رَهی نو

7 مورد از بهترین رستوران‌های لواسان | آدرس و تصاویر

تعداد بازدید: ۱۴۸۷ ۱۱ دی ۱۴۰۲

لواسان نام شهری در شمال شرقی تهران که با داشتن مناظر طبیعی زیبا، درختان سرسبز و کوهستان‌های پوشیده از برف در فصل زمستان، یک مقصد تفریحی و گردشگری محبوب به‌حساب می‌آید. نام این منطقه به زبان پهلوی یعنی لبه یا تیغه کوهی که محل طلوع خورشید است.
لواسان دره‌ای ییلاقی و خوش آب‌وهوا در دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه‌های البرز با چشم‌انداز بکر و زیبا از رودخانه جاجرود و دریاچه دارک زون به‌عنوان منطقه‌ای تفریحی برای تهرانی‌ها و سایر گردشگران شناخته می‌شود.
این شهر علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری چون پارک جنگلی لواسان، سد لتیان، آبشار ناران، قلعه امامه، باغ‌موزه وزیری، چنار نظام السلطان و روستای افجه، رستوران‌هایی باکیفیت دارد که برای صرف غذا در آب‌وهوایی خوش بسیار مناسب هستند.
پس از کوهنوردی و پیاده‌روی در یک منطقه پاک و آرام، مقصد بعدی شما می‌تواند رستوران‌های لواسان باشد که طرفدار‌ زیادی دارند. همیشه و به‌خصوص روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها این رستوران‌ها انتخاب بسیاری از تهرانی‌ها برای فرار از شلوغی و آلودگی است.
رستوران‌های لواسان تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید غذای خود را در باغ‌های زیبا و فضاهای باصفا میل کنید. رستوران‌های سنتی، باغ رستوران‌ها، کافه‌رستوران‌ها، دیزی سرا و فست‌فودها از انواع این فضاها هستند که به‌عنوان گزینه پیشنهادی در پیش روی شما قرار دارد. در این مقاله سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو به شرح رستورا‌ن‌های این منطقه می‌پردازیم.

رستوران ترمه لواسان

رستوران-ترمه-لواسان

این رستوران سنتی در فضایی باز، میان باغی سرسبز پذیرای مهمانان خویش است که یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های لواسان به‌حساب می‌آید. رستوران ترمه در فضایی سنتی طراحی‌شده است که با صرف غذای خود در آلاچیق‌هایی زیبا و ظروف قدیمی حسی نوستالژیک به شما القا می‌شود.

رستوران هم فضای داخلی و هم فضای بازدارد که در تمام فصول خدمات می‌دهد. آلاچیق‌ها با وسایل گرمایشی و سرمایشی مجهز شده‌اند که مناسب فصل سرد و گرم باشند. همچنین اگر دنبال فضایی متفاوت هستید می‌توانید غذای خود را سیاه‌چادر‌های این رستوران میل کنید.
غذاهای رستوران ترمه شامل انواع کباب، چلو دست همایونی، چلو گوشت اعیونی، ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، دیزی سنگی و سایر غذاهای سنتی می‌شود که طعم و کیفیتی بی‌نظیر دارند. بعد از صرف غذا در کنار لذت بردن از هوای خوش می‌توانید سرویس چای با سماور زغالی و قلیان داشته باشید.
برای روزهای تعطیل و آخر هفته حتماً از قبل جهت رزرو اقدام کنید. قیمت غذا‌های این رستوران نسبت به حجم و کیفیت غذا قابل‌قبول است که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند. آدرس  رستوران ترمه لواسان، بلوار امام خمینی، کمی جلوتر از پمپ‌بنزین است.

رستوران مهر میترا لواسان

رستوران-مهر-میترا

رستوران مهر میترا رستورانی است که توسط مادری به نام میترا و فرزندش اداره می‌شود. این رستوران با دکورسیوان خاص خود و غذاهای باکیفیت و خوشمزه به دغدغه بسیاری از گیاهخوران پرداخته است. البته اگر شما گیاهخوار هم نباشید حتماً از طعم و مزه بی‌نظیر غذاهای گیاهی این رستوران لذت خواهید برد.
این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های لواسان و حتی تهران به شمار می‌آید که تمام غذاهای آن از کباب‌ها گرفته تا لازانیا و ساندویچ‌ها همه گیاهی بوده و هیچ گوشتی در آن استفاده‌نشده است؛ اما این موضوع نه‌تنها از خوشمزگی غذاها کم نکرده بلکه با طعم خوب حسی ناب خلق می‌کند.
سرویس‌دهی عالی در یک فضای صمیمی با قیمت‌های معقول تجربه خوبی از رستوران‌های لواسان به‌جای می‌گذارد. رستوران مهر میترا هرروز در وعده‌های مختلف در بلوار باستی، نبش بانک شهر لواسان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. 

رستوران عمارت لواسان

رستوران-عمارت-لواسان.


رستوران سنتی عمارت در فضایی مجلل قرار دارد و یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های لواسان به‌حساب می‌آید. معماری و طراحی سنتی و چیدمان منحصر‌به‌فرد آن فضایی دل‌چسب و زیبا ایجاد می‌کند. شاید بتوان گفت رستوران عمارت یکی از رستوران‌هایی است که حتی سخت پسندان آن را تائید می‌کنند. علت این موضوع فضایی لاکچری و غذاهای باکیفیتی است که ارائه می‌شود. صرف انواع غذای ایرانی و فرنگی خوشمزه و باکیفیت در محیطی با حال و هوای سنتی دلیلی است که شما بارها به این رستوران بروید و از آن لذت ببرید.
قیمت غذاهای این رستوران را می‌توان در رده غذاهای با قیمت بالا دانست که به دلیل کیفیت و طعم بی‌نظیر آن‌ها است. برای حضور در این رستوران بایستی به میدان بسیج (نارون)، کیلومتر ۱۵ جاده روستای افجه بروید. 

رستوران هدیش لواسان    

رستوران-هدیش-لواسان.

یکی از رستوران‌های لواسان که کیفیت را در فضایی دل‌نشین ارائه می‌دهد، رستوران هدیش است. این رستوران در بام مجتمع تجاری هدیش، چشمان شما را به دیدن زیبایی‌های طبیعت در فضایی خاص دعوت می‌کند. شما می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در این رستوران سفارش دهید که تا مدت‌ها طعم آن زیر زبانتان می‌ماند. قیمت غذاهای رستوران هدیش به نسبت بالا است که مزه خوب و حجم زیاد در فضایی مناسب این قیمت را قابل‌قبول می‌کند. 

رستوران کوبابا لواسان

رستوران-کوبابا-لواسان.

رستوران روف گاردن کوبابا در لواسان می‌تواند مقصد شما برای چشیدن طعم‌های خاص و لذیذ باشد. صرف غذا بر بلندای منطقه و نظاره طبیعت بکر و زیبا پیشنهادی است که نمی‌توان از آن به‌راحتی گذشت. رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های مجموعه کوبابا است و شعباتی در جردن، دریاچه چیتگر و شهرک غرب دارد. گروه مانسون در سال 1394 این مجموعه رستوران‌ها را تاسیس کردند. غذاهای خوشمزه ایرانی، فرنگی و گیاهی را می‌توانید در سه وعده صبحانه ناهار و شام در کوبابا لواسان میل کنید.
این رستوران به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های لواسان در بام اسکای سنتر واقع شده است. منوی آن شامل گزینه‌های مزه سرد مثل حمص، مزه گرم چون فته بادمجان، انواع سالاد، نان‌های سنتی، ساندویچ، کباب‌ها، پیتزا و غیره می‌شود که همگی طعمی لذیذ و به‌یادماندنی دارند. 

رستوران بلادو سالاد لواسان

رستوران-بلادو-سالاد-لواسان

بلادو سالاد رستورانی در فضای مینیمال و دکوراسیون خاص که انواع سالاد‌های خوشمزه را سرو می‌کند. منوی این رستوران را فقط سالاد و پاستا تشکیل می‌دهد که با تازه‌ترین مواد غذایی درست می‌شوند. شاید فکر کنید صرف فقط سالاد خیلی جالب نباشد ولی این رستوران با ترکیبی هیجان‌انگیز و دلپذیر نظر هرکسی را به خود جلب می‌کند.
کیفیت و حجم سالاد و پاستا بالا است و با توجه به این موضوع قیمت‌ها معقول به نظر می‌رسد. برای مراجعه به یکی از خاص‌ترین رستوران‌های لواسان بایستی به بلوار امام خمینی (ره)، جلوتر از خیابان خداوردی، انتهای خیابان گندم بروید. 

رستوران فریکادل لواسان

رستوران-فریکادل

فریکادل را شاید بیشتر مردم بشناسند چون در سراسر ایران شعبات مختلفی دارد. از طرفی می‌توان گفت اولین فست فود دیجیتالی ایران است. فردیکال لواسان فضایی با طراحی مدرن دارد که یکی از با‌کیفیت‌ترین رستوران‌های لواسان به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید ترکیبی از غذایی که دوست دارید را به صورت دیجیتال بسازید و سفارش دهید و طعمی منحصربه‌فرد خلق کنید و نام خود را بر روی آن ترکیب بگذارید.
صرف غذایی که خودتان ساخته‌اید با انواع سس‌ها و نان‌های تازه طعمی به‌یادماندنی ایجاد می‌کند. برگر‌های رستوران فریکادل بسیار معروف و محبوب است. پس برای سفارش غذاهای لذیذ می‌توانید در لوسان به جنب ساختمان اسکای سنتر بروید.

هتل‌های نزدیک به لواسان

لواسان یکی از شهر‌های شمیرانات تهران یکی از جاذبه‌های گردشگری است که باوجود طبیعت سرسبز خود می‌تواند مقصد سفر شما باشد. اگر از شهر‌ی به‌غیراز تهران برای رفتن به این ییلاق خوش‌ آب‌و‌هوا برنامه‌ریزی کرده‌اید بهتر است در هتلی نزدیک به آن اقامت کنید.

هتل-اسکان-الوند


هتل اسکان الوند در دل تهران نزدیک به میدان آرژانتین در خیابان الوند قرار دارد که دسترسی شما را به منطقه لواسان نسبت به هتل‌های دیگر آسان‌تر می‌کند. این هتل در سال 1393 در 16 طبقه ساخته شد که 64 اتاق و سوئیت دارد. با توجه به هزینه‌های اتاق‌ها و ظرفیت آن‌ها می‌توانید آنچه را که مناسب شما است را انتخاب کنید.
همچنین این هتل دسترسی شما را به پارک آب‌و‌آتش، پارک طالقانی، پل طبیعت، کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، دربند، درکه، باغ فردوس، بام تهران و کاخ نیاوران آسان می‌کند. اگر به قصد پیمایش کوه‌های لواسان به تهران سفر کردید می‌توانید با اقامت در این هتل، به راحتی به کوه‌هایی چون توچال، دارآباد، کلکچال، کلون بستک و زرین کوه بروید.
این هتل چهار ستاره توسط گروه هتل‌سازی خاطره خوش بنا شد که با 50 سال سابقه درخشان در صنعت هتلداری فعال است، پس شما با خیال راحت می‌توانید این هتل را رزرو کنید. اتاق‌های هتل اسکان الوند تهران به امکاناتی چون یخچال، مینی بار، چای‌ساز، تلویزیون، تلفن، اینترنت وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام به همراه لوازم بهداشتی و صندوق ‌امانات مجهز شده‌اند.
برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌های هتل مراجعه کنید که انواع غذای ایرانی و بین‌المللی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهند. درنهایت می‌توان گفت اقامت در این هتل می‌تواند برای شما رفاه و آسایش را در دل شهر شلوغ تهران به ارمغان بیاورد.

کلام پایانی

رستوران‌های لواسان با تنوع غذایی، فضاهای دل‌نشین و خدمات منحصر‌به‌فرد خود، به‌عنوان یک مقصد گردشگری و تجربه خوشمزه در منطقه توجه بسیاری به خود جلب کرده‌اند. از غذاهای محلی گرفته تا آشپزی‌های بین‌المللی این رستوران‌ها، به سلیقه و نیازهای گوناگون مشتریان پاسخ می‌دهند. همچنین اقامت در هتل اسکان الوند تهران به‌عنوان محل اقامتی عالی و باکیفیت برای مسافرانی که قصد گردش در لواسان را دارند می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

سؤالات متداول

رستوران‌های لواسان چه نوع غذاهایی سرو می‌کنند؟

رستوران‌های لواسان انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی،  گیاهی و انواع فست فودها  را سرو می‌کنند. 

قیمت غذا در رستوران‌های لواسان چقدر است؟

قیمت غذا در رستوران‌های لواسان بسته به نوع غذا، کیفیت و امکانات رستوران متفاوت است. به‌طورکلی، قیمت غذا در آن‌ها بالاتر از میانگین قیمت غذا در تهران است.

چگونه می‌توانم به هتل اسکان الوند تهران دسترسی داشته باشم؟

هتل اسکان الوند تهران در خیابان ولیعصر، یکی از خیابان‌های اصلی تهران واقع‌شده است. برای دسترسی به این هتل، می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس، یا تاکسی استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...