رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل پرسپولیس شیراز

تعداد بازدید: ۱۱۴۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

در شیراز مکان‌های دیدنی و تاریخی بسیاری قرار دارد. بیشتر مسافران برنامه خود را به گونه‌ای می‌چینند که در مدت زمان محدودی که در این شهر اقامت دارند، بتوانند از بیشتر این مکان‌ها بازدید کنند. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا در میان گردش خود بتوانند برای صرف غذا به سراغ یکی از رستوران‌های نزدیک بروند. البته که نزدیک بودن رستوران به محل گردش، تنها اولویت این افراد نیست. کیفیت غذای رستوران و کافی‌شاپ و زیبای رستوران از دیگر اولویت‌های مهم گردشگران می‌توان شمرد. صرف یک غذای عالی در مکانی زیبا خستگی گردش در طول روز را از بدن گرفته و به افراد، انرژی بالایی جهت ادامه گشت و گذار در شیراز را خواهد داد. اگر در شیراز زندگی می‌کنید و میزبان مهمانی هستید، یا به عنوان توریست به این شهر سفر کرده‌اید، این مطلب را از دست ندهید. در این محتوا قصد داریم شما را با رستوران و کافی شاپ هتل پرسپولیس شیراز آشنا کنیم.

 

اسامی رستوران‌های هتل پرسپولیس شیراز

در هتل پرسپولیس شیراز تنها یک رستوران قرار دارد. این رستوران هتل پرسپولیس شیراز، آپادانا نام دارد. رستوران آپادانا با ظرفیت 300 نفر در طبقه همکف هتل واقع شده است. نزدیک بودن این رستوران به آرامگاه حافظ و باغ جهان‌نما به همراه کیفیت بالای غذای آن موجب شده تا رستوران آپادانا تبدیل به محبوب‌ترین مقصد برای صرف غذا شود. معماری این رستوران برگرفته از بناهای تاریخی شیراز است. می‌توان گفت انتخاب این نوع معماری در طراحی رستوران، بیانگر اصالت این رستوران است.


بیشتر بخوانید: غذاهای محلی شیراز؛ لیست کامل غذاهای اصیل شیرازی


رستوران هتل پرسپولیس شیراز

 

ستون‌های این رستوران برگرفته از نقش و نگار بنای زیبا تخت جمشید، یکی از زیباترین آثار باستانی ایران است. طرح سربازان هخامنشی و نقش‌های تالار تخت جمشید، خاطره شیرین بازدید از این بنا را در ذهن شما تجدید می‌کند. تماشای نقش و نگارهای تخت جمشید هیچ وقت برای تماشاگران این بنا خسته کننده نخواهد بود. مطمئنا اگر برای چندمین بار به این شهر سفر کنید، بازدید از این بنا یکی از اولویت‌های اصلی شما خواهد بود.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل پرسپولیس شیراز

غذاهای رستوران پرسپولیس به دلیل طعم دلنشین، توانسته هر نوع ذائقه‌ای را به خود جذب کند. رستوران هتل پرسپولیس شیراز، برای جلب رضایت افراد، غذاهای مختلفی را در منوی خود قرار داده‌ است. این آشپزان حرفه‌ای، بهترین غذای ایرانی و فرنگی را طبخ می‌کنند. شما هیچ محدودیتی بین انتخاب غذای ایرانی و فرنگی برای صرف ناهار و شام نخواهید داشت. از محبوب‌ترین غذاهای رستوران هتل پرسپولیس شیراز می‌توان به کباب برگ، کباب شیشلیک، ماهی شیر، استیک و پنه آلفردو اشاره کرد.

 

پرسنل مهمان‌نواز رستوران آپادانا به گرمی از شما استقبال خواهند کرد و با بهترین غذاها از شما پذیرایی می‌کنند.

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل پرسپولیس شیراز

بهترین مکان برای استراحت در طول گردش روزانه یک کافه دنج بوده که با میان وعده‌های با کیفیت خستگی را از تن شما بگیرد. اگر در میان وعده، به دنبال مکانی دنج و آرامی برای استراحت بودید، کافی شاپ هتل پرسپولیس را از دست ندهید. کافه وتریای لوتوس نام کافی شاپ هتل پرسپولیس بوده که با ظرفیت 30 نفر در طبقه همکف هتل قرار دارد.

 

کافه هتل پرسپولیس شیراز، با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، قهوه، آب‌ میوه، انواع کیک‌ها و دسرهای مختلف از شما پذیرایی خواهد کرد. خوردن یک میان وعده خوب خستگی گردش را از شما گرفته و انرژی شما را برای ادامه گردش در این شهر زیبا افزایش خواهد داد.


بیشتر بخوانید: لیست بهترین رستوران های شیراز + عکس و آدرس


کافی شاپ هتل پرسپولیس شیراز

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پرسپولیس شیراز چگونه است؟

رستوران هتل پرسپولیس شیراز، همه روزه از ساعت 12 الی 16 برای سرو ناهار میزبان شما خواهد بود. همچنین شام در این رستوران از ساعت 19 الی 23 سرو می‌شود.

 

اگر قصد دارید به همراه دوستان خود به کافه هتل پرسپولیس شیراز بروید، این کافه از ساعت 9 صبح الی 23 میزبان شما عزیزان است. رستوران و کافی شاپ هتل پرسپولیس شیراز در بلوار آزادی، حد فاصل چهارراه حافظیه، میدان قائم قرار دارد. شماره تماس با این هتل نیز 32295371-071 است.

خوشحال می‌شویم تجربیات و نظرات خود را در رابطه با این هتل را با ما به اشتراک بگذارید و دیگران را در مورد انتخاب رستوران و کافی شاپ این هتل راهنمایی کنید.

همچنین اگر قصد سفر و اقامت در هتل های شیراز دارید می توانید از ارزان ترین هتل ها تا هتل های 4 ستاره شیراز و هتل های 5 ستاره شیراز را با تخفیف ویژه از رهی نو رزرو کنید. 

 


 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
طوبی ۱۴۰۲/۸/۸

هتل پرسپولیس شیراز با اینکه مدرن نیست ولی کیفیت غذاهای رستورانش خوب بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۹

طوبی جان ممنون از ثبت نظرتون کامنتها و نظرات دوستان به انتخاب و تصمیم گیری دیگر عزیزان کمک بسیاری میکند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...