رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های بندرعباس

تعداد بازدید: ۱۸۲۹ ۲ مرداد ۱۴۰۱

شهر زیبا و جنوبی بندرعباس، یکی از شهرهای قشنگی است که هر ایرانی اصیل، دوست دارد به دیدن این شهر و جاذبه‌هایش برود. این شهر زیبا که در کنار خلیج فارس واقع‌ شده است، اماکن زیادی برای دیدن و گشت‌وگذار دارد.

 

بعد از دیدن جاذبه‌های شهر یکی دیگر از اماکنی که توصیه می‌کنیم هنگام سفر به بندرعباس حتماً به آنجا بروید، رستوران‌‌های خوب بندرعباس است. چون همان‌طور که می‌دانید سفر بدون خوردوخوراک که نمی‌شود و اگر این خوردوخوراک خوب‌ و خوشمزه باشد، لذت سفر را دوچندان می‌کند.

 

در رستوران‌های لاکچری بندرعباس علاوه‌ بر این‌که بعد از ساعتی گردش در سطح شهر، می‌توانید تا زمان آماده‌شدن و صرف غذا استراحت کنید؛ می‌توانید برای ساعتی از امکانات خوب مانند فضای دنج و موسیقی زنده در برخی از آن‌ها بهره‌مند شده و از طعم بی‌نظیر غذاهای جنوبی و دریایی و انواع غذاهای ایرانی خوشمزه، لذت ببرید.

 

ما در این مقاله از رهی نو قصد داریم که شما را با بهترین رستوران‌ های بندرعباس آشنا کنیم، تا هنگام سفر به این شهر به هرکدام از آن‌ها که توانستید سری بزنید و خاطرات خوبی را از صرف غذا در رستوران‌های این شهر به‌ یاد داشته باشید. همراه ما باشید تا با بهتربن رستوران های لاکچری بندرعباس آشنا شوید.

 

بهترین رستوران‌های بندرعباس را بشناسیم

شهر زیبای ساحلی بندرعباس مانند خیلی از شهرهای دیگر ایران، رستوران‌های باکیفیت با انواع غذاهای ایرانی و سنتی دارد. در هر کدام از این رستوران‌ها می‌توانید تنوع غذایی بالایی را مشاهده کنید و بر اساس ذائقه خود غذای موردنظرتان را انتخاب کنید. چند مورد از این رستوران‌ها را برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

 

رستوران هشت‌ بهشت

 بعد از گشتن چندساعته در شهر بندرعباس و در نهایت احساس گرسنگی کردن، هیچ‌چیز مانند یک رستوران با فضای خوب و غذاهای خوشمزه، حال آدم را خوب نمی‌کند. در این مواقع رستوران هشت‌بهشت یکی از رستوران‌هایی است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً به آنجا بروید. این رستوران با اختصاص جایگاه ویژه به خود در بین رستوران‌های معروف بندرعباس به محبوبیت‌ بالایی رسیده است.

 

رستوران های خوب بندرعباس

 

دلیل این جایگاه، فضای مجلل و باشکوه و مهم‌تر از آن، غذاهای باکیفیت و خوشمزه برای انواع سلیقه‌ها است. از غذاهای سنتی و دریایی گرفته تا انواع غذاهای ایرانی مثل خورشت و کباب و ... را شامل می‌شود. حتی اگر دلتان خواست که خودتان را مهمان نوشیدنی خنک و خوشمزه در روزهای گرم بندرعباس کنید، می‌توانید به کافی‌شاپ هشت‌بهشت مراجعه کنید.

 

آدرس: استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس، تازیان بالا، نرسیده به دوراهی کوه گنو

 

رستوران هایدا

اگر جزو افرادی هستید که کیفیت و تازگی مواد اولیه در تهیه غذا برایتان اهمیت دارد، رستوران هایدا جزو بهترین گزینه‌ها برای شما است. در منوی این رستوران می‌توانید، هم غذاهای سنتی و دریایی جنوبی و هم غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی را ببینید و با انتخاب هرکدام از آن‌ها، از طعم بی‌نظیر و فضای دلچسب رستوران لذت ببرید.

 

این رستوران با اماکن دیدنی بندرعباس فاصله کمی دارد؛ اگر در سفر به بندرعباس قصد رفتن به رستوران هایدا را داشتید، می‌توانید قبل یا بعد از صرف غذا، از حمام گله‌داری، مسجد گله‌داری و بازار ماهی‌فروشان بندرعباس دیدن کنید.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی‌فروشان

 

رستوران امپراطور

فضای مدرن و شیک رستوران امپراطور، نظر هر فرد امروزی را جلب می‌کند. این رستوران، مناسب صرف غذا و ثبت لحظات خوب با دوستان و دورهمی و حتی جلسات کاری است. علاوه ‌بر فضای داخل رستوران، فضای باز و حیاط زیبایی دارد که در هوای مناسب، می‌توانید از آنجا هم دیدن کنید. موسیقی زنده و کیفیت بالای غذا در این رستوران، از ویژگی‌های بارز آن است، ولی قیمت غذاها نسبت به رستوران‌های دیگر شاید کمی بالاتر باشد.

 

برای انواع سلیقه‌ها غذاهای دریایی، سنتی و ایرانی و حتی فست‌فود دارد. روی میز اردور انواع سالاد و دسر وجود دارد که دست‌خالی از سر میز برنمی‌گردید و بخش کافی‌شاپ رستوران، انواع نوشیدنی‌های خنک و قهوه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. این رستوران همچنین غذای بیرون‌بر هم دارد که می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن غذای خود را تحویل بگیرید.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر


هتل در بندر عباس | رزرو بهترین تا ارزان ترین هتل های بندر عباس


رستوران بادگیران

یکی از بهترین رستوران‌های بندرعباس رستوران بادگیران است. علت نام‌گذاری این رستوران، بادگیرهای اطراف باغ است که بافت سنتی و مناطق کویری جنوب را به نمایش می‌گذارد. درون باغ فواره‌های آب و اتاقک‌های شیشه‌ای با خنک‌کننده‌های مجزا، محیطی دنج را برای استراحت شما فراهم کرده است. انواع غذاهای باکیفیت دریایی، سنتی و ایرانی، کافی‌شاپ و موسیقی زنده از مزیت‌های این رستوران است.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، 400 متر داخل کوچه

 

رستوران خلیج ‌فارس

فضای سنتی و زیبای رستوران خلیج‌‌فارس و انواع غذاها برای تمامی سلیقه‌ها،‌ این رستوران را تبدیل به یکی از رستوران‌های خوب بندرعباس کرده است. غذاهای خوشمزه این رستوران باعث شده که بعضی مواقع به‌اندازه‌ای شلوغ باشد که به‌قول‌معروف حتی جای سوزن انداختن هم نباشد.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، گلشهر جنوبی، بلوار آزادی، روبه‌روی استانداری

 

رستوران سامکو

شاید در مراجعه به این رستوران با مشاهده قیمت بالای غذا، برخی افراد از انتخاب خود پشیمان شوند. ولی باید بگوییم که منوی متنوع، طعم جدیدی از غذاهای دریایی، کادر حرفه‌ای و مجرب، نوشیدنی‌های متنوع و از همه مهم‌تر سس‌ مخصوص به همراه ماهی کبابی رستوران سامکو، درنهایت به این شما اطمینان می‌دهد که انتخاب این رستوران گزینه خوبی بوده و ارزش صرف هزینه را دارد.

 

هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام حسین(ع)، الهیه جنوبی

 

رستوران داریوش

رستوران داریوش با فضایی سنتی و دنج، تجربه لذت‌بخشی از غذا خوردن در رستوران‌های بندرعباس را برای شما به یادگار می‌گذارد. تخت‌های چوبی، ظروف سفالی، عکس‌ها و دیوارکوب‌های قدیمی حس خوبی را به مشتریان القا می‌کند. در منوی این رستوران، می‌توانید انواع غذاهای سنتی و جنوبی ایرانی را با بهترین کیفیت و طعم، با سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید و بعد از صرف غذا، در کنار خلیج‌فارس قدم بزنید، زیرا این رستوران فاصله اندکی با دریا دارد.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی خرم ‌آباد | جاذبه ها و تفریحات خرم ‌آباد با عکس و آدرس


بهترین رستوران های بندرعباس

 

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، بزرگراه رجائی، جنب هتل داریوش

 

رستوران فانوس

بعد از گردش در سطح شهر، غذا خوردن در یک رستوران خوب، انرژی رفته را بازمی‌گرداند. رستوران فانوس با فضایی مدرن و زیبا، آماده پذیرایی از شما و همراهانتان است. این رستوران فضای بازی هم دارد که برای زمانی که هوا خوب است، می‌توانید از آنجا استفاده کنید. غذاهای دریایی جنوبی با مزه‌ای دلچسب در کنار ترشی تند، می‌تواند تجربه متفاوتی باشد. اگر هم علاقه‌مند به غذاهای دریایی نیستید، می‌توانید از کباب‌های خوشمزه آنجا سفارش دهید.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، میدان 17 شهریور، روبه‌روی سیتی‌سنتر

 

سفره‌خانه مجلل

یکی دیگر از رستوران های لاکچری بندرعباس سفره‌خانه مجلل با فضایی شیک و زیبا است. به دلیل تازگی و کیفیت بالای مواد اولیه این رستوران، طعم غذاهای دریایی و سنتی آن بی‌نظیر است. موسیقی زنده و کادر مجرب و خوش‌‍‌اخلاق رستوران مجلل، فضایی دنج و دلپذیری را برای شما فراهم می‌کند. علاوه ‌بر رستوران، می‌توانید از کافی‌شاپ و چایخانه این سفره‌خانه هم برای صرف نوشیدنی و چای استفاده کنید.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، کیلومتر 3 جاده میناب

 

رستوران کشتیرانی

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بندرعباس رستوران کشتیرانی است. این رستوران محیطی آرام و دلنشینی دارد. کیفیت غذاهای آن خوب است و قیمت مناسبی دارد. اگر دوست دارید به همراه، هم‌سفرانتان در محیط دنجی غذا بخورید اینجا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، آزادگان، نبش آزادگان چهارم

 

رستوران آلا تی تی

آلا تی‌تی یک رستوران با غذاهای متنوع دریایی است. این رستوران غذاهای خود را با مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه می‌کند و برای کسانی که غذای دریایی دوست ندارند هم گزینه‌های دیگری مانند کباب در منو قرار داده‌اند.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، میدان یادبود، بلوار صیادان، برج ارم

 

تجربه خوشمزگی در رستوران بهترین هتل‌های بندرعباس

علاوه ‌بر موارد گفته شده در بالا، در بعضی هتل‌ها، رستوران مخصوص خود هتل هم غذاهای خوب و محیط مناسبی دارند که می‌توانید در آنجا هم غذا میل کنید و از کیفیت و طعم خوشمزه غذاها لذت ببرید. برای آشنایی با این هتل‌ها و طعم غذاهای بی‌نظیر رستوران‌هایشان، چند مورد از آن‌ها را در ادامه معرفی کرده‌ایم تا اگر به بندرعباس سفر کردید، مزه غذاهای خوشمزه رستوران این هتل‌های لوکس را هم تجربه کنید.

 

رستوران هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس جزو هتل‌های 5 ستاره این شهر است و خدمات بالایی را به مسافران ارائه می‌دهند. پس می‌توان حدس زد که رستوران این هتل، می‌تواند از رستوران های معروف بندرعباس باشد. این هتل، رستوران سنتی، مدرن، کافی‌شاپ و حتی فضای باز برای مواقعی که هوا خوب است دارد. انواع غذاهایی ایرانی، دریایی و انواع نوشیدنی‌ها را می‌توانید سفارش دهید و از مزه بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

 

رستوران های معروف بندرعباس

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی، میدان انقلاب، هتل هرمز

 

هتل هما بندرعباس

هتل هما بندر عباس از هتل 5 ستاره دیگر بندرعباس، است که این هتل هم رستوران مخصوص خود را دارد. مانند رستوران هتل هرمز، می‎‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را در لوکس‌ترین محل میل کنید. پیشنهاد می‌کنیم که خوردن لذیذترین غذاهای ایرانی و دریایی را به همراه موسیقی زنده در رستوران هتل هما را که از بهترین رستوران های بندرعباس است را از دست ندهید.

 

آدرس: هرمزگان، بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما

 

جمع‌بندی

شهر بندرعباس رستوران‌های خوب زیادی دارد که ما فقط چند مورد از بهترین آن را برای شما معرفی کردیم؛ شما می‌توانید هنگام سفر به این شهر طبق سلیقه شخصی خود به هر کدام که دوست داشتید رفته و انواع مختلف غذاها را سفارش دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محسنی ۱۴۰۲/۸/۱۳

من یه مدت بندرعباس زندگی کردم بخاطر ماموریت کاریم رستوران بادگیران و خلیج فارس رو بخاطر فضای سنتی ودنجش خیلی دوست داشتم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۴

محسنی عزیز از ثبت نظرتون سپاسگزاریم قطعا نظرات و کامنتهای شما عزیزان به انتخاب و تصمیم گیری دیگر دوستان کمک زیادی میکند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...