رَهی نو

معرفی صفر تا صد کافه و رستوران‌های هتل استقلال تهران

تعداد بازدید: ۴۷۵۲ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

هتل پنج‌ستاره و مجلل پارسیان استقلال، یکی از هتل‌های شناخته شده در شهر تهران و حتی سراسر ایران است. این هتل با مساحتی حدود 7 هزار مترمربع با دو برج شرقی و غربی، در دهه 40 شمسی ساخته شده است. در زمان صحبت از برگزاری یک جلسه کاری مهم، مراسم عروسی، رزرو یک سوئیت لوکس در هتل و یا خوردن یک وعده غذای لذیذ در رستوران و... هتل پارسیان استقلال (هیلتون سابق) همیشه می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این هتل گران‌قیمت در شمال تهران را به شما معرفی کنیم. 

معرفی هتل رویال هیلتون سابق

هتل پارسیان استقلال تهران که در گذشته با نام رویال هیلتون شناخته می‌شد، در دوره پهلوی دوم ساخته شده است. این هتل با امکانات و ویژگی‌های خود، یک گزینه ایدئال برای تمامی افراد شناخته می‌شود. وجود انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها، رستوران و کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی، تالارهای مختلف جهت برگزاری انواع مراسم‌های کوچک و بزرگ، تنها بخشی از ویژگی‌های تمایز بخش هتل استقلال تهران است. شما می‌توانید برای مشاهده انواع اتاق‌های این هتل، به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، مراجعه نموده و یا با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس بگیرید.

معرفی هتل رویال هیلتون سابق

رستوران‌های هتل استقلال تهران

دکوراسیون مدرن، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، حضور سرآشپزهای حرفه‌ای و طبخ غذا با جدیدترین متدهای روز دنیا به همراه رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، مهم‌ترین ویژگی‌‌های مشترک در تمامی رستوران‌‌های این هتل پنج‌ستاره است. البته وجود چند رستوران و کافه متفاوت در این هتل زیبا و لوکس می‌تواند انتخاب را برای مهمانان سخت کند. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با هم، هر یک از رستوران‌های هتل پارسیان استقلال تهران را به تفکیک بررسی کنیم. 

رستوران رز هتل پارسیان استقلال

این رستوران، از گذشته تاکنون میزبان افراد مهمی همچون سیاست‌مداران ایران و سایر کشورها بوده است. رستوران رز با ظرفیت حدود 80 نفر، گزینه مناسبی جهت برگزاری انواع جلسات رسمی و غیررسمی شناخته می‌شود. وجود چشم‌انداز فوق‌العاده رو به رشته‌کوه البرز در کنار اجرای موسیقی زنده، ازجمله جذابیت‌های این رستوران است. 
منوی رستوران رز، شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بوده و میز اُردور سردوگرم نیز برای تمام وعده‌های غذایی وجود دارد. در روزهای تعطیل، اعیاد و مناسبت‌های خاص نیز می‌توانید از بوفه مجلل ناهار این رستوران لذت ببرید.



رستوران رز هتل پارسیان استقلال


البته شاید بد نباشد به این مسئله اشاره کنیم که قبلاً رستوران‌های معروف دیگری نیز علاوه بر رستوران رز در این هتل فعالیت داشتند. یکی از معروف‌ترین رستوران‌های هتل استقلال تهران در گذشته، رستوران چهارفصل آبشار بود که با نام گیله‌وا نیز مشهور شده بود. مطبخ نیز از دیگر رستوران‌هایی است که قبلاً در این هتل فعالیت داشته و با سبک ترکی خود، موردتوجه بسیاری از مهمانان این هتل و سایر پایتخت‌نشینان بوده است.

معرفی کافی‌شاپ هتل استقلال تهران

کافه هتل استقلال تهران در لابی این هتل قرار داشته و با نام کافی‌شاپ لابی یا رویال لانژ شناخته می‌شود. دکوراسیون این کافی‌شاپ به سبک کلاسیک طراحی شده و میزهایی با ظرفیت دو تا چند نفر دارد. جالب است بدانید که در برخی قسمت‌های این کافه میزهایی با ظرفیت ده نفر نیز وجود دارد که بیشتر برای جلسات کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.


معرفی کافی‌شاپ هتل استقلال تهران


در منوی کافه لابی انواع نوشیدنی سردوگرم، شِیک، کیک، دمنوش و... سرو می‌شود. اکثر خوراکی‌های منو در خود هتل استقلال و با رعایت کامل موارد بهداشتی تهیه می‌شوند. ویژگی منحصربه‌فرد دیگر کافه رویال لانژ، اجرای موسیقی پیانوی زنده است. این کافه خدمات برگزاری مهمانی‌ها و مجالس کوچک را هم ارائه می‌دهد؛ اما برای استفاده از این خدمات؛ باید از قبل کافه را رزرو کنید.

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال تهران

سرو صبحانه در هتل استقلال تهران یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توانید به خودتان بدهید. بوفه هتل استقلال شامل انواع صبحانه‌های سردوگرم با بالاترین کیفیت است و در سالن صبحانه هتل سرو می‌شود. استفاده از بوفه برای افرادی که در هتل اقامت دارند، رایگان است و حتی می‌توانند صبحانه را در اتاقشان سرو کنند؛ اما مهمانانی که در هتل استقلال اتاق رزرو نکرده‌اند، لازم است تا از قبل، میز صبحانه را رزرو کنند.

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال تهران


منوی گرم بوفه صبحانه هتل استقلال عبارت است از:
انواع سوسیس
انواع املت
پوره سیب‌زمینی
عدسی، خوراک لوبیا و چند نمونه از آش‌های سنتی ایرانی
تخم‌مرغ
صبحانه در هتل پارسیان استقلال تهران
 

منوی سرد بوفه صبحانه هتل استقلال شامل خوراکی‌های زیر است:
انواع کیک و بیسکویت
انواع ژامبون
انواع لبنیات صبحانه (پنیر، کره، خامه و...)
خرما
مغزیجات
میوه‌های فصل
انواع مربا
عسل
همچنین پرسنل بوفه صبحانه از ابتدای شروع خدمات بوفه در سالن حضور دارند و مواد خوراکی را مدام شارژ می‌کنند.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل استقلال تهران چگونه است؟

خدمات کافه هتل استقلال تهران و رستوران‌های این هتل به‌صورت عمومی ارائه می‌شود. برای سرو غذاهای منوی انتخابی نیاز به رزرو میز نیست؛ مگر اینکه قصد داشته باشید در ایام تعطیل به رستوران بروید. در این ایام معمولاً ظرفیت سالن‌ها تکمیل می‌شود. به همین دلیل بهتر است از قبل میز رزرو کنید.
همچنین اگر قصد دارید از سالن‌های رستوران یا کافی‌شاپ برای برگزاری جلسات، جشن و... استفاده کنید، حتماً از چند روز قبل با مدیریت بخش موردنظر هماهنگ شوید. کافه‌ها و رستوران‌های این هتل می‌توانند خدمات دیزاین برای مراسم دلخواه شما را نیز ارائه دهند.


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل استقلال

هزینه غذا در هتل استقلال تهران

 تمامی غذاها در همه رستوران‌های هتل استقلال باکیفیت بی‌نظیر و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تهیه می‌شوند و به‌این‌ترتیب خیال مهمانان را از بابت صرف یک غذای خوشمزه و سالم راحت می‌کنند. اما هزینه غذا در رستوران‌ها و کافه این هتل، بر اساس منوی انتخابی شما متفاوت خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز غذا در این هتل، با شماره‌های هتل پارسیان استقلال تماس بگیرید؛ اما باتوجه‌به کیفیت و نظر سایر کاربران، به شما اطمینان می‌دهیم که قیمت یک وعده غذا در این هتل پنج‌ستاره در مقایسه با رستوران‌های هم رده خود، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

هزینه غذا در هتل استقلال تهران


کلام پایانی

در این مقاله اطلاعات جامعی درباره کافه و رستوران هتل پارسیان استقلال تهران را به شما ارائه دادیم. رستوران و کافه‌های هتل استقلال با منوی غذایی متنوع و کیفیت بالای مواد اولیه، یکی از بهترین گزینه‌ها جهت صرف یک وعده غذای دلپذیر است؛ لذا توصیه می‌کنیم سری به رستوران و کافه‌های این هتل بزنید و اگر دوست داشتید این تجربه را از طریق بخش نظرات، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول در مورد  کافه و رستوران‌های هتل استقلال تهران

آیا لازم است حتماً برای صبحانه خوردن در هتل پارسیان استقلال، میز رزرو کنیم؟

خیر، فقط در روزهای تعطیل و آخر هفته به دلیل تعداد مهمانان زیاد در هتل استقلال، پیشنهاد می‌شود حتماً قبل از رفتن به هتل، یک میز رزرو کنید.

آدرس رستوران رز هتل استقلال کجاست؟

این رستوران در هتل پارسیان استقلال تهران به آدرس تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر (عج) قرار دارد.

آیا بوفه هتل پارسیان استقلال در ماه رمضان فعال است؟

بله، بوفه افطار هتل استقلال تهران هرساله پذیرای مهمانان ساکن و غیرساکن در هتل است.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
PISHAB ۱۴۰۲/۸/۲۹

رستوران رز هتل استقلال همونطور که اشاره کردید برای جلسات رسمی و غیر رسمی بسیار مناسب است بخاطر چشم انداز اکوه البرز

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۳۰

پیشاب عزیز بسیار عالی ممنون از شما و اینکه نظرتون رو ثبت نمودید نظر شما دوست عزیز برای دیگران بسیار مفید خواهد بود

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...