رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های قم

تعداد بازدید: ۱۰۰۷۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

یکی از تفریحات لذت‌بخش در هر سفر، رستوران‌گردی و چشیدن طعم غذاها و خوراکی‌های سنتی و مخصوص آن شهر است. شهر قم به دلیل قرارگرفتن بارگاه حضرت معصومه (س) در آن و همینطور به دلیل قرارگرفتن در شاهراهی که شهرهای جنوبی را به شهرهای شمالی متصل می‌کند، باعث شده هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر کشور آن را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. در این مقاله ما لیستی جامع از رستوران های خوب قم را یکجا جمع کرده‌ایم تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

بهترین رستوران‌های لاکچری قم را بشناسیم

اگر ساکن قم هستید و یا اگر قصد سفر به آن را داشته باشید، احتمالا باید به دنبال لیستی از بهترین رستوران‌های قم باشید. در ادامه سعی داریم شما را با تعدادی از رستوران‌های معروف قم آشنا کنیم.

 

رستوران ارگ سالاریه

رستوران ارگ سالاریه یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های شهر قم است که اگر از ساکنین این شهر بخواهید به شما یک رستوران عالی برای صرف غذا معرفی کنند، احتمالا رستوران ارگ سالاریه پیشنهاد آن‌هاست. این رستوران دارای بنایی زیبا و فضایی دلنشین است و همینطور مجموعه‌ایست از فضاهای مختلف مانند سفره‌خانه، کافی‌شاپ و همینطور فست‌فود که همه را در خود جای داده است.
 

رستوران های معروف قم

 

ساعات کاری: بخش رستوران: از ساعت 12 ظهر الی 15:30، از ساعت 19 عصر الی 23:30

آدرس: قم، بلوار محمد امین، جنب سه راهی سالاریه، رستوران ارگ سالاریه

 

رستوران مرتضوی

پیشنهاد دیگر ما برای انتخاب مکانی خوب برای صرف غذای با کیفیت، رستوران مرتضوی است که بومی‌ها آن را به اسم کبابی ملت می‌شناسند. این رستوران یکی از رستوران‌های معروف قم با قیمت‌های بسیار مناسب است که همین باعث می‌شود افراد زیادی آن را برای صرف غذا انتخاب کنند. غذاهای محبوب این رستوران کباب برگ و باقالی‌پلو و ماهیچه است. اگر به دنبال مکانی ساده و گرم و دلنشین هستید، این رستوران انتخاب مناسبی برای شماست.

 

ساعات کاری: از ساعت 12 ظهر الی 16، از ساعت 19 الی 23

آدرس: قم، انتهای بلوار امین، بلوار الغدیر، ابتدای شهرک قدس

 

رستوران خانه تاریخی طباطبایی

این رستوران با فضای سنتی‌اش، یکی از بهترین رستوران‌های قم است که آدم را به یاد روزهای گذشته می‌اندازد. دیوارهای آجری، چراغ‌های لاله عباسی، انعکاس نور از شیشه‌های رنگی‌ پنجره‌ها، حیاطی باصفا با حوضی در آن و گل‌های شمعدانی کنار حوض، زیبایی این رستوران را چندین برابر می‌کنند. دیزی سنگی‌ و سینی همایونی آن از بهترین انتخاب‌ها از این رستوران هستند که طعمشان تا مدت‌ها در یاد شما می‌ماند.

 

ساعات کاری: از ساعت 12 ظهر الی 23 شب

آدرس: قم، خیابان نوزدهم دی (باجک)، کوچه 11

 

رستوران خادم

یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی برای صرف یک وعده غذای اصیل، باکیفیت و همینطور با قیمت مناسب، رستوران بزرگ خادم است. این رستوران با فضایی بزرگ و با چیدمانی شیک و زیبا و پرسنلی خوش‌برخورد، پذیرای شماست. غذاهای محبوب این رستوران، باقالی‌پلو با گردن، ششلیک و کباب کوبیده است.
 

رستوران های خوب قم

 

ساعات کاری: از ساعت 11 صبح الی 23 شب

آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی (زنبیل‌ آباد)، نرسیده به میدان صدوق

 

رستوران البرز

یکی دیگر از رستوران‌های پیشنهادی ما در شهر قم، رستوران البرز است که به چلوماهی و انواع و اقسام چلوکباب‌هایش معروف است. می‌توانید در محیط آرام و دلنشین این رستوران، از وعده غذایی خود لذت ببرید.

 

ساعات کاری: از ساعت 12 ظهر الی 15، از ساعت 20 شب تا 22:30

آدرس: قم، بلوار امین، نبش خیابان 47

 

رستوران خانه تاریخی یزدان‌پناه

اگر به فضاهای سنتی علاقه‌مندید و همینطور مشتاق دیدن خانه‌های قدیمی هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران خانه تاریخی یزدان‌پناه است. حیاطی باصفا با حوضچه‌ای میان آن، درختکاری‌ها و گل‌کاری‌هایش محیطی دلچسب و دلنشین به وجود آورده است. همینطور این رستوران دارای اتاق‌های مختلف با کاربری‌های متفاوت است و منوی آن شامل غذاها و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی است. صرف یک وعده غذایی در فضای دلنشین آن، قطعاً تجربه‌ای دلچسب خواهد بود.

 

ساعات کاری: از ساعت 12 ظهر الی 16، از ساعت 19 عصر الی 23

آدرس: قم، خیابان 19 دی (باجک)، کوچه 11، رستوران سنتی دوم، خانه یزدان‌پناه

 

رستوران سنتی قم قدیم

از دیگر رستوران‌های سنتی قم، با غذاهای اصیل ایرانی، باکیفیت و قیمت‌های مناسب، رستوران سنتی قم است. به دلیل اینکه این رستوران غذاهای خود را در ظروف مسی سرو می‌کند، مردم قم به آن ستوران نیز می‌گویند. اگر صرف غذا در یک فضای تماما سنتی را دوست دارید، رستوران سنتی قم انتخاب خوبی است.
 

بهترین رستوران های قم

 

ساعات کاری: 12 ظهر الی 23 شب

آدرس: قم، بلوار الغدیر، دوربرگردان دوم به سمت میدان ارتش، شهرک قدس، جنب تالار لعلی

 

رستوران گردان سیرنگ

یکی از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین رستوران‌های شهر قم، رستوران گردان سیرنگ واقع در مجتمع تجاری سیرنگ است. این رستوران همینطور دارای تالار پذیرایی است که آن را به انتخاب مناسبی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها بدل می‌کند.

 

ساعات کاری: 11 صبح الی 23 شب

آدرس: قم، میدان آیت‌الله سعیدی، مجتمع تجاری سیرنگ

 

رستوران امید

یکی دیگر از رستوران‌های قدیمی و معروف شهر قم، رستوران امید است. این رستوران با منوی اصیل ایرانی و قیمت‌های قابل قبول، گزینه‌ی خوبی برای صرف یک وعده غذایی است که البته به علت کوچک بودن فضای داخلی آن، بیشتر به صورت بیرون‌بر خدمات می‌دهد. حتما چلوکباب کوبیده و خورشت قیمه این رستوران را امتحان کنید.

 

ساعات کاری: از ساعت 10 صبح الی 23 شب

آدرس: قم، خیابان شهدا (صفاییه)، جنب داروخانه پیمان، رستوران امید

 

رستوران و تالار پذیرایی مروارید

یکی دیگر از رستوران‌های خوب و معروف شهر قم، رستوران مروارید است. این تالار رستوران با فضای شیک و زیبایش، محل مناسبی نیز برای برقراری مهمانی‌ها و مراسم‌ها است. سوپی که به عنوان پیش‌غذا در این رستوران سرو می‌شود، محبوبیت و شهرت خاصی پیدا کرده است.

 

ساعات کاری: از ساعت 11 صبح الی 9:30 شب

آدرس: قم، بلوار امین، نبش کوچه‌ی ۱۲، تالار پذیرایی و رستوران مروارید

 

رستوران مدائن

رستوران مدائن، یکی از رستوران‌های قدیمی شهر قم است که غذای باکیفیت با تنوع بالا و قابل توجه آن، از ویژگی‌های این رستوران محسوب می‌شوند. اتاق VIP این رستوران با گنجایش 20 نفر، آن را به محل مناسبی برای برگزاری جلسات و دورهمی‌ها بدل کرده است.

 

ساعات کاری: 11 صبح الی 23 شب

آدرس: قم، بلوار محمد امین(ص)، بین کوچه 15 و 16


رزرو هتل های قم با تخفیف بهمراه عکس


تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های قم

رستوران هتل‌های قم هم در کنار رستوران‌های سطح شهر، علاوه بر کسانی که در هتل اقامت دارند، از مهمانان خود نیز پذیرایی می‌کنند. در این لیست تعدادی از رستوران‌‌های معروف قم که در هتل‌های این شهر واقع شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

 

رستوران هتل کریمه

این هتل چهار ستاره با داشتن فاصله‌ای اندک از حرم مطهر حضرت معصومه (س)، قرارگیری در مرکز شهر و دسترسی آسان به بازارها و مراکز خرید، از انتخاب‌های خوب برای اقامت در این شهر است. هتل کریمه قم دارای دو رستوران است:
رستوران گلباران با ظرفیت 200 نفر که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود.
رستوران سنتی ترنج با سرو غذاهای اصیل ایرانی در فضای سنتی، پذیرای مهمانان خود خواهد بود.

 

آدرس: قم، میدان آستانه، جنب حرم مطهر، روبروی هتل بین‌المللی قم

 

رستوران هتل بین‌المللی قم

رستوران هتل چهار ستاره بین‌المللی قم، واقع در طبقه همکف این هتل، با چیدمانی زیبا و محیطی آرام و با سرو انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی، پذیرای مهمانان است.
 

رستوران های لاکچری قم

 

آدرس: قم، جنب حرم مطهر حضرت معصومه (س)

 

رستوران هتل خورشید قم

رستوران هتل خورشید قم، با گنجایش 200 نفر و با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی، برای هر سلیقه‌ای انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این هتل همینطور دارای کافی‌شاپ در فضایی بزرگ و ظرفیت 80 نفر است که دید زیبایی رو به حرم دارد.

 

آدرس: قم، انتهای خیابان امام، بعد از چهارراه غفاری، نبش سه راه خورشید

 

رستوران هتل استقلال قم

هتل استقلال قم که یکی از مجلل‌ترین هتل‌ها در شهر قم است، رستورانی با چیدمانی شیک و مرتب و پرسنل مجرب نیز دارد که خاطره‌ای خوش را برای مهمانان خود رقم می‌زنند. این هتل همچنین دارای کافی‌شاپ است که در آن انواع کیک و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود.

 

آدرس: قم، ابتدای ۵۵ متری، بزرگراه عمار یاسر، نبش کوچه نهم

 

جمع‌بندی

در این مقاله، سعی کردیم لیستی از رستوران‌های معروف و محبوب قم و همینطور رستوران هتل‌های خوب این شهر را معرفی کنیم، تا اگر مسافرید و یا در این شهر ساکنید و به دنبال جایی برای گذراندن وقت با خانواده و دوستانتان و صرف غذا هستید، در انتخاب یک رستوران خوب یاری‌دهنده شما باشد. به نظر شما بهترین رستوران‌های قم کدام هستند؟ 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
میلاد ۱۴۰۲/۸/۱۵

بنظرمیاد رستوران خانه تاریخی طباطبایی بهتر از همه باشه اگر کسی رفته لطفا بگه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۶

میلاد عزیز رستوران ها هم به سلیقه افراد بستگی داره اما قطعا نظرات و کامنتهای اشخاص مختلف به انتخاب ما کمک بسیار میکند ممنون از شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...