رَهی نو

معرفی بهترین شهربازی های تهران + عکس

تعداد بازدید: ۱۸۸۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۲

معرفی بهترین شهربازی های تهران

شهربازی‌ها به عنوان یکی از محبوب‌ترین و تفریحی‌ترین مکان‌هایی است که برای خانواده‌ها و کودکان در نظر گرفته شده است، در تهران نیز بسیار زیاد هستند. اما انتخاب بهترین شهربازی برای سرگرمی و تفریح، ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد. جالب است بدانید شهربازی‌ها به همان میزان که از جانب کودکان طرفدار دارد، به همان میزان نیز برای بزرگسالان سرگرم‌کننده است. 
در این مقاله، بهترین شهربازی‌های تهران را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با جایگاه و امکانات هر شهربازی آشنا شوید و بتوانید به راحتی بهترین گزینه را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید.

بهترین شهربازی‌ های روباز تهران

بهترین شهربازی‌ های روباز تهران

تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و پرترافیک ایران است که دارای چندین شهربازی‌ روباز جذاب است؛ اما شهربازی‌های روباز به تعداد کمتری نسبت به شهربازی‌های پوشیده وجود دارند. اینجا چهار شهربازی روباز معروف و چند شهربازی سر بسته وجود دارد. بین این شهربازی‌ها، پارک ارم به عنوان معروف‌ترین آن‌ها شناخته می‌شود. همچنین، شهربازی‌های چیتگر، بیلینو، و برج میلاد نیز از دیگر مقاصد تفریحی در تهران هستند. اگر برای گردشگری و تفریح به تهران آمده‌اید حتما شهربازی‌های این شهر را امتحان کنید، شما قادرید برای اقامت در هتل ها به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو سری بزنید و اقامت خود را با بهترین قیمت ها انتخاب کنید.
 در ادامه به معرفی برخی از بهترین شهربازی‌های روباز تهران اشاره می‌پردازیم:

پارک ارم تهران

پارک ارم تهران یکی از مشهورترین و بزرگترین شهربازی‌های ایران است که در انتهای اتوبان شهید باکری و کیلومتر چهار اتوبان تهران کرج واقع در غرب تهران است. این پارک با مساحتی بیش از 72 هکتار، دارای انواع بازی‌های مختلفی است که برای سرگرمی و تفریح افراد در نظر گرفته شده است. قدمت پارک ارم با هدف ایجاد فضایی خلاق و سرگرم‌کننده برای کودکان و خانواده‌ها در سال 50 توسط فردی به نام رحیم علی خرم تاسیس شده است. دستگاه های بازی پارک ارم شامل لونا پارک 3، لونا پارک 2 و لونا پارک 1 است. به صورت کلی، لونا پارک ۲ و ۳ که تقریباً از نظر نوع دستگاه‌ها شباهت بسیاری به هم دارند، برای بزرگسالان نیز مناسب هستند، در صورتی که لونا پارک 1 مناسب کودکان است. با این حال افراد بزرگسال نیز قادر به استفاده از اکثر این وسایل همراه با فرزندان خود هستند.

پارک ارم تهران

امکانات پارک ارم 

پارک ارم تهران دارای بخش‌های مختلفی است که شامل بخش‌های تفریحی، ورزشی، فضای باز، آبی و... می‌شود. در بخش تفریحی این پارک، انواع بازی‌هایی مانند توپ‌چرخ، قایق‌سواری، جت‌اسکی، لوستر، تیراندازی، صندلی‌های چرخدار و... برای سرگرمی و تفریح افراد در نظر گرفته شده است. همچنین در بخش ورزشی، می‌توانید انواع فعالیت‌هایی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال و... را انجام دهید.
بخش فضای باز پارک ارم تهران شامل فضاهای سبز و پارک‌هایی است که برای پیاده‌روی، دویدن و تماشای مناظر طبیعی مناسب هستند. همچنین بخش آبی پارک ارم تهران دارای استخر‌هایی است که برای شنا و سرگرمی در آب مناسب هستند.
پارک ارم تهران با داشتن تجهیزات حرفه‌ای و بازی‌های متنوع، تجربه‌ای خاص و حس خوبی را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد می‌کند. همچنین در این پارک، فروشگاه‌هایی برای خرید هدایای یادگاری و رستوران‌هایی برای سرو کلیه وعده‌های غذایی نیز وجود دارد. برخی از باززی های این پارک عبارتند از:
غول تاب
اسکیت هوایی
تاب پرنده
کریزی موس
سقوط آزاد 85 متری
سفینه
ستاره گردان 30 متری    
اسکیت U    
سورتمه    
کاترپیلار
فلیپر
و...

امکانات پارک ارم

شهربازی جدید برج میلاد

برج میلاد تهران یکی از برج‌های مشهور و مهم شهر تهران است که روی تپه‌ای در منطقه کوی نصر تهران واقع شده است و از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله می‌رسد. این برج با ارتفاعی بالغ بر ۴۳۵ متر، از بلندترین برج‌های جهان است. 
 برج میلاد تهران دارای بخش‌های مختلفی است که شامل بخش تجاری، رستوران‌ها، سینما، موزه، نمایشگاه و شهربازی می‌شود. شهربازی برج میلاد تهران با مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع، دارای انواع بازی‌های جذاب و متنوعی است، برای سرگرمی و تفریح کودکان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

شهربازی برج میلاد

امکانات شهربازی برج میلاد

در شهربازی برج میلاد تهران، انواع بازی‌هایی برای سرگرمی کودکان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین در این شهربازی، فروشگاه‌هایی برای خرید هدایای یادگاری و رستوران‌هایی برای سرو کلیه وعده‌های غذایی نیز وجود دارد. بانجی جامپینگ، پیاده‌روی در آسمان و باکس شیشه‌ای نیز از وسایل هیجان‌انگیز و تفریحات ترسناک این مجموعه است.
شهربازی برج میلاد تهران با داشتن تجهیزات حرفه‌ای و بازی‌های متنوع، تجربه‌ای خاص و حس خوبی را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد می‌کند. همچنین با وجود موقعیت مکانی برج میلاد تهران، این شهربازی به عنوان یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری مهم شهر تهران محسوب می‌شود.
ماشین برقی
 چرخ و فلک برج میلاد
 تاب اسکای برج میلاد
 مری‌ گراند‌ ماداگاسکار
 فریزبی
 ترن شهربازی برج میلاد
و...

امکانات شهربازی برج میلاد

شهربازی دریاچه چیتگر

شهربازی دریاچه چیتگر یا خلیج فارس یک مجموعه تفریحی و توریستی واقع در منطقه 22 شهرداری تهران است. این شهربازی در منطقه‌ای زیبا و سرسبز قرار گرفته و امکانات متنوعی برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان را فراهم می‌کند. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد این مکان آمده است.

امکانات شهربازی دریاچه چیتگر

در شهر بازی دریاچه خلیج فارس، ماجراجویی‌های بی‌پایانی منتظر شما هستند. این شهربازی گوناگونی از بازی‌ها و سرگرمی‌ها را ارائه می‌دهد که شما را در دنیای هیجان‌انگیز خود جذب خواهند کرد. با تهیه تور به این شهربازی، شما می‌توانید ساعاتی پر از هیجان و لذت را تجربه کنید و به جاذبه‌های منحصربه‌فرد این مکان دست پیدا کنید. اینجا مقصدی ایده‌آل برای تجربه یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی است که شامل موارد زیر است:
پیست پرواز در آسمان
پیست مدرن ماشین‌های کوبنده
سافاری وحشت
سوپرنوا 
و...

شهربازی دریاچه چیتگر

سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج البلاغه

سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج البلاغه یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی معروف در غرب تهران است. این پارک در منطقه شهری از تهران به نام شهر ری واقع شده و یکی از مقاصد مورد علاقه مردم تهران و شهرهای اطراف برای گذراندن وقت به صورت فعالیت‌های خارج از منزل است.
نامگذاری پارک نهج البلاغه به افتخار امام علی (ع) است که در مکان‌های مختلف این پارک مواعظ و نصایح اخلاقی و دینی خود و نامه‌ها و سخنانی به نام نهج البلاغه جمع‌آوری کرده و ارائه داده است. این پارک به عنوان یک مکان عمومی تلاش دارد اصول و ارزش‌هایی مثل عدالت، اخلاق، و دینیت را به افراد آموزش دهد و از طریق گذراندن وقت در طبیعت و فضاهای سبز، آن‌ها را به تفکر و تأمل در مسائل مهم زندگی دعوت کند.

سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج البلاغه

سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج البلاغه دارای ویژگی‌های متنوعی مانند ایستگاه‌های دعا، بنای شبیه به کاخ‌های تاریخی، فضاهای بازی کودکان، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، باغ‌ها و بنایی به نام بارگاه عدالت دارد که محلی برای برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی است.
این پارک در میانه‌های تابستان یکی از مقاصد محبوب برای گردش و تفریح خانوادگی و دوستانه است و موجب جذب گردشگران و بازدیدکنندگان از نزدیک و دور به ویژه در ایام تعطیلات  ملی می‌شود. در مجموع، سرزمین شگفت‌انگیز پارک نهج البلاغه یک محیط زیبا و آرام برای خانواده‌ها و افرادی که به دنبال فرصتی برای استراحت و آرامش هستند را فراهم می‌کند.

امکانات تفریحی پارک نهج البلاغه

قایق پرشی
پرش در آسمان
مجموعه قایق پرش در آب
مجموعه قایق پرش در آب
پیست پرواز در آسمان
۴ مجموعه سافاری پارک وحشت

بهترین شهربازی‌ های سرپوشیده تهران

بهترین شهربازی‌ های سرپوشیده تهران

شهربازی‌های سرپوشیده مکان‌هایی هستند که بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلفی را در داخل ساختمان‌های بزرگ و سرپوشیده ارائه می‌دهند. این شهربازی‌ها معمولاً در شهرهای بزرگ و در مجموعه‌های تجاری و پاساژها قرار دارند و به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری برای خانواده‌ها و کودکان بسیار محبوب هستند. در این شهربازی‌ها، بازی‌های مختلفی از جمله چرخشی، آبی، تفننی، الکترونیکی و... وجود دارد که برای همه سنین مناسب است. همچنین در برخی از شهربازی‌های سرپوشیده، رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه‌های مختلف نیز وجود دارند. در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی بهترین شهربازی‌های سرپوشیده استان تهران بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

سرزمین عجایب

سرزمین-عجایب

سرزمین عجایب در سال 1382 تأسیس شده و یکی از بزرگترین شهربازی‌های غرب تهران با وسعت 4000 متر مربع است. این مکان به عنوان یک مقصد تفریحی برای افراد مختلف از کودکان تا بزرگسالان مطرح است. شهربازی‌ها معمولاً تنوع و بخش‌های مختلفی دارند و تلاش می‌کنند تا تجربه‌های جذابی از بازی و تفریح و وقت گذرانی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کنند. سرزمین عجایب تهران یکی از این مکان‌های تفریحی است که تجربه‌ی  خوبی را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. تعطیلات خانوادگی یک فرصت عالی برای گذراندن زمان کیفی با عزیزان است. یکی از اصولی‌ترین جنبه‌های انتخاب مقصد تعطیلات، انتخاب مکان‌هایی است که بتوانند تفریح و سرگرمی کودکان را به خوبی پاسخ دهند. در سفر به تهران خوب است بعد از یک تجربه به یادماندنی درسرزمین عجایب، با اقامت در هتل اسپیناس تهران سفر خود را دلپذیرتر نمایید.  

شهربازی تعاملی روبوکیدز

شهربازی تعاملی روبوکیدز

در شهر بازی روبوکیدز، کودکان از 2 تا 14 ساله می‌توانند تجربه‌های جذابی را داشته باشند. داستان این شهر بازی درباره دو ربات به نام‌های آرسو و سامی است که از سیاره روبونوس به زمین آمده‌اند. این دو ربات به دلیل حمله هیولوسی‌ها، موجودات انرژی دزد، به سیاره ما آمده و در روبوکیدز زندگی می‌کنند. بازی کودکان با آرسو و سامی باعث می‌شود انرژی جمع کنند و به تدریج سیاره خود را روشن کنند.
این دو ربات اجازه می‌دهند کودکان با سفینه‌اش سفر کنند و از بازی‌های جادویی لذت ببرند و در عوض به او انرژی بدهند تا سیاره‌اش را نجات دهد. بازی‌های این مکان شامل ایرهاکی، بازی‌های فکری، پلی استیشن ۴، تپ تپ، ترامپولین تعاملی، جاینت دوز، چرخونک انرژی، روبو جامپ، روبو ریس، روبو فایت، زمین تعاملی، سفینه شن‌بازی تعاملی، قلقلی ربات، کرپلانک، کهربای انرژی و واقعیت مجازی هستند.

شهربازی سرپوشیده کیدزگاردن بام لند

شهربازی سرپوشیده کیدزگاردن بام لند

بازی و ارتباط با هم‌سن و هم‌سالان برای فرزند عزیز شما بسیار اهمیت دارد. شهربازی کیدز گاردن بام لند یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای کودکان در کشور است. در اینجا، کودکان می‌توانند به صورت آموزشی و سرگرم‌کننده وقت خود را سپری کنند. بازی در این محیط به رشد فکری و تمرکز کودکان کمک می‌کند و همچنین سرعت عکس‌العمل آن‌ها را در مواقع مورد نیاز افزایش می‌دهد.

شهربازی کیدز گاردن در مجموعه بام لند یکی از مدرن‌ترین و استاندارد‌ترین شهربازی‌های کشور است. این مکان امکانات مناسبی دارد و کودکان می‌توانند با آسودگی خاطر و بازی‌های متنوع را تجربه کنند. از جمله دستگاه‌های بازی این مکان می‌توان به ترامپولین، ایرهاکی، فوتبال دستی کودکان، دستگاه ماجراجویی، پل معلق، سرسره، اتاق موانع، ماشین و موتور شارژی و غیره اشاره کرد.

بازی در این مکان به کودکان فرصتی برای رشد جسمی و روانی می‌دهد و نقش مهمی در توسعه شخصیت عاطفی آن‌ها دارد. به خصوص در سال‌های اولیه زندگی، بازی به عنوان یک وسیله شادی و یادگیری موثر عمل می‌کند. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم حتماً به این مکان تفریحی جذاب سر بزنید و فرزند عزیزتان را برای تجربه‌ی لحظات شاد و مفرح به این مکان ببرید.

تجربه شور و شادی در شهربازی فان تایم

تجربه-شور-و-شادی-در-شهربازی-فان-تایم

شهربازی فان تایم با مساحت 2000 متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده در تهران است. این مکان ارائه‌دهنده امکانات استثنایی برای کودکان و خانواده‌هاست و با استفاده از تجهیزات به‌روز و امن، به تازگی و با نوآوری‌های متعدد در دنیای بازی، به جرأت می‌توان آن را در رده‌ی بهترین شهربازی‌های اروپا و آمریکا قرار داد.

این مکان در واقعیت مخصوص کودکان است، اما علاوه بر آن، نوجوانان همچنان می‌توانند از امکانات این شهربازی بهره‌برداری کنند. فان تایم تجربیات تازه و به‌روزی از بازی‌های شبیه‌سازی (از جمله ماشین، موتور، و هواپیما) و دیگر وسایل تفریحی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد. ورود به این شهربازی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و بلیت کاغذی نیاز ندارید؛ به جای آن از کارت‌های شارژی دائمی و موقت برای استفاده از وسایل تفریحی استفاده می‌شود.

در فصل سرما و هنگام باران و برف، امکان بازی کودکان در پارک‌های فضای باز کاهش می‌یابد. در این شرایط، شهربازی‌های سرپوشیده به عنوان یک گزینه عالی برای تفریح کودکان ظاهر می‌شوند. شهربازی فان تایم با شعبات داخلی و خارجی خود و با ارائه تجهیزات تازه و قدرتمند، به یک مقصد پرطرفدار برای خانواده‌ها و کودکان تبدیل شده است. این شهربازی در شعبه‌های تجریش و زعفرانیه در تهران و شعبه‌ی لاله پارک در تبریز فعالیت می‌کند و امکانات شگفت‌انگیزی را به عنوان مکانی برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها و کودکان ارائه می‌دهد. این شهربازی مجاور هتل ویستریا تهران است و با اقامت در این هتل راحت می‌توانید کودکان خود را از لذت در شهربازی فان تایم برخوردار کنید.

شهربازی فان لند

شهربازی-فان-لند

فان لند یک شهر بازی جدید در تهران است که در 3 طبقه با مساحت 3000 متر مربع و 250 دستگاه بازی کامپیوتری و برقی مختلف واقع شده است. این مکان علاوه بر دستگاه‌های بازی، اتاق وحشت، اتاق گریم، سینمای چند بعدی، و سالن جشن را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، بزرگترین پیست ماشین کوبنده تهران نیز در اینجا قرار دارد. این شهربازی در هروی، شمال تهران واقع شده است که با نام الماس هروی نیز شناخته می‌شود.
فان لند برای افرادی از گروه‌های سنی مختلف در دسترس است، و با یک کارت بلیط الکترونیک می‌توانید به تنهایی یا با دیگران و در چندین بازدید از این مکان لذت ببرید. سالن جشن فان لند دارای امکاناتی نظیر گریم چهره، عکاسی، موسیقی، پذیرایی سلف سرویس و نورپردازی جذاب است. همچنین، شخصیت‌های کارتونی نیز در این سالن حضور دارند تا برای کودکان محیطی دل‌انگیز ایجاد کنند.

شهربازی مگا مال

شهربازی مگا مال

شهربازی سرپوشیده مگامال با فضایی نزدیک به ۶ هزار مترمربع در شهرک اکباتان واقع شده است. اینجا مکانی جذاب برای کودکان و نوجوانان است، با تجهیزات مدرنی از بازی‌های مکانیکی و الکترونیکی. همچنین، تراس بزرگی با چشم‌انداز زیبای کوه‌های شمال تهران دارد. وجود شهربازی، فروشگاه‌های فرهنگی و مجتمع سینمایی باعث شده‌اند که طبقه سوم مگامال به یک مکان پر از حرکت و جذابیت برای خانواده‌ها تبدیل شود.
در طبقه اول مگامال، فضایی به نام سرزمین شن یا سند لند برای بازی کودکان ایجاد شده است. در اینجا کودکان سنین سه تا نه سال می‌توانند با ماسه بازی کنند و با طبیعت در ارتباط باشند. این مکان به کودکان این امکان را می‌دهد که خلاقیت و تخیل خود را تقویت کنند. شهربازی این مجتمع با استفاده از تجهیزات مدرنی از بازی‌های الکترونیکی و مکانیکی به اعضای خانواده امکان تفریح متفاوتی را ارائه می‌دهد، و دو ورودی جداگانه از همین طبقه به تراس با چشم‌انداز زیبای کوه‌ها دسترسی دارند.

سرزمین رویایی آناهید

سرزمین رویایی آناهید

شهربازی سرزمین رویایی آناهید با بیش از 80 نوع بازی متنوع و با مساحت 4000 متر مربع  در تلاش است تا برای خانواده‌های ایرانی محیطی پر از شادی و هیجان ایجاد کند. اینجا مکانی است که اگر می‌خواهید یک روز خاطره‌انگیز و پر از هیجان برای خانواده خود داشته باشید، به سرزمین رویایی آناهید بیایید و ساعات شادی را برای کودکان و خانواده‌تان فراهم کنید. بازی کردن در اینجا توانایی تفکر و تخیل کودکان را تقویت می‌کند و استعدادهای درونی آن‌ها را گسترش می‌دهد. این شهربازی سرپوشیده در تهران پارس شرق تهران راه‌اندازی شده است.

شهربازی هپی سیتی

شهربازی هپی سیتی

شهربازی هپی سیتی در منطقه اقدسیه در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع در مجموعه شمیران سنتر واقع شده است. از نظر تجهیزات بازی، شهربازی هپی سیتی با ۵۱ دستگاه مهیج و مدرن به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهربازی‌های ایران شناخته می‌شود.
این مجموعه در مجتمع شمیران سنتر، واقع در بلوار ارتش واقع شده است. دستگاه‌های بازی در اینجا دارای بالاترین استانداردهای ایران و جهان می‌باشند و جزء آخرین دستگاه‌های وارد شده به کشور ایران هستند.

شهربازی تیراژه 2

شهربازی تیراژه 2

شهربازی تیراژه ۲ ویژگی‌های جذابی دارد. این شهربازی در شرق تهران واقع شده و دارای تخفیفات ویژه‌ای برای بازدید کنندگان عزیز است. تأمین دسترسی آسان به این مکان از مزیت‌های آن به شمار می‌رود. این شهربازی دارای انواع مختلفی از دستگاه‌های بازی مانند Blazing Angles، Enjoin Paradise، Football Racing Ford و دستگاه‌های کامپیوتری و مکانیکی است. همچنین، منطبق با استانداردهای جهانی، بیش از ۸۰ دستگاه بازی متنوع برای کودکان، نوجوانان، و بزرگسالان در دسترس قرار دارد. شهربازی تیراژه ۲ انتخابی عالی برای سرگرمی و تفریح تمام افراد خانواده می‌باشد.

شهربازی امیر

شهربازی امیر

در منطقه سبلان، مجتمع تجاری امیر یک مقصد تفریحی خانوادگی جذاب است. این مجتمع دارای یک شهربازی 3000 متری با بیش از 150 مدل بازی متنوع است که افراد مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند. امکان انتخاب دستگاه بازی بر اساس سن و علایق شما و انجام ساعاتی شاد در این فضای پرهیجان فراهم شده است.
منطقه نظام‌آباد و خیابان مدنی در شرق تهران، مناطقی پر رفت‌وآمد و پر از امکانات تفریحی همچون پارک‌ها، سینما، ورزشگاه‌ها و... هستند. اما پاساژ امیر با شهربازی سرپوشیده خود، یکی از مقاصد محبوب در این منطقه محسوب می‌شود. این شهربازی امکانات متنوعی از بازی‌های دیجیتالی و سیمولاتورها تا واقعیت مجازی و بازی‌های ایرهاکی، را ارائه می‌دهد.

شهربازی هورا

شهربازی هورا

شهربازی هورا پارک با فضای سرپوشیده ۱۵۰۰ متر مربع و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اختیار شما قرار دارد تا تجربه‌ی ایمن و سرگرم‌کننده‌ای داشته باشید. شهربازی هورا پارک در مجتمع تجاری تفریحی سمرقند در غرب تهران واقع شده است و از زمان پذیرش شما تا ساعت ۱۰ شب باز است. این شهربازی دارای بیش از ۶۰ بازی متنوع و هیجان انگیز است.
هر پکیج ویژه مخصوص یک نفر است و شما می‌توانید در این فضای گسترده بازی کنید. شهربازی هورا پارک دارای بازی‌های گروهی، جایزه ای، ورزشی و ویدئویی است، همچنین می‌توانید در غرفه‌های عکاسی و گریم فانتزی خود، عکس‌های خاطره‌ای بسازید.

شهربازی ایران مال

شهربازی ایران مال

شهربازی وودی کیدز در ایران‌مال به کودکان و نوجوانان خدمات سرگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. این مکان امکان تماشای فیلم‌های ویژه برای کودکان و خردسالان را در اتاق‌های خصوصی فراهم می‌کند و همچنین مسابقات نقاشی و جشن‌های تولد کودکان را در اتاق‌های مخصوصی برگزار می‌کند. خدمات رزرو آنلاین و تلفنی نیز برای ایشهربازی در دسترس هستند و باشگاه مشتریان پیشنهادهای ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد. این مکان همچنین امکان نگهداری از کودکان در طول خرید والدین را داراست. شهربازی ایران‌مال دارای انواع بازی‌هایی است که برای گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال مناسب است، همچنین برخی از بازی‌های دیجیتالی و واقعیت مجازی برای نوجوانان نیز وجود دارد. 

شهربازی کاربازیا

شهربازی کاربازیا

شهر مشاغل کودکان یک مکان تفریحی محبوب برای کودکان است که در چند سال اخیر در شهرهای مختلف ایجاد شده است. این مکان، کودکان را به شبیه‌سازی کارهای بزرگترانه و مشاغل مختلف ترغیب می‌کند. بخش‌های متنوعی از جمله دندان‌پزشکی، آتش‌نشانی، آزمایشگاه، صنایع دستی، پلیس، بیمارستان، آکادمی هوانوردی و اتاق خلاقیت و روباتیک در این مکان موجود است.

این مکان با الهام از تجربیات موفق جهانی و با توجه به شرایط ملی و فرهنگی کشور طراحی و اجرا شده است. این مکان برای کودکان در رده‌سنی ۲ تا ۱۳ سال فرصتی فراهم می‌کند تا در محیطی شبیه به مشاغل واقعی فعالیت کنند و تجربیاتی در زمینه کار و تلاش کسب کنند. هدف اصلی این مکان، رشد و توسعه مهارت‌های فردی و اجتماعی کودکان در کنار آشنایی با فرهنگ کار و تلاش شهربازی برج میلاد، بازی‌های قشنگ و جذابی را برای کودکان فراهم می‌کند و آن‌ها از این فرصت برای کشف استعدادها و علایق شخصی خود بهره می‌برند.

تحقیقات نشان می‌دهد که 75 درصد از رشد مغز کودکان پس از تولد رخ می‌دهد و بنابراین فعالیت‌های کودکان در این مکان تأثیرگذار بر توسعه مهارت‌های فیزیکی، زبانی، اجتماعی، احساس امنیت، خلاقیت و توانایی حل مسائل آن‌ها است. این مکان در تهران قرار دارد و جزء مراکز یادگیری کودکان شهر است. اگر قصد سفر به تهران را دارید، می‌توانید پس از کسب تجربه دلپذیر در شهربازی کاربازیا از اقامت در هتل‌ پارسیان آزادی تهران لذت ببرید.

شهربازی کیدز گاردن

کیدزگاردن

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن در مجموعه بام لند یکی از مدرن‌ترین و استاندارد‌ترین شهربازی‌های کشور ایران است. این شهربازی به عنوان یک مکان تفریحی برای کودکان عرضه می‌شود و تأثیر بسزایی بر روحیه، شخصیت، و رشد کودکان دارد. این مکان با دستگاه‌های بازی متنوعی مانند ترامپولین، ایرهاکی، فوتبال دستی کودکان، دستگاه ماجراجویی، پل معلق، سرسره، اتاق موانع، ماشین و موتور شارژی و غیره تجهیز شده است.

شهربازی بام لند به عنوان یک مقصد تفریحی ایده‌آل برای خانواده‌ها، مخصوصاً کودکان، شناخته می‌شود. این مکان نه ‌تنها شادی کودکان را تضمین می‌کند، بلکه به رشد جسمی و روانی آنها کمک می‌کند و نقش مثبتی در توسعه عاطفی آنها دارد. به همین دلیل، والدین می‌توانند با اطمینان کودکان خود را به شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن در مجموعه بام لند ببرند تا لحظات خوش‌تری را برای آنها فراهم کنند.

شهربازی ژوپیتر

ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر در مجتمع کوروش تهران است. این شهربازی دارای ۱۱۰ دستگاه بازی متنوع است و برای کودکان و بزرگسالان مناسب است. این مکان به دلیل نزدیکی به مرکز خرید کوروش مورد علاقه بسیاری از مردم است. در اینجا کودکان می‌توانند در فعالیت‌های مختلفی از جمله آموزش زبان، بازی موسیقی، مونته‌سوری، هنر و خلاقیت شرکت کنند. ورود به این شهربازی رایگان است و امکانات رفاهی خوبی نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد.

بهترین شهربازی تهران برای بزرگسالان

 

در تهران، شهربازی‌های متعددی وجود دارند که مناسب بزرگ‌ترها هستند. این مکان‌ها شامل شهربازی عجایب، فان تایم، فان لند، مگامال، سرزمین آناهید، شهربازی امیر، هورا پارک، ایران مال، پارک ارم، و پارک چیتگر می‌شوند. به‌ویژه پارک ارم که شامل 3 شهربازی لونا1، لونا 2، و لونا 3 است، به عنوان یکی از بهترین مقاصد تفریحی در تهران شناخته می‌شود. این مجموعه‌ها با بیش از 70 بازی مهیج برای بازدیدکنندگان فراهم آمده‌اند. همچنین، در مجاورت این پارک‌ها، دریاچه پارک و سالن بولینگ با مساحت 1000 متر مربع، به عنوان یکی از بزرگترین سالن‌های بولینگ در تهران شناخته می‌شوند.

کلام پایانی 

در این مقاله، شهربازی‌های تهران را به شما معرفی کردیم تا شما را با جاذبه‌هایی که این شهر دارد، آشنا کنیم. این شهربازی‌ها نه تنها برای کودکان بلکه برای تمامی اعضای خانواده سرگرم‌کننده است. همچنین، این اماکن یک فرصت عالی برای ارتقاء ارتباطات خانوادگی و ایجاد لحظاتی خاص و خوش‌گذرانی با دوستان و عزیزانتان هستند.
تهران به عنوان پایتخت ایران، به میهمان‌نوازی مردمان آن شناخته می‌شود و شهربازی‌های آن نیز نمادی از این مهمان‌نوازی هستند. امیدواریم که با مشاهده این شهربازی‌ها، لحظات شادی و خاطرات خوبی را تجربه کنید و همیشه از تفریحات و جاذبه‌های این شهر زیبا بهره‌ ببرید.

سوالات متداول

بهترین شهربازی تهران برای بزرگسالان کدام است؟

بهترین شهربازی برای بزرگسالان در تهران پارک ارم با بازی‌های لونا1، لونا 2، و لونا 3 است.

چه شهربازی‌های روباز معروف در تهران وجود دارند؟

در تهران، چهار شهربازی روباز معروف اعمم از شهربازی پارک ارم، شهربازی چیتگر، شهربازی بیلینو، و برج میلاد وجود دارند.

شهربازی‌های سرپوشیده در تهران کجا واقع شده‌اند؟

شهربازی‌های سرپوشیده در تهران عمدتاً در مجموعه‌های تجاری و پاساژها قرار دارند.

چه نوع بازی‌هایی در شهربازی‌های سرپوشیده تهران وجود دارند؟

در شهربازی‌های سرپوشیده تهران بازی‌های مختلفی از جمله چرخشی، آبی، تفننی  و الکترونیکی برای همه سنین موجود است.

چه مکان‌های تفریحی اضافی در مجاورت پارک ارم در تهران وجود دارد؟

در مجاورت پارک ارم در تهران، دریاچه پارک و سالن بولینگ با مساحت 1000 متر مربع و یکی از بزرگترین سالن‌های بولینگ در تهران قرار دارند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...