رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل آنا ارومیه

تعداد بازدید: ۱۹۷۹ ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

اگر به ارومیه سفر کرده‌اید و به دنبال یک رستوران خوب و باکیفیت هستید یا در این شهر زندگی می‌کنید و دلتان می‌خواهد برای صرف صبحانه، ناهار و یا شام به رستوران بروید، این مقاله مناسب شماست. همچنین ممکن است برای یک قرار دوستانه یا کاری، به دنبال یک مکان دنج باشید تا بتوانید به‌راحتی صحبت کنید و تصمیمات مهم بگیرید.

 

در این مقاله از رهی نو قصد داریم کافی شاپ آنا ارومیه و رستوران‌های موجود در هتل 5 ستاره آنا ارومیه را به شما معرفی کنیم تا زمانی که گرسنه‌اید و یا برای داشتن لحظات خوش با  دوستان خود به دنبال یک مکان مناسب هستید، بتوانید به آن‌ها سر بزنید و انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های تازه و باکیفیت را میل کنید.

 

اسامی رستوران‌های هتل آنا ارومیه

در این قسمت نام رستوران‌های هتل آنا ارومیه را برای شما بازگو می‌کنیم. این هتل دارای سه رستوران به نام‌های هزار و یک شب، رستوران آسیایی واسابی و رستوران ایتالیایی لالونا و همچنین یک کافی‌شاپ به نام لابی بار لاله‌زار است که هرکدام منوی متفاوتی دارد و شما با هر سلیقه می‌توانید غذای باب میلتان را سفارش دهید.

 

اگر می‌خواهید با دوستان خود در یک فضای دنج دور هم بنشینید، حرف بزنید و لحظات خوشی را داشته باشید یا به دنبال مکانی برای برگزاری جلسه هستید، می‌توانید کافه هتل آنا ارومیه را انتخاب کنید و انواع قهوه، کیک و نوشیدنی‌های خوشمزه را میل کنید. شاید هم برای صرف صبحانه، ناهار و یا شام می‌خواهید به یک رستوران بروید تا حال و هوایتان عوض شود، به هرحال این مقاله برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

 

رستوران هتل آنا ارومیه


بیشتر بخوانید: لیست بهترین رستوران های ارومیه + آدرس و عکس


بوفه صبحانه هتل آنا ارومیه

برای اینکه صبحانه خود را میل کنید، باید به رستوران هزار و یک شب بروید. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار دارد و در روزهای هفته از ساعت 7:30 تا 10:30 و جمعه از ساعت 7:30 تا 11 در خدمت شماست. تنوع صبحانه در رستوران هتل آنا ارومیه به‌قدری زیاد است که با هر ذائقه‌ای که دارید، می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و یک صبحانه مفصل را نوش جان کنید. انواع آبمیوه‌ها، کیک‌ها، مغزیجات، نان‌ها، مرباها و غیره در بوفه صبحانه هتل آنا ارومیه به چشم می‌خورد.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل آنا ارومیه

برای ناهار تنها یک انتخاب دارید و آن هم رستوران هزار و یک شب است. اما نگران نباشید، شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و یا محلی را سفارش دهید و طعم بی‌نظیر آن‌ها را برای یکبار هم که شده امتحان کنید. غذاهای معروف این رستوران شامل استیک، ماهیچه، میگو و غیره هستند. موسیقی زنده نیز در زمان خوردن غذا اجرا می‌شود تا از شرایط موجود لذت کامل ببرید و بتوانید لحظات خوشی را برای خود بسازید.

 

برای شام انتخاب‌های زیادی دارید. سه رستوران مختلف برای شام در خدمت شما هستند. رستوران هزار و یک شب که به‌صورت یک‌سره با انواع غذاهای ایرانی و خارجی همراه با موسیقی زنده آماده پذیرایی از شماست. اگر می‌خواهید فست‌فود بخورید، به رستوران ایتالیایی لالونا بروید و انواع پاستا و پیتزا را سفارش دهید و تجربه خوبی را در ذهنتان ماندگار کنید.

 

شاید جزو افرادی هستید که دوست دارند غذاهای جدید امتحان کنند. پس پیشنهاد ما به شما رستوران آسیایی واسابی است. طراحی و منوی این رستوران از آسیای شرقی است و می‌تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد. غذاهای معروف این رستوران هتل آنا ارومیه سوپ Miso، برنج سرخ شده Nasi Goreng و مرغ yakitori  است که برای یکبار هم که شده آن‌ها را امتحان کنید تا از طعم بی‌نظیرشان غافل نمانید.

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل آنا ارومیه

لابی بار لاله‌زار کافی‌شاپ این مجموعه است که می‌توانید برای صرف کیک، قهوه و نوشیدنی سرد و گرم به آن سر بزنید.

 

کافی شاپ آنا ارومیه


رزرو ارزان ترین تا بهترین هتل های ارومیه 


پذیرایی در کافه ها و رستوران های هتل آنا ارومیه چگونه است؟

لابی بار لاله‌زار که کافی شاپ آنا ارومیه به‌حساب می‌آید، در داخل و خارج از محیط لابی با انواع قهوه‌ها، کیک‌ها و آبمیوه‌ها از ساعت 8 الی 24 از شما عزیزان پذیرایی می‌کند.

 

اگر دلتان هوس یک استیک خوشمزه و لذیذ کرده است یا می‌خواهید انواع غذاهای محلی یا بین‌المللی را امتحان کنید، به رستوران هزار و یک شب بروید. این رستوران هتل آنا ارومیه در طبقه همکف قرار دارد و از ساعت 7:30 تا 23 آماده خدمت به مهمانان است. آشپز حرفه‌ای این رستوران با مواد اولیه باکیفیت و مرغوب سفارش شما را در اسرع وقت برایتان حاضر می‌کند تا از طعم خوش آن لذت ببرید.

 

شاید بخواهید با غذاهای آسیایی بیشتر آشنا شوید. پس سری به رستوران آسایی واسابی بزنید. محل قرارگیری این رستوران در طبقه M2 است و از ساعت 19 الی 24 در خدمت شماست. در طراحی دکوراسیون این رستوران از جاذبه‌های شرق دور الهام گرفته شده است. بنابراین می‌توانید در کنار میل غذا از فضای دیدنی و جذاب این رستوران لذت ببرید.

 

رستوران ایتالیایی لالونا با 50 نفر ظرفیت در طبقه B1 هتل واقع شده است و از ساعت 19 الی 23 انواع غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و پیتزا را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین می‌توانید در رستوران‌های واسابی و هزار و یک شب از فضای اختصاصی استفاده کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع رستوران هتل آنا ارومیه و کافی شاپ آنا ارومیه آشنا کنیم. اگر می‌خواهید با دوستان خود دور هم جمع شوید، یا یک قرار عاشقانه دارید یا  برای یک جلسه کاری نیاز به یک مکان دنج دارید، به‌هرحال رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل آنا ارومیه در خدمت شما هستند.

 

همان‌طور که گفته شد، درصورتی‌که قصد رفتن به کافه هتل آنا ارومیه را دارید به لابی بار لاله‌زار بروید و انواع کوکتل و نوشیدنی سرد و گرم را سفارش دهید. برای صبحانه و ناهار رستوران هزار و یک شب با منویی متنوع و غذاهایی لذیذ از شما پذیرایی می‌کند. برای شام نیز می‌توانید از بین رستوران هزار و یک شب، لالونا و واسابی یکی را انتخاب کنید.

 

منوی رستوران هزار و یک شب شامل انواع غذاهای محلی و بین‌المللی است. رستوران لالونا یک رستوران ایتالیایی است که انواع پاستا و پیتزا را سرو می‌کند. رستوران آسیایی واسابی نیز غذاهای آسیای شرقی را در منوی خود ارائه می‌دهد. شما بسته به میل و سلیقه خود، می‌توانید هر شب به یکی از این رستوران‌ها بروید و یک غذاهای خوش طعم و بی‌نظیر را نوش جان کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مراد بیگی ۱۴۰۲/۸/۷

اصلا بخاطر اسم این هتل هم که شده میرم یک سفر اونجا حس خوبی بهم میده این هتل امیدوارم همینطور باشه که وصف کردید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۸

مرادبیگی عزیز ممنون از ابراز احساستون و بهتون پیشنهاد میدیم که اقامتی در این هتل داشته باشید حتما که رضایتتون جلب میشه

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...