رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل شایان

تعداد بازدید: ۲۴۲۸ ۹ مرداد ۱۴۰۱

برای داشتن تجربه سفر خوب، قبل از حرکت بهتر است که واقع‌بین باشید؛ نمی‌توان غذا را در این چند روزی که به تجربه‌های جدید اختصاص دادید حذف کرد؛ برای همین، شناخت رستوران‌های هتل و کافه‌های آن شهری که به آن سفر می‌کنید می‌تواند در مواقعی که دنبال محیطی مناسب برای غذا خوردن می‌گردید راه‌گشا باشد.

 

در این مقاله در مورد رستوران‌ها و کافه‌های هتل شایان کیش صحبت می‌کنیم. در مورد این‌که چند رستوران دارد و در چه ساعاتی آماده پذیرایی از شما هستند در ادامه توضیح خواهیم داد. پس این مقاله را تا انتهای آن دنبال کنید تا این آگاهی بتواند به شما کمک کند هنگام حضور در این جزیره انتخاب درستی برای غذای خود داشته باشید.


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های لاکچری کیش + آدرس و عکس


اسامی رستوران‌های هتل شایان کیش

در زمان‌های مختلف از سال، هتل شایان کیش میزبان مهمانان ایرانی و خارجی بسیاری است. این هتل برای پاسخگویی بهتر به هر دو گروه، دو محیط مجزا برای رستوران را در نظر گرفته است. در اولین گزینه، حس و حال سنتی ایرانی حاکم است و در دومین رستوران، تلاش شده است که همه موارد مدرن باشند. البته این دسته‌بندی به معنای آن نیست که افرادی که ایرانی هستند نمی‌توانند در نمونه توریستی حضور داشته باشند. بلکه به این منظور است که حال توریست‌های خارجی را نیز درک کرده و بتوانند غذاهایی که به ذائقه آن‌ها نزدیک‌تر است نوش جان کنند.

 

رستوران شمبلیر هتل شایان کیش

رستوران شمبلیر در طبقه همکف هتل شایان قرار داشته و به‌طور هم‌زمان امکان پذیرایی از حدود ۲۰۰ نفر را دارد. در این قسمت شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سفارش دهید و تنوع خوراکی‌های آن به اندازه‌ای است که بتوانید در این سفر به دنبال تجربه تازه نیز باشید. ماهی کباب و میگو گریل‌شده از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند که می‌توانید هنگام سفر، آن‌ها را نیز تجربه کنید.

 

دکوراسیون و فضای رستوران شمبلیر مدرن است. در این محیط، از پنجره‌های بلندی که با شیشه ساخته شده‌اند استفاده شده است و شما می‌توانید مناظر زیبای اطراف را در جایی که نشسته‌اید به‌راحتی مشاهده کنید. همینطور، هنگام حضور در آن‌جا موسیقی آرامی نیز شما را همراهی خواهد کرد تا در آن لحظات تجربه خوبی از این سفر برایتان رقم بخورد.

 

رستوران هتل شایان کیش

 

رستوران سنتی قارچ هتل شایان کیش

این رستوران هتل شایان کیش در بخش ساحلی آن قرار دارد و از تخت‌های چوبی و چیدمان سنتی ایرانی برای دکور کردن محیط خود استفاده کرده است. زمانی که در این بخش حضور پیدا می‌کنید، منظره‌ای که خواهید دید آب‌نمای هتل و محوطه پشتی آن است. شما می‌توانید برای سرو غذا از ۸ تا ۱۱ شب به این رستوران مراجعه کنید تا دوستان عزیز این مجموعه پذیرای شما باشند.


بیشتر بخوانید: لیست کامل غذاهای محلی و اصیل کیش


رستوران لوشاتو هتل شایان کیش

برای پاسخگویی و سرویس‌دهی بهتر، رستوران لوشاتو در هتل شایان کیش در حال احداث است و شما به‌زودی می‌توانید لحظه‌های خوب خود را در این قسمت از هتل تجربه کنید. شما آبی دریای جنوب و سرسبزی باغ هتل را از پنجره‌های این رستوران هتل شایان خواهید دید. پس به‌زودی شاهد خدمات بهتر و بیشتر در این بخش برای شما عزیزان در هتل شایان خواهیم بود.

 

بوفه صبحانه شایان کیش

رستوران شمبلیر از ساعت ۷ تا ۹ صبح پذیرای شما است تا برای صبحانه خود به آن‌جا بروید و غذای خود را نوش جان کنید. انواع مرباها و نوشیدنی‌ها با طعم‌های مختلف در این قسمت وجود دارد و شما می‌توانید آن طعم و خوراک دلخواه خود را از میانشان انتخاب کرده و برای صبحانه میل نمایید.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل شایان کیش

ساعت پذیرایی ناهار از ۱۳ تا ۱۵ ظهر است و شما می‌توانید تمام صبح خود را بدون نگرانی بابت از دست دادن ناهار به تفریح دلخواه یا استراحت خود اختصاص داده و در ادامه برای ناهار در این ساعات مراجعه کنید. در بازه زمانی بین ۲۰ تا ۲۳ شب نیز می‌توانید برای خوردن شام خود به رستوران هتل شایان کیش بروید و غذای خود را نوش جان کنید.

 

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل شایان کیش

برای این‌که بتوانید در محیط هتل با دوستان و عزیزانتان بنشینید و زمانی را به گپ‌وگفت بپردازید، می‌توانید از کافه هتل شایان کیش استفاده کنید. برای رسیدن به این هدف، یک مینی بار در این هتل کیش نیز وجود دارد که از ساعت ۱۳ ظهر تا ۲۳ شب باز است تا هر زمان که مایل بودید در آن‌جا حضور پیدا کنید. این سالن در لابی ساختمان هتل در طبقه همکف قرار دارد که شما می‌توانید بعد از وارد شدن از در به آن‌جا بروید و بخشی از زمانتان را در آن به تنهایی یا با دوستان و همکاران سپری کنید.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی و تفریحات کیش با عکس و آدرس


کافی شاپ هتل شایان کیش

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل شایان کیش چگونه است؟

کافی شاپ هتل شایان کیش دارای انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد است و شما هر کدام را که مایل باشید می‌توانید سفارش دهید. همینطور تنوع دسرها و کیک و شیرینی در این قسمت بالا است. این کافی شاپ در طبقه همکف هتل شایان قرار دارد و تنها چند دقیقه پیاده‌روی تا ساحل دارد. این قسمت هتل ۲۴ ساعته بوده و شما می‌توانید در زمان‌های مختلف به آن‌جا مراجعه کنید و از منظره آن که رو به اسکله تفریحی کیش است لذت ببرید.

 

همینطور، چند رستوران هتل شایان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با همراهی کارکنان مجرب بتوانید لحظه‌های شیرینی در این هتل داشته باشید. برای این منظور علاوه بر خوراک مرغوب، از چیدمان و وسایلی کمک گرفته‌اند تا راحتی و حال خوب را در آن‌جا تجربه کنید.

 

بنابراین، می‌توان گفت که این گروه برای داشتن لحظه‌های شاد برایتان در این هتل هنگام حضورتان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

 

سخن آخر

در این مقاله در مورد هتل شایان صحبت کردیم. این هتل در جزیره زیبای کیش قرار دارد. شما می‌توانید برای این‌که در آن‌جا دچار مشکلی نشوید قبل از حرکت، آن را رزرو کنید. به همین منظور می‌توانید از طریق رهی نو اقدام کنید. در این سایت به‌صورت آنلاین و بدون از دست دادن وقت رزرو خود را برای هر تاریخی که مایل بودید انجام دهید.


رزرو هتل شایان کیش با تخفیف ویژه



 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
بهرام رومی ۱۴۰۲/۸/۱۳

هتل شایان رستوران باکلاسی داره واقعا و کافی شاپی که روبروی اسکله هست هم خیلی زیبا و دلچسب

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۴

بهرام عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو شاد و پیروز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...