رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل رامتین تهران

تعداد بازدید: ۱۴۶۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

بعد از گذراندن یک هفته پر مشغله، یا در میان هیاهوی کار، رفتن به یک رستوران خوب و به دور بودن از مشغله‌ها، آرامش خاصی به ذهن و بدن شما خواهد بخشید. در تهران رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های فراوانی با کیفیت غذای متفاوتی وجود دارند. به همین دلیل پیدا کردن یک رستوران کمی زمان‌بر است. ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های تهران را به شما معرفی کنیم تا بدون اتلاف وقت، تدارکات رفتن به آنجا را بچینید.

 

هتل رامتین تهران، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود. کیفیت بالای ارائه خدمات در این هتل موجب شده تا رستوران و کافی‌شاپ آن به عنوان مقصد برای افرادی که به دنبال خوردن یک غذای طبیعی هستند بشود. در این متن شما را با رستوران و کافه هتل رامتین تهران بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

اسامی رستوران‌های هتل رامتین تهران

به دنبال رستورانی هستید که در آن تجربه خوردن غذاهایی با طعمی متفاوت داشته باشید؟ پس رستوران هتل رامتین تهران را باید در ردیف اول رستوران‌های پیشنهادی خود قرار دهید. بیستانگو نام رستوران هتل رامتین تهران است. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که علت محبوبیت این رستوران چیست؟ غذاهای فرنگی با کیفیت بالایی که در این رستوران سرو می‌شود، موجب محبوبیت این رستوران شده است. این رستوران به عنوان اولین رستوران ارائه دهنده غذاهای فرنگی با استاندارد‌های سطح بین‌الملل در ایران به شمار می‌رود.

 

رستوران هتل رامتین تهران


بهترین جاذبه های گردشگری ایران کدامند؟ برای اطلاع از جاهای دیدنی ایران این مقاله را از دست ندهید.


در منوی این رستوران انواع غذاهای فرنگی خوش طعمی را می‌بینید که توسط آشپز مخصوص خارجی این هتل پخته می‌شود. در رستوران هتل رامتین تهران می‌توانید خوردن غذاهایی با طعم جدید را تجربه کنید. شکل و تزئین خاص غذا، موجب شده پی به سلیقه عالی این سرآشپز ببرید. دکوراسیون رستوران بیستانگو به سبک مدیترانه‌ای طراحی شده است. سبک دکوراسیون و مزه عالی غذاها در این رستوران، موجب شده که افراد زیادی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و حتی برخی افراد برای قرارهای مهم اداری، رستوران بیستانگو را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.

 

بوفه صبحانه رامتین تهران

کافه هتل رامتین، میزبان افراد برای صرف صبحانه است. برای راحتی افراد در انتخاب نوع غذا، صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. با تنوع غذایی بوفه، یک صبحانه عالی و کاملی را می‌توانید در فضای آرام‌بخش کافه، میل کنید. یک روز عالی با خوردن صبحانه‌ای لذیذ در مکانی آرام، شروع می‌شود.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل رامتین تهران

رستوران بیستانگو میزبان افراد برای وعده ناهار و شام است. اگر بخواهیم غذاهای محبوب این رستوران را بنا بر تجربه مشتریان قبلی نام ببریم، تنها به یک غذای خاص نمی‌رسیم. ماهی سالمون، استیک، فیله منیون، لابستر و میگو گریل تعدادی از غذاهای پرطرفدار رستوران بیستانگو به شمار می‌رود. البته در کنار این غذاها، غذاهای دیگری مانند خاویار، سالمون دودی، بیف ساته، استیک نیویورک، تارت قارچ و شاه میگو طرفداران خاص خود را دارند.

 

کسانی که عادت و سبک خاصی برای انتخاب غذا در وعده‌های ناهار و شام دارند، از غذاهای این رستوران کاملا راضی هستند. چرا که تنوع غذا در منوی این رستوران، توانسته هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای را جذب خود کند.

 

کافه هتل رامتین تهران

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل رامتین تهران  

کافه هتل رامتین تهران، با منظره رو به خیابان ولیعصر، یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف میان وعده و وعده‌های غذایی است. این کافی شاپ هتل رامتین تهران علاوه برانواع میان وعده، فست فود و غذاهای ایرانی در منوی خود قرار داده است. بنابراین مهم نیست چه زمانی از روز در کافی شاپ هتل رامتین باشید. اگر گرسنه هستید و تمایل به خوردن یک وعده غذایی دارید، این کافه میزبان شما خواهد بود.

 

در منوی این کافی شاپ انواع میان وعده و وعده‌های غذایی وجود دارد. در یک روز گرم تابستانی خوردن نوشیدنی‌های سرد، میلک شیک، بستنی مخلوط و لیموناد این کافی‌شاپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در یک روز سرد زمستانی نیز خوردن انواع نوشیدنی‌های گرم، اسپرسو، امریکانو به همراه یک کیک خوش طعم، گرما بخش وجودتان خواهد شد.

 

پرطرفدارترین غذاهای کافی شاپ هتل رامتین تهران فیله، پیتزا، همبرگر و شنیسل مرغ است. غذاهای خوش طعم دیگری مانند برنج و مرغ، کباب بختیاری، ماهی سرخو، چیز برگر و شنیسل گوشت در کافه هتل رامتین تهران سرو می‌شود.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل رامتین تهران چگونه است؟

رستوران بیستانگو هتل رامتین تهران همه روزه به جز جمعه فعال است. این رستوران برای ناهار از ساعت 12 الی 15 و برای شام از ساعت 19 الی 23 میزبان شما خواهد بود.

 

هتل رامتین تهران در خیابان ولیعصر، 500 متری جنوب پارک ساعی، رو به روی پمپ بنزین، پلاک 2153 قرار دارد. اگر قصد رزرو میز در رستوران یا کافی شاپ هتل رامتین تهران را دارید، می‌توانید با شماره 88722786-021 تماس بگیرید.
نظرات و تجربیات خودتان را از غذا و فضای رستوران و کافه هتل رامتین تهران با ما به اشتراک بگذارید و دیگران را از این طریق مطلع کنید.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاهای دیدنی تهران نیز دیدن کنند.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران  را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سیما ۱۴۰۲/۸/۱۰

بوفه صبحانه هتل رامتین به نظرم خیلی عالی بود و کلا این هتل هتل خوبی هست و من رضایت کامل داشتم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۳

سیمای عزیز ممنون از بیان تجربه تون امیدواریم که همواره اقامتهای خیلی خوبی در کنار رهی نو در پیش داشته باشید

سیما ۱۴۰۲/۵/۱۲

قبل از کرونا یک اقامت داشتم تو این هتل خیلی خوب بود الان نمیدونم ولی تمیز و بهداشتی و با کیفیت بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۵

سیمای عزیز از بیان تجریه تون بسیار سپاسگزاریم حتما که مورد استفاده دوستان قرارمیگیره طبیعتا نباید در مدت کوتاه تغییرات زیادی کرده باشد

سروناز ۱۴۰۲/۳/۱۰

پیشنهاد میکنم پیتزای کافی شاپ هتل رامتین رو یکبار امتحان کنید برای تولد دوستم بردمش اونجا بهش کادو تولد پیتزادادم دیگه مشتری شد

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۱۰

سروناز عزیز از نوشتن خاطره جالب و تجربه تون در سایت رهی نو بسیار خوشحال شدیم پاینده و سلامت باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...