رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل مشیرالممالک یزد

تعداد بازدید: ۴۰۲۹ ۴ مهر ۱۴۰۰

لذت خوردن غذا در رستوران‌های جذاب می‌تواند طعم غذا را چندین برابر به جانتان بچسباند. قرار است امروز روی تخت‌های سنتی و فضای دلنشین هتل باغ مشیرالممالک یزد بنشینیم و از غذاهای خوشمزه‌اش در زیر زبان‌مان خاطره‌سازی کنیم. از داخل رستوران تا خارج از آن در محوطه باغ، چنان محیط دلنشینی پیش روی‌مان است که حیف است لذت غذا خوردن در یکی از بهترین رستوران‌های یزد را از دست دهیم. این شما و این رستوران هتل مشیرالممالک یزد. گفتنی است، برای اقامت و استفاده از دیگر خدمات هتل مشیرالممالک یزد، می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو یا شماره تماس‌های 72993000-021 و 74828-021 برای رزرو اتاق اقدام کنید.

محوطه-مشیرالممالک-یزد

رستوران و کافی شاپ های هتل مشیرالممالک یزد

این هتل دارای دو رستوران و دو کافی‌شاپ است که با حضور در هرکدام از آن‎ها، لحظات خوشی در دفتر خاطراتتان ثبت خواهد شد. لازم است بدانید، در تمام این مجموعه‎ها، پرسنل مجرب و سرآشپزان حرفه‌ای مشغول به کار بوده که با طبخ غذاهای خوشمزه و سرو نوشیدنی‌های بی‌نظیر به بهترین شکل از مشتریان عزیز پذیرایی می‌کنند. 

رستوران نقاشی

اصلی‎‌ترین رستوران هتل مشیرالممالک یزد، رستوران نقاشی نام دارد که با معماری سنتی، سقف‌های کاربندی و دیوارهای نقاشی شده، در قلب محوطه اصلی باغ واقع شده است. این رستوران در طول روز خوشمزه‌ترین غذاها را با میهمان نوازی اصیل ایرانی به مشترسان خود ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌شود، طعم غذاهای لذیذ و متنوع در کنار محیطی آرام و دلنشین را حتما امتحان کنید.

 

رستوران-تقاشی-مشیرالممالک-یزد

همان‎‌طور که گفته شد، رستوران نقاشی در مرکز محوطه اصلی باغ قرار گرفته که با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی به دو صورت منو و بوفه میزبان میهمانانی است که این فضا را انتخاب کرده‌اند. فضای دلنشین اطراف و زیبایی های چشم نواز در دور تا دور این رستوران، حسی وصف نشدنی را در هنگام میل غذا به مهمانان عزیز هدیه می کند. رستوران نقاشی هتل باغ مشیر الممالک ظرفیتی حدود 250 نفر دارد و مهمانان گرامی می‎توانند برای صرف انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت به همراه عزیزانشان به این رستوران رفته و از طعم فوق‌‎العاده غذاها بیشترین بهره را ببرند.

رستوران باغ

دومین رستوران هتل، رستوران باغ است که در کنار درختان سرسبز و فواره‌های زیبا تجربه‌ای خاطره‌انگیز در ذهنتان برجای می‌گذارد. این رستوران که در محوطه بیرونی هتل مشیراللممالک واقع شده، یکی از بهترین رستوران های یزد تبدیل شده است که شما را به گذشته‌های دور خواهد برد. با انتخاب رستوران باغ، می‌‎توانید هنگام غذا خوردن روی تخت‎های چوبی در فضایی دل انگیزنشسته و از تماشای فواره‎های زیبای آن، نهایت لذت را ببرید.

رستوران-باغ-مشیرالممالک-یزد

این‌جا، بهترین مکان برای آن دسته از مهمانانی است که می‌‎خواهند غذایشان را در فضایی دنج و سنتی میل کنند چراکه؛ حس و حال گذشتگان را در هنگام به افراد منتقل خواهد کرد. منوی رستوران باغ بسیار متنوع بوده و به صورت سلف سرویس در اختیار مهمانان قرار می‎گیرد. پرسنل و سرآشپزان حرفه‌ای و باتجربه این رستوران سعی دارند تا با خدمات عالی، غذاهای بی نظیری را ارائه دهند بنابراین، شما علاوه بر فضای عالی می‌توانید از غذاهای لذیذ و باکیفیت آن نیز بهره مند شوید. 

کافه و کافی‌ شاپ‌ های هتل مشیرالممالک یزد 

بعد از یک ناهار خوشمزه یا گذراندن یک روز تعطیل در سفر و گشت و گذار، وقت آن رسیده که خودتان را به یک عصرانه جانانه دعوت کنید و حسابی لذت ببرید. فرقی نمی‌کند ساکن این هتل دلباز و دلنشین هستید یا خیر! شما می‌توانید از منوی متنوع کافی‌شاپ و رستوران هتل، استفاده کنید.

کافی شاپ سنتی

کافی‌‎شاپ سنتی هتل مشیرالممالک یزد، فضای سنتی و آرامی را برایتان فراهم کرده تا بی‌نظیرترین لحظه‌ها را در کافه هتل یزد سپری کنید. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی‌های تازه و خوشمزه، کیک‌های رنگی و شیرینی‌های یزدی می‌تواند شیرین‌ترین لحظه‌ها را برایتان رقم بزند. 

کافی-شاپ-سنتی-مشیرالممالک-یزد

معماری و نمای این کافی‌شاپ نیز دست کمی از رستوران هتل ندارد. دیوارهای کافی‌شاپ با کاشی کاری‌های رنگارنگ و دلنواز برای مهمانان، زیباترین محیط را برای نوازش روح‌شان خلق کرده است. برای شنیدن موسیقی سنتی و کلاسیک نیز اینجا مهیا است. ترکیب چیدمان کافه که ترکیبی از چیدمان سنتی و کلاسیک است، بهترین موزیک‌ها را برای نوازش گوش‌هایتان می‌نوازد.

کافه رستوران فرنگی

کافه رستوران فرنگی امیر شکلات یزد نیز جزو کافه‎‌های این هتل بوده که با انواع غذاهای فرهنگی، فست وفودها، انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم از ساعت 12ظهر تا 12شب پذیرای شما میهمانان گرامی است. شما می‎توانید قرارهای دوستانه، کاری یا حتی دورهمی‌های خانوادگی خود را در این کافی‌شاپ برگزار کنید و اوقات خوشی را در کنار هم داشته باشید.

کافه-رستوران-فرنگی-مشیرالممالک-یزد

همان‎‌طور که گفته شد، علاوه‌بر سرو غذا، نوشیدنی‎‌های متنوع و دسرهای خوشمزه در کافه رستوران فرنگی وجود دارند که باتوجه به سلیقه‎تان می‎توانید سفارش دهید. این مجموعه همانند دیگر کافی‌شاپ و رستوران‌های هتل، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بوفه صبحانه هتل مشیرالممالک یزد 

می‌خواهیم یک صبحانه جانانه در یکی از بهترین هتل‌های ایران میل کنیم. تصور کنید در شهر کویری و دلنشین یزد باشید، در میان مردم خونگرم با لهجه شیرین یزدی صبح‌تان را آغاز کنید. یک صبحانه پرانرژی و خوب می‌تواند یک روز شاهانه برایتان رقم بزند. بوفه صبحانه رستوران هتل مشیرالممالک یزد با نان ایرانی و داغ از شما پذیرایی می‌کند. هوس املت یا یک نیمروی جانانه کرده‌اید؟ رستوران برایتان آماده می‌کند. اگر هم تنها میل به نان، پنیر و تخم‌مرغ دارید، باز هم همه چیز برایتان در این رستوران شاهانه مهیا است. بوفه صبحانه در رستوران این هتل  شامل موارد زیر است:

•    آبمیوه
•    کره و مربای خوشمزه
•    تخم مرغ آب پز 
•    حلوا ارده و مقوی 
•    خامه 
•    پای و نسکافه 
•    سوسیس و ژامبون و انواع املت
بنابراین دلی از عزا می‌توانید در آورده و صبحانه‌ای لاکچری را در اینجا تجربه کنید. در نظر داشته باشید هر چه صبحانه کامل و مقوی‌تری میل کنید، در طول روز، کمتر میل به خوردن موادی با ارزش غذایی پایین خواهید داشت. پس به خودتان برسید و حتی در سفر نیز با منوی متنوع صبحانه رستوران مشیرالممالک، دلی از عزا درآورید. 

بوفه-صبحانه-هتل-مشیرالممالک-یزد

بوفه ناهار و شام هتل مشیرالممالک یزد 

فضای سنتی و زیبای رستوران شما را به زمان قاجار می‌برد. به طوری که تا آماده شدن غذا می‌توانید با انداختن چند عکس یادگاری، گذر زمان را متوجه نشوید. غذاهای لذیذ و باکیفیتی که در اینجا طبخ می‌شود، هتل رستوران مشیرالممالک یزد را تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های یزد کرده است. از هر نوع کباب گرفته تا غذاهای محلی را در رستوران هتل باغ مشیرالممالک می‌توانید میل کنید.

اینجا نه یک رستوران ساده برای صرف وعده‌های غذایی بلکه یک محیط فوق العاده دیدنی و جذاب است که در کنار جوی‌ آب و فواره‌های زیبا، با نقاشی‌های دیدنی روی دیوار یک جاذبه و خاطره به یادماندنی برایتان خواهد ساخت. غذا خوردن در باغی در یزد با درخت‌های کهن و جوی‌های آب، در میان حوض و فواره‌ها قطعاً لذتی دیگر دارد. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را می‌توانید در اینجا تجربه کنید. رستوران نقاشی با نقاشی‌های بی‌نظیر روی دیوار و پنجره‌های ارسی و شیشه‌های رنگی، از شما برای خوردن یک ناهار خوشمزه دعوت می‌کند.

بوفه-ناهار-و-شام-هتل-مشیرالممالک-یزد

بوفه رستوران دارای کباب لقمه، جوجه کباب، ماهی، شنیسل، انواع خورش‌های ایرانی که با آن انگشت‌تان را هم میل می‌کنید، همچون خورش قورمه سبزی، فسنجان و قیمه، چندین نوع سالاد و پیش غذا برای به اشتها آوردن‌تان و بسیاری از غذاهای دیگر در اینجا سرو می‌شود. اگر مهمان این هتل باغ شدید، حتماً غذاهای محلی یزد را همچون آش انار، قلیه کدو، کوفته یزدی و آش کدو را امتحان کنید. طعم بی‌نظیر و لذیذ آن‌ها در محوطه با شکوه و زیبای هتل تا سال‌ها زیر زبان‌تان خواهد ماند.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل مشیرالممالک یزد چگونه است؟

این مجموعه بی‌نظیر یعنی کافی شاپ و رستوران باغ مشیرالممالک متعلق به هتل مشیرالممالک است. بااین وجود حتی در صورتی که ساکن هتل نباشید، می‌توانید از این مجموعه دیدنی استفاده کرده و لذت ببرید.
شما می‌توانید برای داشتن مراسم و برگزاری جشن‌های خود روی میزبانی این مجموعه قاجاری در شهر زیبای یزد حساب کنید. عکس و فیلم‌های به یادماندنی را در اینجا خواهید گرفت که در کنار میزبانی فوق‌العاده پرسنل و کیفیت غذای منحصربه‌فردش، خاطره‌ای ماندگار برایتان ثبت می‌کند.

فقط کافی است از قبل رزرو و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و پذیرایی و بقیه کار را به پرسنل ماهر و کاربلد مجموعه مشیرالممالک بسپارید. تجربه شما هنگام استفاده از کافی شاپ و رستوران هتل مشیرالممالک یزد چگونه است؟ آیا تا به حال در میان انواع رستوران‌های یزد، سری به رستوران نقاشی این هتل زده‌اید و در میان نقاشی‌های بی‌نظیرش غرق تاریخ شدید؟ یا در کنار جوی‌های روان بر روی تخت‌های راحت نشسته و غذای باکیفیت مشیرالممالک را میل کردید؟ برایمان از تجربه‌تان بنویسید. همچنین در صورتی که قصد رزرو بهترین هتل های یزد را دارید می‌توانید از طریق رهی نو اقدام کنید.

کلام آخر

اگر به دنبال یک تجربه غذایی بی‌نظیر در شهر یزد هستید، رستوران‌های هتل مشیر الممالک یک انتخاب بی‌نظیر هستند. این هتل دارای کافه‌های زیبا و منحصربه‌فرد است که شما را به سفری به دنیای طعم و لذت دعوت می‌کند. همچنین، رستوران‌های هتل به نام‌های رستوران نقاشی، رستوران باغ و رستوران یزد شناخته می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید بنا به سلیقه و ذائقه خود به این رستوران‌ها مراجعه کنید. وجود رستوران‌های متنوع در مجموعه باغ مشیرالممالک، نشانگر آن است که این هتل سعی براین دارد که تمام انتظارات مهمانان خود را برآورده کرده و رضایت آنان را جلب کند.

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم اقامت و رزرو اتاق در هتل مشیرالممالک یزد را انجام دهم؟ 

برای رزرو اتاق در هتل، می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو یا با تماس به شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 اقدام کنید.

چند رستوران و کافی‌شاپ در هتل مشیرالممالک یزد وجود دارد؟

هتل مشیرالممالک یزد دارای دو رستوران و دو کافی‌شاپ است که با حضور در هر یک از آن‌ها، لحظات خوشی در دفتر خاطراتتان ثبت خواهد شد.

منوی کافه رستوران فرنگی هتل مشیر الممالک شامل چه خوراکی‌هایی می‌شود؟

کافه رستوران فرنگی، انواع غذاهای فرهنگی، فست‌فود، نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند. این کافه مناسب برای جشن‌ها، دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی است.

چگونه می‌توانم از کافه‌ها و رستوران‌های هتل مشیرالممالک یزد استفاده کنم؟

شما می‌توانید به عنوان مهمان از کافه‌ها و رستوران‌های مشیرالممالک استفاده کنید. همچنین، برای برگزاری مراسم و جشن‌ها باید از قبل رزرو و هماهنگی لازم را با پذیرش انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
jahanbakhsh ۱۴۰۲/۸/۲۴

رستوران نقاشی هتل مشیرالممالک یزد هم بسیار زیباست و برای یکبار هم که شده عزیزان یزدی امتحانش کنند

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۷

جهان بخش عزیز بسیار عالی از اینکه نظرتون رو بیان نمودید سپاسگزاریم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...