رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل پارسیان صفائیه یزد

تعداد بازدید: ۴۷۹۱ ۷ مهر ۱۴۰۰

اگر کمی از یزد فاصله بگیریم و سراغ منطقه صفائیه این شهر کویری برویم، می‌توانیم در هتل بین‌المللی پارسیان صفائیه لذت غذا خوردن و کافه‌گردی را در یکی از بهترین رستوران‌های یزد تجربه کنیم. یزد با آن بادگیرها و دیدنی‌های خشتی‌اش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری است. حالا تصور کنید بعد از یک بازدید و گشت‌وگذار حسابی از جاهای دیدنی این شهر کویری، پشت یک میز رنگین و اشتهاآور نشسته و با غذاهای باکیفیت و خوشمزه، دلی از عزا درآورید و جان تازه‌ای برای باقی ماجراجویی‌هایتان بگیرید. 

محوطه-هتل-صفائیه-یزد

با ما همراه باشید تا مهمان یکی از بهترین رستوران و کافی شاپ‌های یزد باشیم. همچنین، اگر برای اقامت هتل صفائیه را انتخاب کرده‌اید، اتاق مدنظرتان را از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو یا تماس با شماره تلفن‌های 72993000-021 و 74828-021 رزرو کرده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.


اسامی رستوران‌ها و کافی شاپ هتل پارسیان صفائیه یزد 

 

هتل پارسیان صفائیه یزد، با آن امکانات و موقعیت مناسبی که برای مسافران و گردشگران از سراسر ایران فراهم کرده است، دارای یک رستوران خوش مشرب به نام رستوران چهارسوق و یک کافی‌شاپ است. 

رستوران چهارسوق

این رستوران به گونه‌ای طراحی شده است که به ‌محض ورودتان نه ‌تنها اشتهای‌تان از بوی غذاهای خوشمزه و رنگی باز می‌شود؛ بلکه می‌تواند خستگی را حسابی از تن‌تان برطرف کند. بعد از یک گشت‌وگذار حسابی، یک وعده باکیفیت و لذیذ حق شما است، به طوری که تا مدت‌ها مزه‌اش زیر زبان‌تان باقی بماند. از نورپردازی رستوران گرفته تا پرسنل در کنار کیفیت بی‌نظیر غذاها، چنان حس خوبی به شما می‌بخشد که می‌تواند خاطره‎ای به یادماندنی همراه با عزیزان‌تان برجای بگذارد.

رستوران-چهارسوق-هتل-صفائیه-یزد

در کنار رستوران چهارسوق، رستوران چوبی و سالن چند منظوره نارین وجود دارند که هر کدام ظرفیت و محیط دلنشین مخصوص به خود را دارند. این رستوران‌ها با صفای بی‌نظیری برای ارائه خدمات به مهمانان طراحی شده‌اند. فضای 40 نفره سالن نارین نیز برای برگزاری مراسم‌های خودمونی و جشن‌های کوچک فضای مناسبی دارد. 

بوفه صبحانه هتل پارسیان صفائیه یزد


یک صبحانه رنگین و باکیفیت می‌تواند یک آغاز پرانرژی برای داشتن یک روز به یادماندنی باشد. درصورتی که جزو افرادی هستید که به وعده صبحانه‌تان حتی در سفر بسیار اهمیت می‌دهید، پس صبحانه در هتل پارسیان صفائیه یزد را از دست ندهید. به‌ محض ورودتان با بوی عطر نان داغ و تازه، احساس زنده بودن می‌کنید و آماده خوردن یک صبحانه جانانه می‌شوید. همین بوی نان شما را به سمت املت بار رستوران سوق می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً در سفرتان به یزد، املت بار صبحانه رستوران هتل صفائیه یزد را امتحان کنید. 

بوفه-صبحانه-هتل-پارسیان-صفائیه-یزد

موادی که برای صبحانه و پذیرایی از شما آماده شده است، بسیار باکیفیت و درجه یک بوده که در یک محیط شیک و زیبا، صبح‌تان را خواهد ساخت. از جمله اقلام این بوفه خوش نقش و نگار که با عطر چای تازه، نان داغ و صدای به هم خوردن فنجان و نعلبکی ترکیب شده است، می‌توان موارد زیر را نام برد:

صبحانه گرم: می‌توانید یک دلی از عزا با غذاهایی همچون نیمرو، املت، تخم‌مرغ، فلافل، خوراک عدسی یا لوبیا، سیب‌زمینی و کله‌جوش‌های یزدی درآورید. 
صبحانه سرد: اگر طرفدار خوردن پنیر و کره و مربا در وعده صبحانه هستید یا می‌خواهید کام‌تان را با حلوا شکری و کشمش شیرین کنید، خرما یا کورن فلکس و ژامبون میل کنید، رستوران آماده خدمت‌رسانی به شما است.
نوشیدنی گرم و سرد: سراغ منوی نوشیدنی‌های صبحانه می‌رویم. انواع آبمیوه‌های تازه، چای و دمنوش‌های داغ، نسکافه با شیر و شربت چهار تخم در فصل تابستان می‌تواند سر صبحی جگرتان را سرحال بیاورد. 


 

بوفه ناهار و شام هتل پارسیان صفائیه یزد 

سراغ ناهار و شام هتل پارسیان صفائیه یزد می‌رویم. یک طعم باکیفیت از یک غذای خوشمزه می‌تواند خاطره یک سفر را برایتان رنگین‌تر کند. اگر می‌خواهید طعم بی‌نظیری از یک غذای باکیفیت محلی همچون آش شولی را در یزد تجربه کنید، رستوران چهارسوق هتل صفائیه همان جایی است که می‌تواند با سفره‌های رنگین و باکیفیتی که دارد، حسابی شما را سر ذوق بیاورد. گفتنی است، برای صرف غذا منوی انتخابی وجود دارد که باتوجه به سلیقه‌تان می‌تواند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

انواع غذاهای فرنگی از استیک و پیتزا و غذاهای ایتالیایی گرفته تا غذاهای محلی یزد در این رستوران وجود دارد. از غذاهای کبابی گرفته همچون کباب قفقازی، جوجه کباب، بختیاری، لقمه، وزیری، برگ، سلطانی، انواع استیک، انواع خورشت‌های ایرانی همچون قیمه، غذاهای محلی مانند قیمه یزدی، انواع غذاهای دریایی همچون ماهی قزل‌آلا، انواع پیتزا و ساندویچ برای هر نوع ذائقه و سلیقه‌ای غذای خوشمزه‌ای دارد. 

بنابراین فرقی ندارد هوس غذای ایرانی کرده‌اید، یا دلتان یک غذای محلی یزدی می‌خواهد، حتی اگر طالب فست‌فود هم باشید، هتل پارسیان صفائیه یزد، میزبان خوبی خواهد بود. 
 

کافی‌ شاپ‌ کلاه فرنگی

بعد از یک وعده خوشمزه، در یک عصر تعطیل بعد از گشت و گذارها، می‌توانید سری به کافی شاپ کلاه فرنگی هتل بزنید. کافی شاپ هتل پارسیان صفائیه یزد با سه محیط متفاوت آماده پذیرایی از شما عزیزان است. 
برای گذراندن چند لحظه به یادماندنی در کنار دوستان و همسفران می‌توانید فضای سنتی کافه کلاه فرنگی را انتخاب کنید. اینجا با الهام از قهوه خانه‌های سنتی و قدیمی شما را به صرف انواع دمنوش و نوشیدنی‌های خوشمزه یا کیک و دسرهای به یادماندنی دعوت می‌کند. 

کافی-‌شاپ‌-کلاه-فرنگی-هتل-صفائیه
 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پارسیان صفائیه یزد چگونه است؟

فرقی نمی‌کند که در این هتل مجلل اقامت دارید یا نه! شما می‌توانید برای برگزاری مراسم و مهمانی‌هایتان روی میزبانی کافه و رستوران هتل پارسیان صفائیه یزد حساب کنید و یک مهمانی تمام و کمال ترتیب دهید. تنها کافیست قبل از حضور، نسبت به رزرو هتل یا کافی شاپ اقدام کنید. 

میزبانی بی‌کم و کاست هتل، به همراه کیفیت غذاها و منویی که ارائه می‌دهد در کنار تجربه پرسنل کارآزموده و کاربلدی که دارد، می‌تواند خاطره‌ای به یادماندنی و بی‌نظیر برایتان رقم بزند. تنها کافیست برای هماهنگی از قبل رزرو کرده باشید. 

کلام آخر

نظر شما در مورد کافه و رستوران هتل پارسیان صفائیه چیست؟ هتل پارسیان صفائیه با امکاناتی که برای مهمانان و گردشگران در سراسر ایران و دنیا فراهم کرده است، به قصد ایجاد لحظه‌های ماندگار و به یادماندنی در گنجینه سفرتان، یکی از بهترین هتل‌های یزد است. طی اقامت در این هتل یا گشت و گذار در یزد می‌توانید از کیفیت بی‌نظیر غذا و پذیرایی در رستوران هتل پارسیان صفائیه یزد نیز استفاده کرده و لذت ببرید. تجربه شما از اقامت در این هتل چگونه بود؟


سوالات متداول

آدرس هتل صفائیه یزد کجا است؟

یزد، صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی

چند رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ در هتل پارسیان صفائیه یزد وجود دارد؟

یک رستوران به نام چهارسوق و دو. کافی‌شاپ‌ به نام کلاه فرنگی و آلما در هتل پارسیان صفائیه یزد وجود دارند.

منوی صبحانه در رستوران چهارسوق چه گزینه‌هایی شامل می‌شود؟

منوی صبحانه شامل انواع غذاهای گرم مانند املت، تخم‌مرغ، فلافل و غذاهای سرد مانند پنیر، کره، حلوا و کشمش می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
چایچی ۱۴۰۲/۸/۲۳

فضای سنتی کافه کلاه فرنگی که با الهام از قهوه خانه‌های سنتی و قدیمی درست شده طعم چای با کیک و دسرهای به یادماندنی دلچسب و زیباست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۴

چایچی عزیز از بیان زیباتون بسیار سپاسگزاریم خوشحال میشیم از خدمات رهی نو هم بهر ببرید

علی ناصح ۱۴۰۲/۴/۲۶

صبحانه کافه رستوران اینجا هم عالیه هتل پارسیان صفائیه کلا رستوراناش خیلی خوبن

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۷

علی ناصح عزیز ممنون از ثبت نظرتون امیدواریم که همواره سفرها و اقامت خوبی رو در کنار ما تجربه کنید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...