رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های خرم آباد

تعداد بازدید: ۴۹۳۵ ۲۰ تیر ۱۴۰۱

خرم آباد یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است که قدمت آن به هزاران سال می‌رسد. قدمت تاریخی، وجود بناهای قدیمی و دیدنی و صد البته آب و هوا و طبیعت مثال‌زدنی خرم آباد، آن را به یک منطقه توریستی تبدیل کرده است. قلعه فلک الفلاک، مخمل کوه، آبشار نوژیان، پارک جنگلی شورآباد، دریاچه گهر و ده‌ها جاذبه طبیعی و تاریخی، این سرزمین زیبا را به نگین زاگرس تبدیل کرده‌اند.

 

به همین دلیل سالیانه هزاران نفر از سراسر ایران راهی این سرزمین بکر و زیبا می‌شوند. همه ما در هنگام سفر دوست داریم علاوه بر دیدن مناظر دیدنی، با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه‌ایی که به آن سفر می‌کنیم نیز آشنا شویم. آشنایی با انواع غذاها و آداب و رسوم سرو غذا در مناطق مختلف از جمله جنبه‌های به یادماندنی سفر است.

 

خرم آباد زیبا نیز از این اصل مستثنی نیست، آشنایی با بهترین رستوران‌های خرم آباد و تجربه سرو غذاهای محلی در حال و هوای این منطقه، هر گردشگری را به وجد می‌آورد. پس بیایید بی‌درنگ با هم نگاهی به رستوران‌های خوب خرم آباد بیندازیم که این تجربه را به مهمانانشان هدیه می‌دهند.

بهترین رستوران‌های خرم آباد را بشناسیم

رستوران زعفران طلایی

هر کسی که تنها یک بار به خرم آباد سفر کرده باشد، حتما نام رستوران زعفران طلایی را شنیده است. این رستوران یکی از رستوران‌های معروف خرم آباد است که به دلیل سرو غذاهای با کیفیت و برخورد خوب پرسنل مشهور است.

 

رستوران های معروف خرم آباد

 

رستوران زعفران طلایی در خرم آباد، خیابان انقلاب، جنب پارک صخره‌ای قرار دارد. تقریبا همیشه می‌توانید برای سرو شام و نهار روی این رستوران حساب باز کنید. چنجه شتر مرغ یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آید که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست.

 

رستوران مجموعه تاریخی حمام گپ

اگر به دنبال سرو غذا در یک محیط سنتی هستید در هنگام رفتن به خرم آباد، حتما به رستوران حمام گپ سری بزنید. این رستوران علاوه بر اینکه محیط سنتی دلنشین و زیبایی دارد، بسیار تمیز است. در این رستوران موسیقی زیبای لری به صورت زنده اجرا می‌شود.

 

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شود. این رستوران در بازار سنتی، مجموعه تاریخی حمام گپ خرم آباد قرار دارد؛ به همین دلیل مکانی مناسب برای سرو غذا، بعد از دیدن جاذبه‌های تاریخی خرم آباد است.

 

رستوران پدیده

رستوران پدیده یکی از رستوران‌های لاکچری خرم آباد به شمار می‌آید. اگر به سرو وعده‌های غذایی با حجم بالا علاقه دارید، این رستوران بهترین انتخاب برای شماست. در این رستوران انواع غذاهای با کیفیت و خوشمزه در پرس‌های حجیم با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. پیش غذاهای این رستوران نیز مثال‌زدنی هستند و دل هر کسی را می‌برند.

 

رستوران پدیده در خرم آباد میدان ناصر خسرو قرار دارد. محیط این رستوران تمیز و شیک و برخورد پرسنل آن بسیار خوب است.

 

رستوران یلدا

رستوران یلدا یکی از رستوران‌های معروف خرم آباد است. این رستوران سابقه زیادی دارد و در تمام این سال‌ها با سرو غذاهای خوشمزه و با کیفیت، مشتریان خود را راضی نگهداشته است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی، کباب‌ها و خوراک‌های مختلف عرضه می‌شود.

 

این رستوران در خرم آباد، خیابان امام خمینی، خیابان طالقانی شرقی قرار دارد. در این رستوران تخت‌های سنتی نیز برای سرو غذا وجود دارد، به علاوه برخورد پرسنل آن بسیار خوب و محترمانه است.

 

رستوران شمشاد نمونه

رستوران شمشاد نمونه یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های خرم آباد است که بالغ بر 50 سال قدمت دارد. این رستوران در پخت غذاهای سنتی ایرانی با قیمت مناسب تخصص دارد. رستوران شمشاد نمونه در خرم آباد، چهار راه بانک، روبروی استانداری قرار دارد. پرسنل مجرب و محترم و فضای دلنشین و مناسب، از دیگر نقاط قوت این رستوران قدیمی است.

 

رستوران های خوب خرم آباد

 

رستوران تشریفات

رستوران تشریفات یکی از رستوران‌های لاکچری خرم آباد و در عین حال یکی از بزرگترین رستوران‌های این شهر است. کیفیت غذاها به خصوص غذاهای کبابی، در این رستوران بی‌نظیر است. به علاوه قیمت غذاها در این رستوران مناسب است.

 

رستوران تشریفات در خرم آباد، خیابان انقلاب قرار دارد. در ضمن این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی است. فضای این رستوران کمی شلوغ است، که نشان از کیفیت بالای غذاهای این رستوران دارد.

 

رستوران و خانه کباب آریوبرزن

رستوران آریوبرزن یکی از کبابی‌های معروف خرم آباد است. در این رستوران کباب با گوشت تازه گوسفندی سرو می‌شود. در کنار کیفیت غذا، محیط و فضای این رستوران عالی است، زیرا فضای سنتی و قدیمی بسیار دلنشینی دارد.
رستوران آریوبرزن در خرم آباد، خیابان ساحلی، نرسیده به پارک شهر قرار دارد و ظهر و شب آماده خدمت‌رسانی است.

 

رستوران سنتی چیت خرم آباد

رستوران سنتی چیت یکی از رستوران‌های خوب خرم آباد است. فضای این رستوران کاملاً سنتی است. در این رستوران بیشتر غذاهای محلی و سنتی عرضه می‌شود. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران بسیار مناسب است. رستوران چیت در کیلومتر 5 جاده خرم آباد الشتر قرار دارد. در ضمن در این رستوران امکان سرو قلیان نیز وجود دارد.

 

تجربه خوشمزگی در رستوران بهترین هتل‌های خرم آباد

تجربه اقامت در هتل‌های خرم آباد در کنار سرو غذا در رستوران‌های لاکچری هتل‌های خرم آباد، سفر به این خطه زیبا را به یاد ماندنی‌تر می‌کند. پس بیایید با هم سری به رستوران‌های هتل‌های خرم آباد بزنیم.

 

رستوران گردان هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل 7 طبقه رنگین کمان خرم آباد در سال 1392 ساخته شده و یکی از هتل‌های خوب خرم آباد به شمار می‌آید. هتل رنگین کمان در خرم آباد، خیابان شهدای شرقی، نبش معلم قرار دارد. رستوران گردان هتل رنگین کمان خرم آباد یکی از رستوران‌های معروف خرم آباد است. منوی غذایی این رستوران همانند نامش، متنوع است. زیرا در این رستوران انواع غذاهای ایرانی در کنار غذاهای فرنگی عرضه می‌شود. این رستوران گردان ویوی، بسیار زیبایی دارد و مکان خوبی برای سرو شام و لذت بردن از منظره زیبای شب‌های خرم آباد است.

 

بهترین رستوران های خرم آباد

 

رستوران هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد

هتل جهانگردی خرم آباد یکی از هتل‌های قدیمی خرم آباد است که در سالیان اخیر بازسازی شده است. این هتل در کنار دریاچه سراب کیو خرم آباد قرار دارد و دارای محوطه بسیار بی‌نظیر و تماشایی است. این هتل دارای 20 واحد اقامتی مجزا است که همگی در محوطه زیبای این مجموعه قرار دارند.

 

در رستوران سراب کیو انواع غذاهای ایرانی در سه وعده صبحانه، نهار و شام عرضه می‌شود. کیفیت و قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است. در کنار اینها، منظره محوطه اطراف و چشم‌انداز این رستوران باعث شده که جزء یکی از رستوران‌های خوب خرم آباد باشد.

 

رستوران هتل سالیز خرم آباد

هتل 5 طبقه سالیز خرم آباد در سال 1385 افتتاح شده و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل سالیز در خرم آباد میدان امام خمینی، خیابان کاکاوندی قرار دارد و یکی از هتل‌های درجه یک خرم آباد محسوب می‌شود.
رستوران هتل سالیز یکی از رستوران‌های لاکچری خرم آباد است که در 2 طبقه به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای، ایرانی، فرنگی و دریایی با کیفیت مناسب عرضه می‌شود. پارکینگ اختصاصی یکی دیگر از مزایای رستوران هتل سالیز خرم آباد است.

 

رستوران هتل شقایق خرم آباد

هتل دو ستاره شقایق خرم آباد، مکانی مناسب برای اقامت در این شهر زیبا است. هتل شقایق در خرم آباد، میدان امام حسین، انتهای خیابان شریعتی قرار دارد. مسیرهای دسترسی هتل شقایق به مکان‌های دیدنی خرم آباد بسیار مناسب است، به عنوان مثال تا قلعه فلک الافلاک تنها 5 دقیقه فاصله دارد. در رستوران هتل شقایق خرم آباد، انواع غذاهای محلی و سنتی با کیفیت و قیمت مناسب سرو می‌شود.

 

سخن آخر

لرستان و به خصوص خرم آباد به غذاهای گوشتی خوشمزه و انواع کباب مشهور است. در اینجا به دلیل کیفیت بالای گوشت که ناشی از آب و هوای خوب این منطقه است، مزه غذاها بی‌نظیر و متفاوت است. به همین دلیل می‌توان گفت که شکم‌گردی یکی از جاذبه‌های تفریحی خرم آباد خصوصاً برای طرفداران غذاهای گوشتی است. در این مطلب از وب‌سایت رهی نو، سعی کردیم بهترین رستوران‌های خرم آباد را به شما معرفی کنیم. در معرفی این رستوران‌ها، نظرات مشتریان آنها بیش از هر چیزی برای ما اهمیت داشته است. لذا توصیه می‌کنیم در صورت سفر به بهشت زیبای خرم آباد، حتماً سری به این رستوران‌ها بزنید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
بینیاز ۱۴۰۲/۸/۱۴

هتل رنگین کمان خرم اباد چطور هتلیه چند ستاره است و کیفیت هتل رو بگید لطفا

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۵

بینیاز عزیز لطفا با شماره رهی نو 74828-21 تماس بگیرید و از کارشناسان پشتیبان ما راهنمایی بگیرید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...