رَهی نو

مراکز خرید لباس مجلسی در تهران

تعداد بازدید: ۳۶۸۹۴۶ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

 

خرید کردن و یا قدم زدن در مراکز خرید یکی از تفریحات گردشگران در هر شهر و کشوری است. هنگام خرید شما با افراد مختلف آشنا شده و تعاملات اجتماعی فی ما بین شما و فروشندگان و دیگر خریداران همواره از لذت‌های فراموش نشدنی سفر است. در این بخش قصد داریم مراکز خرید تهران را به شما معرفی کنیم. لازم به توضیح نیست که امکان معرفی کلیه مراکز خرید این شهر بزرگ مقدور و میسر نبوده و ما تنها گوشه‌ای از برترین‌های این شهر را می‌توانیم خدمت شما بزرگواران معرفی نماییم.

 

مراکز خرید ارزان تهران

 

بهترین مراکز خرید پوشاک و لباس مجلسی

خرید پوشاک در سفر به تهران سه حسن دارد: یکی آنکه شما همواره می‌توانید مناسب‌ترین لباس برای آب و هوای تهران را تهیه کنید. دوم آنکه قیمت البسه در تهران نسبت به بیشتر شهرهای ایران مناسب‌تر است. سوم اینکه لباس‌هایی که الان در تهران مد روز هستند چند ماه بعد به شهرستان‌ها ارسال خواهد شد. جز معدود فروشگاه‌های لوکس هر شهرستان که لباس‌ها را با قیمت بالاتری برای فروش ارائه می‌کنند.

مراکز اصلی خرید پوشاک و لباس مجلسی در تهران عبارتند از:

1. بازار بزرگ تهران

ایستگاه متروی پانزده خرداد راحت‌ترین راه برای دسترسی به بازار بزرگ تهران می‌باشد. این بازار در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. بازار بزرگ تهران تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران بزرگ است که روزانه جمعیت زیادی را به سمت خود می‌کشاند. بازار بزرگ تهران محدود به فروش البسه و پوشاک نیست و شما در این بازار می‌توانید از لوازم بهداشتی تا خوراکی و اسباب‌بازی و فرش و لوازم خانگی و... را مشاهده کنید. یکی از معروفترین مراکز خرید پوشاک و لباس مجلسی در بازار بزرگ تهران پاساژ کویتی‌ها است. قیمت‌ها در بازار بزرگ تهران بسیار مناسب است و سخت می‌توان مکانی را یافت که بتواند از نظر قیمت با این بازار رقابت کند.

راهنما : نقشه مسیرها و اطلاعاتی که در مورد بازار بزرگ تهران قبل از رفتن این محل باید داشته باشید را اینجا ببینید : ساعت کار و نقشه صنف های بازار بزرگ تهران  (لوازمی که باید فقط از بازار بزرگ خرید)

 

بازار بزرگ تهران

 

اگر با دیدن تعداد بالای این فروشگاه‌ها و مراکز خرید که تنها تعداد محدودی از آنها در این مقاله آورده شده قصدسفر و اقامت در تهران را دارید، می‌توانید قبل از ورود به تهران با تخفیف اتاق در مسافرخانه‌ها تهران رزرو کنید.

 

2. پالادیوم تهران

مرکز خرید پلادیوم تهران، از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید برند تهران.

آدرس مرکز خرید پالادیوم تهران: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، مرکز خرید پالادیوم.

 

پالادیوم تهران

3. پاساژ شانزه لیزه

پاساژ میلاد قائم یا شانزه لیزه با توجه به موقعیت مکانی آن که در مرکز تهران قرار دارد، جزء پر رفت و آمدترین مراکز خرید در تهران است. پاساژ شانزه لیزه یکی از پاساژهایی است که بانوان می‌توانند لباس‌های با کیفیت را به ارزانترین قیمت از آن خریداری کنند. با توجه به اینکه در طبقه پایین مانتو و طبقه بالا لباس مجلسی عرضه می‌شود، هر سلیقه‌ای می‌تواند در این بازار لباس مورد نظر خود را بیابد.

آدرس پاساژ شانزه لیزه: تقاطع ولیعصر و جمهوری، پاساژ میلاد قائم- شانزه لیزه

 

تخفیف های ویژه رزرو هتل های تهران در رهی نو را اینجا ببینید: رزرو ارزان ترین تا بهترین هتل های تهران با تخفیف های ویژه

4. پاساژ قائم تجریش

پاساژ قائم در میدان تجریش تنها به فروش لباس اختصاص ندارد. برای خرید لباس طبقه هم کف و طبقه چهارم پاساژ انواع لباس مجلسی، مانتو و شال و روسری را عرضه می‌کنند. از دلایلی که این پاساژ را برای معرفی در این بخش انتخاب کردیم قیمت نسبتاً مناسب آن است. این پاساژ با آنکه در شمال تهران واقع شده است از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و می‌توان برای هر بودجه‌ای در آن لباس تهیه کرد. از مزایای دیگر این پاساژ وجود رستوران در طبقه ششم است.آدرس پاساژ قائم تهران: میدان تجریش، خیابان شهرداری، بازار قائم.

مراکز خرید کیف و کفش

همان‌طور که می‌دانید بازارها و پاساژهای بزرگ اغلب تمام لوازم و احتیاجات مشتریان خود را بر آورده می‌کنند. هم اکنون در تهران مجموعه‌هایی وجود دارد که شما از غذای آماده تا ظرف آشپزخانه تا سرویس خواب را در یک مجموعه مشاهده می‌کنید. از مراکز خرید ذکر شده در بالا بازار بزرگ تهران و مرکز خرید قائم (طبقه سوم) فروشگاه‌های کیف و کفش متعددی نیز دارند که برای عدم تکرار از توضیح مجدد آن‌ها در این بخش اجتناب شده است.

 

مرکز خرید های کیف و کفش تهران

1. بازار صف یا باغ سپهسالار

بازاری زیبا، گرم و دلنشین که قیمت‌های آن بسیار مناسب و کیفیت کالاهایش نیز در حد مطلوب است. اگر قصد خرید کیف و کفش با کیفیت و ارزان را دارید، حتماً به این بازار یا بهتر است بگویم خیابان مراجعه کنید. از مراکز خرید موجود در این بازار می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

 

 مرکز خرید شهبازخان

این مرکز خرید ویژه کودکان است و از کفش و بوت و چکمه را می‌توان در آن یافت. قیمت‌ها فوق العاده مناسب است. کیف‌های بچگانه این مرکز خرید نیز برای کودکان بسیار جذاب می‌باشند.

 

 برند چرم نوبوک

این برند نیز در این بازار مشغول فعالیت می‌باشد و انواع کفش‌های چرمی زیبا در این فروشگاه به چشم می‌خورد. کیف‌های چرمی آن هم فوق‌العاده شیک هستند.

شما به راحتی می‌توانید در خیابان صف با 150 تا 180 هزار تومان یک جفت کفش چرم طبیعی اعلا خریداری کنید. البته فروشگاه‌هایی هم هستند که قیمت آنها بالاتر باشد، کسانی که بخواهند شیک‌تر باشند باید بهای این شیک بودن را هم به پردازند.

آدرس خیابان صف: تهران بین میدان بهارستان و چهار راه ظهیرالاسلام، خیابان صف (سپهسالار)

 

2. مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه جزء آن مجموعه‌هایی است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان در آن یافت. این مرکز خرید در سه طبقه خود، سیصد و پنجاه واحد تجاری و یک شهر بازی دارد. علاوه بر کیف و کفش مردانه، بچگانه و زنانه و انواع محصولات چرمی در این مرکز خرید، می‌توان فروشگاه‌های مبلمان، لوازم ورزشی، جهیزیه عروس و... را نیز در آن یافت.

آدرس مرکز خرید تیراژه: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پل همت

نکته: مرکز خرید دیگری به نام تیراژه 2 نزدیک مترو شهید مدنی قرار دارد که در آنجا نیز می‌توان کیف و کفش تولیدی برندهای معتبر را یافت.

 

مرکز خرید تیراژه

3. مجتمع تجاری سام سنتر

برای تبلیغ این مجتمع تجاری تنها می‌توان یک جمله گفت: اگر به دنبال برندهای درجه یک دنیا و ایران هستید این مجتمع تجاری دقیقاً جایی است که باید به آن مراجعه کنید. شما می‌توانید برندهای مشهوری چون مون بلان را در این مجتمع تجاری ببینید. قیمت محصولات با برندها کاملاً متناسب است و مشتریان خاص خود را نیز دارد.  

آدرس مجتمع تجاری سام سنتر: ابتدای خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر.

 

4. پاساژ پردیس

پاساژ پردیس از آن پاساژهایی است که گشت و گذار و خرید در آن حسابی آدم را سر ذوق می آورد. تنوع کالا زیاد است و گشت و گذار در آن باعث می شود که شما بهترین کالا را با قیمتی مناسب خریداری کنید. برندهای مختلفی در زمینه کیف و کفش در این بازار به فعالیت مشغول هستند.

آدرس پاساژ پردیس: خیابان ستارخان، ضلع جنوب غربی فلکه اول صادقیه، مرکز خرید پردیس

 

مراکز خرید لوازم منزل در تهران

اصولاً لوازم خانگی در بازار ایران به دو دسته تقسیم می‌شود. دسته اول لوازم آشپزخانه و دسته دوم لوازم برقی خانگی است. البته همانطور که می‌دانید بسیاری از فروشگاه‌ها و پاساژهای بزرگ هر دو دسته را عرضه می‌کنند. با هم به گزیده‌ای از مراکز خرید لوازم منزل نگاهی خواهیم انداخت.

مراکز خرید لوازم منزل در تهران

1. بازار لوازم خانگی خیابان شریعتی تهران

همانطور که می‌دانید در تهران لوازم خانگی در چند بازار عرضه می‌گردد. یکی از این بازارها راسته خیابان شریعتی می‌باشد. در این خیابان می‌توان برندهای متنوع داخلی و خارجی را مشاهده کرد. در بازار خیابان شریعتی علاوه بر لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری نیز عرضه می‌گردد.

آدرس بازار خیابان شریعتی: شما می‌توانید از مترو شریعتی و مترو میرداماد به این بازار وارد شوید.

 

2. فروشگاه خانه و کاشانه نیاوران

فروشگاه خانه و کاشانه یک سری فروشگاه‌های زنجیره ای است. شعبه خیابان نیاورن این فروشگاه لوازمی، مانند لوازم آشپزخانه، سرویس خواب و... را عرضه می‌کند. قیمت کالاها در این فروشگاه بسیار مناسب بوده و کیفیت کالاها نیز با در نظر گرفتن قیمت آنها مطلوب است.

آدرس: تهران خیابان نیاوران، بعد از سه راه یاسر، کوچه دلشاد

 

3. فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه

ارائه تعریفی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نجم کار دشواری است. شاید بهترین تعریف این باشد که از پفک چیتوز تا لوازم اداری HP تا لوازم خانگی پارس خزر، سامسونگ و Asus را در این مجموعه خواهید یافت. تنوع برندها و محصولات به قدری زیاد است که اگر قصد خرید داشته باشید، تقریباً محال است که بدون خرید از این فروشگاه‌ها خارج شوید.    

آدرس شعبه تهران فروشگاه نجم: بزرگراه آزادگان، خیابان فداییان اسلام جنوب، بین خیابان غیبی و مختاری، فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه شعبه فداییان اسلام

 

فروشگاه نجم خاورمیانه

مراکز خرید ارزان در تهران

در این بخش به معرفی مراکزی می‌پردازیم که فروشگاه عمده و تک فروشی آنها با قیمتی پایین‌تر از نرخ مصوب ارائه می‌شود. اغلب این فروشگاه‌ها با حذف واسطه و خرید عمده از کارخانه قیمت نهایی کالا را پایین‌تر می‌آورند.

 

1. هایپر استار

قطعاً شما هم نام این فروشگاه زنجیره‌ای را شنیده اید. دامنه محصولات این فروشگاه‌ها از پفک نمکی تا لوازم خانگی گسترده است. همانطور که قطعاً می‌دانید دامنه لوازم خانگی هایپر استارها بیشتر به لوازم آشپزخانه و ظروف آشپزی محدود می‌باشد.  

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس غربی، خیابان بهار جنوبی، خیابان ارم شرقی

 

2. مرکز خرید مگامال تهران

مرکز خرید مگامال دارای یک فروشگاه هایپر می است که اقلام مختلف مصرفی را به قیمت مناسبی عرضه می‌کند. در داخل این مرکز خرید فروشگاه لوازم الکترونیکی، فروشگاه لباس، عطر و... موجود است و همگی با قیمت مناسبی کالاها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

آدرس: تهران شهرک اکباتان، میدان صارمی

 

خرید سیسمونی نوزاد در تهران

تعدد سیسمونی نوزاد در تهران بسیار بالا است. انتخاب چند نمونه بین هزاران فروشگاهی که در سرتاسر تهران پراکنده هستند نیز کار بسیار دشواری است. سیسمونی نوزاد خود شامل دو بخش لباس و لوازمی مانند کالسکه و گهواره است که این دو بخش خود باعث گسترده‌تر شدن دایره فروشگاه‌هایی شده است که به فروش سیسمونی نوزادان مشغول می‌باشند. گزیده‌ای از فروشگاه‌های سیسمونی نوزاد در تهران عبارتند از:

مراکز خرید سیسمونی در تهران

1. فروشگاه زنجیره‌ای نی‌نی مون

مجموعه سه فروشگاه زنجیره‌ای که همگی در زمینه فروش سیسمونی نوزاد فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید از لباس تا کالسکه بچه را از این فروشگاه‌ها تهیه نمایید. تبلیغ  این فروشگاه در فضای مجازی اعلام می‌دارد که در صورت خرید اقساطی کالا با چک هیچ مبلغی به فاکتور اضافه نمی‌شود.

آدرس شعب فروشگاه نی‌نی مون :

خیابان بهار جنوبی، نبش کوچه پارس، پلاک ۸۴، فروشگاه نی‌نی مون

خیابان شریعتی، روبروی خیابان ظفر، مجتمع تجاری نگین ظفر، طبقه همکف، پلاک ۲۰، فروشگاه نی‌نی مون

خیابان سمیه، بعد از خیابان بهار جنوبی، جنب کوچه خوانساری، پلاک ۷۳، فروشگاه نی‌نی مون

 

2. فروشگاه کودک Baby Shop

یکی دیگر از فروشگاه‌هایی که همه وسایل نوزادان و سیسمونی را می‌توان از آن تهیه کرد. فروشگاه کودک واقع در پاساژ چهل ستون است. شواهد و قرائن حاکی از آن است که این فروشگاه به نحوی یکی از شعب نی‌نی مون می‌باشد، البته این موضوع تائید نشده است. مهم این است که شما در این فروشگاه از توری شیشه شیر تا لباس نوزاد را در مدل‌ها و برندهای مختلف خواهید یافت.

آدرس : تهران، بهار جنوبی، پاساژ چهلستون پلاک 20

 

3. فروشگاه‌های زنجیره‌ای آرنیکا کیدز

در این فروشگاه لوازم سیسمونی نوزاد، لوازم شخصی نوزادی و بچگانه و انواع پوشاک و کیف و کفش بچگانه و انواع اسباب بازی‌های نوزادان و کودک را می‌توان یافت. فروشگاه زنجیره‌ای آرنیکا کیدز در واقع فروشگاه نوزاد و کودک محسوب می‌شوند.

آدرس فروشگاه: شهرک غرب مجتمع تجاری میلاد نور، طبقه اول همکف (مقابل تاکسی سرویس) واحد 52

 

4. برند تاپ لاین Topline

برندی معروف در زمینه پوشاک نوزاد تا 36 ماهگی است. فروشگاه‌های زیادی در تهران لباس‌های این برند را عرضه می‌کنند که برخی از آنها عبارتند از:

خونه بچه: خیابان بهار جنوبی - نرسیده به چهارراه سمیه

بامبى نو: خ بهار ـ برج بهار طبقه زیر همکف

سون کیدز:  اتوبان ستارى، جنب پیامبر، مجتمع تجاری کورش طبقه منفى ۱ واحد ۱۳۵

مانلى1:  جنت آباد جنوبى، نبش لاله، مجتمع سمرقند طبقه پایین واحدA۶۹

بهینا: هفت حوض، ضلع شمال شرقی میدان، پاساژ ایده آل طبقه اول واحد ۳۰

 

مرکز خرید مبلمان و فرش در تهران

پاساژهای فروش مبلمان و فرش در تهران از تعدد چشم‌گیری برخوردارند. در این بخش سعی می‌شود که به جای معرفی یک فروشگاه خاص محل‌هایی که می‌توان برندهای معتبر مبلمان و فرش را در آن یافت معرفی کنیم.

 

مرکز خرید فرش و مبل در تهران

1. بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد شامل سه بازار و هر بازار شامل چندین و چند فروشگاه است، مجتمع خلیج فارس که خود شامل فروشگاه‌های بزرگ مبلمان و فرش است تنها بخشی از این بازار بزرگ می‌باشد. بازار مبل یافت آباد به دلیل تنوع طرح و قیمت مناسب شهرت خوبی دارد و اغلب کسانی که قصد خرید مبلمان را دارند حتماً به این بازار نیز مراجعه می‌کنند.

آدرس بازار مبل یافت آباد: تهران چهارراه یافت آباد، یافت آباد شرقی، بازار مبل یافت آباد

 

2. بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران نیز یکی از بزرگترین بازارهای مبل تهران است و از سرتاسر ایران برای خرید مبل به این بازار مراجعه می‌کنند. بازار مبل دلاوران به دلیل آنکه اغلب فروشگاه‌های آن خود تولید کننده مبل هستند، از قیمت و کیفیت بالایی در تولیدات خود برخوردار بوده و با توجه به حجم ارسال بار این بازار به شهرستان جای هیچ نگرانی از بابت آسیب‌های احتمالی نیست و تمام افرادی که در این بازار فعالیت می‌کنند کاملاً حرفه‌ای هستند.

آدرس بازار مبل دلاوران: خیابان دلاوران، حدفاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

 

3. بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه خارج از تهران است ولی به دلیل آنکه اغلب تولید کنندگان مبل در این بازار فعالیت می‌کنند. بسیاری از تهرانی‌ها و حتی شهرستانی‌ها برای خرید مبل به این بازار مراجعه می‌کنند. در این بازار شما می‌توانید مبلمان را به قیمتی بسیار کمتر از سایر بازارها تهیه کنید. در بازار مبل چهاردانگه به ندرت می‌توان مبلمان را به صورت اقساطی خریداری کرد.

آدرس بازار مبل چهاردانگه :تهران اتوبان آزادگان، خروجی آیت الله سعیدی اسلامشهر، خروجی چهاردانگه  شهرک صنعتی چهاردانگه

 

4. بازار مبل مرتضی گرد

مرتضی گرد در واقع مرکز تولید مبلمان است که با تغییر شرایط اقتصادی کشور به عرضه مبل به خریدار نهایی نیز روی آورده است. در این بازار  اغلب می‌توان مبل‌های کلاسیک را یافت. قیمت مبلمان در این بازار بسیار کمتر از بازارهای دیگر در شهر تهران است. این بازار نیز در خارج از شهر قرار دارد ولی به دلیل قیمت مناسب بسیاری از خریداران مبل به این بازار مراجعه می‌کنند.

آدرس تولیدی مبل مرتضی گرد: بزرگراه آزادگان، آزادگان شرق، لاین کندرو، بعد از پمپ بنزین، مرتضی گرد

 

فرش فروشی‌ها نیز مانند مبلمان فروشی‌ها اغلب در مناطق مشخصی به صورت راسته فرش فروشان در کنار یک دیگر قرار دارند. از مهمترین مراکز خرید فرش در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

5. بازار فرش فروشان خیابان مولوی

اغلب برندهای معروف فرش ایرانی را می‌توان در خیابان مولوی یافت. بازار مولوی همچنان شبیه به بازارهای سنتی فرش است. و قیمت فرش‌ها در این بازار بسیار مناسب می‌باشد. در این بازار شما می‌توانید فروشگاه‌های بزرگی مانند بازار فرش ایرانیان و سرای ابریشم را یافت.

نحوه دسترسی به خیابان مولوی: به وسیله مترو ایستگاه مولوی می‌توان به خیابان مولوی و بازار فرش فروش‌های این خیابان دسترسی پیدا کرد. نام دیگر این ایستگاه محمدیه است و در خط یک مترو قرار دارد.

 

6. بازار فرش ماشینی هفت‌تیر

این بازار هم در واقع راسته فرش فروشان است. راسته هفت‌تیر بیشتر به عرضه فرش‌های ماشینی اختصاص دارد. برندهای مطرحی در بازار فرش هفت‌تیر مشغول به کار هستند از جمله این برندها می‌توان به فرش نگین، فرش زمرد مشهد، ستاره طلایی دلیجان، ستاره کویر و... اشاره کرد.

برای دسترسی به این بازار می‌توانید از متروی هفت‌تیر استفاده کنید.

 

در کنار تمامی این اطلاعات خوب است گشت و گذاری نیز در تهران داشته باشید و از تفریحات تهران استفاده کنید. لیست بهترین تفریحات تهران

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ناهید ۱۴۰۲/۹/۱۳

موضوع مورد علاقه خانمها لباس مجلسی مقاله مفیدی براشون باید باشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۵

ناهید عزیز طبیعتا این موضوع مورد علاقه بیشتر خانمها هست و البته یکی از آیتم های مهم هم هست که جنبه فردی و اجتماعی دارد

سمیرا ۱۴۰۰/۶/۱

ممنون بابت معرفی مراکز به دنبال اطلاعات میگشتم که سایت شما خیلی کمک کرد

  مدیر سایت۱۴۰۰/۶/۶

ممنون از حسن نیت تان. براتون آرزوی موفقیت داریم

sara ۱۴۰۰/۲/۴

سایت شما عالی هستش امیدوارم موفق باشید https://youmovise.com/

  مدیر سایت۱۴۰۰/۲/۹

دوست عزیز رهی نو سلام، از اینکه تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم خیلی خرسندیم.

مهرداد ۱۳۹۸/۱۰/۹

عالی بود دوست دارم ای ولااااا

  مدیر سایت۱۳۹۸/۱۰/۹

خیلی خوشحالیم که اینقدر دوست داشتید :)

مهری ۱۳۹۸/۳/۸

بسیار عالی . تهران انقدر مرکز خرید و پاساژ داره بازم فکر میکنم میتونید کامل ترش بکنید ممنون

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۰

مهری عزیز بله سعی میکنیم مراکز مهم تر رو معرفی کنیم تا مطالب خیلی طولانی و خسته کننده نشوند

نغمه ۱۳۹۷/۵/۲۲

خیابان فردوسی هم از مراکز خریدکیف وکفش و پالتو چرم تهرانه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۰

نغمه عزیز بله کاملا درست اشاره نمودید برندهای چرم مخصوص خرید از خیابان فردوسی هست ممنون از اظهارنظرتون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...