رَهی نو

هتل های رشت

رشت، مرکز استان گیلان به‌عنوان پایتخت خوراک ایران و نگین شمال شناخته می‌شود. چنین مواردی باعث شده که این شهر، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور باشد.

اطلاعات مفید برای رزرو هتل در رشت

مسئله‌ اقامت پس از سفر، بسیار مهم است. گاهی اوقات، نداشتن آگاهی کافی و عدم اقدام به‌موقع، می‌تواند هر کسی را به سر‌در‌گمی دچار کند.

در ابتدا بهتر است، یک منبع مطمئن و دقیق با معرفی لیست هتل ها‌ی شهر رشت بیابید که تمامی مشخصات و اطلاعات لازم را در رابطه با آنها ارائه دهد.

بررسی همه‌ مشخصات ازجمله هزینه هتل در رشت، دسترسی و امکانات، از موارد‌ی هستند که باید قبل از رزرو اتاق به آن بپردازید که به آن یک رزرواسیون هوشمندانه گفته می‌شود. چیز‌ی که منجر می‌شود، شما از سفر خود لذت ببرید و دیگر ترس و اضطرابی بابت اقامت خود نداشته باشید.

لیست هتل های شهر زیبای رشت

همانطور که می‌دانید، شهر رشت هتل‌های زیادی در خود جای داده که انتخاب هریک از آنها، به میزان بودجه و سلیقه گردشگران بستگی دارد. هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره، هتل‌های لوکس، هتل‌های گران‌قیمت و هتل‌های ارزان‌قیمت زیادی در این شهر وجود دارد که در ادامه هریک از آنها را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

بهترین هتل های شهر رشت

هتل کادوس رشت : هتل پنج ستاره کادوس در نزدیکی یکی از جاذبه ‌های گردشگری رشت یعنی باغ محتشم واقع شده است و به تمام مراکز تفریحی و تاریخی دسترسی آسان دارد. چایخانه سنتی، تشریفات ویژه، پارک کودک، زمین تنیس، خدمات پزشکی و آرایشگاه از امکانات این هتل هستند.

هتل شبستان رشت : هتل چهار ستاره شبستان از اسفند ماه ۹۲ کار خود را آغاز کرده و خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. از امکانات هتل می‌توان به صندلی ماساژ، مینی‌بار، جکوزی و ترنسفر رفت و برگشت اشاره کرد. برخی از این هتل‌ها برای کودکان زیر پانزده سال نیم بها یا رایگان است. قبل از رزرو کردن هتل این گزینه را چک کنید. 

بهترین هتل های شهر رشت

قیمت هتل های شهر رشت

هتل های رشت باتوجه به امکانات، تجهیزات، موقعیت مکانی و... رتبه‌بندی می‌شوند و طبیعی است که قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

ارزانترین هتل های شهر رشت

مسافرت‌هایی که کمترین میزان هزینه برای رزرو کردن هتل را دربر داشته باشد، از خواسته‌ها‌ی ایده‌آل همه‌ مسافران است که کم‌و‌بیش می‌توانند به آن دست یابند. برای برخی از افراد مهم است که هتل ارزان را در این شهر برای خود رزرو کنند.

مجموعه‌ای از مسافرخانه‌های ارزان قیمت در مرکز شهر، جنوب میدان شهرداری و خیابان امام خمینی واقع شده اند .

هتل پردیس رشت : هتل دو ستاره پردیس  در نزدیکی آرامگاه میرزا کوچک خان و ترمینال رشت قرار دارد و امکانات آن شامل تاکسی سرویس و اینترنت است.
هتل پارک رشت : هتل دو ستاره پارک در نزدیکی مراکز تفریحی قرار دارد و اینترنت، پارکینگ از امکانات آن به‌شمار می‌آیند. این هتل غذای سنتی گیلانی را در اتاق سرو می‌کند.
هتل اردیبهشت رشت : این هتل دو ستاره در میدان شهرداری و در نزدیکی مراکز تفریحی قرار دارد. هتل انواع غذاها را سرو می‌کند  اینترنت ، کافی‌شاپ و پارکینگ از امکانات آن هستند.

هتل غدیر رشت : هتل تک ستاره غدیر دارای رستوران، کافی شاپ و اینترنت رایگان است.

ارزانترین هتل های شهر رشت

هتل های مختلف رشت با قیمت مناسب

هتل پامچال: هتل سه ستاره پامچال در بلوار امام خمینی رشت واقع شده و دسترسی آن به مراکز گردشگری آسان است . اینترنت در اتاق، صندوق امانات، سرو نهار در اتاق و تاکسی سرویس بیست و چهار ساعته از امکانات این هتل به‌حساب می‌آیند.
هتل آپارتمان صبوری : این هتل سه ستاره تقریبا نوساز بوده و در نزدیکی ساختمان تاریخی شهرداری است . خدمات اینترنتی و اجاره ماشین از امکانات آن هستند.

هتل های مختلف رشت با قیمت مناسب

هتل ها‌ی گران قیمت لوکس رشت

اگر شما هم به تجهیزات و امکانات بیش‌تر از هزینه اهمیت می‌دهید، می‌توانید هتل‌های گران‌قیمت لوکس رشت یعنی هتل کادوس رشت را از رهی نو رزرو کنید.

اقامت در هتل های رشت

 طیف وسیعی از هتل‌ها و مراکز اقامتی در رشت در دسترس مسافران قرار دارند. غیر از هتل‌ها و مراکز رسمی، امکان اجاره کردن اتاق و ویلا هم موجود است، اما رنج قیمت مشخصی ندارند و تحت تأثیر شلوغی و حجم مسافر و موقعیت مکانی، قیمت آنها متغییر است. 

اقامت در هتل های رشت

مزایا‌ی رزرو کردن هتل ها‌ی شهر رشت در رهی نو چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، انجام رزرواسیون هتل در رشت باید با آگاهی صورت گیرد. وب‌سایت رهی نو با فراهم‌کردن تمام بستر‌ها‌ی لازم، این امکان را برای شما به وجود آورده است. کافی است با صرف کمی زمان، هتل‌ها را از نظر موقعیت مکانی، دسترسی، امکانات، ویژگی‌ها و همچنین هزینه بسنجید. در این حالت حتماً سفر خوبی را خواهید داشت.

با این حال، گاهی اوقات نمی‌توان تنها به اطلاع از ویژگی‌ها‌ی هتل ها‌ی این شهر اکتفا کرد و ما به یک تجربه‌ واقعی نیازمندیم. در این‌صورت، کافی است تنها به پایین صفحه‌ هر یک از هتل‌ها در رهی نو مراجعه کنید تا نظرات مسافران هتل رشت را مشاهده کنید.

در کل مزایا‌ی رزرو کردن هتل‌ها‌ی مختلف رشت از رهی نو عبارت‌اند از:

  • ارائه‌ لیست کامل از انواع هتل‌ها
  • دارا‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق 
  • نمایش نظرات مسافران 
  • امکان رزرو
  • دریافت تخفیف‌ها‌ی ویژه و قابل ‌توجه 
  • بهره‌مندی از پشتیبانی تیم رهی نو

 

چگونه هتل ها‌ی شهر رشت را از سایت رهی نو رزرو کنیم؟

پس از ورود به سامانه رهی نو، وارد صفحه‌ هتل‌ها‌ی شهر رشت شوید. در این بخش می‌توانید یک لیست کامل از هتل‌ها را همراه با قیمت و ستاره‌ها‌ی آنها ببینید. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و همچنین مشاهده‌ نظرات کاربران، رو‌ی هر هتل کلیک کنید.

بعد از سنجش مناسب و اتخاذ تصمیم درست، هتل مورد‌نظر خود را با دریافت تخفیف رزرو کنید. شما همچنین می‌توانید، نظرات مسافران قبلی هر هتل را به طور کامل مشاهده و با آگاهی کامل هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

 

قوانین کنسلی رزرو کردن هتل در  رشت به چه صورت است؟

کنسلی رزرو در رابطه با هر هتلی چه هتل‌ها‌ی ارزان یا هتل‌های گران در رهی نو، هرگز شامل کارمزد جریمه از طرف رهی نو نمی‌شود. با این حال ممکن است، هتل مورد‌نظر چنین کارمزد‌ی داشته باشد که دراین‌صورت باید برای اطمینان بیش‌تر، از آن هتل سؤال کنید.
 

سخن پایانی

تمام تلاشمان این است که بتوانیم به‌طور خلاصه و مفید به رزرو، نکات مهم و همچنین معرفی هتل‌ها‌ی این شهر زیبا بپردازیم. امیدواریم که از این اطلاعات نهایت استفاده را ببرید و با سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو خاطره‌ فراموش‌نشدنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

جاذبه های گردشگری رشت


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...