رَهی نو

معرفی بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی + تصویر | رهی نو

تعداد بازدید: ۸۲۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

سفر کردن یکی از سنت‌های دیرینه در فرهنگ ایرانیان شناخته می‌شود. میزان اهمیت سفر برای ما به حدی است که اکثر خانواده‌های ایرانی، در طول سال، حداقل یک‌بار به مسافرت می‌روند. همچنین بر اساس شرایط آب و هوایی کشور، بهترین زمان برای شروع سفر در ایران، فصل بهار و آغاز سال جدید شناخته می‌شود. 
هرساله شهرهای بسیاری، میزبان مسافرین نوروزی هستند. برخی از شهرها برای سفر نوروزی شناخته‌شده‌تر و برخی دیگر، کمتر شناخته‌شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی را، به شما معرفی کنیم.  اگر شما هم اهل سفر کردن هستید، قصد رفتن به سفر نوروزی را دارید و یا دوست دارید بهترین شهرهای دیدنی ایران در بهار را بشناسید، این مقاله را از دست ندهید.

بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی

کشور ایران با آب‌وهوای چهارفصل خود، سلیقه و نیاز تمامی مردم را پوشش می‌دهد. افرادی که به آب‌وهوای گرم علاقه‌مند هستند، در سفر نوروزی خود به کیش و قشم، بندرعباس و بوشهر سفر می‌کنند و افرادی که به دنبال هوای خنک و سرد هستند، احتمالاً به سراغ اردبیل و آستارا خواهند رفت. 
دوستداران طبیعت سری به جنگل‌های شمال می‌زنند و علاقه‌مندان به بناهای تاریخی، می‌توانند اصفهان و یزد را به‌عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کنند. عاشقان اهل‌بیت در تعطیلات نوروز، می‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند و طرف‌داران کویر، می‌توانند برای سفر نوروزی خود، به کویر ابوزیدآباد در کاشان سری بزنند.

 

بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی
 

تنوع شهرهای دیدنی ایران در فصل بهار به حدی زیاد است که احتمالا، دغدغه بسیاری از افراد با فرارسیدن بهار و عید نوروز، یافتن بهترین شهر برای سفر نوروزی است. عوامل مختلفی از جمله آب‌وهوا، مسافت، مکان‌های دیدنی، فرهنگ و حتی هزینه رزرو هتل، می‌تواند در انتخاب مقصد سفر در بهار، تعیین‌کننده باشد. در ادامه ما بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی را به شما معرفی خواهیم نمود.

سفر نوروزی به جزیره کیش

یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی، جزیره کیش است. سفر به کیش می‌تواند به یاد ماندنی‌ترین سفری باشد که در بهار تجربه کرده‌اید. در صورتی که می‌خواهید لذت تفریحات آبی و دیدن غروب آفتاب لبِ دریا را در کنار بازدید از شهر زیرزمینی و تماشای کشتی به‌گل‌نشسته تجربه کنید، جزیره کیش را در لیست سفرهای بهاری خود قرار دهید.
 

سفر نوروزی به جزیره کیش


این جزیره زیبا در جنوب ایران، جاذبه‌های گردشگری مدرن و سنتی را در کنار هم داشته و می‌تواند بهترین جایگزین برای سفرهای خارجی محسوب شود. دمای هوای کیش در فروردین و اردیبهشت، حدود 20 تا 26 درجه سانتی‌گراد بوده و بهترین زمان برای شنا و آب‌تنی شناخته می‌شود. این جزیره پر از جاهای دیدنی متفاوت است ازجمله:

جاذبه‌های گردشگری سنتی کیش


درخت ۵۰۰ساله کیش را می‌توان یکی از آرامش‌بخش‌ترین جاهای دیدنی ایران دانست. این درخت در بین مردم بومی جزیره، از قداست و احترام ویژه‌ای برخوردار است و بسیاری از گردشگران در سفر خود به کیش، به درخت سبز جزیره، سری می‌زنند.  شاید باورتان نشود ولی می‌توانید با سفر به جزیره کیش، از معماری سنتی شهر یزد نیز لذت ببرید؛ می‌پرسید چگونه؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به پاسخ این سؤال برسید.
 

جاذبه_های گردشگری سنتی کیش


آب‌انبار دوقلوی جزیره کیش با گنبد و بادگیرهای سنتی خود، می‌تواند حال و هوای قدم‌زدن در کوچه‌های شهر یزد را برای شما تداعی کند. این آب‌انبار بیش از 70 سال قبل و با هدف خنک نگه‌داشتن آب آشامیدنی ساکنین جزیره، ساخته شده است. شهر باستانی حریره با قدمت چند هزار ساله، شهر زیرزمینی کاریز، خانه اعیانی کیش و خانه مردم‌شناسی بومیان، از جمله دیگر جاذبه‌های طبیعی و سنتی این جزیره شناخته می‌شود. 

جاذبه‌های گردشگری مدرن کیش


وجود انواع جاذبه‌های مدرن، از دیگر دلایل محبوبیت این شهر در بین مسافرین است. پرواز در آسمان جزیره به کمک هلی‌کوپترهای کوچک ملخی، تجربه هیجان‌انگیز بانجی جامپینگ، ماجراجویی در کویر کیش با سافاری، بازی حفظ تعادل در توپ‌های غول پیکر یا همان زورب بال و... تنها بخشی از تفریحات مدرن در این جزیره رویایی است.
 

جاذبه_های گردشگری مدرن کیش


رفتن به عمق یک آکواریوم 20 هزار لیتری، دیدن بازی دلفین‌ها، بازدید از باغ پرندگان، غواصی در دل جزایر مرجانی و شاتل سواری نیز، از دیگر تفریحات محبوب در جزیره کیش هستند. در این بین، وجود هتل‌های مختلف و پیدا کردن بهترین گزینه، می‌تواند یک چالش مهم برای مسافرین در این شهر باشد. لذا در کنار برنامه‌ریزی برای دیدن تمامی جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا، یکی از مسائلی که لازم است قبل از آغاز سفر نوروزی خود به آن فکر کنید، پیدا کردن یک محل اقامت است.

برای حل چالش پیدا کردن بهترین هتل، پیشنهاد ما به شما، هتل داریوش کیش با معماری الهام گرفته از سلسله هخامنشیان است. مسافرین با اقامت در این هتل، دسترسی راحتی به ساحل و مراکز خرید جزیره داشته و از دیگر امکانات هتل پنج‌ستاره داریوش همچون سالن‌های غذا خوری متنوع، استخر، باشگاه ورزشی و... بهره‌مند خواهند شد.
هتل پارمیس نیز از دیگر گزینه‌های معتبر و شناخته شده در شهر کیش است. این هتل با دارا بودن امکاناتی همچون استخر، سالن همایش، سالن بازی و ... از سال 1385 تأسیس و هرساله پذیرای بسیاری از مسافرین نوروزی در این شهر بوده است. همچنین هتل‌های آبادگران، فانوس، گلدیس و... می‌توانند گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری برای سفر نوروزی به کیش شناخته شوند. شما می‌توانید لیست بهترین و معتبرترین هتل‌های شهر کیش را از بخش «هتل‌های کیش» در سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو مشاهده نمایید. 

سفر به شیراز؛ شهر بهار نارنج

نمی‌شود از جاهای دیدنی ایران در بهار سخن گفت و در مورد شیراز صحبت نکرد. قطعا یکی از شهرهای دیدنی ایران در بهار، شیراز شناخته می‌شود. این شهر با آب‌وهوای بی‌نظیر و عطر بهار نارنجِ پیچیده در تمام کوچه پس کوچه‌ها، یکی از مقاصد اصلی گردشگران نوروزی است. 
باغ‌های متنوع از جمله باغ ارم، باغ دلگشا و باغ عفیف‌آباد، روستاهای گردشگری اطراف این شهر همچون روستای قلات، آرامگاه حافظ و سعدی و همچنین بازار سنتی وکیل، برخی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری شیراز هستند. توصیه می‌کنیم در سفر نوروزی خود به شیراز، حتما از باغ‌های زیبای این شهر دیدن کنید.
 

سفر به شیراز؛ شهر بهار نارنج


اگرچه طبیعت شهر  شیراز در ایران و جهان شناخته شده است، اما شاید کمتر کسی نام مسجد صورتی در دل این شهر را شنیده باشد.  این بنا با نام مسجد نصیرالملک، به عنوان یک شاهکار هنر و معماری، برای توریست‌های خارجی، بیشتر از مردم ایران شناخته شده است. ترکیب نور خورشید و کاشی‌های صورتی رنگ در این مسجد، جلوه بی‌نظیری را برای بازدید‌کنندگان خلق می‌کند. اگر دوست دارید بیشتر در مورد این مسجد رؤیایی بدانید، به مقاله «مسجد نصیر الملک» در سایت رهی نو سری بزنید.
تخت جمشید و پاسارگاد نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری تاریخی شهر شیراز هستند. طرف‌داران تاریخ باستانی ایران، هر ساله در فصل بهار به بازدید از این بناهای تاریخی باقی‌مانده از سلسله هخامنشیان می‌پردازند. 

سفر به نصف جهان در یک شهر

اصفهان یکی دیگر از شهرهای دیدنی ایران در بهار است. جاذبه‌های گردشگری این شهر به حدی زیاد است که لقب نصف جهان را به آن داده‌اند. هر چند که سفر به این شهر در زمستان و پاییز نیز، تجربه جذابی خواهد بود؛ اما معمولا ایرانیان اصفهان را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر نوروزی خود انتخاب می‌کنند.
 

سفر به نصف جهان در یک شهر


سی و سه پل، کاخ چهل‌ستون، میدان نقش‌جهان، پل خواجو و عمارت هشت‌بهشت، برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند. اما اصفهان صرفاً محدود به این جاذبه‌های شناخته شده نمی‌شود. به‌عنوان‌مثال شهر فرشتگان سفیدپوش، یکی از مکان‌های زیبا و کمتر شناخته‌شدة اصفهان است.
ورزنه یا همان شهر فرشتگان سفیدپوش، یکی از شهرهای اطراف اصفهان است که تمام بانوان آن، چادرهای سفیدِ یک‌دست بر سر می‌کنند. این شهر علاوه بر جاذبه‌های گردشگری سنتی همچون قلعه باشکوه قورتان، از مناطق کویری بکر ایران شناخته می‌شود. شما می‌توانید با رزرو اتاق در هتل پارسیان کوثر اصفهان، در طول روز به جاهای دیدنی این شهر زیبا سری بزنید و شب‌ها در این هتل پنج‌ستاره و در کنار زاینده‌رود، استراحت کنید. 

سفر نوروزی به شهر مشهد

از دیگر جاهای دیدنی ایران در بهار، شهر مشهد است. این شهر علاوه بر اینکه پایتخت مذهبی ایران شناخته می‌شود، یکی از جاذبه‌های گردشگری در بهار نیز، هست. بسیاری از مسافرین، در ابتدای ورود به مشهد، به حرم امام رضا (ع) رفته و گشتی هم در بازارهای اطراف این حرم می‌زنند. اما نباید از طبیعت بکر این شهر در فصل بهار غافل شد. به عنوان مثال، طرقبه یکی از مناطق ییلاقی شناخته شده در اطراف مشهد است. بسیاری از مسافرینی که در سفر نوروزی خود به این شهر سفر می‌کنند، به این منطقه خوش آب‌وهوا نیز سری می‌زنند.
 

سفر نوروزی به شهر مشهد


طرقبه مشهد با دارا بودن رستوران‌های سنتی و مدرن، پیست اسکی، پیست اتومبیل‌رانی، سوارکاری، وجود تفریحات آبی همچون قایق‌سواری در مجموعه تفریحی چالیدره، تله‌کابین، تله‎‌‌سیژ و ...، یکی از جذاب‌ترین مناطق تفریحی شهر مشهد شناخته می‌شود. 
پارک جنگلی وکیل‌آباد، دره ارغوان، منطقه ییلاقی شاندیز، باغ گیاه‌شناسی، باغ خونی و...، از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند. همچنین دوستداران تفریحات آبی در سفر به مشهد، می‌توانند سری به سرزمین‌ موج‌های آبی زده و از امکانات تفریحی متنوع این سرزمین آبی لذت ببرند. 
علاوه بر جاهای دیدنی زیاد، شهر مشهد در رتبه اول دارا بودن بیشترین هتل در مقایسه با سایر شهرهای ایران قرار دارد. این ویژگی هم به‌عنوان یک مزیت و هم به‌عنوان یک چالش شناخته می‌شود. مزیت وجود هتل‌های مختلف این است که افراد می‌تواند بر اساس نیاز خود، یکی از بهترین گزینه‌ها را جهت رزرو آنلاین هتل در سفر نوروزی انتخاب کنند. در مقابل، یافتن بهترین گزینه در میان تعداد بالای هتل‌ها در شهر مشهد، خود یک چالش خواهد بود. در این بین بسیاری از سایت‌های موجود، تنها امکان رزرو برخی از هتل‌ها را برای کاربران خود فراهم می‌سازند. 
برای حل این مشکل، ما سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این سایت امکان رزرو معتبرترین هتل‌ها را برای تمامی افراد فراهم ساخته است. همچنین در ادامه دو مورد از بهترین هتل‌ها جهت سفر در بهار به مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد. 
هتل قصر الضیافه مشهد با موقعیت جغرافیایی خاص خود در جوار حرم مطهر اما رضا (ع)، یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین هتل‌های شهر مشهد شناخته می‌شود. هتل آپارتمان نگارستان مشهد نیز یکی دیگر از مکان‌های اقامتی محبوب برای مسافرینی است که به دنبال فضایی راحت شبیه به خانه خود هستند. این هتل آپارتمان با دارا بودن 7 طبقه و اتاق‌های تک نفره، دو نفره، سه نفره و بیشتر، از جمله گزینه‌های محبوب بسیاری از مسافرین برای سفر در بهار به شهر مشهد شناخته می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش هتل‌های مشهد در سایت رهی نو، لیستی از تمام هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های معتبر را مشاهده نموده و بر اساس نیاز خود، اقدام به رزرو نمایید. 

سفر نوروزی به شهر گلاب؛ کاشان

کاشان نیز از دیگر شهرهای دیدنی ایران در بهار است. اگر می‌خواهید در سفر نوروزی خود، آبشار و کویر، دشت گل و خانه‌های خشتی را در کنار هم تجربه کنید، شهر کاشان بهترین گزینه برای شماست. در این شهر ازیک‌طرف می‌توانید سری به آبشار نیاسر زده و از چشم‌انداز فوق‌العاده آن لذت ببرید و از طرف دیگر می‌توانید با طی کردن چند کیلومتر، به کویر ابوزیدآباد برسید. این منطقه یکی از مقاصد اصلی دوستداران کویر در ایران شناخته می‌شود.  
دشت گل‌های محمدی در قمصر کاشان، از دیگر جاذبه‌های گردشگری شناخته شده در این شهر است. هرساله در فصل بهار و با شروع گلاب‌گیری در کاشان، توریست‌ها از سراسر جهان و ایران به قمصر سفر کرده و علاوه بر تماشای سنت دیرینه گلاب‌گیری، از مناظر بکر و بوی عطر گلاب لذت می‌برند. آن‌ها می‌توانند  در بهترین هتل‌های کاشان ساکن شوند و در کنار گشت‌و‌گذاری بی‌نظیر در  کاشان، یک اقامت عالی را تجربه کنند.
 

سفر نوروزی به شهر گلاب؛ کاشان


باغ فین و حمام فین، تپه‌های سیلک، آرامگاه سهراب سپهری، شهر زیرزمینی نوش‌آباد و روستای تاریخی ابیانه، تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری دیگر شهر کاشان هستند. خانه‌های روستایی ابیانه با خاکِ رس و پنجره‌های چوبی خود، جلوه دل‌انگیزی را برای مسافرین خلق خواهند کرد. 

سفر نوروزی به مهد چشمه‌ها؛ آب‌های گرم اردبیل

افرادی که به دنبال آب‌وهوای خنک در سفر نوروزی هستند، احتمالاً اردبیل را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. اردبیل یکی از شهرهای تاریخی ایران با قدمتی سه هزار‌ساله است. این شهر در گذشته در مسیر جاده ابریشم باستانی قرار داشته و به همین دلیل نیز، کاروان‌سراهای باستانی بسیار زیادی همچون کاروان‌سرای سنگی صائین در این شهر وجود دارند. 
 

سفر نوروزی به مهد چشمه_ها؛ آب_های گرم اردبیل


دریاچه شورابیل، رودخانه بالیقلو چای، دریاچه نئور به عنوان بزرگ‌ترین دریاچه آب شیرین ایران، جنگل فندقلو و پیکره سنگی بابا داوود عنبران، تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی این شهر شناخته می‌شوند. وجود بازارها و بناهای تاریخی، انواع پل‌ها، گرمابه‌ها و مساجد قدیمی، از دیگر جاذبه‌های گردشگری اردبیل هستند. 
با وجود تمامی این مکان‌های گردشگری متنوع، شاید برخی از ایرانیان با شنیدن نام این شهر، فقط به یاد سرعین بیفتند. رفتن به آب گرم سرعین در سفر نوروزی، می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما باشد. چشمه گوزسویی و آبگرم گاومیش گلی، بهترین چشمه‌های آب گرم سرعین شناخته می‌شوند. در این مجموعه‌های آب گرم، علاوه بر آب‌درمانی، می‌توانید از خدمات دیگری همچون تفریحات آبی نیز، استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به شهر اردبیل را دارید، حتماً سری هم به سرعین بزنید.

سفر نورزی به جزیره قشم

در ادامه لیست بهترین شهرهای دیدنی ایران در بهار، قصد داریم سرزمین عجایب هفت‌گانه را به شما معرفی کنیم. یکی از زیباترین جاهای دیدنی ایران در بهار قطعاً جزیره قشم است. دره ستارگان، جنگل‌ حرا، لاک‌پشت‌های پوزه عقابی، جزایر ناز، تنگه چاهکوه، غار نمکدان و دلفین‌های جزیره هنگام، هفت مورد از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری قشم شناخته می‌شوند. البته بسیاری از افراد، ژئوپارک قشم و دره مجسمه‌ها در جنوب جنگل حرا را نیز در دسته عجایب هفت‌گانه این جزیره قرار می‌دهند. 

 

سفر نورزی به جزیره قشم


درنهایت برای اقامت در این جزیره، ما هتل آوینا قشم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل چهار ستاره در 7 طبقه و با 44 اتاق، در نزدیکی ساحل و مرکز خرید سیتی‌سنتر به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید قشم قرار داشته و دسترسی بسیار مناسبی را جهت گشت‌وگذار به میهمانان می‌دهد. 

سفر نوروزی به تنها بندر اقیانوسی ایران؛ چابهار

شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان قرار داشته و با جاذبه‌های گردشگری متنوع و مردمان بسیار خونگرم و مهربان خود، می‌تواند یک سفر نوروزی لذت بخش را برای شما ایجاد کند. آب و هوای این شهر به حدی خوب است که به آن لقب "چهار بهار" را داده‌اند. چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران شناخته شده که در مجاورت دریای عمان و اقیانوس هند قرار دارد. رنگ دریای این شهر با تمام ایران متفاوت بوده و می‌تواند تجربه بی‌نظیری از سفر به دریا را برای شما رقم بزند.
این شهر هرساله صدها توریست را به خود جذب می‌کند. کوه‌های مریخی، تالاب لیپار، روستای درک، روستای تیس، کوه‌های گل افشان و غارهای بان مسیتی، شش جاذبه گردشگری در این شهر است که توصیه می‌کنیم در سفر نوروزی خود به چابهار، از آن‌ها بازدید کنید.
 

سفر نوروزی به تنها بندر اقیانوسی ایران؛ چابهار


گیلان سرزنده؛ سفری به سرسبزترین استان ایران


زمانی که در مورد بهار و عید نوروز صحبت می‌شود، یکی از شناخته‌شده‌ترین استان‌ها برای سفر نوروزی، قطعا استان گیلان است. با انتخاب این استان برای گذراندن تعطیلات خود، می‌توانید تمام نقاشی‎‌‌های زیبا درمورد طبیعت را به صورت یکجا و پیوسته تماشا کنید.
هوای مطبوع و بهاری گیلان در کنار دریای زیبا و جنگل سرسبز، بهترین هدیه این استان با مهمانان نوروزی خود است. برخی از شهرهای این استان که برای گشت و گذار و دیدن جاذبه‌های گردشگری توصیه می‌شوند، آستارا، رشت، بندرانزلی، ماسال و فومن نام دارند. لذت بردن از طبیعت و مناظر عجیب اما واقعی گیلان، مانند سکانسی جذاب برروی پرده سینمایی به چشم می‌خورند.
 

گیلان سرزنده؛ سفری به سرسبزترین استان ایران


این شهر پر از هتل، اقامتگاه بومگردی، کلبه و ویلا است. احتمالا در این بین پیدا کردن معتبرترین و امن‌ترین محل اقامت، کار سختی خواهد بود. برای حل این مشکل، پیشنهاد ما سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو است. به کمک این هتل شما می‌توانید امن‌ترین هتل‌های گیلان را با بهترین قیمت بررسی نموده و براساس نیاز و خواسته خود، با چند کلیک ساده، یک اقامتگاه را رزرو کنید.


کلام پایانی
سفر کردن جزء جدای ناپذیر فرهنگ ایرانیان است. احتمالا بسیاری از ما این شعر شیخ اجل، سعدی شیرازی را شنیده‌ایم که: بسیار سفر باید؛ تا پخته شود خامی...

آب و هوای مطبوع و مناظر زیبای کشور ایران این امکان را فراهم می‌سازد تا هر ساله مردم در سفر نوروزی خود، به شهرهای مختلفی سر زده و از تعطیلات لذت ببرند. در این مقاله سعی داشتیم تا شهرهای دیدنی ایران در بهار را به طور کامل با شما بررسی کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم تجربه سفر نوروزی خود را از طریق بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد  بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی

بهترین شهر های ایران برای سفر نوروزی کدام است؟

گیلان، کیش، چابهار، مشهد، اردبیل و....

تفریحات کیش شامل چه چیزهایی می‌شود؟

پرواز در آسمان جزیره به کمک هلی‌کوپترهای کوچک ملخی،  بانجی جامپینگ،  سافاری، بازی حفظ تعادل در توپ‌های غول پیکر یا همان زورب بال و... تنها بخشی از تفریحات  در  جزیره کیش است.

چشمه‌های آب گرم اردبیل چه مزایایی دارد؟

رفتن به آب گرم سرعین در سفر نوروزی، می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما باشد. چشمه گوزسویی و آبگرم گاومیش گلی، بهترین چشمه‌های آب گرم سرعین شناخته می‌شوند. در این مجموعه‌های آب گرم، علاوه بر آب‌درمانی، می‌توانید از خدمات دیگری همچون تفریحات آبی نیز، استفاده کنید.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
فرناز اسلامی ۱۴۰۲/۷/۱۳

یزد تا حالا نرفته بودم امسال عید رفتیم یزد و واقعا شهر زیبایی بود از لحاظ قدمت تاریخی و بافت سنتی که داشت من خیلی لذت بردم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

فرناز عزیز بسیار عالی از اینکه سفر خوبی داشتید خوشحالیم و امیدواریم در سفرهای آتی خود از خدمات رهی نو نیز بهره ببرید شاد باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...