رَهی نو

مگامال

تعداد بازدید: ۱۶۵۱۹ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

اگر قرار باشد جایی بروید که هم تفریح باشد و هم بتوانید خرید کنید و همچنین دلی از عزا درآورده و لحظات نابی را با عزیزان‌تان بگذرانید، به خصوص اگر ساکن حوالی شهرک اکباتان باشید، احتمالا تنها یک گزینه به ذهن‌تان برسد. همین حالا آماده رفتن شوید. قرار است به یکی از بزرگترین پاساژهای تهران برویم و حسابی از خجالت حال و مال‌مان درآییم. مرکز خرید مگامال در انتظار ماست.

مگامال

فروشگاه مگامال اولین بازار بزرگ ایرانی است که مبتنی بر بازارهای بین المللی ساخته شده است. امکانات متنوع، در کنار معماری بی‌نظیر و زیبای این مجموعه بزرگ، احتمالا شما را نمک‌گیر خواهد کرد. مگامال در زمینی به مساحت 19 هکتار در شهرک اکباتان تهران ساخته شده است. دارای پنج طبقه بزرگ و گسترده بوده که بخشی از آن را به فضای تجاری و بخشی را به فضای تفریحی، عمومی، سرگرمی و فرهنگی اختصاص داده است. 

مگامال تهران کجاست؟

مقصد ما غرب تهران است. فاز دو شهرک اکباتان که با نگینی معروف به مگامال اکباتان تهران می‌درخشد. دسترسی به مگامال از طریق بزرگراه‌های تهران به خوبی برقرار است. به طوری که اگر مسیر بزرگراه تهران کرج و سپس بزرگراه ستاری را پیش بگیرید، در نزدیکی مگامال اکباتان قرار دارید. از مسیر بزرگراه نیایش، همت و حکیم نیز مسیر دسترسی‌تان راحت است. البته راه‌های دسترسی به مگامال را در ادامه برایتان گفتم. برای اطلاعات بیشتر از مشخصات این بازار دوست داشتنی و بزرگ می‌توانید اطلاعات زیر را دنبال کنید:

  • تلفن مگامال: ۴۴۶۹۴۴۷۱-021
  • آدرس مگامال: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی 
  • وب‌سایت: www.megamall.ir

آدرس مرکز خرید مگامال

آدرس مگامال سرراست است. می‌توانید به بزرگراه ستاری بروید و مسیر شهرک اکباتان را پیش بگیرید. در فاز دو، میدان شهید صارمی، ابهت مگامال را خواهید دید. فکر جای پارکینگ را نکنید. چنین بازار بزرگی، قطعا مجهز به یک پارکینگ بزرگ سه طبقه‌ای است. پارکینگ بزرگ مگامال، با ظرفیت 2800 خودرو، خیال‌تان را از بابت جای پارک راحت کرده است. اوایل استفاده، این پارکینگ رایگان بود. در حال حاضر باید ورودی بپردازید که البته به ازای هر ساعت، مبلغی به آن اضافه می‌شود. 

مسیرهای دسترسی به مگامال 

  • اگر با ماشین شخصی یا آژانس هستید، به راحتی می‌توانید خودتان را از طریق بزرگراه‌های نیایش یا حکیم به مگامال برسانید. اپلیکیشن‌های مسیریابی مثل ویز به خوبی راهنمایی‌تان می‌کنند.
  • اما در صورتی که می‌خواهید از مترو استفاده کنید، می‌توانید از هر خط مترو که سوار شدید، به خط چهار مترو (خط زرد رنگ) رفته و در ایستگاه آخر یعنی ارم سبز پیاده شوید. از مترو که پیاده شوید، چند قدم در مجاورت مترو، مجتمع مگامال را خواهید دید. 

ساعت کار مگامال 

برای بازدید از مگامال می‌توانید یک روز کامل را به آن اختصاص دهید. از ساعت 10 صبح که مغازه‌ها شروع به باز شدن می‌کنند و قفل پاساژ باز می‌شود تا ساعت 11 شب می‌توانید در این بازار برای خودتان بگردید و لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت‌های کرونا، احتمالا پاساژ تا ساعت 9 شب فعال باشد. خلاصه بازدیدتان را به دم آخر موکول نکنید!

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید مگامال 

امکانات مگامال گسترده‌تر از آن است که سر و ته پاساژ را با مراکز خرید سر هم بیاورد. مگامال بعد از مراکز تجاری متعددی که در خود قرار داده است، به واسطه امکانات رفاهی و تفریحی زیادی که دارد، جذابیت بازدید را بیشتر کرده است. از بانک تا سالن ورزشی! از شهربازی تا رستوران!

در طبقه همکف پاساژ هم بانک ملت و شهر، قرار دارد. اگر کودک‌تان همراه‌تان است، می‌توانید او را سوار ماشین حمل کودک کرده و به گشت و گذار ادامه دهید. اینطوری اسیر ناله‌های کودک در اثر زیاد راه رفتن نخواهید شد. کودک بازیگوش و دلبندتان هم سوار ماشین خیالی‌اش، کیف دنیا را می‌کند.

اینجا مخصوص بانوان است! بفرمایین.

به طبقه اول پاساژ که می‌روید، مجموعه‌ای مدرن از انواع فروشگاه‌های لوازم آرایشی، لباس فروشی، سالن زیبایی، سالن ورزشی و باشگاه با تجهیزات بدنسازی را می‌بینید که مخصوص بانوان است. مهد کودک هم در اینجا طراحی شده که بتوانید با خیال راحت کودک‌تان را سپرده و کارهایتان را انجام داده و از وقت‌تان لذت ببرید. 

جون مرغ و شیر سویا!

یکی از جذاب‌ترین و مفیدترین بخش‌های مگامال، هایپرمارکت بزرگ 11 هزار متر مربعی است که انواع و اقسام کالاهای موردنیاز خانوار را در خود جای داده است. هایپرمارکت مگامال دو طبقه است که دارای 6 آسانسور بزرگ و چهار دستگاه پله برقی برای سهولت در رفت و آمد به آن تعبیه شده است. از راهروی مترو نیز می‌توانید وارد این هایپر مارکت شگفت‌انگیز شوید. از خود مگامال نیز از طبقات مختلف به اینجا ورودی دارد. 

فروشگاه مگامال

دنیای فناوری 

در طبقه چهارم، که معروف به آی تی لند است، انواع لوازم جانبی و الکتریکی به فروش می‌رسد. انواع برندهای مختلف کامپیوتر، موبایل، لوازم جانبی، بازی‌های کامپیوتری و.. خلاصه برایتان بگویم، هرچیزی که بخشی از آن به فناوری ربط پیدا می‌کند، یک سر آن به این طبقه از مگامال می‌رسد. 

همه جابازی؟ تو مگامال هم بازی؟

بله شهربازی سرپوشیده مگامال کنار پردیس سینمایی در طبقه سوم قرار دارد. این بخش از بازار بزرگ مگامال برای کودکان و نوجوانان جذاب است. مدرن‌ترین وسایل بازی با تراس بزرگی که رو به کوه است، برای شما هم جذاب‌ترین لحظه‌ها را در کنار فرزندتان خواهد ساخت. پررفت و آمدترین طبقه مگامال، همین طبقه سوم است که به برکت پردیس سینمایی و شهربازی، جای سوزن انداختن ندارد. 

امکانات مگامال

فضای ورزشی 

مجموعه ورزشی مگامال با جدیدترین دستگاه‌های ورزشی، مجهز به سالن فیزیوتراپی، بدنسازی، سالن ماساژ و ریلکسیشن، سونا و جکوزی و… است که ورزشکاران زیادی را از نواحی شهرک غرب و اکباتان به اینجا کشانده است. 

پردیس سینمایی

فیلم‌های داغ روز از دست ندهید. همچنان که کودک‌تان مشغول بازی است، می‌توانید سری به جدیدترین فیلم‌های پردیس سینمایی مگامال بزنید. هفت سالن با ظرفیت فوق العاده که امکان نمایش مستقل و همزمان فیلم را در سالن‌ها فراهم کرده است. سالن سه بعدی هم دارد. در کنار پردیس سینمایی چشم‌تان به سالن کنفرانس، سالن موسیقی، شهر کتاب و... نیز می‌خورد که از فعالیت‌های فرهنگی این مرکز خرید بزرگ، حکایت دارد. 

مگامال اکباتان تهران

شکم گردی و دیگر هیچ!

نوبتی هم که باشد، بعد از این همه گشت و گذار و بالا و پایین کردن، باید به طبقه دوم بروید. جایی که بوی غذا و ساندویچ‌های خوشمزه دلتان را به قار و قور می‌اندازد. البته در کنار پردیس سینمایی نیز یکسری از رستوران‌های بین المللی قرار گرفته است. کافه تریا و رستوران در طبقه اول و دوم  و سوم مگا مال به طور پراکنده وجود دارد که به محض گرسنه شدن، از خجالت معده گرسنه‌تان بربیایید. 

فروشگاه‌ها و برندهای موجود در مگامال 

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد هر چه که بخواهید می‌توانید اینجا پیدا کنید. وجود همچین فروشگاهی برای ساکنان اکباتان لازم بوده است. چرا که به راحتی می‌توانید هر خریدی در هر صنفی که دارید، از مگامال، انجام دهید. فروشگاه‌های کیف و کفش، صنایع دستی، زیورآلات، لوازم آشپزخانه و خانه، دکوراسیون، شال و روسری، چرم، محصولات آرایشی بهداشتی، لوازم ورزشی و… همگی در بهترین برند و کیفیت می‌درخشند. از جمله برندهای معروفی که در مگامال می‌توانید مشاهده کنید شامل برندهای زیر است:

فروشگاه‌ها و برندهای موجود در مگامال

خانم‌های جذاب و خوش پوش می‌توانید از برندهای زیلان، سرژه، جین وست، سیاوود، مارتین جونز، جوونی، آر سی جی و… استفاده کنید. آقایان خوشتیپ، برندهای وادین کوک، آرسی جی، فریولی، ناسکی، نیکوتن و … را از دست ندهید. 
برای کیف و کفش نیز می‌توانید انواع برندهای مارال چرم، نوین چرم، کاترپیلار، دلسی و … را ببینید. اگر ورزشکار هستید و یا ورزش دوست دارید، برندهای پرطرفدار ریباک، فیلا، پوما، پتزل، اسپورت لند و .. حسابی در اینجا دلبری می‌کنند. حیف است دست خالی خارج شوید!

اماکن دیدنی اطراف پاساژ مگامال تهران

صحبت از جاذبه‌های دیدنی اطراف مگامال می‌شود، برخی تصور می‌کنند که هنوز شهرک اکباتان، همان تصویر بیابانی به خود دارد که در اطرافش حتی یک مغازه هم پیدا نمی‌شود. اگر ساکن شهرک اکباتان نیستید، احتمالا باید تصورتان را زیر و رو کنید. چرا که بعد از بازدید از مگامال می‌توانید سری به دریاچه چیتگر بزنید. اگر اهل ورزش هستید، لوازم‌تان را هم ببرید. در صورتی که هوس پیک نیک کردید، وسایل پیک نیک را هم ببرید و حسابی روزتان را بسازید.
دریاچه چیتگر، خودش انواع و اقسام هیجانات و تفریح‌های آبی را دارد. از تونل وحشت تا بام لند تهران، رستوران و فودکورت، زیپلاین و کارتینگ و.. یک برنامه ریزی حسابی را می‌طلبد تا همه چیز برای تجربه یک خاطره دلچسب از حوالی پاساژ مگامال، فراهم شود. راستی پارک ارم را از دست ندهید. کمی هیجان چاشنی قضیه کنید و سوار یکی وسایل هیجان انگیز شهر بازی شوید.

اماکن دیدنی اطراف پاساژ مگامال تهران

در این مطلب به یکی از جذاب‌ترین پاساژ‌ها و مراکز خرید تهران سر زدیم. جایی که علاوه بر مرکز خرید، کلی امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. از مجموعه ورزشی و سالن ماساژ تا شهر بازی و مهد کودک، مگامال فکر همه جا را کرده است. مسیرهای دسترسی به اینجا راحت است و مسیر سرراستی دارد. بعد از بازدید از مگامال، جاذبه‌های اطراف آن مانند دریاچه چیتگر و بام لند را از دست ندهید. آیا شما هم تابه حال از این مرکز خرید بزرگ و جذاب دیدن کردید؟ تجربه‌تان را برایمان بنویسید.  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ramin ۱۴۰۲/۹/۶

پاساژ زیبایی است واقعا دوسش دارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۷

رامین عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو

مریم ۱۴۰۲/۵/۱۵

اینجا برای پسرها خیلی بهتره چون لباس های برند و خوبی برای اقایون داره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۹

مریم عزیز ممنون از راهنماییت امیدورایم که آقایون از نظر شما بهره ببرند با تشکر از شما

ماندانا ۱۴۰۲/۳/۱۰

مگامال عالی هست و امتیاز مهم داشتن مهد کودک از پاساژهای مورد علاقه من و دوستام که بچه ها رو میفرستیم مهد و پاساژگردی رو باخیال راحت انجام میدیم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۱۰

ماندانای عزیز کامنتها و نظرات شما کمک میکنه به علاقمندان و دوستداران که میخواهند تجربه های پاساژگردی رو داشته باشند ممنون از شما پیروز و سلامت باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...