رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های کرج

تعداد بازدید: ۲۰۴۲ ۱ تیر ۱۴۰۱

رستوران‌گردی، چشیدن طعم غذاهای متنوع و جدید، تفریحی است که این روزها در بین بسیاری از جوانان و همینطور خانواده‌ها رایج شده و به دنبال آن نیز تعداد رستوران‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. نزدیکی کرج به استان تهران و از آن مهم‌تر، قرار گرفتن آن در مسیر جاده چالوس، این شهر را به یکی از مقاصد مهم گردشگران تبدیل کرده است.


بیشتر بخوانید: جاذبه ها و تفریحات کرج با عکس و آدرس


بهترین رستوران‌های لاکچری کرج را بشناسیم

در این مقاله سعی کرده‌ایم تا لیستی جامع از بهترین رستوران‌های کرج را آماده کرده و به شما معرفی کنیم. اگر ساکن استان البرز هستید یا مقصدتان این شهر است و برای رستوران‌گردی یا برای صرف یک وعده غدای خوب و باکیفیت به دنبال رستوران‌های خوب کرج هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

رستوران‌های ارکیده جاده چالوس و مهستان

این رستوران دو شعبه در شهر کرج دارد. رستوران ارکیده جاده چالوس که شعبه مرکزی مجموعه رستوران‌های ارکیده است، سال 1336 افتتاح شده است و از قدیمی‌ترین‌ها به شمار می‌رود. این رستوران با قرارگرفتن در کنار رودخانه، از بهترین و باصفاترین رستوران‌های کرج است. رستوران ارکیده شعبه مهستان کرج، واقع در بالاترین طبقه پاساژ مهستان، رستورانی گردان است و چشم‌انداز زیبایی به رشته‌کوه البرز دارد و از رستوران‌های لاکچری کرج است.

رستوران های معروف کرج

 

ساعات کاری: 12 ظهر الی 24 شب

آدرس شعبه چالوس: کرج، کیلومتر 12 جاده چالوس

آدرس شعبه مهستان: کرج، میدان نبوت، مجتمع تجاری مهستان

 

رستوران بین‌المللی روما

رستوران روما کرج، با داشتن منویی با انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی از رستوران های معروف کرج است. این رستوران با سرو غذای باکیفیت، پنجره‌های بزرگ، محیطی گرم و دلنشین و همینطور پرسنلی مجرب و خوش‌برخورد، قطعا تجربه‌ای به یادماندنی برای شما خواهد ساخت.

 

ساعات کاری: از ساعت 11:30 ظهر الی 23 شب 

آدرس: کرج، گوهردشت، بلوار مؤذن، روبروی دانشگاه آزاد، ساختمان خلیج فارس 

 

رستوران چنین

رستوران چنین کرج، با معماری و طراحی داخلی حساب‌شده و چیدمانی خاص، منویی با انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی، از بهترین رستوران‌های کرج است که مورد استقبال جوانان و خانواده‌هاست. یک روز در هفته در این رستوران، به عنوان روز خانواده نام‌گذاری شده و در این روز برای خانواده‌ها تخفیف در نظر گرفته شده است.

 

ساعات کاری: از ساعت 12:30 الی 23 شب 

آدرس: جهانشهر، خیابان استاندارى، روبروی کوچه زهره

 

رستوران ایتالیایی سزار

اولین رستوران ایتالیایی که در کرج افتتاح شد، رستوران سزار است. منوی آن تنوع زیادی از غذاها، سالادها و نوشیدنی‌های ایتالیایی را داراست و با فصای دنج و راحتش انتخاب خوبی برای دورهمی‌های دوستانه و حتی خانوادگی است.

 

ساعات کاری: از ساعت 12 ظهر الی 12 شب 

آدرس: کرج، بلوار سرداران شرقی، ضلع جنوبی میدان والفجر

 

کافه رستوران پلاس

کافه رستوران پلاس عظیمیه کرج، از لوکس‌ترین کافه رستوران‌های این شهر است. منو آن با تنوع بی‌نظیری از غذاهای ایرانی، فرنگی و همینطور لبنانی، انواع اقسام سالادها و نوشیدنی‌ها مناسب برای هر سلیقه‌ای است. این کافه رستوران همینطور دارای تنوع زیادی در منو صبحانه و انتخاب بسیار خوبی برای صرف صبحانه در روز جمعه به همراه دوستان و خانواده است.
 

رستوران های خوب کرج

 

ساعات کاری: از ساعت 8:30 صبح الی 24 شب 

آدرس: کرج، عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان گلستان 

 

کافه رستوران سرآشپز

یکی دیگر از پیشنهادهای جذاب برای گذراندن وقت و صرف یک وعده غذایی و یا یک نوشیدنی دلچسب در فضایی گرم و صمیمی، کافه رستوران سرآشپز است. این کافه رستوران با سطح بالای کیفیت غذاها و خدمات، به صورت کترینگ هم فعالیت می‌کند. در فضای رو باز این کافه رستوران نیز چشم‌انداز کم‌نظیری به سطح شهر خواهید داشت.

 

ساعات کاری: 8:45 صبح الی 22:30 شب 

آدرس: کرج، بلوار جمهوری جنوبی، نبش میدان والفجر، طبقه 2

 

باغ رستوران نویان

باغ رستوران نویان کرج، فضای بزرگ، سرسبز، آرام و به دور از شلوغی دارد. این رستوران به آلاچیق‌ها و کلبه‌هایش معروف است و در کنار آن، کیفیت بالای غذا در این رستوران، آن را به مکانی محبوب بدل کرده است. بزرگترین آلاچیق این باغ رستوران که آلاچیق VIP نام دارد، درست در دل باغ قرار گرفته و محل مناسبی برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌هاست که البته از چند روز قبل باید برای رزرو آن اقدام کنید. حس نشستن در یک کلبه چوبی گرم در فصل سرد زمستان و صرف یک نوشیدنی داغ، لذتی فراموش‌نشدنی خواهد بود.

 

ساعات کاری: 11 صبح الی 23:30 شب 

آدرس: کرج، مهرشهر، ابتدای چمن 2

 

کافه رستوران کاراکتر

در بین بهترین رستوران‌های کرج، کافه رستوران کاراکتر جایگاه ویژه‌ای دارد. این کافه رستوران با طراحی مدرن و با داشتن فضای باز و همچنین فضای بسته، انتخاب خوبی برای دورهمی‌های شما خواهد بود. منوی این رستوران علاوه انواع فست‌فود و نوشیدنی‌های گرم و سرد، شامل انواع غذاهای وگن نیز می‌شود که آن را به مکان مناسبی برای سلیقه‌های مختلف تبدیل می‌کند.

 

ساعات کاری: ساعت 12 ظهر الی 24 شب 

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، چهارراه مسیح پاکدل، جنب مرکز خرید پاتریس 

 

کافه رستوران دنیز

این کافه رستوران با محیط خاص و متفاوتش، اولین رستوران کف آکواریومی در ایران است. این رستوران علاوه بر محیط کم‌نظیرش، غذاهای باکیفیت که مواد درجه یک که روزانه تهیه می‌شوند و همینطور داشتن فضای داخلی و بیرونی به شما این امکان را می‌دهد تا اوقات خوشی را در کنار دوستان و اعضای خانواده‌ خود بگذرانید.
 

بهترین رستوران های کرج

 

ساعات کاری: 11:30 صبح الی 24 شب 

آدرس: کرج، مهرشهر، فاز 2، بلوار شهرداری، کوچه 216، کافه رستوران دنیز

 

کافه رستوران دارچین

کافه رستوران دارچین با سه بخش در دو و نیم طبقه، با چیدمانی زیبا و فضایی دلنشین، حس و حال خوبی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. یک تراس بزرگ در طبقه دوم و همینطور یک گالری برای نمایش آثار هنرمندان نیز در این کافه فراهم شده است. نوشیدن یک فنجان قهوه‌ی باکیفیت در این کافه، تجربه‌ای دلچسب خواهد بود.

 

ساعات کاری: 8:30 صبح الی 23 شب 

آدرس: کرج، جهانشهر، میدان هلال احمر، نبش کوچه سنبل 


رزرو هتل های کرج با تخفیف بهمراه عکس


تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های کرج

فرقی نمی‌کند که مهمان هتل باشید یا فقط به دنبال جایی برای صرف غذا و گذراندن وقت؛ علاوه بر رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های سطح شهر، کرج دارای هتل‌هایی است که انواع غذا و نوشیدنی را سرو می‌کنند. در میان رستوران‌های خیلی خوب این شهر، تعدادی از آن‌ها در هتل‌ها قرار دارند. در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

 

رستوران هتل گاجره

هتل گاجره یمی از قدیمی‌ترین هتل‌های دیزین با مجموعه‌ای از امکانات مطلوب برای گردشگران دیزین است که به نام‌های هتل گاجره دیزین یا هتل گاجره البرز نیز شناخته می‌شود. رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه از دیگر امکانات رفاهی این هتل بزرگ هستند. برای رسیدن به این هتل، بعد از گذر از کرج، مسیر جاده چالوس را تا دوراهی گچسر ادامه بدهید.

 

آدرس: کرج، جاده چالوس، بعد از دو راهی گچسر، دو راهی دیزین، جاده دیزین

 

رستوران هتل باستانی نگین گچسر

هتل باستانی نگین گچسر کرج، در گذشته با نام‌های هتل پارسیان آزادی و هتل گچسر فعالیت داشته است. ساختمان رستوران اصلی این هتل که همزمان با ساخت کاخ رضاشاه افتتاح شد، در یک طبقه و با گنجایش 100 نفر، با تابلوهای نقاشی روی دیوار و طراحی داخلی‌اش، موزه‌ای از اصیل‌ترین‌ها و زیبا‌ترین‌هاست.
 

رستوران های لاکچری کرج

 

آدرس: کرج، کیلومتر 60 جاده چالوس، روستای گچسر

 

رستوران هتل جهانگردی دیزین کرج

هتل جهانگردی دیزین کرج، به واسطه همجواری‌اش با پیست اسکی دیزین، هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی را پذیراست. رستوران این هتل با ظرفیت 130 نفر، با خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاها آماده پذیرایی از مهمانان خود است. در این رستوران، انواع غذاهای اصیل ایرانی از جمله انواع کباب سرو می‌شود. برای رسیدن به این هتل، بعد از گذر از کرج، در 75 کیلومتری جاده چالوس، دوراهی گچسر را رد کنید.

 

آدرس: کرج، کیلومتر ۷۵ جاده کرج به چالوس، بعد از دو راهی گچسر

 

رستوران هتل پردیس کرج

هتل سه ستاره پردیس، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کرج است. رستوران این هتل در طبقه همکف آن و در سمت راست لابی قرار دارد. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمانان خود است. این هتل همینطور دارای دو کافی‌شاپ است. یکی در لابی هتل و دیگری در طبقه دوم آن قرار دارد که با طراحی داخلی گرم و صمیمی و پنجره‌های بزرگ رو به باغ، لحظات خوشی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

 

آدرس: کرج، میدان شاه عباسی، بلوار امامزاده حسن (ع)، روبروی درب غربی دانشکده کشاورزی، روبروی خوابگاه پسران 

 

رستوران هتل رستوران امیرکبیر کرج

هتل امیرکبیر کرج که در مرکز این شهر قرار گرفته به علت امکانات و پرسنل مجرب خود و بخاطر دسترسی آسان به کاخ مروارید و مراکز خرید، محبوب است. کافه و رستوران این هتل که اخیرا بازسازی شده با فضایی گرم و صمیمی و دلنشین و با غذایی با کیفیت اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهند آورد.

 

آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان فروغی 

 

رستوران هتل مرمر کرج

رستوران هتل مرمر با قرارگیری در نزدیکی مرکز شهر و دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر، آماده پذیرایی از مهمانان خود است. رستوران این هتل که طبقه اول آن قرار گرفته است. این هتل کافی‌شاپ کوچک و دنجی نیز دارد که تمام ساعات شبانه روز دایر است.

 

آدرس: کرج، خیابان دکتر بهشتی، خیابان فروغی، پلاک ۳۶

 

جمع‌بندی

رستوران‌گردی و تجربه مکان‌ها و امتحان غذاهای جدید بسیار لذت‌بخش است. در این مقاله سعی کردیم تا لیستی جامع از رستوران های خوب کرج و همینطور رستوران‌ هتل‌‌های معروف آن را معرفی کنیم تا به شما در انتخاب مقصد بعدیتان و ساخت یک تجربه لذیذ و دلچسب کمک کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ناهید مددی ۱۴۰۲/۸/۱۵

طبیعتا رستوران ارکیده قدیمی ترین و لاکچریترین رستوران چالوس و کرج هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۶

ناهید عزیز اگر چه رستوران ها هم سلیقه ای هستند ولی تا حد زیادی نظرتون با میزان استقبال مردم از رستوران هماهنگی دارد

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...