رَهی نو

مرکز خرید پالادیوم

تعداد بازدید: ۵۷۸۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

وقتی صحبت از قیمت و خرید کردن به خصوص نزدیک عید و خانه تکانی می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌تواند یک حال اساسی به شما دهد، خرید کردن در مراکز  با بهترین قیمت‌ است.

اگر می‌خواهید بعد از طی روزهای تکراری یا سیل کارها و مسئولیت‌های شغلی که به دوش‌تان گذاشته شده، روحیه‌تان عوض شود و کمی برای خودتان و حال خوب‌تان خرج کنید، به خصوص اگر یک بانوی خوش سلیقه هستید و یک لیست بلند بالا از اقلامی دارید که باید برای خود خرید کنید، پیشنهاد می‌کنیم کفش‌های راحتی‌تان را بپوشید و برای رفتن به یکی از بهترین و لاکچری‌ترین پاساژهای تهران آماده شوید. این شما و این بهترین پاساژ پایتخت، به پاساژ پالادیوم خوش آمدید.

آشنایی با مرکز خرید پالادیوم 

مرکز خرید پالادیوم در شمال زعفرانیه تهران قرار گرفته است. از آن دست پاساژهای شیک و لاکچری که حتی اگر قصد خرید اجناس گران قیمت و برند را نداشته باشید، می‌توانید فقط به قصد بازدید و میل کردن غذا در فودکورت‌های آن و لذت بردن از دیدنی‌های آن، یک روز خاطره انگیز را در کنار دوستان‌تان بگذرانید. پالادیوم علاوه بر یک مرکز خرید، دارای باشگاه، مجتمع ورزشی، فودکورت، کافه و مراکز تفریحی مختلف و جذاب است که با دیدن عکس‌های آن یا از تعریف دوستان‌تان مجاب خواهید شد حداقل برای یک بار هم که شده به آن جا بروید.

پالادیوم


زیباترین جاذبه های گردشگری ایران کدامند؟ برای اطلاع از جاهای دیدنی ایران این مطلب را بخوانید. 


پالادیوم سال 88 شروع به ساخت کرد و در سال 91 افتتاح شد. اینجا با زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع، دارای 150 واحد تجاری، 120 فروشگاه و واحد خدماتی، و 25 رستوران، فود کورت و کافه‌های مختلف روبرو هستید. در طبقات آخر این ساختمان 13 طبقه اغلب دفترهای هواپیمایی، گردشگری یا بیمه وجود دارد که آماده راهنمایی شما هستند. از همین جا اگر تصمیم به سفر داشتید می‌توانید سری به آژانس‌های طبقه آخر بزنید.

در پالادیوم خبری از یک پاساژ تجاری سنتی با چند دهنه مغازه و فروشنده‌های ایستاده جلوی ویترین و در انتظار مشتری نیست. اینجا، تمام ذهنیت شما را حداقل برای چند روز هم که شده از خرید کردن تغییر می‌دهد. می‌گویید چرا؟ درادامه همراه رهی نو باشید.

چرا پالادیوم؟

پالادیوم یک فلز مقاوم و گرانبها است. در واقع یک فلز نادر و به رنگ سفید بوده که ارزشمندترین فلز جهان محسوب می‌شود. در واقع این فلز قابلیت انعطاف پذیری، مقاومت و قیمت بالایی دارد. در پاساژ پالادیوم نیز تمام این ویژگی‌ها را خواهید دید. یک پاساژ بزرگ و لوکس و مقاوم که می‌تواند گرانبهاترین کالاها را به شما پیشنهاد دهد. در واقع گرانبهاترین و درخشان‌ترین پاساژ تهران که همچون پالادیوم می‌درخشد.

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

این مجتمع تجاری لاکچری و زیبا، در بهترین و خوش آب و هواترین نقطه تهران، در زعفرانیه قرار گرفته است. بنابراین به سمت زعفرانیه که بروید، در خیابان مقدس اردبیلی وارد کوچه عروضی که شوید، ساختمان بزرگ پالادیوم به شما چشمک می‌زند. بفرمایین داخل!

معمار پالادیوم کیست

این پاساژ بزرگ و زیبا به دستان هنرمند پدرام امن زاده یکی از برترین معماران ایران طراحی شده است. مالک آن آقای حسن رفتاری است. این اثر هنری و زیبای پالادیوم، ساخته ذهن هنرمند آقای امن زاده است که دارای مدرک DBA و کارشناسی ارشد معماری است.

آشنایی با معماری مرکز خرید پالادیوم

از همان جلوی پاساژ که به ساختمان نگاه کنید، نمای منحصر به فرد آن  توجه‌تان را جلب می‌کند. ترکیبی از اشکال هندسی که به هنرمندانه‌ترین حالت ممکن کنار هم قرار گرفته است. چندتا از قوس‌های دایره‌ای با خط‌های عمودی و لایه‌های مختلف، نمای متفاوتی به بنا داده است. سمت چپ ساختمان، کلکسیونی از برندهای تبلیغاتی و با بنرهای متحرک با شیشه‌های بزرگ روی ساختمان توجه‌تان را جلب می‌کند. با همین طراحی هوشمندانه و جذاب، مجاب می‌شوید که هرچه سریع‌تر چند پله ورودی را بگذرانید و داخل ساختمان شوید. با باز شدن درب‌ها به محض ورودتان، یک نسیمی خنک با ترکیبی از خوشبوترین عطرهای برند، مشام‌تان را می‌نوازد.

قیمت‌ها در مرکز خرید پالادیوم

از همین ابتدا برایتان بگوییم که اگر قصد خرید اجناس برند را دارید، پالادیوم بهترین گزینه در تهران محسوب می‌شود. در غیر این صورت، اگر از آن دست خریداران مقرون به صرفه هستید که حساب جیب‌تان را دارید، بهتر است قیمت را فراموش کرده و تا می‌توانید در پالادیوم بگردید و بچرخید و اجناس را ببینید. ولی قیمت نپرسید!

پالادیوم با همین جذابیت توانسته در مدت زمان کوتاهی قشر خاصی از جامعه را جذب خودش کند. مشتریانی که به دنبال برندهای اورجینال و اصل هستند، روزانه وارد این مرکز خرید می‌شوند و از اجناس باکیفیت اما گران آن استقبال می‌کنند. مغازه‌هایی که در این مرکز تجاری می‌بینید از فیلتر مدیریت مجتمع گذشته است. یعنی تنها داشتن پول و توانایی مالی ملاک گرفتن مغازه در اینجا نیست. در واقع مغازه دار ابتدا درخواست خود را به همراه تعداد و نوع کالاهایی که می‌فروشد به مدیریت ارائه می‌دهد و در صورت قبول درخواست، در صف نوبت اجاره مغازه در پالادیوم قرار می‌گیرد. در صورتی که حوزه فروش کالاهای مورد نظر به حد نصاب رسیده باشد یا نوع محصول، برای فروش مورد قبول واقع نشود، درخواست‌ فروشنده برای اجاره یا رهن مغازه رد می‌شود. به همین دلیل است که می‌گوییم از اصالت مغازه‌هایی که در پالادیوم می‌بینید، خیال‌تان راحت باشد. 

از آن جایی که این مرکز خرید لوکس، می‌تواند خریداران برندهای معروف دنیا را به خود جلب کند، معمولا مشتریان خاص خودش را نیز دارد. تمام فروشگاه‌ها از واردکنندگان اصلی اجناس اورجینال و اصل را تهیه کردند به همین دلیل قیمت محصولات از سایر مراکز خرید دیگر بالاتر است. بنابراین، جیب‌تان را پر از پول کنید و برای خرید برندهای اورجینال به پالادیوم بروید. البته در کنار هم این فروشگاه‌ها دست از تخفیف و فروش ویژه برنمی‌دارند. در بازه‌های زمانی و مناسبت‌های مختلف، فروشگاه‌های پالادیوم تخفیفات خاصی ارائه می‌دهد که می‌توانید تا تنور داغ است بچسبانید و فرصت را از دست ندهید. 

برای مشاهده ی مرکز خرید لباس مجلسی در تهران کلیک کنید.

برندهای لوکس در پاساژ پالادیوم

فروشگاه‌های مختلفی در پالادیوم وجود دارد. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد هر چه که بخواهید از نوع لاکچری و لوکس را در اینجا می‌توانید پیدا کنید. انواع برندهای آرایشی، عطر، لباس، کیف و کفش، زیورآلات، کتاب، دکوراسیون و صنایع دستی و... برندهای مشهور دنیا از جمله نایک، جین وست، جنیفر، ووکن سکرت، اسپرینگ فیلد، ال سی وایکیکی، سلنا و بسیاری از برندهای معروف دیگر را در  پالادیوم می‌توانید پیدا کنید.

برندهای لوکس در پاساژ پالادیوم

طبقات مختلف پالادیوم

از گشت و گذار در پاساژ پالادیوم خسته نخواهید شد. همزمان که این پله‌های برقی شیشه‌ای را بالا و پایین می‌روید و از طبقات پالادیوم دیدن می‌کنید انواع و اقسام فروشگاه‌های مختلف توجه‌تان را جلب می‌کند. اینجا انواع برندهای آدیداس، نایک، پوما، ریبوک و... خودنمایی می‌کند که با یک جیب پر پول می‌توانید برای خرید پوشاک و کالاهای موردنیازتان اقدام کنید.

هایپر مارکت پالادیوم

نیازی نیست حتما قصد خرید ست ورزشی اورجینال آدیداس یا هوس خرید کفش‌های نایک را داشته باشید که به پالادیوم بیایید. شما برای خرید مایحتاج روزانه، میوه وسبزیجات هم می‌توانید به پالادیوم آمده و مواد غذایی و گوشت و لبنیات خود را از اینجا تهیه کنید ترشی‌ها را فراموش نکنید. طعم آن‌ها فوق العاده است.

هایپر مارکت پالادیوم

باشگاه ورزشی پالادیوم

یک تمرین حسابی در حسابی‌ترین نقطه شهر در یکی از بهترین پاساژ‌های پایتخت، می‌تواند لذت ورزش کردن را برایتان چندین برابر کند. ساک ورزشی‌تان را بردارید و شیکرتان را پر کنید و راهی طبقه ششم جنوبی شوید. یک مجموعه ورزشی فوق العاده با مساحت دو هزار متری را می‌بینید که نمی‌دانید محو سالن بدنسازی‌اش شوید یا در استخرش شیرجه بزنید. مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی دنیا را در اینجا می‌بینید. انواع کلاس‌های ورزشی متنوعی که در پالادیوم می‌توانید شرکت کنید، شامل یوگا، بدنسازی، کشتی، تای چی، پیلاتس و... یک لیست بلند بالا از انواع رشته‌های ورزشی است که به اندازه کافی انگیزه قوی برای ورزش کردن به شما می‌دهد.

باشگاه ورزشی پالادیوم

بعد از ورزش هم برای اینکه خستگی‌تان را حسابی برطرف کنید از حرفه‌ای‌ترین ماساژورهای ایران استفاده کنید و یک مشت و مال حسابی بگیرید. تصور دویدن روی تردمیل در حالی که کوه‌های شمیرانات، آسمان آبی و هوای تمیز در مقابل چشمان‌تان است، به شما برای ثبت نام در این مجموعه ورزشی انگیزه فوق‌العاده‌ای می‌دهد.

استخر پالادیوم

کتابخانه پالادیوم

برای عاشقان فرهنگ و ادبیات، پالادیوم یک کتابخانه بزرگی طراحی کرده است که برای سنین و سلایق مختلف، یک فضای آرامبخش و دلنشین با دیوارهای آبی فراهم کرده است. رویدادهای ادبی و فرهنگی با حضور نویسندگان و هنرمندان در این کتابخانه برگزار می‌شود. چرخی در میان قفسه‌ها و کتابخانه‌ها بزنید. احتمالا در بین کتاب‌ها، گمشده خود را پیدا کنید.

کتابخانه پالادیوم

خانه کودک

اگر از ترس ناله و گریه کودک‌تان، ناچارید همیشه خرید یا گشت و گذارهایتان را نصفه نیمه بگذارید، نگران نباشید، پالادیوم فکر این جا را کرده است و یک خانه کودک شیک و جذاب برای کودک‌تان طراحی کرده تا فرزندتان را با خیال راحت با آن مشغول کرده و بروید و خریدهایتان را بکنید. بعد هم که برگشتید، احتمالا تا راه خانه، با داستان‌هایی که کودک‌تان با همبازی‌های جدیدش در خانه کودک پالادیوم تجربه کرده، و تند تند برای شما تعریف می‌کند، سردرد بگیرید. 16 مهر حتما سری به این خانه کودک بزنید. پالادیوم یک جشنی به مناسبت روز جهانی کودک تدارک می‌بیند که در این تاریخ، با نام پالادیوم به وقت کودکی، برپا می‌کند.

خانه کودک پالادیوم

پرینتر سه بعدی

دل‌تان می‌خواهد یک پرینتر سه بعدی از تصویر خودتان یا خانواده و عزیزانتان داشته باشید؟ فروشگاه هیجان‌انگیز doob در پالادیوم نمونه‌های مختلف از حیوانات، اشیا و آدم‌ها را از نمونه محصولات سه بعدی خود آماده کرده است. این پرینترهای سه بعدی با اسکن سه بعدی از شی مورد نظر، که می‌تواند خودتان هم باشید، یک نمونه سه بعدی تصویرتان را به شما تحویل می‌دهد.

پارکینگ پالادیوم

یکی از مشکلاتی که وقت خرید از مراکز تجاری به خصوص تهران را دارید، مشکل پارکینگ است. به خصوص در روزهای شلوغ دم عید و جمعه‌ها که مردم هوس خرید و گشت و گذار می‌کنند، جای سوزن انداختن در پارکینگ و خیابان‌های اطراف نیست. اما در پالادیوم از این مشکلات ندارید. شش طبقه پارکینگ بزرگ مخصوص این مجتمع تجاری ساخته شده است که با پرداخت هزینه ورودی می‌توانید ماشین‌تان را پارک کنید و با آسانسور به طبقات پالادیوم بروید.

پارکینگ پالادیوم

پالادیوم مجموعه‌ای از انواع فروشگاه‌ها، رستوران، مجتمع‌های تفریحی اداری و بسیاری از بخش‌های دیگر است که آن را با بقیه پاساژ‌های تجاری و مراکز خرید متفاوت کرده است. به طوری که تبدیل به یکی از جاذبه‌های دیدنی تهران شده است. علاوه بر بخش‌هایی که نام بردیم، می‌توانید امکانات دیگری همچون امکانات زیر را در پالادیوم ببینید:

  • اسباب بازی فروشی ماتی لوس که در طبقه آخر مجتمع قرار گرفته است.
  • گالری موسیقی پارس پلاس که در طبقه سوم جنوبی مجتمع قرار دارد.
  • آژانس گردشگری و هواپیمایی در طبقه آخر
  • کافه نان دنجا در طبقه سوم
  • داروخانه، خشکشویی و کارواش

کافه‌ها و رستوران‌های پالادیوم

بیایید کمی از فضای قیمت و برند و اورجینال بودن خارج شویم و چشمان‌مان را ببندیم و برویم به خوشبوترین و جذاب‌ترین بخش پالادیوم، طبقات رستوران و فودکورت که هر آدم سیری را به اشتها می‌آورد.

کافه ویونا پالادیوم

اگر گشت و گذارهایتان را کردید و حالا می‌خواهید دلی از عزا درآورده و با یک غذای خوشمره از خودتان پذیرایی کنید، به طبقه همکف بروید و از بین کافه و فودکورت‌های جذاب یکی را انتخاب کنید. البته اینجا بیشتر دسر و شیرینی‌جات و بستنی خواهید یافت که برای میان وعده یا عصرانه گزینه مناسبی است. اما اگر می‌خواهید یک دل سیر شکم گردی کنید همان راه طبقه سوم را پیش بگیرید و به فودکورت اصلی پالادیوم بروید.

فودکورت پالادیوم

سالنی که دورتادور آن رستوران‌ها و غذاخوری‌های مختلف قرار داده شده که با میز و صندلی‌های رنگی اشتهای شما را قلقلک می‌دهد. تنوعی از قرمه سبزی ایرانی تا غذاهای مکزیکی و فرنگی اینجا در اختیارتان است. بفرمایین تا از دهن نیفتاده، میل کنید که هنوز کلی جا برای گشتن در پالادیوم باقی مانده است!

رستوران اسپیو رویال پالادیوم

ساعت کاری پالادیوم

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، پالادیوم در منطقه زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی قرار گرفته است. این مجتمع تجاری تفریحی، از ساعت 10 صبح تا 10 شب، مرکز خرید فعالی دارد. رستوران و کافه‌ها کار خود را از ساعت 11 صبح آغاز و تا 11 شب ادامه می‌دهند. برای خرید از سوپر مارکت پالادیوم هم از ساعت 9 صبح تا ده و نیم شب می‌توانید به پالادیوم بروید.

در نظر داشته باشید که اگر قصد بازدید از پالادیوم در روزهای پجشنبه را دارید، پاساژ تا ساعت 11 باز است و در بقیه روزهای هفته تا ساعت ده و نیم شب میزبان شما عزیزان است.در صورتی که سوالی دارید می‌توانید با تلفن‌های زیر تماس بگیرید.


شماره تلفن اطلاعات مرکز خرید: ۲۲۰۱۰۶۰۰-۰۲۱
شماره تلفن امور مشتریان: ۲۲۶۶۳۰۶۶-۰۲۱


دسترسی به پالادیوم با مترو و بی آر تی 

خب، قرارهایتان را چیدید و برنامه‌ریزی‌هایتان را کردید و حالا اماده رفتن به پالادیوم هستید. به چند طریق می‌توانید به پالادیوم بروید. ساده‌ترین آن، رفتن با مترو است.

  • اگر قصد دارید با مترو به پالادیوم بروید، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مجتمع، تجریش است. خط قرمز را سوار شده و ایستگاه تجریش پیاده شوید. از همان جا سوار تاکسی‌های ولنجک به سمت زعفرانیه شده و پالادیوم پیاده شوید. برای مشاهده نقشه مترو تهران کلیک کنید.
  • مسیر دیگر مترو نیز می‌تواند خط متروی توحید باشد. سوار خط زرد رنگ شده و ایستگاه متروی توحید پیاده شوید. از خروجی شمال غربی متروی توحید، تاکسی‌های پارک وی ایستادند. از آن جا به پارک وی رفته و از پارک وی، تاکسی‌های زعفرانیه را به سمت مرکز خرید پالادیوم سوار شوید.
  • اگر از سمت شرق می‌خواهید بروید، می‌توانید با بی آرتی‌های تهرانپارس- آزادی به ایستگاه تئاتر شهر رفته و آنجا سوار بی آرتی‌های به سمت تجریش شوید. سپس تجریش پیاده شده و تاکسی‌های ولنجک را سوار شوید.
  • مسیر دیگرتان نیز می‌تواند از میدان رسالت باشد که از پارک وی و از پارک وی به زعفرانیه هدایت می‌کند.
  • با ماشین شخصی اگر هستید، به خیابان ولیعصر بروید، پل پارک وی را رد کرده نرسیده به تجریش، خروجی خیابان ولیعصر به سمت پارک وی را بپیچید و وارد خیابان مقدس اردبیلی شوید. بعد از گذشتن از خیابان مقدس اردبیلی، به کوچه عروضی می‌رسید که پارکینگ پالادیوم در آن جا خودنمایی می‌کند. البته نیازی به حفظ کردن نیست. در عرض دو دقیقه پاساژ پالادیوم را در اپلیکیشن‌های مسیریاب بزنید. مسیر را به شما نشان خواهد داد.
  • در صورتی که بخواهید از مرکز شهر به پالادیوم بروید، می‌توانید در میدان ولیعصر سوار بی آرتی‌های راه آهن-تجریش شوید و ایستگاه میدان تجریش پیاده شوید. از همان جا سوار تاکسی شده و در مقابل پاساژ پالادیوم پیاده شوید.

پرسش‌های متداول

  1. مرکز خرید پالادیوم کجاست؟
    در خیابان مقدس اردبیلی به سمت میدان الف بروید. پاساژ را می‌بینید.
     
  2. صاحب پالادیوم کیست؟
    معمار این مجتمع تجاری زیبا آقای پدرام امن زاده و مالک آن آقای حسن رفتاری است.
     
  3. با مترو چطوری بریم پالادیوم؟
    برای رفتن به پالادیوم با مترو می‌توانید سوار خط قرمز شده و ایستگاه تجریش پیاده شوید. تاکسی‌های ولنجک شما را به زعفرانیه می‌برند.
     
  4. ساعت کاری پاساژ پالادیوم چیست؟
    واحدهای تجاری :10 تا 22
    رستوران و کافه:11 تا 23
    سوپرمارکت: 9 تا 22:30

آخرین بار کی به پالادیوم رفتید؟ آیا اصلا تا به حال تجربه رفتن به این مجتمع تجاری تفریحی شیک و زیبا را داشتید؟ اگر نه پس شاید وقت آن رسیده که این سری قرارها و دیدارهای دوستانه‌تان را در پالادیوم بگذارید تا علاوه بر گشت و گذار و تفریح، شاید دل‌تان خواست با یک خرید اساسی به خودتان حس خوب هدیه کنید. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، گشت‌وگذار در پاساژ پالادیوم و خوردن غذا در فودکورت و کافه‌های آن می‌تواند یک روز دلنشین را در خاطرات‌تان ثبت کند.

ویژگی های خاص تهران و تمرکز اکثر مراکز اداری، سیاسی، درمانی و تفریحی در آن، موجب شده است در طی سال مسافران زیادی به دلایل مختلف از تهران بازدید کنند و یا ناچار به اقامت در هتل های تهران باشند. به فراخور نیازهای مختلف، طیف گسترده ای از اقامتگاه های گوناگون از انتخاب هتل های 5 ستاره تهران تا ارزان ترین هتل ها در دسترس است. هنگام انتخاب مکانی مناسب برای اقامت در تهران درنظر داشته باشید که ترافیک در اکثر نقاط شهر سنگین است . سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که به مراکز اصلی شهر و جاهای دیدنی تهران، نزدیک باشد یا دسترسی مناسبی به خطوط حمل و نقل عمومی داشته باشد. محدوده طرح ترافیک نیز می تواند گردش های شهری را با مشکل مواجه کند.
همچنین اگر قصد اقامت در تهران را دارید می توانید هتل های 5 ستاره و هتل های 4 ستاره تهران مانند: هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل اسپیناس بلوار تهران و هتل پارسیان آزادی تهران را با بهترین تخفیف از سایت رهی نو رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
توانا ۱۴۰۲/۹/۷

اینکه مطمئن باشیم به جایی که برای خرید میریم خیلی خوبه و این پاساژهای معتبر دیگه خیالمون رو از بابت اصل بودن کالا راحت کرده

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۸

توانای عزیز دقیقا همینطور است شما میتونید در این پاساژها با خیال راحت خرید کنید ممنون از توجه تون

محمدرضا ۱۴۰۲/۵/۸

پالادیوم واقعا مثل یک فلز گرانبها میدرخشه تو تهران البته که تمام پاساژها زیبایی خاص خودشون رو دارن تو این 10 سال رشد چشمگیری تهران داشته

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۰

محمدرضا عزیز همینطور است پاساژ زیبایی است با کالاهای زیبا و ارزنده

مهسا ۱۴۰۲/۳/۶

چه جالب تا حالا به اسمش دقت نکرده بودم اسم فلزی که تو جدول مندلیف خونده بودیم 😂

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۹

بله مهسا جان خوب است که متوجه شدید از اینکه وقت گذاشتید و مطلب رو خوندید ممنون موفق و پیرورز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...