رَهی نو

فاصله اصفهان تا کیش

تعداد بازدید: ۱۶۲۱۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱

جزیره توریستی و زیبای کیش که در جنوب کشور ایران قرار دارد، یکی از بهترین محل‌های گردشگری برای ایرانیان است. به همین دلیل سالانه تعداد زیادی مسافر از نقاط مختلف ایران برای دیدن این جزیره به کیش سفر می‌کنند و به گردش در این جزیره می‌پردازند. این جزیره پذیرای مسافران از همه شهرهای ایران است که یکی از این شهرها اصفهان بوده و مردم مهربان و خونگرم آنجا، فاصله اصفهان تا کیش را برای دیدوبازدید از جزیره را طی کرده و به آنجا می‌روند.

فاصله اصفهان و مدت‌زمان لازم برای سفر به این جزیره از اصفهان، مسائلی هستند که هر شخص قبل از سفر، به آن توجه می‌کند و ابتدا اطلاعاتی در این زمینه را کسب می‌کند. برای همین ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا اطلاعات کافی درباره مسافت، زمان، روش‌های سفر و حتی جاذبه‌های مسیر اصفهان تا کیش به دست آورید و سفر خوبی را آغاز کنید؛ پس تا انتهای مطالب از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو   همراه ما باشید.

بهترین مسیر  اصفهان تا کیش 

مسیرهای مختلفی از اصفهان تا کیش وجود دارد و زمان‌های متفاوتی طول می‌کشد تا به مقصد برسید. البته همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش در میان آب‌های خلیج‌فارس قرار گرفته و برای رفتن به آنجا به طور مستقیم فقط با هواپیما امکان‌پذیر است. اما مسافت‌هایی که می‌نویسیم برای سفر زمینی و جاده‌ای است و مستقیم به جزیره نمی‌رسد و پس از این مسیرها باید بقیه مسیر را به روش دیگری ادامه دهید.

  • مسیر شماره 1: این مسیر 932 کیلومتر است و 12 ساعت طول می‌کشد. از اصفهان به سمت شهر رضا و آباده بروید. بعد از آن وارد بزرگراه آباده ـ صفاشهر شوید و سپس به بزرگراه سیرجان ـ شهربابک وارد شوید و به سمت سیرجان حرکت کنید و از آنجا به بندرعباس بروید. از بندرعباس می‌توانید با کشتی یا هواپیما به کیش رفته یا با خودروی شخصی به کمک کشتی‌های بزرگ خودروبری از بندرهای مختلف به کیش بروید.
  • مسیر شماره 2: این مسیر 1074 کیلومتر بوده و 13 ساعت زمان برای رسیدن به مقصد نیاز دارد. در این مسیر از اصفهان به سمت شهر رضا و سپس سمیرم حرکت کنید. از آنجا به یاسوج و از یاسوج به شیراز بروید. بعد از شیراز به سمت بندر چارک یا آفتاب حرکت کنید و زمانی که رسیدید، از یکی از این بندرها می‌توانید به‌وسیله کشتی به جزیره بروید.
  • مسیر شماره 3: در مسیر مانند مسیر قبلی به شیراز بروید و از شیراز به فسا، سپس داراب و درنهایت به بندرعباس برسید. در بندرعباس به سمت بندر چارک بروید و از بندر به کیش سفر کنید.
  • مسیر شماره 4: دوباره در این مسیر به شیراز بروید و از شیراز به سمت جهرم و از جهرم به سمت لار و درنهایت بندر پل بروید. در بندر پل می‌توانید به همراه خودروی شخصی سوار کشتی شده و به کیش سفر کنید.

فاصله اصفهان تا کیش چند کیلومتر است؟

فاصله اصفهان تا کیش بسته به مسیر انتخابی شما متفاوت است که به طور دقیق در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم.

 

فاصله اصفهان تا کیش

 

روش های سفر از اصفهان تا کیش

برای اینکه فاصله اصفهان تا کیش را طی کنید، روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید هرکدام را که باب میل شما بود را انتخاب کنید. سفر شما می‌تواند به‌وسیله اتوبوس، قطار، هواپیما یا خودروی شخصی باشد که در ادامه همه این موارد را به طور کامل بررسی کرده‌ایم.

مسافت اصفهان تا کیش با اتوبوس

از اصفهان تا جزیره کیش مسلماً هیچ اتوبوس مستقیمی وجود ندارد؛ بنابراین اگر تمایل به سفر با اتوبوس دارید، ابتدا باید با اتوبوس به شهر بندرعباس رفته و بقیه مسیر را با کشتی یا هواپیما ادامه دهید.

از اصفهان تا بندرعباس با اتوبوس 966 کیلومتر بوده و 11 ساعت زمان برای آن لازم است و از بندرعباس تا کیش با هواپیما 250 کیلومتر بوده و کم‌تر از 1 ساعت زمان برای این پرواز لازم است. اگر هم با اتوبوس‌های دریایی به سفر خود ادامه دهید 2 الی 3 ساعت طول می‌کشد.

مسافت اصفهان تا کیش با هواپیما

مسافت اصفهان تا کیش از راه هوایی 714 کیلومتر بوده و مدت‌زمان لازم برای این پرواز  1 ساعت و 30 دقیقه است. سفر با هواپیما از اصفهان تا کیش راحت‌ترین و سریع‌ترین راه است و اگر دوست دارید در زمان خود صرفه‌جویی کنید این روش بهترین روش ممکن برای سفر اصفهان به کیش است.

 

اصفهان تا کیش

 

مسافت اصفهان تا کیش با خودروی شخصی

اگر زمان کافی برای سفر دارید، سفر با خودروی شخصی می‌تواند سفر خاطره‌انگیزی برای شما باید. در سفر از اصفهان به کیش باید یکی از مسیرهای نام‌برده شده در تیترهای قبلی را طی کنید و بقیه مسیر را با کشتی و هواپیما ادامه دهید. سفر با خودروی شخصی از اصفهان تا کیش مزیت دیگری هم دارد و می‌توانید از جاذبه‌های مسیر نیز دیدن کنید. این جاذبه‌ها، سفر را برای شما جذاب‌تر می‌کنند و خاطرات خوبی برای شما رقم می‌زنند.

شهر ها و جاذبه های مسیر اصفهان کیش

باتوجه‌به اینکه مسیرهای مختلفی میان فاصله اصفهان تا کیش وجود دارد، از جاذبه‌های مختلفی هم می‌توانید دیدن کنید. جاذبه‌های این مسیرها عبارت‌اند از: پارک ساحلی سورو، مسجد جامع دلگشا، حمام گله‌داری، معبد هندوها، حمام وکیل، باغ ارم، مسجد نصیرالملک، کوه گنو و..

جمع‌بندی

در این مطلب ما سعی کردیم روش‌های سفر از اصفهان به کیش را به طور کامل بررسی کنیم. کیش یکی از جزیره‌های بی‌نظیر ایران است که دیدن آن به هر ایرانی توصیه می‌شود. اگر شما هم از اصفهان به سمت کیش می‌روید، می‌توانید با هرکدام از این روش‌ها که دوست داشتید به کیش بروید و از سفر خود لذت ببرید. همچنین برای اقامت در کیش می‌توانید به سایت رهی نو مراجعه کنید و از لیست بهترین هتل های کیش هتلی مانند هتل ترنج کیش را انتخاب و رزرو کرده و اقامتی عالی را در این هتل داشته باشید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ارس اصلانی ۱۴۰۲/۷/۱۹

کیش که فوق العاده زیبا و دوست داشتنیه من اصفهانیم و از اصفهان دو بار با هواپیما رفتم کیش بازم نتونستم همه جاهای دیدنی رو ببینم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۲۰

ارس عزیز بله همینطور هست که میگید ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو

مهرداد ۱۴۰۲/۴/۱۰

چه خوب که همه مسیرها رو راهنمایی کردید کاش اگر دوستانی رفته بشن از تجربیات خودشون بگن چون منم اصفهانم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۱۱

مهرداد عزیز بله همانطور که اشاره نمودید تجربیات دیگران بسیار کمک میکنه به انتخاب وتصمیم دیگر دوستان امیدواریم که این اتفاق بیش از پیش بیافتد شاد باشید

علیرضا رضاخان ۱۴۰۲/۳/۳۰

تصویر کارتینگ و شهر بازی غیرواقعی است.مسافران منتظر دیدار چنین صحنه هایی نباشند و چیزی به نام آکواریوم کیش وجود ندارد

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

علیرضای عزیز طبق مدارک و کسانی که سفر کردند درست است این صحبت شما کمی عجیب نیست به نظرتون؟

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...