رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل شهریار تبریز

تعداد بازدید: ۳۴۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۰

حال و هوای سفر به تبریز می‌تواند شما را مهمان یکی از بهترین شهرهای ایران کند. شهری که به محض ورود به آن، تمیزی و فرهنگ مردمانش شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در سفرتان به تبریز مهمان یکی از بهترین هتل‌های این شهر یعنی هتل شهریار تبریز می‌شوید که خیال‌تان از بابت امکانات و موقعیت‌های رفاهی راحت است. در این مطلب از رهی نو می‌خواهیم پشت میزهای رنگی و سفره‌های پر رنگ و لعاب رستوران و کافه‌های این هتل بنشینیم پس، با ما همراه باشید.

محوطه-هتل-شهریاز-تبریز

اسامی رستوران‌ های هتل شهریار تبریز 

هتل شهریار تبریز یکی از بهترین انتخاب‌هایتان برای اقامت خواهد بود. این هتل دوست‌داشتنی، دارای سه رستوران با نام‌های رز، چشم انداز و کاکتوس بوده که بهترین طعم غذاها را با کیفیت عالی و پذیرایی دلنشین برایتان مهیا کرده است. همچنین، هتل یک کافی‌شاپ بین‌المللی دارد که انواع نوشیدنی‌ها و دسرها در آن سرو می‌شوند. 

رستوران رز

رستوران در طبقه همکف قرار دارد و با منویی جذاب و غذاهای باکیفیت پذیرای میهمانان گرامی است. این رستوران مکانی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه یا صرف غذای کاری است. رستوران رز با دکوراسیون شیک و غذاهای لذیذ در هتل شهریار تبریز، میزبان شما با انواع غذاهای ایرانی و خارجی بوده که اشتهایتان را باز می‌کند. همچنین، اگر مهمان خارجی دارید، می‌توانید با منوی متنوع رز، فخرفروشی کرده و دلی از عزا درآورید.

رستوران-رز-هتل-شهریار-تبریز

رستوران چشم انداز 

رستوران چشم انداز  با غذا‌های ایرانی، فرنگی و فست فود در کنار منظره زیبایی از شهر تبریز، به مهمانان هتل خدمت‌رسانی خواهد کرد. این رستوران در طبقه دهم هتل واقع شده است و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر تبریز ارائه می‌دهد. رستوران با فضایی شیک و مجهز مکان مناسبی برای برپایی مراسم ناهار و شام خانوادگی، میهمانی‌ها و نشست‌های کاری به شمار می‌رود. 

رستوران-چشم-انداز-هتل-شهریار-تبریز

رستوران کاکتوس

رستوران هتل شهریار با نام کاکتوس، در طبقه اول هتل قرار دارد که از ساعت 7 تا 9:30 دقیقه، صبحانه را سرو خواهد کرد، از ساعت 12 تا 24 ناهار و شام را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اگر رستوران کاکتوس را در میان رستوران هتل انتخاب کرده‌اید، با فضای دل‌انگیز و صندلی‌های راحتی که دارد، از شما پذیرایی می‌شود. از همان ابتدا با نورپردازی‌های زیبای هتل کاکتوس و عطر غذا و سوپ تازه‌ای که در فضا پیچیده اشتهای‌تان را قلقلک می‌دهد. از انواع کباب و برنج تا سوپ و نوشیدنی‌های خوشمزه همراه با غذا، هر چه که بخواهید می‌توانید میل کنید.

رستوران-کاکتوس-هتل-شهریار-تبریز

بوفه صبحانه هتل شهریار تبریز

با یک صبحانه مقوی و عالی نظرتان چیست؟ همیشه میل کردن صبحانه آن هم در سفر یکی از بخش‌های جذاب سفر است؛ به خصوص اگر در یک هتل لاکچری و بی‌نظیر همچون هتل شهریار تبریز اقامت داشته باشید. هر روز صبح که چشم‌تان را باز می‌کنید، یک وعده هیجان‌انگیز در رستوران هتل شهریار انتظارتان را می‌کشد که می‌تواند با منوی جذاب و متنوعی که دارد، روزتان را پرانرژی کند. حتی اگر اهل خوردن صبحانه نیستید، به ما اعتماد کنید. منوی جذاب صبحانه، شما را وسوسه می‌کند که سبک زندگی‌تان را تغییر دهید و اول صبح، برای خوردن صبحانه آماده شوید.

بوفه-صبحانه-هتل-شهریار-تبریز

به محض ورودتان به رستوران، عطر نان و چای تازه با صدای بشقاب و کارد، زندگی را برایتان به جریان در می‌آورد. نان ایرانی تازه با کره و عسل یا خامه و سرشیر، شرایط را برای لذت بردن فراهم کرده است تا شیرینی سفر به جان‌تان بنشیند. سوسیس و تخم‌مرغ آب پز و نیمرو نیز مهیا است. اگر صبحانه رژیمی را می‌پسندید، می‌توانید لوبیا یا عدسی خوشمزه را میل کنید؛ آبمیوه و چای و شیر هم آماده است.

بوفه ناهار و شام هتل شهریار تبریز 

پیشنهاد می‌کنم حتما یکی از رستوران‎های هتل را برای وعده غذایی انتخاب کرده و خودتان را مهمان یک کباب خوشمزه تبریزی یا غذاهای فرنگی کنید. در رستوران‎های این مجموعه، سرو غذا هم به صورت منوی انتخابی و هم سلف سرویس وجود دارد. مثلا، برای صرف انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی می‌توانید به رستوران کاکتوس سربزنید. باتوجه به موقعیت و کیفیت غذایی که دارد، این رستوران برای برگزاری مراسم یا جمع‌های خانوادگی نیز مناسب است. اگر هم هوس غذاهای خانگی کرده‎‌اید، رستوران چشم انداز را انتخاب کنید. همان‌طور که از اسمش پیداست، این رستوران چشم انداز زیبایی به وسعت شهر در مقابل‌ چشم‌تان قرار می‌دهد. همزمان که در حال میل کردن غذای خوشمزه‌تان هستید، چشم‌اندازی از تبریز را نیز تماشا کنید. 

/بوفه ناهار و شام-هتل-شهریار-تبریز

کافه و کافی شاپ ‌های هتل شهریار تبریز 

برای گذراندن یک عصرانه دلچسب وقت‌تان چگونه است؟ بعد از صرف غذا می‌توان به یادماندنی‌ترین لحظات را در دورهمنشینی‌ها و کافه‌گردی‌ها تجربه کرد. به خصوص اگر همسفران اهل دلی نیز همراه‌تان باشند تا در این خاطره‌سازی یاری‌تان کنند. موقع صرف غذا که می‌رسد، رستوران‌های هتل شهریار تبریز، به خوبی کارشان را انجام می‌دهند تا بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهند؛ اما برای یک وقت‌گذرانی عصرانه به همراه عزیزان‌تان، کافی‌شاپ هتل شهریار تبریز حسابی میزبان گرم‌تان خواهد بود.

کافه-هتل-شهریاز-تبریز

کافی شاپ شهریار

صندلی‌های نرم و راحت، با نورپردازی گرم و دلنشین شما را برای لذت بردن از لحظات‌تان در کافه هتل شهریار تبریز، آماده می‌کند. روی این صندلی‌ها بنشینید و منوی جذاب کافه را به دست بگیرید تا با انواع نوشیدنی، کیک و خوراکی‌های خوشمزه، چشمان‌تان روشن شود. 

کافه-هتل-شهریاز-تبریز1

انواع دسر، بستنی و نوشیدن در کنار وعده‌های جمع و جور، سبک و خوشمزه شما را میزبان تجربه طعمی به یادماندنی در این کافه خواهد کرد. کافی‌شاپ هتل با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای متنوع و فست‌فودهای خوشمزه در فضایی مطلوب، آماده پذیرایی از جمع‌های دوستانه، جشن‌های تولد، فارغ‌التحصیلی و قرارهای کاری است.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل شهریار تبریز چگونه است؟

پرسنل مجرب و سرآشپزان کاربلد و حرفه‌ای هتل شهریار تبریز، خیال‌تان را از بابت هرگونه مراسمی راحت می‌کند. پذیرایی حرفه‌ای و تشریفات بی‌نظیر هتل، بهترین خدمات را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ به‌طوری که اگر مهمان داخلی یا خارجی داشته باشید، خیال‌تان از کیفیت غذا و سرویس‌دهی راحت خواهد بود. پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند؛ بنابراین می‌توانند به راحتی نیاز گردشگران خارجی را نیز برطرف کنند. اینجا بهترین گزینه برای برگزاری مراسم و جشن‌های خانوادگی، دورهمی‌ها، مراسم مختلف و جلسات کاری در تبریز است که می‌تواند یک خاطره ماندگار برایتان به جای بگذارد.

فرقی نمی‌کند ساکن هتل هستید یا نه، برای استفاده از امکانات رستوران و کافه می‌توانید با هماهنگی قبلی، برای برگزاری مراسم، رزروتان را انجام دهید. سه رستوران کاکتوس، چشم انداز و رستوران رز، با کافی‌شاپ بین‌المللی بهترین خدمات و کیفیت غذا را در اختیارتان قرار می‌دهد، به طوری که مزه آن زیر زبان‌تان باقی می‌ماند. اگر قصد برگزاری همایش یا جلسات کاری دارید، سالن‌های متعددی که در هتل شهریار تبریز وجود دارد، شرایط را برای برگزاری باشکوه مراسم‌تان آماده کرده است. ضمن اینکه با وجود پارکینگ هتل و ظرفیت 500 خودرو، خیال‌تان راحت است که در صورت برگزاری مراسم یا همایش دغدغه جای پارک را نخواهید داشت. 

سخن آخر

هتل شهریار، با داشتن امکانات و خدمات عالی، فراتر از یک هتل 5 ستاره در دل شهر تبریز قرار گرفته است. پرسنل و کادر مجرب هتل با لبخندی گرم، پاسخگوی شما خواهند بود تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. بی‌دلیل نیست که این هتل یکی از بهترین هتل‌های استان آذربایجان شرقی است. در صورتی که قصد سفر به تبریز را دارید، می‌توانید برای استفاده از امکانات کامل رستوران و کافه، هتل را رزرو کنید. برای رزرو هتل شهریار تبریز، تنها کافی است وارد سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو شوید و اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

سوالات متداول

آدرس هتل شهریار تبریز کجا است؟

تبریز، ابتدای جاده ائل گلی، هتل بین‌المللی شهریار

هتل شهریار تبریز چند طبقه است؟

این هتل که در سال 1386 افتتاح شده، دارای 10 طبقه و حدود 200 باب واحد اقامتی است.

رستوران های هتل شهریاز تبریز چه نوع غذاهایی سرو می‌کنند؟

هتل شهریار دارای 3 رستوران باکیفیت و عالی است که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را طبخ و سرو می‌کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سهراب ۱۴۰۲/۸/۱۸

میشه بگید تبریز بهترین هتل کدوم هتل هست امکان راهنمایی و مشاوره هست؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۰

سهراب عزیز لطفا با شماره رهی نو تماس گرفته و از ایشان راهنمایی و مشاوره بگیرید74828-21

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...