رَهی نو

معرفی مراکز خرید تهران

تعداد بازدید: ۱۸۰۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱

تهران برای هرکسی با هر سلیقه‌ای پیشنهادات بسیار جذاب و متنوعی دارد. اگر شما به دنبال پاساژها یا مراکز خرید تهران مطابق با سلیقه خود هستید، گزینه‌های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد؛ در ادامه لیستی از بهترین مرکز خریدهای تهران برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

برای اطلاع از بورس لباس مجلسی تهران این مقاله را بخوانید.

 

مراکز و پاساژهای معروف تهران کدامند؟

مراکز خرید معروف در تهران بسیار زیاد هستند، در ادامه 3 مورد از معروف‌ترین مراکز خرید در تهران را برای شما تهیه کرده‌ایم که بعید است نام آن‌ها را نشنیده باشید.

 

پالادیوم

پالادیوم یکی از جدیدترین و معروف‌ترین مراکز خرید و تفریحی در تهران است که به دلیل برندهای فوق‌العاده لوکس و معروف خود به سرعت شهرت یافت. پالادیوم با بیش از 150 واحد تجاری محلی برای استقرار مجلل‌ترین برندهای کشور است.

 

مراکز خرید در تهران

 

آدرس: تهران- ولیعصر شمالی- خیابان مقدس اردبیلی- جنب کوچه عروشی

ساعت بازدید: 8 تا 24

 

ایران مال

مرکز خرید ایران مال یکی دیگر ازمراکز تجاری-تفریحی معروف تهران است که بعید است نام آن را تا به حال نشنیده باشید. این مرکز خرید با وسعت 1.710.000 هزار متر مربع و در پنج طبقه، وسیع‌ترین مرکز خرید جهان است! پیست یخی، کاخ‌ها و گالری‌های سنتی مسجد و ...؛ هرچیزی که بخواهید در ایران مال پیدا می‌کنید.

 

آدرس: تهران- بزرگراه شهید خرازی

ساعت بازدید: 10 تا 24

 

مگا مال

پاساژ مگامال یکی دیگر از پاساژهای تهران است که از امکانات متنوعی مانند شهربازی، فودکورت، سینما، هایپرمارکت و پارکینگ سرپوشیده برخوردار است. این مجتمع عظیم، دارای واحد‌های تجاری، تفریحی، ورزشی و فرهنگی است که با طراحی نوین و زیبای خود مکانی مناسب برای بازدید است.

 

آدرس: تهران- بزرگراه شهید ستاری- شهرک اکباتان- فاز دو- میدان شهید صارمی

 

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران

در مرکز خریدهای تهران تعداد زیادی از مراکز خرید لوکس و فوق‌العاده گران نیز وجود دارد که اکثرا در شمال تهران واقع شده‌اند. در ادامه به معرفی این مجتمع‌های لوکس خواهیم پرداخت.

 

سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر واقع در خیابان فرشته یکی از مجلل‌ترین و گران قیمت‌ترین مراکز خرید تهران است. در این مرکز خرید، برند‌های لوکسی مانند مون بلان، چروتی و بولگاری مستقر شدند و رستورانی که در طبقه نهم آن وجود دارد جزو گران قیمت‌ترین رستوران‌های تهران و حتی ایران است.

 

آدرس: ولیعصر شمالی، بعد پارک وی، خیابان فرشته

ساعت بازدید: 8 تا 24

 

پاساژهای تهران

بوتیک مال ملل

بوتیک مال ملل یکی دیگر از مراکز تجاری- تفریحی لوکس واقع در خیابان فرشته است که به نسبت سایر مراکز تفریحی واقع در این خیابان، از معماری زیبا و جذاب‌تری برخوردار است. اگر برنامه‌ای برای خریدهای گران قیمت دارید، یا فقط می‌خواهید ویترین‌های پر زرق و برق را تماشا کنید، پیشنهاد می‌کنیم به بوتیک مال ملل سر بزنید.

 

آدرس: خیابان فرشته - نبش خیابان بوسنی‌هرزه‌گوین

ساعت بازدید: از 8 تا 24

 

زعفرانیه پلازا

مرکز خرید زعفرانیه پلازا یک مجتمع تجاری فوق‌العاده لوکس و همه چیز تمام است که هر کالایی که بخواهید در آن پیدا می‌کنید؛ البته با قیمت فوق‌العاده بالا. در این مجموعه علاه بر خرید پوشاک، جواهر، لوازم خانه و آشپزخانه و... می‌توانید از کافه و رستوران نیز دیدن کنید و از غذاهای خوش طعم آن لذت ببرید.

 

آدرس: تهران-  زعفرانیه- تقاطع زعفرانیه و اعجازی (آصف)-  پلاک۱۶

ساعت بازدید: 8 تا 24

 

ارزان ترین مراکز خرید تهران

اگر به دنبال ارزان‌ترین مراکز خرید در تهران هستید، تا انتهای این بخش همراه ما باشید. برخی از مشهورترین مراکز خرید تهران که ارزان هستند عبارت‌اند از:

 

پاساژ قائم

پاساژ قائم یکی از ارزان ترین پاساژهای تهران است که نزدیک امام زاده صالح تجریش قرار دارد. پوشاکف کیف و کفش، لوازم آرایشی و انواع جواهرات با قیمت مناسبی در این پاساژ پیدا می‌شود. پاساژ قائم متشکل از 7 طبقه است که هر طبقه آن مخصوص یک دسته از کالاها می‌باشد.

 

مرکز خریدهای تهران

 

آدرس: تهران- میدان تجریش- خیابان شهرداری- پاساژ قائم تجریش

ساعت بازدید: 10 تا 22

 

میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید تهران است که مورد استقبال افراد با سلایق مختلف قرار گرفته است. یکی از دلایل محبوبیت میلاد نور، داشتن تخفیف‌های فصلی هماهنگ است که باعث می‌شود تا خریدی کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه را داشته باشید. میلاد نور که در زمانی بهترین و بزرگ ترین پاساژ تهران بوده است را می‌توان یکی از ارزان ترین مراکز خرید پایتخت معرفی کرد.

 

آدرس: تهران- شهرک غرب- بلوار فرحزادی

ساعت بازدید: 10 تا 22

 

پاساژ لاله

پاساژ لاله جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر تهران است که قدمت آن به دهه 30 می‌رسد. در این پاساژ تمامی اصناف مختلف حضور دارند و شما می‌توانید به همراه خانواده از تمامی واحدهای آن استفاده کنید.

 

آدرس: تهران- خیابان فاطمی- روبروی پارک لاله-  مرکز خرید لاله

ساعت بازدید: 10 تا 22

 

مراکز خرید جنوب تهران

حال نوبت معرفی مراکز خریدی است که در جنوب تهران قرار دارند. این مراکز خرید عبارت‌اند از:

 

لوتوس مال

مرکز خرید لوتوس مال دارای امکاناتی مانند فودکورت، پردیس سینمایی، مجتمع‌های ورزشی و تفریحی، یکی از بهترین مراکز خرید تهران در جنوب شهر است. این پاساژ با دارا بودن پارکینگی اختصاصی با ظرفیت 1700 خودرو و واحدهای تجاری از تمامی اصناف، سهولت و راحتی در خرید را برای شما به همراه دارد.

 

لوتوس مال

 

آدرس: نازی آباد - خیابان اکبر مشهدی

ساعت بازدید: 10 تا 22

 

اطمینان ایرانیان

پاساژ بزرگ اطمینان ایرانیان یکی دیگر از مراکز خرید جنوب کشور است؛ تمامی کالاها شامل موبایل و کامپیوتر، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و ... در این پاساژ پیدا می‌شود؛ همچنین مرکز خرید اطمینان یکی از پاساژهای ارزان قیمت تهران است که شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه خریداری نمائید.

 

آدرس: تهران- ابتدای بلوار امام رضا – نرسیده به میدان آقانور- پاساژ اطمینان

ساعت بازدید: 8 تا 22

 

مرکز خرید عقیق

پاساژ عقیق که واقع در بازار امام زاده حسن است، مرکز بورس تمامی اجناس، از جمله پوشاک و کیف و کفش است. از سایر امکانات این پاساژ می‌توان به رستوران و پارکینگ اختصاصی آن اشاره کرد.

 

آدرس: تهران- امام زاده حسن- بین صبوری و کریمی نژاد

ساعت بازدید: 8 تا 24

 

مراکز خرید غرب تهران

در صورتی که بخواهید از غرب تهران خرید کنید، می‌توانید به یکی از مراکز خرید واقع در غرب پایتخت که در ادامه معرفی شده‌اند سر بزنید:

 

کوروش

مرکز خرید کورش یکی از برترین مراکز خرید تهران است که در سال 1393 افتتاح شد. در این مرکز خرید تمامی پوشاک و اجناس با قیمتی متوسط و مناسب عرضه می‌شود. به دلیل دارا بودن پارکینگ اختصاصی و سهولت در دسترسی پاساژ کوروش از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

کوروش مال

 

آدرس: بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، کورش مال

ساعت بازدید: 10 تا 24

 

بام لند

مجتمع تجاری- تفریحی بام لند یکی از مراکز خرید بسیار زیبا و جذاب است. بام لند در غرب تهران و نزدیک به دریاچه چیتگر واقع شده است. کافه و رستوران‌های درجه یک، امکانات ماهی گیری و قایق رانی همه و همه باعث محبوبیت این مجموعه شده است؛ البته باید در نظر بگیریم که قیمت محصولات و خدمات این مجتمع بالا است و جزو مراکز لوکس به حساب می‌آید.

 

آدرس: ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ- ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن- خیابان موج- بلوار صدف

ساعت بازدید: 10 تا 24

 

آرن

مرکز خرید آرن سعادت آباد، یک مرکز خرید لوکس و شیک در تهران است که از لحاظ معماری بیرونی نیز از جذابیت بالایی برخوردار است. پوشاک بانوان و آقایان، لوازم ورزشی و کتاب از جمله کالاهای موجود در این مرکز تجاری هستند. همچنین این مرکز خرید دارای رستوران و کافه‌هایی فوق‌العاده با کیفیت و البته گران قیمت است.

 

آدرس: شهرک غرب- بلوار فرحزادی- خیابان حافظی، نبش خیابان فخار مقدم

 

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا فهرستی از برترین مراکز خرید تهران را در دسته‌بندی‌های مختلف به شما معرفی کنیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مرسده ۱۴۰۲/۷/۲۲

اطلس مال نیاوران هم پاساژ قشنگی هست این رو هم اضافه کنید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۲۲

مرسده عزیز ممنون از شما که وقت گذاشتید و مقاله را مطالعه نمودید نظرتون رو بررسی میکنیم

آرزو ۱۴۰۲/۲/۱۸

رفتم پاساژ زعفرانیه لوازم آرایشی میخواستم بخرم نگران بودم از اصل و فرع بودنش ولی فروشنده گفت خانم اینجا کسی حق نداره جنس فیک بیاره یا حتما باید به مشتری بگه این کدام اصل کدام درجه 2 یا غیره چون ما تو قرارداد ذکر شده که هر خسارتی به مشتری وارد بشه مبنی بر کیفیت جنس باید پرداخت کنیم خسارت رو مثلا یک کرم ببرید جوش بزنید مشتری بیاد اعتراض کنه باید خسارت اون رو بپردازیم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو خیلی هم عالی و ممنون که تجربه مفید خودتون را با ما به اشتراک گذاشتید

زهرا ۱۴۰۲/۲/۱۸

اگر تهران بودم هم حتی فرصت نمیشد این همه پاساژ را برم ببینم والا ادم گیج میشه خوش به حال خودمون که برای خرید جای مشخصی داریم 😆

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

زهرای عزیز نظرتون کاملا محترم است ولی خیلی وقتها برای گذراندن وقت و یا بازدید و بررسی اجناس مردم به پاساژها میروند از اینکه از شرایط خود راضی هستید تحسینتون میکنیم

ناتالی ۱۴۰۲/۲/۱۸

مردم فکر میکنن این مراکز خرید گران هستند ولی خیلی وقتها مخصوصا در زمان آف قیمت ها خیلی مناسب تر از حتی بازار تهران هست فقط باید بدونی چه زمانی خرید کنی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو بله برندهایی که آف میخورند خیلی مناسب هستند برای خرید اما خیلی برندها آف ندارند

داریوش ۱۴۰۲/۲/۱۸

بام لند تهران بهترین مرکز تفریحی من چون هم طرف غرب هستم میتونم راحت برم هم عاشق ماهیگیری و قایق رانی چه لذتی داره به به

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو بسیار عالی و خوشحال شدیم که چنین پیامی از شما دریافت کردیم پیروز و سربلند باشید

هلیا ۱۴۰۲/۲/۱۸

سلام هدیش مال رو هم اضافه کنید نزدیک خونه ماست تازه افتتاح شده مرسی🥰

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو بسیار ممنون از یادآوریتون، چشم انجام میشود.

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو سلام چشم ممنون از شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...