رَهی نو

بازار عبدل آباد

تعداد بازدید: ۱۱۷۸۶۶ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

اگر هوس خرید پارچه‌های رنگی و خاص کردید، و می‌خواهید خریدهای به‌صرفه‌ای در یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای تهران داشته باشید، پیشنهاد ما به شما بازار عبدل آباد است. اگر گذرتان به حوالی جنوب تهران خورده باشد، احتمالا با قالب بازارهای فوق‌العاده جنوب شهر آشنایی داشته باشید. جایی که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید با قیمت بسیار مناسب‌تر از هر جای دیگر، تهیه کنید. اگر از زمان و انرژی که صرف رسیدن و گشتن در این بازارها می‌کنید، فاکتور بگیریم، یکی از به‌صرفه‌ترین و بهترین بازارهای تهران، بازار عبدل آباد در جنوب تهران واقع در کوچه احسانی است. جایی که توانسته سال‌های سال از پس نیاز مردم این محله از بابت پوشاک، پارچه، لوازم خانگی، لوازم کودک و... بربیاید.

بهترین-قیمت-هتل های-تهران

بازار عبدل آباد کجاست؟

با توجه به انواع مراکز خرید و پاساژهای مختلف که تازه در تهران  ساخته شدند، نام بازارهای قدیمی همچون عبدل آباد کمتر به گوش می‌خورد. با وجودی که در اینجا خبری از محیط لوکس و لاکچری پاساژهای بالاشهر نیست، اما به واسطه جنس باکیفیت و قیمت ارزان، یکی از نام آشناترین بازارها و مراکز خرید تهران است که قدیمی‌ها آن را خوب می‌شناسند.

جالب است بدانید قدمت این محله به بیش از 70 سال می‌رسد و به‌همین دلیل افراد زیادی از شهرهای مختلف ایران، به قصد خرید و گشت‌وگذار به این محله می‌آیند. بنابراین  بعضی از هتل های تهران نیز در نزدیکی این بازار قرار دارند. بازار در محله عبدل آباد قرار دارد و به بازار ارزان فروشان یا بازارچه احسانی معروف است. در دهه 30 بازار عبدل آباد جزو محدوده روستانشینان بود که در مجاورت شهر ری و ساوه قرار داشت. اما با گسترش شهر تهران، این محله هم جزو مناطق جنوب تهران شد. پس دوربین عکاسی‌تان را آماده کنید، کفش کتانی‌تان را پا کرده و با یک جیب پرپول، برای خرید از بازار قدیمی عبدل آباد آماده شوید.

بازار-عبدل-آباد

آدرس بازار عبدل آباد

عبدل آباد تهران منطقه چند است؟ مرکز خرید عبدل آباد در جنوب تهران در منطقه 19 قرار گرفته است. بازار، نام محله، یعنی عبدل آباد را دارد. بازار عبدل آباد کجاست؟ برای رسیدن به آن باید به بزرگراه نواب صفوی، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه، خیابان احسانی برویم. روش‌های رسیدن به بازار عبدل آباد را در ادامه برایتان گفتیم.

خرید پارچه و پوشاک در بازار عبدل آباد

اگر مترو عبدل آباد را برای رسیدن به این بازار انتخاب کردید، به محض بیرون آمدن از مترو با دست‌فروشانی روبه‌رو می‌شوید که انواع خوراکی و غذا، شلوار، جین، کیف و کفش و... در بساطشان پهن کرده‌اند و فریاد حراجی می‌زنند. با کمی پیاده‌روی ابتدا به بازار پرده‌فروشی می‌رسید. تک و توک دست‌فروشانی در کنار خیابان هنوز بساطشان را پهن کرده‌اند. در اینجا انواع پرده زبرا، کرکره‌ای، لوازم پرده، خدمات نصب پرده و... را می‌توانید به‌راحتی و با تنوع بالایی پیدا کنید. این بازار در خیابان گلاویز و خیابان زنهاری قرار گرفته است. کمی جلوتر که بروید، مغازه‌های پوشاک به شما چشمک خواهند زد.

اگر از خیاط‌کاران معروف و کاربلد، آدرس یک بازار پارچه فروشی خوب را بپرسید، بدون شک، بازار پارچه عبدل آباد در لیست بازارهایی است که به شما می‌گویند. این بازار از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای تهران است که به پارچه‌های متنوع و مختلفی که دارد، معروف است. پارچه‌ها به‌صورت متری، کیلویی و تکه‌ای در عبدل آباد به فروش می‌رسد. احتمالاً می‌دانید که خرید پارچه‌های متری قیمت بیشتری دارد درحالی‌که شما می‌توانید همان مقدار پارچه را به‌صورت کیلویی و با قیمتی به‌صرفه‌تر خریداری کنید.

بنابراین، درصورتی‌که مزون لباس دارید، خیاط هستید، طراح لباس بوده و یا به‌دنبال خرید عمده پارچه هستید، بازار عبدل آباد محلی به‌صرفه و متنوع برای خرید جنس و قیمتی است که مدنظرتان دارید.  حتی لباس‌های زنانه و بچگانه، کیف و کفش و ... را نیز در طرح‌ها و نقش‌های مختلف در اینجا می‌توانید پیدا کرده و به‌صورت تک یا عمده خریداری کنید. در عبدل آباد، وارد بورس پارچه و لباس می‌شوید که ارزان‌تر و باکیفیت‌تر از آن را در جای دیگری از تهران پیدا نخواهید کرد.

خرید-پارچه-و-پوشاک-در-بازار-عبدل-آباد

دست نیافتنی‌ترین مدل‌ها را می‌توانید در عبدل آباد پیدا کنید. انواع پارچه در رنگ و جنس‌ مختلف ساتن، گیپور، حریر، نخی، پنبه‌ای، تترون، پارچه چادری، پارچه متقال و... همگی در بازار بزرگ عبدل آباد وجود دارد.
پیشهاد می‌کنیم اگر قصد خرید پرده دارید و می‌خواهید طرح لوکس و زیبایی برای پرده‌‌های خانه داشته باشید، منبع پارچه پرده را در بازار عبدل آباد تهران پیدا کنید. به اینجا آمده و از طرح‌های متنوع و شیک پارچه‌های پرده‌ای دیدن کنید. هم مرغوب است و هم باکیفیت!

بازار مبل عبدل آباد

یکی از پرطرفدارترین قسمت‌های مهم بازار عبدل آباد، مربوط به بازار مبل است. در اینجا می‌توانید همه نوع مبل زیبا و شیک با قیمت مناسب پیدا کنید که خانه یا فضای کارتان را زیباتر کند. انواع مبل‌ از جمله مبل راحتی، کلاسیک، استیل، اداری، مبلمان چوبی، حتی میز و صندلی را می‌توانید در اینجا با تنوع‌های فوق‌العاده مشاهده کنید. از انواع بازارهای مبل در تهران، بازار مبل عبدل آباد بوده که یکی از ارزان‌ترین مراکز فروش مبل است.

بازار-مبل-عبدل-آباد

اینجا فقط بازار خرید مبل نیست. درصورتی‌که می‌خواهید مبلمان‌تان را تعمیر کنید و یا مبل دست دوم خریداری کنید، در اینجا می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفتید، صاحب مبلمان شوید. در اینجا می‌توانید انواع وسایل تزئینی چوبی که با مبلمان نیز ست می‌شود تهیه کنید.

قیمت‌ها در بازار عبدل آباد

علاوه‌بر کیفیت، عامل دیگری که باعث می‌شود خیال‌تان از گشتن و خرید کردن در این بازار راحت باشد، قیمت است. تمام قیمت‌ها حدود 15 تا 20 درصد پایین‌تر از هر کجای دیگر در تهران است. اگر شانس با شما یار باشد و به فروشگاهی برسید که آخرین طاق پارچه، همان پارچه مورد نظرتان باشد، احتمالاً با تخفیف بیشتری می‌توانید آن را خریداری کنید. در شرایطی که برخی طاقه‌ها تمام شده باشد، فروشنده برای اینکه باقی مانده پارچه نیز سریع‌تر تمام شود، باقی مانده را با قیمت ارزان‌تر حراج می‌گذارد. گاهی این قیمت حتی به نصف هم می‌رسد. خلاصه که آتش به مال خود می‌زنند و با تخفیف‌هایشان یک حال اساسی به خریداران می‌دهند.

قیمت‌ها-در-بازار-عبدل-آباد

البته تک و توک مغازه‌هایی هم می‌توان در آن پیدا کرد که قیمت اجناس‌شان فرقی با فروشگاه‌های دیگر در سایر مناطق تهران ندارد. اما خب به نسبت می‌توان گفت با توجه به ناحیه و منطقه‌ای که قرار گرفته، فروشنده‌ها نمی‌توانند قیمت‌های سرسام آوری همچون مرکز خرید پالادیوم روی اجناس خود بگذارند.

مسیرهای دسترسی به بازار عبدل آباد

برای رسیدن به بازار عبدل، راه‌های زیادی دارید.

•    درصورتی‌که در شمال تهران هستید، می‌توانید با تاکسی‌ به میدان راه آهن و از آن‌جا به بازار عبدل آباد بروید. از طریق مترو نیز می‌توانید به ایستگاه علی آباد رفته و از آن جا سوار تاکسی‌های عبدل آباد شوید.

•    چنانچه از غرب تهران قصد دارید به بازار بروید، خودتان را به میدان آزادی برسانید و از آن جا با تاکسی به بازار بزرگ عبدل آباد بروید. با اتوبوس هم می‌توانید به مترو صادقیه رفته و سپس به پایانه سروری بروید.

•    از سمت شرق تهران هم سوار مترو شده و ایستگاه امام خمینی پیاده شوید. خط قرمز به سمت کهریزک را سوار شده و در ایستگاه علی آباد پیاده شوید. از آن جا سوار تاکسی عبدل آباد شوید. البته از سه راه تهرانپارس یا سه راه افسریه نیز می‌توانید به ترمینال جنوب و میدان بهمن و در نهایت به بازار برسید.

•    از سمت جنوب تهران هم به‌راحتی به نازی آباد رفته و با اتوبوس یا تاکسی به سمت بازار علی آباد حرکت کنید. پیشنهاد رهی نو به شما برای رفتن به بازار بزرگ عبدل آباد، استفاده از خط مترو است. چون هم درگیر شلوغی و ترافیک و پیدا کردن جای پارک نمی‌شوید و هم سریع‌تر به بازار خواهید رسید.

در حال حاضر ایستگاه مترو عبدل آباد در خط سه مترو بوده که با قرار گرفتن بین منطقه 17، 18 و 19 محله‌های عبدل آباد، نعمت آباد و شهرک ولیعصر را پوشش می‌دهد. در نتیجه شما از هر نقطه‌ای از تهران که هستید، می‌توانید با طی چند ایستگاه مترو به بازار بزرگ عبدل آباد برسید.

مسیرهای-دسترسی-به-بازار-عبدل-آباد

ساعت کار بازار عبدل آباد 

بازار از صبح باز است. البته بهتر است ساعت 10 و 11 به بعد به بازار بروید که تمام مغازه‌ها باز شده و جلوی دکان‌ها را آب و جارو کرده باشند. این بازار در روزهای تعطیل هم باز است و می‌توانید علاوه‌بر خرید، خدماتی از جمله دوخت، تعمیرات پوشاک، پرده، ابزار نصب پرده و .. را استفاده کنید.

 

ساعت-کار-بازار-عبدل-آباد

 

هتل های نزدیک بازار عبدل آباد

از آن‌جایی که بازار عبدل آباد در محله‌ای شلوغ و پرتردد قرار دارد و روزها در خیابان‌های آن جای پارک ماشین به‌سختی پیدا می‌شود، اکثر مردم برای خرید روزانه یا گشت‌وگذار به آن‌جا می‌روند و هتل‌های زیادی اطراف آن وجود ندارد.

با این حال؛ برخی از هتل‌‎های نسبتاً نزدیک به عبدل آباد را معرفی خواهیم کرد تا اگر برای خرید از شهرهای دیگر به تهران آمدید، یکی از آن‎ها را انتخاب کرده و در زمان و هزینه سفرتان صرفه‌جویی کنید.

 

هتل-های-نزدیک-بازار-عبدل-آباد

 

هتل آساره تهران

هتل آساره تهران در خیابان آزادی قرار دارد و یکی از مدرن‌ترین هتل‌های تهران است. ساختمان این هتل ۴ ستاره که در سال ۱۳۸۸ ساخته شده، ۱۱ طبقه و ۵۸ باب اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات رفاهی دارد. از مزایای این مجموعه، می‌توان به دسترسی آسان به اماکن دیدنی و تاریخی مانند: تئاتر شهر، موزه جواهرات ملی، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش اشاره کرد. همچنین، خارج از محدوده طرح ترافیک بودن و نزدیکی به مترو و جاذبه‌های دیدنی شهر،  از دیگر ویژگی‌های هتل محسوب می‌شود. هتل آساره، با ارائه امکانات و خدمات باکیفیت، در کنار کادری مجرب و فضایی دلنشین، اقامتی به‌‎یادماندنی را برای شما رقم می‌زد.

هتل-آساره-تهران

 آدرس: تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع

هتل پرشیا2 تهران

هتل پرشیا۲ تهران در سال ۱۳۹۴در قلب پایتخت فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل 3 ستاره با داشتن پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی، میزبان مسافرین عزیز است. هتل پرشیا یکی از هتل‌های فعال و پر مهمان در منطقه راه‌آهن بوده و برای رفاه حال توریست‎‌ها، واحد صرافی دارد.

این هتل ۶۵ واحد اقامتی در انواع یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته، آپارتمان یک خوابه برای دو نفر و آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر دارد که باتوجه به سلیقه، تعداد نفرات و بودجه می‌توانید هرکدام از آن‌‎ها را انتخاب و رزرو کنید. این هتل دسترسی بسیار خوبی به ایستگاه مترو و BRT، بازار تهران، کاخ گلستان، موزه‌های قدیمی و مراکز مهم شهر تهران دارد.

هتل-پرشیا2-تهران

آدرس: تهران، میدان راه آهن، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه مختاری

هتل گلستان تهران

هتل گلستان تهران در ساختمانی سه طبقه تاسیس شده است و 38 اتاق دارد. واحدهای اقامتی در این هتل 1 ستاره به‌صورت یک، دو و سه نفره بوده و برای صرف غذا و نوشیدنی می‌‎توانید به رستوران و کافی‌شاپ هتل سربزنید. این هتل اقامت راحتی را به مسافران در زمان سفر به تهران ارائه می‌دهد و برای یک اقامتگاه متوسط از امکانات محدود و خوبی برخوردار است. هتل گلستان، به‌دلیل نزدیکی به بازار بزرگ تهران، موزه‌های ایران باستان، جواهرات سلطنتی دوران اسلامی آبگینه، کاخ موزه گلستان و مسافت چند دقیقه‌ای تا متروی تهران، دارای موقعیت مناسب برای مهمانان گرامی است. 

پس، اگر قصد تهران‌گردی دارید، با اقامت در این هتل  می‌توانید از موزه‌های معروف و اماکن دیدنی تهران بازدید کنید. همچنین، برای رفت‌و‌آمد در شهر می‌توانید از تاکسی‌های خیابان اصلی، ایستگاه اتوبوس یا ایستگاه مترو استفاده کنید و به سمت خیابان ولیعصر و انقلاب بروید. 

هتل-گلستان-تهران

آدرس: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن آباد، پلاک ۱۴


کلام آخر

بازار عبدل آباد از آن دست بازارهای قدیمی و پرجنب و جوشی است که هر کوچه آن به کوچه دیگری می‌رسد. با توجه به تنوعی که این بازار در خرید کالاهایش در اختیارتان قرار داده است، امکان ندارد دست خالی از اینجا بروید. انواع پوشاک دخترانه، پسرانه، مردانه، زنانه، کیف و کفش، انواع پارچه، انواع پرده، مبلمان و میز ناهارخوری و... همه و همه در میان کوچه پس کوچه‌های این بازار بزرگ، پهن شده است. در بازار عبدل آباد می‌توانید محصول مورد نظرتان را با قیمتی ارزان‌تر از سایر پاساژهای تهران با کیفیت مناسب خریداری کنید. عبدل آباد یکی از مراکز خرید و فروش عمده پارچه و پوشاک است. بنابراین اگر خودتان فروشنده هستید، مرکز خرید عبدل آباد می‌تواند منبع مناسبی برای تامین کالاهایتان باشد. شما چه تجربه‌ای از این بازار دارید؟ آیا تا به حال بازار عبدل آباد رفتید؟

سوالات متداول در مورد بازار عبدل آباد

آدرس هتل آساره کجا است؟

تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع

چگونه می‌توانیم به سمت بازار عبدل آباد برویم؟

برای رسیدن به بازار عبدل، راه‌های زیادی دارید. در حال حاضر ایستگاه مترو عبدل آباد در خط سه مترو وجود دارد و شما از هر نقطه‌ای از تهران که هستید، می‌توانید با طی چند ایستگاه مترو به بازار بزرگ عبدل آباد برسید.

از چه طریق می توانیم هتل مدنظر را رزرو کنیم؟ 

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره 021-72993000، اتاق یا سوئیت مورد نظر خود را رزرو نمایید.

چه اجناسی در بازار عبدل آباد به فروش می‌رسد؟

در این بازار می‌توان انواع پارچه، پرده، مبلمان، لباس، کیف، کفش،  روتختی، پتو، لوازم ورزشی، لوازم خانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، چمدان، سیسمونی  و دیگر اجناس را خریداری کرد.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مرتضی ۱۴۰۲/۱۰/۲۳

بله مفید بود طریقه عرض کالا چه ساعتی و چه روزهای فعال هست ذکر نشده

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۰/۲۴

مرتضی عزیز همه روزه از ساعت 10تا21 باز هست و بیشترین کالا پارچه و کالاهای پارچه ای است

مهناز ۱۴۰۲/۹/۶

بازار عبدل آباد برای خرید پارچه پوشاک بنظرم خیلی مناسب یعنی قیمتاش هم خوبه نسبت به تهران

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۷

مهناز عزیز خیلی ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو قطعا که مورد استفاده دیگر عزیزان قرارمیگیرد

منیره ۱۴۰۲/۷/۳۰

عالی توضیح دادید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...