رَهی نو

معرفی رستوران‌ و کافی‌ شاپ‌ هتل اسکان الوند تهران + تصویر

تعداد بازدید: ۱۱۵۴ ۹ خرداد ۱۴۰۲

هتل اسکان الوند تهران 4 ستاره بوده و از امکانات رفاهی بالایی برخوردار است. این هتل در سال 1393 ساخته شده است و در منطقه‌‎‌ای مرتفع و خوش آب و هوا قرار دارد. باتوجه به موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به ترمینال آرژانتین، نمایشگاه بین المللی، پارک آب و آتش، پارک طالقانی و... مسافران زیادی این هتل برای اقامت خود انتخاب می‌‎کنند. 

 

 

اسکان-الوند1

 

 


اگر شما هم می‌خواهید حوالی میدان آرژانتین در یکی از بهترین هتل‎‌های تهران اقامت داشته باشید، می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اتاق مدنظرتان را رزرو کنید یا برای اطلاع بیشتر با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس بگیرید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل اسکان الوند تهران

 

شهر تهران، دارای بیشترین تنوع رستوران و غذاهای مختلف است که انتخاب بهترین رستوران برای صرف غذاهای ایرانی یا حتی بین‌‎المللی کار چندان آسانی نیست. رستوران ایرانی شار، یکی از همان رستوران‌‎های معروفی است که نظر افراد را به خود جلب می‌‌کند. فضای شیک و مدرن، کیفیت غذا و کارکنان باتجربه این مجموعه، جزو ویژگی‌‎های بارز هتل اسکان الوند به حساب می‌آیند. لازم به ذکر است، تنوع غذایی در رستوران این هتل از دیگر مشخصه‌هایی است که باعث رضایت مهمانان می‌شود.

علاوه‌بر رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافه رستوران نیز در هتل  وجود دارند که خدمات باکیفیتی را ارئه می‌دهند و برای وقت گذرانی و صرف غذا یا نوشیدنی گزینه ایده‌آلی هستند.

 

رستوران ایرانی شار

 


رستوران شار در طبقه دوم هتل قرار دارد که با رفتن به آن‌جا، در کنار خوردن غذایی خوشمزه و باکیفیت از فضای دلچسب رستوران نیز لذت خواهید برد. گفتنی است، رستوران شار در کنار تمام مزیت‎‌هایی که دارد، وجود سرآشپز حرفه‌‎ای و آشنا با ذائقه ایرانی را نباید فراموش کرد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند و برای کسانی که اهل غذاهای فرنگی نیستند بسیار مناسب است.

 

اسکان-الوند-رستوران-شار

 

 


شما می‌توانید برای برگزاری میهمانی، دورهمی‌ خانوادگی و دیگر مناسبت‎ها، از ساعت 7 الی 15 بعدازظهر با رستوران هتل تماس گرفته و در تاریخ مدنظرتان میز رزرو کنید. در مجموع، بوفه صبحانه رستوران شار از ساعت 7 تا 10 صبح سرویس ارائه می‌دهد و برای صرف ناهار از ساعت 12 الی 15 آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

 

 

رستو.ران-شار1

 

 


پیشنهاد می‌شود، اگر تمایل دارید یک روز به‌یادماندنی را در کنار عزیزانتان سپری کنید، حتما به رستوران ایرانی شار در هتل اسکان الوند سر زده و خاطره‎ای شیرین را در ذهنتان ثبت کنید.


کافه رستوران شار لانژ هتل اسکان الوند تهران


همان‌طور که می‌دانید، کافه گردی محبوبیت زیادی میان افراد دارد که در بیشتر شهرهای بزرگ رواج پیدا کرده است به طوری که، برای گپ و گفت‌های دوستانه یا حتی صرف صبحانه و میان وعده‌ به کافه‌ها رفته تا لحظاتی فوق‌العاده را برای خود رقم بزنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به کافه علاقه‌ دارید، پیشنهاد می‌کنیم به کافی شاپ هتل اسکان الوند سر بزنید. این کافه بربلندای شهر، با چشم اندازی جذاب در طبقه نهم هتل واقع شده و با رزرو قبلی در خدمت میهمانان عزیز است.

 

 

شار-لانژ1

 

 


هدف کافه رستوران شار لانژ هتل اسکان الوند، ثبت لحظه‌های خوش همراه با سرو لذیذترین غذاهای فرنگی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است. شما می‌توانید در این مکان، به بهانه‌های مختلف در کنار هم جمع شوید و خستگی یک روز سخت را از تن بیرون کنید. فضای گرم و مدرن کافی شاپ، با نورپردازی زیبا، صندلی‌های راحت و رنگ بندی‌های آرامش‌بخش تزیین شده است که جزو ویژگی‌های مثبت کافه محسوب می‌شود. شار لانژ به دلیل منوی متنوع و کیفیت بالایی که دارد، در محدوده خیابان آرژانتین تهران بسیار معروف است پس، اگر گذرتان به آن سمت افتاد، حتما به کافی‌شاپ هتل اسکان الوند بروید.

 

 

شار-لانژ2

 

 


انواع نوشیدنی‌های سنتی، قهوه، چای و دمنوش به همراه میان وعده‌های ایرانی در این مجموعه سرو می‌شوند همچنین، خوشمزه‌ترین پنکیک‌ها، نان تست فرانسوی و کرپ‌ها قابل سفارش هستند. لازم به ذکر است، وجود تراس با منظره شهر و چشم‌انداز جذاب  قطعا می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای قرارهای شما باشد. 

 

 

شار-لانژ4

 

 

کافه شار بیسترو هتل اسکان الوند تهران

 


شار بیسترو با دکوراسیون مدرن و شیکی که دارد، برای یک قرار عاشقانه یا حتی جلسات کاری گزینه ایده‌آلی است. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسرهای جذاب را می‌توانید هم در فضای داخلی جذاب و هم تراس زیبای هتل میل کنید. 
به یاد داشته باشید، ساعت کاری و زمان رزرو میز از 9 صبح تا 12 شب است و می‌توانید برای صرف یک غذاهای سبک و خوشمزه در این کافه خودتان را مهمان کنید.

 

 

شار-بیسترو1

 

 

 

بوفه صبحانه، ناهار و شام در هتل اسکان الوند تهران

رستوران ایرانی شار، در ساعت تعیین شده وعده‎‌های صبحانه و ناهار را پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید با هر سلیقه یا ذائقه‌ای که دارید در رستوران به صرف غذاهای لذیذ بپردازید همچنین، اگر در هتل اسکان الوند اقامت دارید، با مراجعه به این رستوران دیگر نیاز به خارج شدن از هتل را نخواهید داشت.

 

 

 

رستوران-شار3

 

 

همان‌طور که می‌دانید، امروزه غذاهای فرنگی از محبوبیت بالایی در بین افراد برخوردار هستند، اما هنوز غذاهای ایرانی جایگاه ویژه‎ خود را در بین گردشگران حفظ کرده است. رستوران با طعمی از فرهنگ و سنت ایرانی، بهترین کباب‌ها، پیش‌غذا و سالادهای هیجان‌انگیز را در این مکان سرو می‌کند.

 

 

رستوران-شار-2


گفتنی است، بوفه صبحانه در هتل اسکان الوند به صورت سلف سرویس است.


کلام پایانی


در این مقاله سعی کرده‌ایم رستوران‌ و کافی‌شاپ هتل اسکان الوند را بررسی کنیم. همان‌طور که گفته شد، هتل دارای یک رستوران به نام شار، کافه رستوران شار لانژ و یک کافی‌شاپ به نام شار بیسترو است. به یاد داشته باشید، رستوران هتل با منوی متنوع خود در دو وعده صبحانه و ناهار، پذیرای مهمانان عزیز است در صورتی که کافی شاپ و کافه رستوران علاوه ‎بر دسر و نوشیدنی، در وعده غذایی دیگر نیز آماده ارائه خدمات است.

شما می‌توانید برای یک روز تعطیل با دوستان خود قرار بگذارید و از بوفه صبحانه مفصل هتل اسکان الوند لذت ببرید. همچنین، این رستوران برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در منوی خود قرار داده است.


پرسش‌های متداول


آدرس هتل اسکان الوند تهران کجا است؟

 

تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، کوچه اسفراین، نبش اهورا مزدا

 

هتل اسکان الوند تهران چند ستاره دارد؟

 

این هتل مدرن و شیک، 4 ستاره است.

 

چگونه می‌توان از تخفیف‌های رزرو اتاق در هتل اسکان الوند استفاده کرد؟


شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 از تخفیف‌های این هتل 4 ستاره جذاب مطلع شوید و اتاق مدنظرتان را رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...