رَهی نو

رستوران ها و کافی شاپ های هتل هما تهران

تعداد بازدید: ۴۶۸۳ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

رستوران و کافه‌های هتل هما، خوش‌نامی و اعتبار این هتل را دوچندان کرده است. این مرکز اقامتی بیش از ۴۰ سال است که تأسیس شده و همواره یکی از اولین اعضای لیست اقامتگاه‌های مجلل پایتخت است.  در این مقاله به اطلاعاتی فراتر از امکانات اقامتی هتل هما تهران می‌پردازیم و قصد داریم درباره رستوران‌ها و کافه‌های آن صحبت کنیم. خدمات این مرکز برای عموم ارائه می‌شود؛ چه مقیم هتل باشید و چه شهروند تهرانی، می‌توانید وعده‌های غذایی دلچسب را در هتل مجلل هما تجربه کنید. 

اسامی رستوران‌های هتل هما تهران

رستوران‌هایی که در هتل هما فعالیت می‌کنند، سبک‌های متفاوتی دارند. این تفاوت را می‌توان در دکوراسیون، محل رستوران و منوی آن‌ها مشاهده کرد. رستوران برخی از هتل‌ها تنها در یک سبک خاص فعالیت دارند؛ مثلاً فقط غذای سنتی ایرانی سرو می‌کنند. به همین دلیل مهمانان بعد از مدتی خسته می‌شوند و اگر تمایل به خوردن غذای متنوع‌تری داشته باشند، باید از محوطه هتل بیرون بروند و به دنبال رستوران بگردند.  گفتنی است، در سه رستوران هتل هما تهران، انواع غذاها سرو می‌شوند؛ بنابراین هرآنچه میل داشته باشید را می‌توانید در فضای هتل سفارش دهید و نیازی نیست دنبال رستوران باکیفیت در اطراف هتل بگردید.

اسامی رستوران‌های هتل هما تهران

رستوران دلفین

این رستوران، در کنار استخر هتل قرار گرفته است و آلاچیق‌هایی دارد که مهمانان می‌توانند در آن‌ها بنشینند. رستوران‌هایی که در فضای باز واقع شده‌اند، بهترین انتخاب برای شب‌نشینی‌های تابستانی هستند.  خدمات رستوران دلفین تنها برای زمان شام ارائه می‌شود و برای ناهار و صبحانه سایر رستوران‌ها یا بوفه هتل سرویس‌دهی می‌کنند. این رستوران هتل هما، برای جشن‌ها و مراسم‌های کوچک نیز انتخاب مناسبی است؛ اما باید از چند روز قبل رزرو شود. 

منوی دلفین شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است و بوفه سالاد و انواع دسر هم دارد؛ اما از میان تمام آن‌ها، غذاهای سنتی ایرانی مانند چلوکباب وزیری و کباب‌ کوبیده محبوب‌تر هستند.  به یاد داشته باشید، موسیقی زنده شبانه رستوران دلفین جذابیت آن را برای انتخاب به‌ عنوان یک محل ایده‌آل برای یک شب‌نشینی دوستانه تکمیل می‌کند.

رستوران دلفین

رستوران گلستان 

رستوران گلستان هتل هما تهران به سبک سنتی و ایرانی فعالیت دارد. این رستوران سرپوشیده است و در طبقه همکف هتل قرار دارد؛ البته پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ این رستوران چشم‌انداز باغ و استخر هتل هما را به نمایش می‌گذارد.
در گلستان هما، هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و مزیت آن برای مسافران این است که سرویس‌دهی ۲۴ ساعته دارد. در رستوران گلستان، موسیقی زنده هم پخش می‌شود و همچنین مسافران و مهمانان می‌توانند از پارکینگ اختصاصی آن استفاده کنند. این رستوران امکانات لازم برای پذیرایی از ۲۵۰ مهمان را دارد.

رستوران گلستان 

رستوران معراج

سومین رستوران هتل هما تهران خیلی بالاتر از دو رستوران دیگر است و در طبقه چهاردهم هتل قرار دارد. سبک فعالیت این رستوران غذاهای دریایی است؛ البته در کنار منوی اصلی، یک بوفه سلف ‌سرویس هم سرویس‌دهی می‌کند. 
در رستوران معراج هتل هما، تهران زیر پای شماست و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از پایتخت و کوه‌های اطراف آن خواهید داشت. منظره چشم‌نواز اطراف با تزریق آرامش به جسم و روح، لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند. به یاد داشته باشید، این رستوران فقط جمعه‌ها در وعده ناهار آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.

رستوران معراج

بوفه صبحانه هتل هما تهران

همان‌طور که گفته شد، رستوران گلستان هتل هما تهران به‌ صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند. بوفه صبحانه هتل نیز در همین رستوران سرو می‌شود و بیش از ۵۰ آیتم مختلف صبحانه‌های ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد.  هنگام سرو صبحانه در فضای سربسته می‌نشینید، اما در مقابل شما ویوی باغ و استخر هتل هما قرار دارد؛ بنابراین هم از لذت نمای بیرونی هتل لذت خواهید برد و هم از سرمای شدید صبح‌های زمستانی یا گرمای طاقت‌فرسای صبح‌های تابستانی در امان خواهید بود.

بوفه صبحانه هتل هما تهران


بوفه صبحانه هتل هما تهران به دو دسته صبحانه‌های گرم و صبحانه‌های سرد تقسیم‌بندی می‌شود. 
صبحانه‌های گرم شامل: غذاهای فرنگی مانند راتاتویی، اسپاگتی، انواع املت، سوسیس، ژامبون و انواع غذاهای ایرانی مثل آش‌های سنتی، فرنی، شیربرنج، خوراک عدسی و لوبیا، تخم‌مرغ و شله زرد است. 
صبحانه‌های سرد بوفه نیز شامل: نان، انواع لبنیات صبحانه (خامه، کره، پنیر)، شکلات صبحانه، انواع مربا، حلوا ارده و انواع کورن فلکس است. در بوفه صبحانه هتل هما تهران، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز سرو می‌شود.

بوفه ناهار و شام در هتل هما تهران

بوفه ناهار و شام رستوران هتل هما تهران، شامل دسرها، پیش‌غذاها و سالادهاست. بوفه ناهار نیز مانند بوفه صبحانه در رستوران گلستان سرو می‌شود. اما برای بوفه شام علاوه بر گلستان، می‌توانید به دو رستوران دیگر هتل (معراج و دلفین) نیز بروید. بوفه شام هرکدام از هتل‌ها منحصربه‌فرد است و معمولاً متناسب با منوی غذایی آن‌ها سرویس می‌دهد.

بوفه ناهار و شام در هتل هما تهران

 
استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه برای طبخ غذاها و پیش‌غذاها و دسرها، دکوراسیون مدرن با فضای آرام و موسیقی زنده سه مزیت مهمی هستند که باعث می‌شوند افراد تمایل داشته باشند چند بار بوفه ناهار و شام هتل هما را امتحان کنند. لازم به ذکر است که بوفه ناهار و شام در هتل مجلل تهران به ‌صورت سلف ‌سرویس است؛ اما سفارش غذای اصلی را گارسون‌ها دریافت می‌کنند.

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل هما تهران

تا اینجای مقاله تنها درباره وعده‌های غذایی اصلی (صبحانه و ناهار و شام) که در هتل هما سرو می‌شود، صحبت کردیم. اما برنامه‌های این مرکز اقامتی و تفریحی برای مهمانان همچنان ادامه دارد. کافه هتل هما تهران به همراه چایخانه سنتی و کافه روسیو میان وعده‌های بی‌نظیری سرو می‌کنند و جزو اولویت‌های افراد علاقه‌مند به کافه‌گردی هستند. بسیاری از تهرانی‌ها هنگام عبور از میدان ونک، حتماً سری به یکی از کافه‌های هتل هما می‌زنند.

کافه هما

کافه هما در کنار فضای لابی هتل قرار گرفته است و مثل رستوران گلستان چشم اندازی رو به فضای باز هتل دارد. سبک دکوراسیون کافه هما نوستالژیک است و در عین امکانات مدرنی که دارد، حال و هوای کافه‌های ایام قدیم را در شما زنده می‌کند. اگر جزو افرادی هستید که به کافه‌های بزرگ با نور زیاد علاقه دارید، توصیه می‌کنیم حتماً یک بعدازظهر را به همراه عزیزانتان در کافه هتل هما تهران سپری کنید.

کافه روسیو

فضای کافه روسیو با کافی‌شاپ هتل هما متفاوت است و بیشتر با سلیقه جوانان که کافه‌های کوچک و دنج را می‌پسندند، سازگاری دارد. البته این کافه امکان ارائه خدمات در فضای باز را نیز فراهم کرده است و انتخاب اینکه در کدام قسمت می‌نشینید، بر عهده شماست. در کافه روسیو انواع میان وعده شامل بستنی، شیک و گلاسه، آبمیوه، قهوه، دمنوش، کیک و... سرو می‌شود.

کافه روسیو

 پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل هما تهران چگونه است؟

هتل‌های هما به ‌صورت زنجیره‌ای و در چند شهر بزرگ فعالیت می‌کنند. جالب است بدانید که کافه‌ها و رستوران‌های همه شعبه‌های این هتل در شهرهای مختلف، به اندازه امکانات اقامتی هتل‌ها شهرت دارند.  هتل هما تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از خدمات هر سه رستوران و هر دو کافی‌شاپ هتل هما تهران برای عموم آزاد است.

البته باید به ساعت کاری این مراکز توجه داشته باشید و با آن هماهنگ شوید؛ به عنوان مثال خدمات رستوران دلفین تنها برای وعده شام ارائه می‌شود همچنین، در صورتی که قصد دارید مهمان مهمی را به این هتل دعوت کنید یا مراسمی در رستوران‌ها یا کافه‌ها برگزار کنید، حتماً از قبل با مدیریت هماهنگ شوید و میز رزرو کنید. کمبود ظرفیت یکی از مشکلاتی متداول در میان رستوران‌هایی است که کیفیت غذای بالا و فضای مناسبی دارند.
برای استفاده از بوفه صبحانه هتل هما، باید حداقل از ۲۴ ساعت قبل میز رزرو کنید؛ زیرا ظرفیت این بوفه محدود است. همچنین در دوران شیوع ویروس کرونا حتماً به محدودیت‌های اعمال شده نیز توجه داشته باشید. اگر در زمان اعمال محدودیت‌ها به رستوران یا کافه هتل هما تهران مراجعه کنید، مجبور به استفاده از خدمات بیرون‌بر خواهید شد و نمی‌توانید از زیبایی فضا لذت ببرید.

 پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل هما تهران چگونه است؟

جمع‌بندی

در این مقاله راجع به امکاناتی در هتل هما صحبت کردیم که کمتر به آن پرداخته شده بود. هتل‌های مجلل همیشه چیزی بیش از اقامتگاه هستند و می‌توانند به‌ عنوان یک مرکز تفریحی مناسب برای نشستن و گپ زدن با دوستان و سرو غذاها و میان وعده‌های خوش طعم محسوب شوند. اهمیتی ندارد مسافر پایتخت هستید یا در تهران زندگی می‌کنید؛ حتماً چند روز از برنامه تفریحی خود را به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل هما اختصاص دهید. در مقالات رهی نو، تمام مراکز تفریحی و اقامتی و امکانات آن‌ها را به ‌دقت بررسی می‌کنیم تا بتوانیم کامل‌ترین راهنمای سفر در شهرهای مختلف را در اختیار شما قرار دهیم.

گفتنی است، شما می‌توانید با مراجه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو  یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 در هتل هما تهران یا هر هتلی که دوست دارید اتاق رزرو کرده و از اقامت خود لذت ببرید.

سوالات متداول در مورد رستوران ها و کافی شاپ های هتل هما تهران

آدرس هتل هما تهران کجا است؟

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید خدامی، پلاک ۵۱

هتل هما تهران چه امکانات و خدماتی رفاهی دارد؟

این هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره تهران است که خدمات رفاهی و امکانات مناسبی را برای مهمانانش تدارک می‌بیند.

رستوران، کافی‌شاپ، ماساژ، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی برخی از امکانات این هتل هستند.

برای استفاده از کافی شاپ و رستوران‌های هتل هما باید اقامت داشته باشیم؟

خیر، شما می‌توانید برای صرف غذا از بوفه صبحانه، ناهار و شام هتل هما استفاده کرده و حتی جشن‌های تولد یا دورهمی‌های خانوادگی‌تان را با رزرو و هماهنگی قبلی برگزار کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
علیجانی ۱۴۰۲/۸/۲۹

رستوران معراج عالیه بوفه صبحانه هتل هما تهران خیلی خوبه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۳۰

علیجانی عزیز ممنون از نظرتون قطعا نظرات شما به دیگر عزیزان کمک زیادی میکند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...