رَهی نو

تماشای دسته جمعی فوتبال

تعداد بازدید: ۷۳۴۸ ۵ خرداد ۱۳۹۷

شرکت رهی‌نو همایش جام جهانی را در برترین هتل‌های ایران برگزار می‌کند. استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها، هنرمندان و... از این طرح، ما را بر آن داشت تا امسال نیز همایش تماشای جام جهانی را برگزار کرده و در خدمت شما عزیزان باشیم.

تماشای دسته جمعی فوتبال 2018: تیم ملی ایران به مصاف تیم‌های ملی کشورهای دیگر خواهد رفت. امسال باری دیگر گرداگرد یکدیگر جمع می‌شویم و در یک محیط صمیمی و خانوادگی به تماشای فوتبال می‌نشینیم. اگرچه اغلب جمع‌های فوتبالی را مردان تشکیل می‌دهد و تلاش‌های ما برای جلب مشارکت بانوان در این مراسم هنوز آنچنان که باید به ثمر ننشسته است. با این حال امیدواریم امسال نیز جمع گرمی از دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال و بازی‌های تیم ملی گرد هم جمع شوند و به تماشای التهاب بازی‌های فوتبال بنشینند.

 

برای رزرو با ما تماس بگیرید:  

 

فوتبال جام جهانی 2018

 

تماشای فوتبال در روسیه 2018 داغ داغ خواهد بود

 

اگر شانس رفتن به روسیه را نیافته‌اید، ما یک فرصت دوباره به شما می‌دهیم. بدون آنکه لازم باشد به شهرهای سردسیر روسیه بروید. می‌توانید فوتبال را در کنار دیگر علاقه‌مندان و با بهترین امکانات تماشا کنید. مشتریان این طرح در سنوات گذشته همگی اذعان داشته‌اند که تماشای دورهمی فوتبال بسیار شبیه لذت تماشای فوتبال در استادیوم بوده است.

با سفارش و رزرو جا از همین امروز از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

 

 

محل و شرایط برگزاری همایش تماشای دسته جمعی فوتبال

 

بهترین هتل‌ها و بهترین امکانات پذیرایی، چای و تخمه آفتاب‌گردان که پای ثابت فوتبال هستند در کنار پذیرایی با انواع نوشیدنی‌ها و خوردنی‌ها و انواع شیرینی‌ها و الی ماشاالله وسیله پذیرایی و هله هوله همه با بهترین کیفیت و از آن مهمتر جمعی طرفدار دو آتشه فوتبال که همگی برای تشویق تیم ملی گرد هم جمع می‌گردند. هیجان تماشای فوتبال به صورت جمعی بسیار بیشتر و لذت بخش‌تر است و اصل و اساس ایده تشکیل این همایش، لذت بیشتر از تماشای فوتبال بوده است.

لیست هتل‌های برگزار کننده همایش را می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان رهی‌نو جویا شوید. برای اطلاع از قیمت و هزینه همایش نیز با همین شماره تماس بگیرید

 

اصل هیجان در جام جهانی 2018

 

همگی می‌دانیم که فوتبال با یک جمع دو آتشه و کمی هله هوله به اصل هیجان خود نمی‌رسد. همه هیجان بازی فوتبال برای تماشاچی کُری خوانی‌های میان تماشاچیان است. که در تماشای بازی‌های تیم ملی ممکن است کمی از آب و رنگ بی افتد.

 اما نگران نباشید ما برای هیجان و کُری‌های فوتبالی هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. امکان پیش‌بینی نتیجه مسابقات و اهدای جوایز نفیس به قید قرعه چنان هیجان و بحث‌های فوتبالی را داغ می‌کند که گرمای تابستان در برابر آن مثل یخ‌های دیواریخ، سرد به نظر برسد.

 

زمان اجرای همایش تماشای دسته جمعی فوتبال

 

از روز 25 ام خرداد ماه 1397 تا روز 24 تیر ماه برای کلیه بازی‌ها همایش برگزار خواهد گردید. در تماشای تیم ملی ایران که همگی طرفدار بازیکنان غیور هم میهن خود هستیم. ولی در رقابت میان تیم‌های خارجی با یک دیگر، جو همایش چنان گرم و پر هیجان خواهد شد که آدرنالین خالص را در رگ‌های خود حس کنید.

طرفداران تیم‌ها از قبل طرفداری خود را اعلام کرده و در تکاتک لحظات فوتبال از لذت مقابله تیم خود با تیم حریف و مباحث پیرامون بازی با دیگر شرکت‌کنندگان لذت خواهند برد.


1.       روز 25 خرداد ساعت 19:30 ایران-مراکش
         روز 25 خرداد ساعت 22:30 پرتغال-اسپانیا

2.      روز 30 خرداد ساعت 22:30 ایران-اسپانیا

3.      روز 4 تیر ساعت 22:30 ایران-پرتغال

4.      روز 19 تیر ساعت 22:30 نیمه¬نهایی

5.      روز 20 تیر ساعت 22:30 نیمه¬نهایی

6.      روز 23 تیر ساعت 18:30 رده¬بندی

7.      روز 24 تیر ساعت 19:30 فینال

 

بهترین مکان برای تماشای فوتبال

 

لوکس‌ترین مکان در جام جهانی 2018 روسیه را از آن خود کنید. شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها به همراه منوی سفارشی و لاکچری و کیفیت بالای نمایشگرها، شما را به قلب ورزشگاه در روسیه خواهد برد. مهمانان شرکت کننده در این همایش همگی مانند شما از علاقه‌مندان پر و پا قرص فوتبال هستند و همگی برای تشویق تیم محبوب خود در این همایش شرکت کرده‌اند.

مکان: هتل پارسیان آزادی تهران (5 ستاره)

سالن زرین با ظرفیت 350 نفر

 

امکانات همایش تماشای فوتبال

 

1.  پذیرایی میان وعده و شام به صورت بوفه

 

منوی تماشای فوتبال دسته جمعی

 2.  نمایش در LED ویژه و عریض

 3.  همراه با قرعه کشی و پیش‌بینی نتایج بازی‌ها با جوایز ارزنده

 4.  پارکینگ اختصاصی

گزارش زنده فوتبال جام جهانی

5.  گزارش زنده همراه با تفسیر توسط کارشناسان برجسته و فوتبالیست‌های ملی

هیجان فوتبال 2018

 

 6.  امکان انتخاب صندلی با قیمت‌های مختلف

 

 7.  در فضایی هیجان انگیز و فوق‌العاده در لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل ایران جذاب‌ترین و مهیج‌ترین لحظات فوتبالی سال را تجربه کنید
همراه عکس چیدمان مراسم

برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های سایت سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
بهرام ۱۴۰۲/۹/۱۳

تماشای دسته جمعی فوتبال واقعا هیجان انگیز و دلچسب است

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۵

بهرام عزیز بله کاملا درسته و با نظرتون موافقیم ممنون از شما

اعظم عزیزی ۱۳۹۷/۳/۹

آیا شامل هزینه می باشد لطفا قیمت دهید و باید رزرو کرد

  مدیر سایت۱۳۹۷/۳/۹

دوست گرامی سلام، از تاریخ 97/03/10 تمامی قیمت‌ها شامل قیمت بلیت، منوی غذاها و... بر روی سایت در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. موفق و پیروز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...