رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل بین‌المللی کیش

تعداد بازدید: ۷۶۹۷ ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

اگر قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید، یکی از دغدغه‌هایتان پیداکردن یک رستوران خوب برای صرف غذاست. در این مقاله از رهی نو قصد داریم شما را با رستوران و کافی شاپ هتل بین‌المللی کیش آشنا کنیم تا بتوانید برای صرف وعده‌های غذایی خود به آنجا سر بزنید. همچنین ممکن است ساکن جزیره کیش باشید ولی به دنبال یک رستوران و یا کافه باکیفیت باشید تا بتوانید برای دورهمی‌های دوستانه خود به آنجا بروید. به‌هرحال پس از خواندن این مقاله با کافه و رستوران هتل بین‌المللی کیش بیشتر آشنا خواهید شد.

 

اسامی رستوران‌های هتل بین‌المللی کیش

هتل 5 ستاره بین‌ المللی کیش دارای یک رستوران با ظرفیت 200 نفر است که در طبقه اول این هتل قرار گرفته است. چه در این هتل اقامت دارید، چه در یک مکان دیگر، فرقی ندارد. شما می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی خود به رستوران هتل بین المللی کیش بروید و انواع غذاهای لذیذ را سفارش دهید.

 

رستوران هتل بین المللی کیش


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین رستوران های لاکچری کیش


بوفه صبحانه بین‌المللی کیش

شاید بخواهید برای خوردن صبحانه در یک روز تعطیل با دوستان خود دور هم جمع شوید و یک روز عالی را شروع کنید. شاید هم در این جزیره مسافر هستید و می‌خواهید یک صبحانه مفصل میل کنید و انرژی لازم را کسب کنید تا بقیه روز خود را به خرید و گردش بپردازید.

 

درهرصورت رستوران هتل بین المللی کیش با منویی متنوع از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، خوراک لوبیا، عدسی، سوپ، ارده و شیره، کیک شکلاتی و ساده، خامه، انواع مربا و عسل یک نفره، کره، پنیر، خیار، گوجه، خیارشور، پوره سیب‌زمینی، گاهی فلافل، فرنی یا شله زرد، املت فرانسوی، تخم‌مرغ آب‌پز، نیمرو و میوه‌هایی همچون هندوانه در خدمت شماست.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل بین المللی کیش

درصورتی‌که می‌خواهید یک شام و یا ناهار لذیذ را میل کنید که طعم آن مدت‌ها زیر زبانتان بماند، رستوران هتل بین‌المللی کیش را انتخاب کنید. در منوی این رستوران انواع غذاهای بین المللی، ایرانی، فست‌فودی و گیاهی وجود دارد که تهیه و طبخ آن‌ها به دست سرآشپزهایی ماهر و کاربلد انجام می‌شود و برای هر ذائقه‌ای مناسب هستند. کیفیت مواد اولیه بکار رفته در غذاها بسیار بالاست و نتیجه آن یک غذا با عطروطعم بی‌نظیر است. طراحی و دکوراسیون این رستوران بسیار باسلیقه است و تمیزی آن خیال شما را از بابت رعایت بهداشت راحت می‌کند.

 

شما می‌توانید از منوی متنوع و کامل این رستوران غذاهایی همچون چلو گوشت، کباب تابه‌‌ای، لوبیا پلو، قیمه، ته‌چین، پاچین، جوجه کباب، انواع کباب و غیره را سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید و یک خاطره خوش از این رستوران را با خود به یادگار ببرید.

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل بین‌المللی کیش

مروزه افراد کافی‌شاپ را برای دورهمی‌های دوستانه، تولد و مراسمات کوچک، قرار کاری و آشنایی‌های قبل از ازدواج انتخاب می‌کنند. هتل بین‌المللی کیش نیز یک فضای دنج و زیبا را به کافی شاپ هتل بین المللی کیش اختصاص داده است تا بتوانید لحظات خوشی را همراه با آرامش در آن سپری کنید.

 

شما این امکان را دارید که در هر ساعتی از شبانه‌روز به کافه هتل بین المللی کیش بروید و انواع عصرانه‌های سبک، شیک‌های خوشمزه، دسرهای متنوع، نوشیدنی‌های سردوگرم و غیره را میل کنید. شنیدن صدای موسیقی در کنار تماشای نمای داخلی این کافه و صرف خوراکی‌های خوشمزه شما را از دغدغه‌های روزانه خود دور می‌کند.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل بین‌المللی کیش چگونه است؟

شما می‌توانید برای صرف غذا با خانواده چند نفره خود و یا برگزاری یک مهمانی بزرگ رستوران هتل بین المللی کیش را انتخاب کنید. این رستوران حدود 200 نفر ظرفیت دارد و پرسنل حرفه‌ای و باتجربه به‌راحتی از شما و مهمانانتان پذیرایی می‌کند. چیدمان میز و صندلی‌ها، دکوراسیون و نورپردازی رستوران طوری است که یک فضای مدرن و خاص به وجود آمده است و لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند.

 

کافه هتل بین المللی کیش


بیشتر بخوانید: لیست معروفترین غذاهای محلی و اصیل کیش 


منوی این رستوران به‌قدری متنوع است که همه افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند غذایی باب میلشان را انتخاب کنند. انواع غذاهای دریایی، ایرانی، عربی، فرنگی، فست‌فود و گیاهی در لیست غذاهای این مجموعه به چشم می‌خورد.
شاید بعد از کلی گشت‌وگذار و خرید، دلتان هوس یک عصرانه خوشمزه کرده است. پس در این صورت به کافی شاپ هتل بین المللی کیش بروید و با خوردن یک فنجان قهوه داغ همراه با یک کیک تازه، خستگی خود را بیرون کنید و انرژی خود را بازگردانید. پرسنل مجرب این کافه تمام تلاششان را می‌کنند تا به بهترین نحو از شما پذیرایی کنند.

 

فضای کافه هتل بین المللی کیش نیز طوری چیدمان و نورپردازی شده است که بسیار چشم‌نواز است و دوست دارید ساعت‌ها روی مبلمان راحت و نرم آن بنشینید و با دوستان خود معاشرت کنید و یک روز خاص و به‌یادماندنی را برای خودتان بسازید.

 

کلام آخر

در این مقاله از رهی نو سعی کردیم شما را با رستوران و کافی شاپ هتل بین المللی کیش آشنا کنیم. اگر قصد دارید با دوستان خود دور هم جمع شوید یا دلتان می‌خواهد کمی با خودتان خلوت کنید، شاید هم یک قرار عاشقانه دارید فرقی ندارد. به‌هرحال می‌توانید کافه هتل بین المللی کیش را انتخاب کنید و از فضای زیبا و خوراکی‌های خوشمزه آن مانند گلاسه، شیک، قهوه، کیک و غیره لذت ببرید.

 

رستوران هتل بین المللی کیش نیز برای صرف وعده‌های غذایی آماده پذیرایی از شما است. آشپزهای ماهر و حرفه‌ای انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی، گیاهی و عربی را با بهترین مواد اولیه طبخ می‌کنند تا بتوانند عطروطعم بی‌نظیری را به شما هدیه دهند و خاطره خوبی از سفر به جزیره کیش را در ذهن شما ماندگار کنند.

 

این هتل در جزیره کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا قرار گرفته است. بهتر است اگر تعداد میز درخواستی زیاد است یا در روزهای تعطیل می‌خواهید به این هتل بروید، حتما پیش از رفتن میز خود را رزرو کنید تا دچار مشکل نشوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
امیرپناه ۱۴۰۲/۸/۳

با توجه به پنج ستاره بودن هتل خب صبحانه ش اونقدر هم متنوع و جذاب نیست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۷

امیرپناهی عزیز به هرحال صبحانه همه هتل های پنج ستاره شبیه هم نیست شما میتونید جزئیات بیشتر رو با کارشناسان پشتیبان رهی نو دریافت کنید

نورا ۱۴۰۲/۲/۲۴

هتل بین المللی کیش از بهترین صبحانه ها را دارد و کامل است منکه خیلی لذت بردم چون صبحانه لذتبخشترین وعده غذایی ام هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۴

نوراجان بسیار خوشحال شدیم از حس خوب و لذتبخشی که از وعده صبحانه در این هتل داشتید امیدواریم بازهم براتون این سفر تکراربشه

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...