رَهی نو

بهترین فست فودهای تهران که نباید از دست بدهید

تعداد بازدید: ۵۴۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲

غذاهای فست فودی، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین غذاها در سراسر جهان است. این غذاها به دلیل سرعت آماده سازی، طعم لذیذ و قیمت مناسب، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. تهران رستوران‌های فست فودی زیادی را در خود جای داده است و به‌دلیل شعبات رستوران‌های معروف در هر محله، به‌راحتی می‌توان به فست فودهای مختلف دسترسی داشت. برخی از این مکان‌ها بسیار محبوب هستند و دلیل محبوبیت این رستوران ها بر اساس عواملی مانند کیفیت غذا، قیمت، تنوع منو، خدمات مشتری و محیط است. 
در ادامه مطلب از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو  به بررسی بهترین فست فودهای تهران که حتما باید امتحان کنید می‌پردازیم. اگر به‌دنبال پیشنهاد برای انتخاب بهترین فست فودهای تهران هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دلایل انتخاب فست فود های  منتخب

عوامل متفاوتی در انتخاب بهترین فست فود های تهران موثر هستند، با در نظر گرفتن به عوامل ذکر شده، بهترین فست فودهای تهران را معرفی کرده‌ایم. این عوامل موثر در انتخاب بهترین فست فودهای تهران عبارتند از:
کیفیت غذا: یکی از مهمترین عوامل در انتخاب یک فست فود خوب، کیفیت غذا است. غذاهای فست فود باید تازه، خوشمزه باشند و از مواد اولیه سالم و بهداشتی استفاده کنند.
قیمت: قیمت ازدیگر عوامل مهم در انتخاب یک رستوران است. هزینه‌ها باید مناسب برای تمامی اقشار جامعه باشد.
تنوع منو: یک فست فود خوب باید منو متنوعی داشته باشد تا بتواند پاسخگو سلیقه همه افراد باشد.
خدمات مشتری: خدمات مشتری نیز در انتخاب یک فست خوب موثر است. کارکنان یک فست فود خوب باید خوش برخورد و مودب باشند و به مشتریان احترام بگذارند.
محیط: یک فست فود خوب باید محیطی تمیز، مرتب و دلنشین داشته باشد تا مشتریان احساس راحتی کنند.

معرفی  بهترین فست فود های تهران

 فست فودهای زیادی در تهران وجود دارد که احتمالا نام آن‌ها به گوش شما خورده است ؛ اما   در این میان فست فود‌هایی هم هستند که شاید آنها را نشناسید.  در ادامه لیست بهترین فست فود‌های تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو، با شعبه‌هایی در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش مال یکی از بهترین فست فودهای تهران محسوب می‌شود. جنارو توسط حمیدرضا قربان‌نژاد تاسیس شده است. در سال ۱۳۸۶ هجری شمسی این رستوران در ابتدا با نام ژوانی مشغول به کار شد و از آن زمان به ارائه غذاهای ایتالیایی با مواد اولیه باکیفیت و طعم بی‌نظیر درحال فعالیت است. در سال ۱۳۹۶، با افتتاح شعبه خارج از کشور و مسیر پرافتخار، فعالیت این رستوران ادامه یافت.
اغلب شعبه‌های رستوران جنارو به دلیل ارائه غذاهای باکیفیت خود ممکن است باعث شود شما مقداری منتظر بمانید. منوی این رستوران ایتالیایی شمال پیش غذا، صبحانه، انواع پیتزاها، پاستا، استیک، ساندویچ های متفاوت و همچنین غذاهای دریایی است. اگر گیاه خوار هستید نگران نباشید. فست فود جنارو برای گیاه‌خوران نیز غذاهای مخصوص سرو می‌کند. این رستوران همه روزه از ساعت 8 تا 23 باز است.
جنارو پاسداران: خیابان پاسداران، انتهای بوستان چهارم، خیابان پایدارفرد، نبش کوچه لنکران-شماره شماره تماس: 02122773330
جنارو مرزداران: بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع
شماره تماس: 02144260008
جنارو (کوروش): اتوبان ستاری، خیابان پیامبر، مجتمع تجاری کوروش، طبقه پنجم
شماره تماس: 02144035390 
جنارو (زعفرانیه): زعفرانیه، بالاتر از میدان الف
شماره تماس: 02126707001

جنارو

فست فود پرپروک

رستوران پرپوک که اولین بار در سال 1375 در ایران شروع به فعالیت کرد، پیتزاهای خود را به شکل مربع برای مشتریان سرو کرد، این خلاقیت و طعم سس مخصوص پرپروک باعث شد تا پرپروک به‌عنوان بهترین فست فودهای تهران، خیلی سریع معروف شود. اگر به دنبال طعم پیتزای ایرانی یا همان Persian Pizza هستید، پیتزاهای پرپروک را از دست ندهید. در شعبه های این رستوران، پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی، سوخاری و همرگر، انواع ساندویچ و.. نیز سرو می‌شود. برای تماس به رستوران زنجیره‌ای پرپروک باید تلفن چهار رقمی 1541 را بدون کد بگیرید و با انتخاب شعبه مورد نظر خود سفارش را ثبت نمایید. این فست فود که شعبه های زیادی دارد، در ادامه آدرس برخی شعبات آن گذاشته شده است:
پرپروک ولنجک: شمال تهران-بلوار دانشجو، خیابان گلریزان، روبرو پارک گلریزان
پرپروک آپادانا: مرکز تهران-سهروردی شمالی، خیابان آپادانا(خرمشهر)، نرسیده به خیابان قنبرزاده (مصلی)، پلاک 125 
پرپروک تهرانپارس: شرق تهران-تهرانپارس، خیابان 142 غربی، حدفاصل خیابان رشید و 113، پلاک 108
پرپروک پونک: غرب تهران-پونک، بلوار میرزا بابایی، بعد از ایران زمین، پلاک 4/180

پرپروک

فست فود میخوش

فست فود میخوش از دیگر بهترین فست فودهای تهران است که حتما نام آن به گوشتان خورده است. این رستوران به سالادهای سزار و پیتزاهایش معروف است، اما غذاهای لذیذ دیگری مانند انواع ساندویچ های گرم و سرد، سالاد،  پیش غذاهای متنوع، برگر، خوراک و مرغ سخاری نیز دارد. میخوش به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت و طبخ غذاها به شیوه مدرن با کیفیت بالا شهرت دارد. میخوش در حال حاضر دارای 5 شعبه در سراسر تهران است. اگرچه سطح قیمت این رستوران نسبتا بالاست اما به دلیل کیفیت بالا و حجم سرو آن، توانسته برای مشتریان حود رضایت بخش باشد. میخوش شعبه‌هایی در شهرآرا، سهروردی، بلوار فردوس و یوسف آباد دارد. اما تا کنون شعبه‌های اندرزگو و صادقیه توانسته بیشترین رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. 
میخوش اندرزگو: شمال تهران- بلوار اندرزگو، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی غربی، خیابان صالحی شمالی، پلاک 149
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۵۰۰۰
میخوش صادقیه: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، نرسیده به رامین شمالی، پلاک 257-
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۵۰۰۰

میخوش

فست فود فلای لند

فست فود فلای لند در نزدیکی پارک پرواز در سعادت آباد، در ضلع جنوبی پارک پرواز واقع شده است. در طبقه همکف این مجموعه یک فودکورت فعالیت می‌کند. بعد از انتخاب میز و جایگاه، منو در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که در آن انواع غذاهای ایرانی، فست فود، غذای فرنگی، نوشیدنی سرد و گرم دسر و شیرینی سرو می‌شود. این رستوران با ویو و منظره‌ای زیبا و سرو غذاهای متنوع و باکیفیت توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. توجه داشته باشید که سرو صبحانه فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه از 8 تا 12 است و کافه و رستوران آن در تمامی روزهای هفته از 12ظهر تا 12 شب پذیرای مشتریان است. دکوراسیون و آب و هوای این منطقه و همچنین بخش های تفریحی آن مانند تیوب سواری، اسکی و اسنوبرد شهروندان و گردشگران زیادی رابه خود جذب کرده است.
اگر برای مسافرت به تهران آمده‌اید و یکی از مقاصد گردشگری شما رفتن به پارک پرواز و فلای لند است. هتل اسپیناس پالاس تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا این هتل در نزدیکی این مکان تفریحی قرار دارد و فاصله هتل تا فلای لند پیاده‌روی حدود 5 دقیقه‌ای است.
آدرس فلای لند: تهران، سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، بلوار پیام، خیابان آهنگرانی
شماره تماس: 1449

فلای-لند

فست فود کابوکی 

فست فود کابوکی بیش از 40 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون با عمل به تعهدات خود توانسته طعمی خاطره انگیز را برای مشتریان خود به ثبت برساند. این مجموعه پس از انقلاب و خروج  KFC از ایران،  فعالیت خود را آغاز کرد. کابوکی توسط آقای سیروس یوسفی شکل گرفت. این فرد با تجربه کافی خود در این زمینه توانست دو شعبه خود را در پاسداران و تجریش افتتاح کند. وی چند سال پس از افتتاح این مجموعه‌ها دار فانی را وداع گفت اما بعد از آن نیز، این مجموعه تا کنون توانسته فعالیت خود را ادامه دهد. جالب است بدانید کابوک در زبان کردی به معنای لانه ی مرغ است. این اسم که حس نوستالژی را برای مشتریان خود تداعی می‌کند در تلاش برای ارائه غذاهای سالم و ارزشمند است. تمامی غذاهای سرو شده در آن از مرغ و انواع آن انتخاب شده است. مرغ کابوکی، بال و بازوکی، فیله کابوکی و انواع ساندویچ،  نمونه‌هایی از غذاهای لذیذ در شعبات این فست فود هستند. این زنجیره همواره از لحاظ تمیزی و حفظ سلامت مشتریان خود در تلاش است. شعار تبلیغاتی این زنجیره کیفیت زندگی ما در کابوکی با کیفیت غذاها و خدماتی که ارائه می‌دهیم رابطه مستقیم دارد.
ساعات کاری شعبه‌های کاری کابوکی در زمستان 11 و30 تا 23 و 30 و در فصل تابستان 11 و 30 تا 00و 30 است.
کابوکی تجریش: میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی، پلاک 12
شماره تماس: 0212270908-02122731596
کابوکی پاسداران: خیابان پاسداران، رو به رو بوستان چهارم، پلاک 222
شماره تماس: 02122585865-0212222592026
کابوکی شهرک غرب: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی، بوستان سپهر
شماره تماس: 0218374530-0218807373

کابوکی

سنسو

سنسو یک رستوران ایتالیایی واقع در بلوار فردوس و تهرانپارس است. در رستوران سنسو انواع غذاهای ایتالیایی، دریایی و ... سرو می‌شود. این رستوران به سالادهای سزارش معروف است، با این حال کیفیت در تمامی غذاها در آن بالاست. ممکن است برای خوردن غذا در این مکان مدتی منتظر بمانید ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های غذای خوشمزه آن کم نخواهد کرد. 
تهران، بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک 21
شماره تماس: 02144020103
تهران،تهرانپارس،خ امیری طائمه بین کیخسروی و فلکه اول تهرانپارس،پ ۱۵
 شماره تماس: 02177724003
تهران, نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه راز
شماره تماس: 02126134001

سنسو

هایدا

فست فودی هایدا تقریبا در هر محله یک شعبه دارد و تمامی افراد علاقمند به فست‌فود در هرکجای تهران می‌توانند به راحتی به یکی از شعبات آن دسترسی داشته باشند. تا مدتی پیش هایدا تنها ساندویچ‌های سرد برای مشتریان خود سرو می‌کرد اما رفته رفته باتوجه‌به علایق و ذائقه‌های متفاوت مشتریان، همبرگر و پیتزا نیز در منوی خود اضافه کرده است. اگر به‌دنبال یک فست فود باکیفیت و کاملا بهداشتی هستید هایدا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز فست فود به مدت چهار سال برند برتر فست فود در ایران بوده است. برخی شعبات این فست فودی عبارتند از:
هایدا انقلاب : میدان انقلاب ، ابتدای خیابان آزادی
 ۰۲۱۶۶۵۶۸۹۵۷
هایدا اندرزگو : بلوار اندرزگو، روبروی پارک قیطریه پلاک ۸۹ 
۰۲۱۲۲۲۰۹۳۹۶
هایدا شهرک غرب : شهرک غرب، بلوار دادمان 
 ۰۲۱۸۸۰۹۶۸۶۸
هایدا تهرانپارس : تهرانپارس ، بین فلکه اول و دوم ، نبش خیابان ۱۵۰ شرقی 
۰۲۱۷۷۲۹۴۷۷۷
هایدا شهرری : شهرری، میدان شاه عبدالعظیم، خیابان سپاهیان انقلاب(قم)، جنب عکاسی ری شهر
۰۲۱۵۵۹۵۷۸۱۹

هایدا

شیلا

فست فودی شیلا نیز مانند هایدا شعبه‌های زیادی دارد، هات داگ‌های این فست فود بسیار معروف است و دلیل آن سوسیس‌های لذیذ مخصوص به این فست فودی است. دلیل مشهور بودن شیلا تنوع در هات داگ‌های آن است. در ابتدای تاسیس این رستوران، تنها تمرکز روی چند ساندویچ بود و توانست با بهترین کیفیت ارائه دهد و نظر مشتریان را به خود جلب کند. این فست فودی بعدها پیتزا، برگر و مرغ سوخاری را به منوی خود افزود. چندین مدل هات داگ این رستوران شامل بیف هات داگ، هات داگ رست بیف، هات داگ مکزیکن، هات داگ با پنیر گودا، هات داگ مرگز با قارچ و پنیر، هات داگ کلاسیک است که هر کدام با انواع سس‌ها ، گوشت چرخ کرده و پنیر مزه لذیذتری را امتحان خواهید نمود. برخی شعبه‌های آن در ادامه گفته شده است. 
اگر به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به بهترین فست فودها و رستوران‌های تهران را داید، اقامت در یکی از هتل‌های مرکز شهر مانند هتل سیمرغ تهران امکان دسترسی راحت‌تری به انواع رستوران‌ها، مراکز تجاری به شما می‌دهد. 
خیابان انقلاب چهار راه ولیعصر ضلع شمال غربی
تلفن: 66479721-66479717
آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، نبش ساختمان صدف، پلاک 2
تلفن: 22070375-2270938
آدرس: خیابان نیاوران، خیابان جماران، مجتمع تجاری جم سنتر، فودکورت مجتمع، طبقه 2
تلفن: 26378312-26379372
آدرس:تهرانسر، بلوار لاله، ازشرق به غرب نرسیده به خیابان قباد شمالی، پلاک 125.3
تلفن: 44504172-44505380

شیلا

آشپزخانه براداران

اگر به‌دنبال یک صبحانه عالی در کنار دوستان خود هستید، رستوران آشپزخانه برادران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. رستوران برادران که در نزدیکی میدان شیخ بهایی قرار دارد به صبحانه‌های خوش مزه خود معروف است. با این حال منوی این رستوران وعده‌های غذایی مانند ناهار و شام را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین این منو شامل غذاهای فست فودی، ایتالیایی، انواع پیتزا، ساندویچ است. در روزهای آخر هفته رستوران آشپزخانه برادران شلوغ می‌شود و ممکن است اندکی معطل شوید. ساعات کاری این رستوران در تمامی روزها از 7 صبح تا 3 بعدازظهر و برای سرو شام، از 7 عصر الی 23 باز است. آشپزخانه برادران یک شعبه دارد که آدرس و شماره تماس آن در ادامه درج شده است.
ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، به سمت خیابان ونک، ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک9
02188044202

رستوران-برادران

فست فود آوان

فست فود آران یکی دیگر از رستوران‌هایی است که با رضایت مشتریان زیادی همراه است. منوی این رستوران شامل انواع برگر، پیتزا، ساندویچ، پاستا و پیش غذاهای متنوع است. اگر به  محله ونک رفتید حتما سری به این فست فودی بزنید و خود را به یک ناهار یا شام در این رستوران دعوت کنید. ساعات کاری این فست فودی در تمامی روزهای هفته از 11 و30 تا 23 و 30 است.
آدرس: استان تهران، تهران، میدان شیخ بهایی، تقاطع خیابان ونک و سئول، پلاک ۱۹۲
02188056692

فست فود پلاک

اگر به دنبال یک فست فودی با غذاهای متنوع‌تری هستید پیشنهاد ما فست فود پلاک است. این رستوران انتخابی جذاب است که غذاهای متفاوتی نسبت به دیگر فست فودی‌ها سرو می‌کند. شما می‌توانید در رستوران پلاک طعم های جدید را برای اولین بار امتحان کنید. یکی از دغدغه اصلی افراد برای فست فود مواد استفاده شده نامرغوب در آن است. پلاک این دغدغه را رفع کرده است و با کنترل کیفی و آزمایشگاهی که تعبیه کرده است، تمامی نگرانی های اینچنینی مشتریان را رفع نموده است.
یکی از مزیت‌های اصلی فست فود پلاک استفاده از مواد اولیه باکیفیت، عمل به اصول بهداشتی و کنترل کیفیت آن است. در این رستوران می‌توانید با خیال راحت غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و دیگر نگران مواد غذایی، سس و روغن آن نباشید. جهت هماهنگی کلی با این رستوران با تلفن 22256060 تماس بگیرید.
تهران،زرگنده،تونل آرش،خ. آرش شرقی نبش بوستان حنا
02180811616- 02188452334
تهران،تهرانسر شمالی،بلوار لاله،خ قبادشمالی،خ یکم،بوستان نرگس
02144586005
سعادت آباد، بلوار دریا، ۲۱ متری گلها، نبش توحید ۳
02122096186
تهران،کاظم آباد،خ حسین شهید،خ مسجد
02126145021- 02126145720

کلام پایانی

در نهایت، با گشت و گذار در دل شهر پر هیاهوی تهران ، می‌توان نتیجه گرفت که این شهر به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری دارای خوشمزه‌ترین فست فودها در ایران شناخته می‌شود. به همین دلیل، اگر به دنبال تجربه در بهترین فست فودها هستید، شهر تهران می‌تواند گزینه ای عالی به شما تجربه‌ای منحصر به فرد هدیه دهد.

سوالات متداول در مورد بهترین فست فود‌های تهران

چه رستوران‌هایی از بهترین فست فودهای تهران شناخته شده‌اند؟

نمونه‌هایی از بهترین فست فودهای تهران جنارو، پرپروک، پلاک، آوان، شیلا، سنسو، هایدا، میخوش و فلای لند هستند.

چه عواملی در انتخاب بهترین فست فودهای تهران تأثیرگذار هستند؟

عواملی چون مواد اولیه مانند مواد اولیه باکیفیت، قیمت مناسب، عمل به اصول بهداشتی، تنوع منو و کنترل کیفیت در انتخاب بهترین فست فودهای تهران تاثیرگذار است.

چرا میخوش یکی از فست فودهای محبوب تهران است؟

میخوش به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت، طبخ با کیفیت بالا به شیوه مدرن، و ارائه غذاهای متنوع از جمله فست فودهای محبوب تهران است.

چه غذاهایی در فست فود پلاک سرو می‌شود؟

در فست فودی پلاک انواع فست فودها سرو می‌شود و شما می‌توانید طعم‌ها و غذاهای جدیدی را در این رستوران تجربه کرده و از آن لذت ببرید.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...