رَهی نو

صفر تا صد معرفی رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی تهران + تصویر و منوی رستوران

تعداد بازدید: ۱۱۶۹ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲


رستوران روف تاپ گریل هتل بوتیک طوبی، یکی از بهترین رستوران‌های شهر تهران بوده و با داشتن منظره‌ای زیبا، محیطی دلنشین و ارائه انواع غذاهای خوشمزه، یکی از رستوران‌های معروف شمال تهران است. اگر شما هم به دنبال یک رستوران باکیفیت در محله جردن با امکانات ویژه همچون سرو قلیان و ساعت کاری طولانی‌مدت هستید، این مقاله را از دست ندهید.


معرفی رستوران روف تاپ گریل


معرفی رستوران روف تاپ گریل


روف تاپ گریل یکی از رستوران‌های زیبا و باکیفیت در خیابان ولیعصر تهران است. این رستوران برای تمامی افرادی که به دنبال فضایی دلنشین و خلاقانه برای خوردن انواع وعده‌های غذایی هستند، گزینه بسیار مناسبی است.
با ورود به این رستوران، می‌توانید به‌راحتی تغییر را احساس کنید. طراحی چشمگیر و بی‌نظیر رستوران روف تاپ، می‌تواند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. وجود منظره چشم‌نواز اطراف این رستورانِ بدون سقف با چترهای بزرگ و زیبا در بالای میزها، یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت روف تاپ گریل است.
این رستوران در بالاترین طبقه هتل بوتیک طوبی به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره تهران قرار دارد. یکی از دلایل شلوغی رستوران روف تاپ گریل این است که مهمانان ساکن در این هتل بوتیک ، ترجیح می‌دهند که تمامی وعده‌های غذایی خود را در هتل میل نموده و از منظره زیبا و کیفیت بالای غذاهای این رستوران، لذت ببرند. 
اگر شما هم قصد سفر به تهران را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021، هر یک از اتاق‌های مورد نظر خود را رزرو کنید. به‌این‌ترتیب با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم یک اتاق باکیفیت در یک هتل بوتیک زیبا با قیمت مناسب رزرو می‌کنید و هم تضمین می‌کنید که غذای خود را در این رستوران باکیفیت با منظره دلپذیر میل کنید.

 

منوی رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی

 

رستوران روف تاپ گریل با داشتن محیطی رمانتیک و دلنشین، برای شام و ناهار با دوستان، خانواده و همچنین جهت برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی مناسب است. دکوراسیون رستوران با استفاده از رنگ‌های طبیعی و جذاب، چوب و فلز ساخته شده است.
این رستوران، منویی از غذاهای متنوع را ارائه می‌دهد که ترکیبی از غذاهای ایرانی و فرنگی است. برخی از غذاهای مشهور این رستوران شامل برگر، استیک، فیله مرغ و سالاد سزار می‌شود. همچنین وجود انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان‌وعده‌های لذیذ در منوی این رستوران، می‌تواند با هر سلیقه‌ای سازگار باشد. سایر غذاهای موجود در منوی رستوران روف تاپ گریل شامل انواع کباب‌ها، ماهی، مرغ، سالاد، پیتزا و ... می‌گردد.

 

منوی رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی


چرا به رستوران روف تاپ گریل برویم؟


رستوران روف تاپ گریل، امکاناتی مانند وای‌فای رایگان، سیستم صوتی باکیفیت، میز بیلیارد و ... را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. وجود پارکینگ اختصاصی، یکی دیگر از امکانات مهم این رستوران است که خیال مهمانان را برای یافتن جای پارک مناسب و ایمن، راحت می‌کند. 
پرسنل روف تاپ گریل، از دیگر نقاط قوت این رستوران شناخته می‌شوند. رفتار حرفه‌ای و لبخند مهربانانه به همراه ارائه خدمات سریع کادر این رستوران، می‌تواند آرامش و لذت مهمانان را دوچندان کند. پخش موسیقی زنده نیز ازجمله موارد مهم در این رستوران است که به دلنشین شدن فضای روف تاپ گریل، بسیار کمک می‌کند.
همچنین این رستوران، به عنوان یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم‌های خصوصی مانند جشن یلدا، تولد و ... نیز شناخته می‌شود. رستوران روف تاپ گریل به دلیل دارا بودن فضای باز، به مهمانان اجازه می‌دهد تا در محیطی آرام و دلنشین، مراسم خود را برگزار کنند.
درنهایت یکی دیگر از امکانات این رستوران، نزدیکی به یک باشگاه ورزشی با تجهیزات بسیار مناسب است. شما می‌توانید ابتدا از استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، ماساژ و سایر امکانات هتل بوتیک طوبی استفاده کرده و درنهایت برای استراحت، به رستوران روف تاپ گریل بروید.

از همه اینها که بگذریم، ساعت کاری طولانی مدت این رستوران، ازجمله دلایلی است که بسیاری از ساکنین هتل طوبی و سایر پایتخت‌نشینان، به سراغ روف تاپ گریل می‌روند. تصور کنید ساعت 12 شب هوس خوردن پیتزا را کرده‌اید، یا پس از قدم زدن در هوای بارانی آخر شب، به دنبال یک کافه با شکلاتِ داغ ناب می‌گردید؛ در هر صورت رستوران روف تاپ گریل تا بامداد، پذیرای شما خواهد بود. 

 

قیمت رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی


قیمت‌ یک وعده غذا در رستوران روف تاپ گریل، نسبتاً مناسب بوده و در محدوده قیمت‌ رستوران‌های مشابه در شهر تهران قرار دارد. همچنین سرویس‌دهی در رستوران روف تاپ گریل، بسیار حرفه‌ای و دقیق است و پرسنل رستوران، سعی دارند تا بهترین تجربه را برای مهمانان خود رقم بزنند. 
شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق منوی رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی، با تلفن این رستوران تماس برقرار نمایید.

 

قیمت رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی


کلام پایانی
در این مقاله سعی داشتیم تا رستوران روف تاپ گریل هتل بوتیک طوبی تهران را به طور کامل با شما بررسی کنیم. این رستوران با منظره‌ای زیبا، غذاهای خوشمزه، محیطی دلنشین و قیمت‌های مناسب، برای صرف شام و ناهار با دوستان، خانواده و برگزاری انواع مراسم‌ها همچون جشن تولد یا یک قرار کاری، بسیار مناسب است.
پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به تهران را دارید، هتل بوتیک طوبی را جهت اقامت، رزرو کرده و یا اگر ساکن تهران هستید، برای خوردن یک وعده غذای لذیذ به این رستوران سری بزنید. همچنین اگر قبلا به این رستوران رفته‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه خود از رستوران روف تاپ گریل را، با ما و سایر خوانندگان این مقاله، ازطریق بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

پرسش‌های متداول 

 

ساعت کاری رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی چگونه است؟


این رستوران در هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان است. شما می‌توانید از صبح تا حدود ساعت 3.00 بامداد، از فضا و غذاهای این رستوران لذت ببرید.


آدرس رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی کجاست؟


تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از ظفر، خیابان ناصری، پلاک ۱۷


آیا حتماً لازم است برای استفاده از رستوران روف تاپ گریل، در هتل بوتیک طوبی اتاق رزرو کنیم؟


خیر، این رستوران هم به مهمانان ساکن هتل و هم به سایر افراد، خدمات ارائه می‌کند. 
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مرتا تنهایی ۱۴۰۲/۷/۱۳

وای خدایا این عالیه رستوران روف تاپ گریل هتل طوبی من عاشق این رستورانم و خاطره ای بسیا ردلنشین از اینجا دارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

مرتای عزیز بسیار عالی از اینکه خاطره تون رو بیان نمودید سپاسگزاریم و امیدواریم همواره خاطرات خوشی داشته باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...