‌های فلافل فروشی آبادان بروید.
خرما و دیگر هیچ: جنوب ایران به نخل‌های استوارش معروف است؛ خرماهای آبادان از نوع خرماهای بریم، برخی، زاهدی و ... هستند؛ واقعا حیف است که تا آبادان برویم و خرماهای خوشمزه این شهر را امتحان نکنیم؛ بازار سایر فرآورده‌های تولید شده از خرما هم حسابی داغ است مثل حلوا خرما، شیره خرما و یا نان خرما که هر کدام می‌توانند سوغات خوشمزه‌ای از دیار جنوب باشند.
ماهی در طعم‌های مختلف: یکی از غذاهای اصلی مردم جنوب ماهی است؛ ماهی با هر طعم و شکلی که بخواهید در این دیار پیدا می‌شود؛ طرفدار خورشت‌ها هستید؟ خوب بفرمایید قلیه ماهی منتظر شما است؛ ماهی تنوری دوست دارید؟ ماهی صبور به شما سلام می‌کند؛ خلاصه هتل های معروف آبادان بهشت طرفداران غذاهای دریایی هستند؛ پس حسابی از خودتان پذیرایی کنید.

کبه یک طعم عربی خالص: کمتر جنوبی‌ای پیدا می‌شود که کبه را نشناسد؛ این غذای لذیذ از ترکیب ادویه‌ها، گوشت، برنج و سیب زمینی رنده شده تهیه می‌شود؛ و یکی از غذاهای پرطرفدار در میان آبادانی‌ها است.

 

خوشمزه ترین غذاها در هتل های آبادان با قیمت مناسب

 

آبادان همیشه آباد

آبادان شهری قدیمی است که قدمتش به سال‌های دور و حتی قبل از تاریخ‌نگاری‌های هرودوت می‌رسد؛ در تمام این سال‌ها روزهای خوب و بد بسیاری را دیده است و البته که متحمل خسارت‌های بسیاری شده است؛ اما همچنان استوار مانند نخل‌هایش و گرم و مهربان مانند خورشیدش، سرپا مانده است؛  هتل ها و اقامتگاه های لوکس آبادان به روی مهمانانش لبخند می‌زند.

 

جاذبه های گردشگری آبادان


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...