رَهی نو

معرفی هتل‌‌های لوکس و مجلل کیش

تعداد بازدید: ۳۹۸۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

یکی از جذاب‌ترین سفرهایی که هر کسی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند، سفر به کیش است. در این مطلب با رهی نو همراه باشید تا لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره مرجانی را با هم بررسی کنیم. اگر جزو اهل‌دلان خوش‌سفر باشید، احتمالا از شمالی‌ترین نقطه ایران تا جنوبی‌ترین شهر برایتان هیجان‌انگیز باشد و البته همسفرانتان نیز از بودن با شما لذت ببرند. این لذت زمانی بیشتر می‌شود که در آب و هوای حوالی اردیبهشت به خلیج‌فارس سفر کنید. 

جزیره‌ای با صفا و فوق‌العاده دیدنی که به‌محض ورودتان گویی در منطقه‌ای خارج از ایران هستید. از همان ابتدا که از فرودگاه خارج می‌شوید، عطر ماسه‌های دریا خورده جزیره و رنگ حناهای خلیجی شما را به وجد می‌آورد. مرغ دریایی خوش صدای جنوبی، مقدمتان را خوشامد می‌گوید.

حالا بعد از این استقبال باصفا، بایستی فکر یک هتل باشید که احتمالا قبل از سفرتان فکرش را کرد‌ه‌اید. در ادامه با هم لیستی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش را می‌خوانیم. گفتنی است، با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو یا تماس با شماره‌های  021-72993000 و 74828-021 می‌‎توانید هتل مدنظرتان را با بهترین قیمت انتخاب و رزرو کنید.

معرفی هتل‌ های لوکس و لاکچری کیش

در حالی‌ که سوار ماشین‌های باکلاسی شدید که تنها در جزیره‌های جنوبی می‌توانید نمونه‌هایش را ببینید، از همان راننده‌های جنوبی خوش‌لهجه و خونگرم که بپرسید، شما را به سمت هتل‌های معروفی همچون: ترنج، داریوش، پارمیس یا مارینا راهنمایی می‌کنند.

هتل ترنج کیش

اگر هوس اقامت روی دریا را کرده باشید، مسلماً هتل طرح بته‌جقه ترنج، روی آب‌های خلیج‌فارس انتخاب شما خواهد بود. این هتل 5 ستاره، اولین هتل روی آب در ایران است که با چشم‌اندازی بی‌نظیر شما را در مقابل غروب و طلوع خورشید قرار می‌دهد. هتل دارای 100 واحد اقامتی است که از شما به دور از هر هیاهویی، برای چند روز کوتاه هم که شده، در آب‌های نیلگون خلیج فارس، پذیرایی می‌کند. این هتل، یک اقامتگاه کامل است که می‌توانید از مراکز خرید یا اسکله مخصوص آن استفاده کنید. سوئیت‌های ترنج همگی در ابعاد 40، 60 یا 120 متری هستند که با دکوراسیون شیک و مدرن، اقامتی به‌یادماندنی برایتان رقم می‌زند. 

هتل-های-لوکس-کیش-هتل-ترنج

هتل ترنج کیش از آن دسته هتل‌های رویایی محسوب می‌شود که کف‌پوش زیرپایتان، تصویر زنده دریای خلیج‌فارس است که می‌توانید دریا، ماهی‌های رنگارنگ و موجودات جالب آن را ببینید. حتی اگر اتاق‌های روی آب را انتخاب نکنید، این امکان برایتان وجود دارد که در فاصله چند متری از دریا نشسته و از سکوت و آرامش دریای جنوب لذت ببرید.

ناگفته نماند، با این امکانات و چشم‌انداز جذاب که در اختیارتان قرار می‌دهد، هزینه قابل‌توجهی نیز دارد که خیالتان راحت، ارزشش را دارد. امکاناتی مانند: تراس، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سالن کنفرانس، رستوران ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، فوتبال دستی، آتلیه عکاسی و... هر آن چیزی است که از یک هتل پنج ستاره در جزیره کیش و روی آب‌های خلیج‌فارس انتظار می‌رود. به علاوه، از هتل تا جاهای دیدنی کیش همچون کشتی یونانی، اسکله تفریحی کیش، فرودگاه و فروشگاه‌های تجاری فاصله کوتاهی دارید.

هتل بین ‌المللی کیش

هتل بین المللی کیش، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در جزیره کیش است. این هتل بزرگ و لوکس با طراحی مدرن و مناظری خیره کننده از دریا، آسمان و طبیعت اطراف، تجربه‌ای منحصر به فرد از زندگی لاکچری و تفریح بی‌نظیر را به میهمانان ارائه می‌دهد. این مجموعه با معماری و طراحی زیبایی که دارد مورد توجه اگثر گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. هتل با ارائه امکانات و خدمات باکیفیت، تلاش می‌کند تا اقامتی جذاب را برای مهمانان خود فراهم سازد.

اتاق‌های فاخر و منظم با تجهیزات مدرن، رستوران‌ها با منوی چندگانه که انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را ارائه می‌دهند، استخرهای شنا با مناظری زیبا و سرویس‌های آب‌گرم، سالن‌های کنفرانس و ملاقات با تجهیزات حرفه‌ای و سرویس ویژه به میهمانان، بخشی از امکانات و خدمات ویژه این هتل به حساب می‌آیند.

هتل-های-لوکس-کیش-هتل-بین-‌المللی

هتل، در محیطی طبیعی و آرامش‌بخش قرار گرفته است و با دسترسی آسانی که به ساحل و دریا دارد می‌توانید از طبیعت زیبای جزیره کیش لذت ببرند و لحظاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. همچنین، به‌راحتی و در فاصله کوتاه، می‌توانید به ‌جاذبه‌های دیدنی و معروف کیش بروید. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به مرکز خرید کیش، شهرک بازی کیش، تالاب هرمزگان و شهر تفریحی دورهمی اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش

اگر اهل لذت بردن از تفریحات دریایی کیش هستید، اقامت در هتل مارینا پارک کیش حسابی برایتان جذاب خواهد بود. این هتل که یکی از هتل‌های مجلل و لوکس کیش به حساب می‌آید، دارای ساحل اختصاصی بوده و تفریحات آبی کیش را برایتان خاطره‌انگیز می‌کند. علاوه‌بر غواصی، جت‌‌اسکی و قایق‌ سواری، منظره سوئیت‌های هتل روبه‌دریا است و امکاناتی همچون: اینترنت، تخت خواب، کمد، ترانسفر رایگان از فرودگاه، استخر، سونا، سالن ورزشی، رستوران فضای باز، سالن ورزشی و... در اینجا برایتان فراهم شده است. رستوران شاندیز کیش و پارک دلفین‌ها هم در فاصله 10 دقیقه‌ای از این هتل قرار دارند.

هتل-های-لوکس-کیش هتل-مارینا-پارک-کیش

به یاد داشته باشید، ویژگی منحصربه‌فرد هتل مارینا داشتن ساحل اختصاصی است که امکانات تفریحی بی‌نظیری برای میهمانان هتل تدارک دیده است. تفریحات دریایی مثل: تیوپ‌سواری، پاراسل، قایق‌سواری، جت‌اسکی، گشت‌های دریایی، ماهیگیری و غیره که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و هیجانی به یادگار خواهد گذاشت. همچنین، فوت‌کورت ساحلی با سرو انواع غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ، خوش‌گذرانی در کیش را دوچندان می‌کند. 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش خودش یک جاذبه‌ گردشگری به شمار می‌رود چراکه؛ با معماری جذابی که دارد شما را به یاد تخت جمشید می‌اندازد. این هتل معروف، در سال 1382 ساخته شده است و احتمالاً از هرکسی در کیش نام بهترین هتل را بپرسید، در اولین گزینه نام هتل داریوش را به زبان می‌آورد. این هتل سه طبقه، دارای 184 واحد اقامتی تمیز، مجهز، شیک و دل‌باز است.

هتل داریوش دارای سوئیت‌های دو نفره رو به باغ، روبه‌دریا، استودیو، آتوسا رو به باغ، آتوسا روبه‌دریا و اتاق‌های استاندارد رو به دریا و باغ دارد که با توجه به شرایط و سلیقه‌تان می‌توانید هرکدام از آن را انتخاب کنید. سوئیت‌های رویال رو به دریا یا باغ نیز مخصوص خانواده‌های پرجمعیت یا چهار نفره است. 

هتل-های-لوکس-کیش هتل-داریوش-کیش

این اقامتگاه مجلل نیز از سری هتل‌های گران‌قیمت کیش است که امکاناتی از جمله: روم سرویس 24 ساعته، کافی‌نت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، اجاره ماشین بدون راننده، تبدیل ارز، صبحانه و ناهار داخل اتاق، خشکشویی، زمین تنیس، آلاچیق، سالن بدنسازی، غواصی، ماساژ تایلندی، پینت بال، استخر و دیگر امکانات تفریحی و ورزشی دارد. این هتل در فاصله 5 دقیقه از پلاژ آقایان و بانوان قرار گرفته است.

هتل شایان کیش

از دیگر هتل‌های لوکس کیش، هتل شایان است که توانسته با سابقه طولانی مدت توجه گردشگران زیادی را به خود و امکاناتش جلب کند. این هتل دارای 192 واحد اقامتی است که بخشی از آن هتل و سوئیت‌های داخل هتل هستند و بخشی دیگر نیز در مجموعه ویلایی هتل قرار دارند.  امکاناتی همچون: تخت خواب راحت، تلویزیون، میز آرایش، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی و اتو، خدمات بیدار باش، رستوران و چایخانه و بسیاری از امکانات دیگر برایتان در این هتل فراهم است. هتل شایان کیش تنها حدود 500 متر از اسکله تفریحی کیش فاصله دارد و مهمانان می‌توانند به سادگی با 5 دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسند. 

هتل-های-لوکس-کیش هتل-شایان-کیش

هتل شایان کیش سه رستوران و کافی‌شاپ دارد که نام رستوران اصلی آن شمبلیر است. این رستوران در طبقه همکف قرار گرفته و با انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می‌کند. همچنین، برای استفاده از بوفه صبحانه می‌توانید از ساعت هفت تا نه صبح به این رستوران مراجعه کنید.  اگر این هتل را برای اقامت رزرو کرده باشید، لازم نیست برای خرید و پاساژگردی مسیر طولانی‌ای بپیمایید، با نهایتا ده دقیقه‌ رانندگی می‌توانید خود را به بازار زیتون، بازار پانیذ و پاساژ ونوس برسانید.

هتل پارمیس کیش

یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل‌های کیش، هتل پارمیس است که با امکانات و تجهیزات عالی و پرسنل حرفه‌ای، لذت اقامت را برایتان چندین برابر می‌کند. استخر، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و ... از جمله امکانات این هتل پنج ستاره به شمار می‌روند. هتل پارمیس جزو هتل‌های پرطرفداری است که به علت نزدیکی به مراکز خرید، مناطق دیدنی و امکاناتی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، توانسته سالیانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل وجود دارند و یکی از جذاب‎ترین آن‎ها، اتاق ویژه مخصوص عروس و داماد است که خاطره داشتن یک ماه عسل لاکچری را برایشان ثبت می‌کند.

هتل-های-لوکس-کیش هتل-پارمیس-کیش

با اقامت در هتل پارمیس از خدمات رفاهی باکیفیت بهره خواهید برد. دسترسی به اینترنت، سیستم تهویه‌مطبوع، صندوق‌امانات، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و حمام از جمله امکانات موجود در همه اتاق‎ها هتل است. همچنین، در صورت تمایل می‌توانید اتاق‌های رو به جزیره یا رو به دریا را انتخاب کنید. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که دسترسی آسان به مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2 و کارتینگ دارد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش، یکی از مشهورترین و لوکس‌ترین هتل‌های این جزیره بوده که با طراحی منحصر به فرد و امکانات بی‌نظیرش، تجربه‌ای فوق‌العاده از اقامت لوکس و استراحت مجلل را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. در این اینجا به بررسی جذابیت‌ها، خدمات و امکانات هتل ایران کیش می‌پردازیم. این هتل با معماری جذاب و خیره کننده‌اش، نمایی زیبا از هنر و ذوق معماران ایرانی را به تصویر می‌کشد. با ساختاری مجلل و جزئیاتی ظریف، این هتل هنری از معماری را در چشمان مشاهده کنندگان می‌نشاند.

ایران کیش با موقعیتی مرکزی و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری معروف جزیره، امکان دسترسی سریع و آسان به جاذبه‌ها را می‌دهد. شهرک بازی کیش، دریاچه نمک، مرکز خریدهای معروف و... از جمله جاذبه‌هایی هستند که افراد مقیم هتل می‌توانند با کمترین زمان به آن‌ها برسند و لحظاتی پربار و شاد را تجربه کنند.

هتل-های-لوکس-کیش-ایران-کیش

هتل ایران کیش با ارائه امکانات و خدمات باکیفیت، تلاش می‌کند تا گردشگران از اقامت لوکس و رفاهی بی‌نظیر برخوردار شوند. اتاق‌های مدرن با دکوراسیونی زیبا و امکانات عالی، رستوران‌های با منوی گسترده و لذیذ، استخرهای طراحی شده به شیوه‌ای لوکس و سرویس‌های رفاهی از جمله امکاناتی است که هتل ایران کیش در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

کلام آخر

هتل‌های لوکس در جزیره کیش، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از اقامت رفاهی و شگفت‌انگیز را برای میهمانان خود فراهم می‌سازند. این هتل‌ها با معماری زیبا، امکانات بی‌نظیر و خدمات استثنایی، شاهکارهایی از هنر و لوکس بودن هتل‌های جهان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. با دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری منحصر به فرد جزیره کیش، این هتل‌ها محلی ایده‌آل برای سفرهای تفریحی، تجاری و خانوادگی هستند. در نتیجه، اقامت در هتل‌های لوکس لوکس و مجلل کیش فرصتی استثنایی برای سپری کردن لحظاتی پربار و لذت‌بخش در جنوب ایران است.

سوالات متداول

آدرس هتل بین المللی کیش کجا است؟

کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

آدرس هتل ایران کیش کجا است؟

کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس (بلوار سیاحتی )

هتل پارمیس کیش چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

استخر، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و ... از جمله امکانات این هتل پنج ستاره به شمار می‌روند.

 هتل مارینا کیش چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی منحصربه‌فرد هتل مارینا داشتن ساحل اختصاصی است. همچنین،  تفریحات دریایی مثل: تیوپ‌سواری، پاراسل، قایق‌سواری، جت‌اسکی، گشت‌های دریایی، ماهیگیری و غیره که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و هیجانی به یادگار خواهد گذاشت.

برچسب ها:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محمدرضا ۱۴۰۲/۹/۵

هتل بین المللی کیش چه فضای رویایی داره کلا محیط آبی رنگ همینطوره ، خیلی جذابه این هتل

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۶

محمدرضای عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو براتون بهترین سفرها رو آرزومندیم

نازنین ۱۴۰۲/۴/۲۷

هتل ترنج بنظرم قشنگتر از همه ست چون وسط آب و چوبی شکل که من چوب رو خیلی دوست دارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

نازنین عزیز از ثبت نظرت در رهی نو سپاسگزاریم و طبیعتا نظر شما به دوستان دیگر که سایت رو مطالعه میکنند کمک میکند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...