رَهی نو

معرفی صفر تا صد بهترین کافه های تهران + تصویر و آدرس

تعداد بازدید: ۱۲۴۵ ۱۷ تیر ۱۴۰۲

اگر ساکن یا مسافر پایتخت هستید و برای ایجاد تنوع به مکانی دنج و خوردن یک میان‌وعده خوشمزه نیاز دارید، بهترین کافه‌های تهران را به شما توصیه می‌کنیم. کافی شاپ‌ها محلی آرام برای دور شدن از هیاهو و زندگی پرتلاطم در شلوغی پایتخت هستند. در این کلان‌شهر، کافه‌های زیادی وجود دارد؛ به همین دلیل، پیدا کردن بهترین کافی شاپ تهران می‌تواند چالش برانگیز باشد. ما در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، بهترین کافه های تهران را بررسی کرده‌ایم تا به شما در انتخاب بهترین کافه تهران بر اساس منطقه‌ای که در آن حضور دارید، کمک کنیم.



معرفی بهترین کافه تهران


بهترین کافه‌ های تهران از نظر جغرافیایی


بهترین کافه‌های تهران، به یک منطقه خاص محدود نمی‌شوند و شما در هر منطقه‌ای که باشید، می‌توانید به بهترین کافی‌شاپ‌ها دسترسی داشته باشید. برخی از این کافه‌ها، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و به این دلیل برای برگزاری مراسمات خاص مانند جشن تولد، مناسب هستند. در ادامه، بهترین کافه‌های تهران از نظر موقعیت جغرافیایی را بررسی می‌کنیم.

بهترین کافه‌ های غرب تهران


وقتی از فرهنگ پرآوازه کافه ها در تهران صحبت می‌شود، بخش غربی شهر، گزینه‌های فراوانی را برای علاقمندان به کافه گردی ارائه می‌دهد.به شما قول می‌دهیم پیدا کردن بهترین کافه های غرب تهران در بین لیست بلندبالای کافه‌های این منطقه، می‌تواند ماجرایی هیجان انگیز باشد. بهترین کافه‌های غرب تهران عبارتند از:


کافه گدار اکباتان


کافه گدار اکباتان، یک کافه صمیمی، کژوال و بزرگ به حساب می‌آید که برای قرارهای دوستانه مناسب است. میزهای این کافه، چوبی و راحت هستند و خبری از مبلمان مجلل و لوکس نیست. شما می‌توانید در فضای داخلی این کافه بنشینید و با دوستانتان گپ بزنید. اگر هم مایل به سیگار کشیدن در هوای آزاد هستید، می‌توانید فضای بیرونی را برای نشستن انتخاب کنید.

همچنین این امکان را دارید که از اینترنت کافه استفاده کرده و لحظات خوش خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‌ها و غذاهای بین‌المللی در این کافه سرو می‌شود. یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های منوی کافه گدار، صبحانه انگلیسی است که طرفداران زیادی دارد.


آدرس: تهران، شهرک اکباتان، فاز 2، بین بلوک 15 و 16، بازارچه کوثر، پلاک 18


کافه رنسانس شهرک غرب


کافه رنسانس شهرک غرب، یک کافه رستوران قدیمی، مجلل و لاکچری است. در منوی این کافه، انواع غذاها مانند پیتزا، رول مرغ، مرغ سوخاری، برگر، پاستا، لازانیا و غیره پیدا می‌شود. سالن VIP این کافه، محل مناسبی برای برگزاری جشن‌های خصوصی کوچک است.


آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان غرب، بعد از بیمارستان آتیه، شماره 41



کافه رنسانس شهرک غرب


کافه لانجین ایران زمین شهرک غرب


کافه لانجین ایران زمین، یکی از بهترین کافه‌های غرب تهران است که به خاطر شیرینی‌های خاص، قهوه‌های خوش عطر، در میان کافه‌گردهای مشکل پسند، محبوبیت خاصی به دست آورده است. صبحانه‌‎های این کافه، در نوع خود بی‌نظیر هستند. نان، اسنک‌ها و شکلات‌های کافه لانجین، به صورت دست‌ساز، توسط سرآشپز حرفه‌ای کافه تهیه می‌شوند؛ به همین دلیل، عطر و طعم منحصربه‌فردی دارند. اگر به دنبال یک کافی شاپ عالی برای خوردن یک میان‌وعده و عصرانه با دوستان یا همکارانتان هستید، کافه لانجین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 


آدرس: شهرک غرب – مجتمع تجاری ایران زمین – طبقه همکف – واحد 2


بهترین کافه‌ های شرق تهران

 

در سال‌های اخیر، منطقه شرق تهران شاهد شکل‌گیری تعداد بیشماری کافه بوده است. تفاوتی نمی‌کند چه سبک و سلیقه‌ای داشته باشید، بهترین کافه‌های شرق تهران هرآنچه برای لذت بردن در یک کافه درجه یک نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند. از قهوه‌های عطری تا فضاهای دلپذیر، صبحانه باکیفیت و مقوی تا شام لذیذ و اروپایی؛ کافه‌های شرق تهران با تنوع بی‌نظیر خود، می‌توانند به یک پاتوق همیشگی برای شما تبدیل شوند. در ادامه این مقاله بهترین کافه‌های شرق تهران را با شما بررسی خواهیم نمود.


کافه پادنا نارمک


کافه پادنا به عنوان یکی از کافی‌شاپ‌های مدرن و لوکس شرق تهران شناخته می‌شود. فضای این کافه، بزرگ و دلباز است و می‌توانید بین فضای سرپوشیده و فضای آزاد، انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در بدو ورود چشم‌ها را به خود جلب می‌کند، دکوراسیون بسیار زیبای این کافه است. در منوی کافه پادنا، انواع و اقسام نوشیدنی، دسر و شیرینی‌ها پیدا می‌شود. شما می‌توانید دورهمی‌ها و مهمان‌های کوچک و خاص خود را در این کافه برگزار کنید.


آدرس: تهران، نارمک، بزرگراه رسالت، چهارراه سرسبز، نبش میدان ۴۷


کافه چیمنی تهرانپارس


کافه چیمنی تهرانپارس، از آن جهت در لیست بهترین کافه‌های شرق تهران قرار می‌گیرد که نوعی بستنی خاص در این کافه تهیه و سرو می‌شود. بستنی چیمنی، ترکیبی از بستنی، خامه و میوه است. جالب است بدانید که نان این بستنی، در کافه تهیه می‌شود. منوی کافه چیمنی شامل انواع بستنی‌ها با ترکیبات خلاقانه است که در هیچ کافه دیگری نمی‌توانید نمونه آن‌ها را پیدا کنید. پیشنهاد می‌شود در هر بار مراجعه به این کافه، طعم جدیدی از بستنی را امتحان کنید.


آدرس: بین فلکه اول و چهارراه تیرانداز بین خیابان ۱۵۴ و ۱۵۶ غربی پلاک ۸۲ جنب بانک سینا

 


کافه چیمنی تهرانپارس


کافه رستوران کوبابا لواسان


کوبابا، یک کافه رستوران خاص و بی‌نظیر برای قرارهای رسمی و عاشقانه است. منوی این کافه، تنوع و کیفیت بالایی دارد و می‌توانید انواع دسرها، نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای بین المللی را سفارش دهید. این کافه از دو بخش سرپوشیده و روباز تشکیل شده است. اگر بخش روباز کافه را انتخاب کنید، می‌توانید تا آماده شدن سفارش‌تان، از مشاهده مناظر زیبا و طبیعت بکر منطقه لذت ببرید. 


آدرس : لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم


بهترین کافه‌ های شمال تهران

طبیعت زیبا و هوای خنک تنها دو مورد از مزایای منطقه شمال تهران است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای تفریح به این منطقه بیایند و به همین دلیل هم، تعداد رستوران‌ها و کافه های شمال تهران بسیار زیاد است. شما می‌توانید انواع کافی‌شاپ با تم و دیزاین مختلف را در این منطقه پیدا کنید. اما در بین لیست بلند بالای کافی‌شاپ‌های این منطقه،  بهترین کافه‌های شمال تهران عبارتند از:


کافه موگه کامرانیه


کافه موگه، یک کافه دنج، کوچک و آرام است که برای قرارهای دوستانه، توصیه می‌شود. در این کافه، می‌توانید انواع دسرها، نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و قلیان را سفارش دهید. سیگار کشیدن در کافه موگه مانعی ندارد. این کافه در هنگام پخش بازی‌های فوتبال، به پاتوق ورزش دوستان تبدیل می‌شود. بنابراین می‌توانید با دوستان خود به کافه موگه بروید و از مشاهده دسته جمعی بازی‌ها لذت ببرید.


آدرس کافه موگه: کامرانیه شمالی، فرمانیه، ابتدای خیابان آریا، پلاک ۳


کافه لمیز تجریش


کافه لمیز، دارای شعبه‌های مختلفی در سراسر تهران است. شعبه تجریش، فضایی کوچک و آرام دارد. این کافه، روی انواع نوشیدنی‌های گرم تمرکز کرده و بر خلاف کافه‌های دیگر، منوی غذایی ندارد. کافه لمیز بیشتر به قهوه‌های بی‌نظیر خود معروف است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به قهوه علاقه‌مند هستید، حتما سری به این کافه دنج بزنید.


آدرس کافه لمیز تجریش: میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی (سعد آباد)، پلاک ۶



کافه لمیز تجریش


کافه ویکولو الهیه


کافه ویکولو یکی از بهترین کافه‌های شمال تهران است. با ورود به این کافه، احساس می‌کنید که به یکی از کافه‌های اروپایی قدم گذاشته‌اید. بسیاری از مهمانان کافه ویکولو، در محیط آن عکس‌های جذابی می‌گیرند و با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. منوی این کافه، آیتم‌های متنوعی دارد اما پیتزاهای آن در میان کافه‌گردهای حرفه‌ای، محبوبیت بیشتری دارند.


آدرس کافه ویکولو: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

 

 بهترین کافه‌ های جنوب تهران

 

جنوب تهران گنجینه‌ای از کافه های منحصربه‌فرد است که پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها خواهد بود. از قهوه‌خانه‌های سنتی و دوست داشتنی تا مکان‌های مدرن و جذاب، همه نوع کافی‌شاپی را می‌توانید در جنوب تهران پیدا کنید. و اما بهترین کافه‌های جنوب تهران عبارتند از:


کافه و فست فود دیدومک مشیریه


دیدومک، یکی از بهترین‌های کافه‌های جنوب تهران به حساب می‌آید. این کافه، یک منوی کامل از انواع قهوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم در اختیار شما قرار می‌دهد. منوی فست‌فودها نیز تنوع بالایی دارد. یکی از نقاط قوت کافه و فست فود دیدومک، توجه زیاد به جزئیات است. کیفیت غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای این کافه، با کافه‌های بین المللی برابری می‌کند.


آدرس: مشیریه، ۳۰ متری صالحی، پایین‌تر از چهار راه دوم


کافه ماهور نازی آباد


کافه ماهور نازی آباد، یک کافی شاپ لاکچری و باکیفیت در جنوب شهر تهران است. انواع فست فود، بستنی و آبمیوه در این کافه ارائه می‌شود. حجم غذاها و دسرهای این کافه، قابل توجه است. بخش VIP کافه ماهور، دکوراسیون مدرن و جذابی دارد و می‌توانید تولدها و مراسم خاص خود را در این مکان، برگزار کنید.


آدرس: نازی‌آباد، خیابان مدائن، پلاک 38


کافه بایک نازی آباد


کافه بایک نازی آباد، به عنوان بهترین کافی شاپ جنوب تهران برای خوردن یک عصرانه و نوشیدنی‌های گرم شناخته می‌شود. این کافی شاپ، برای قرارهای دوستانه و عاشقانه، مناسب است. 


آدرس: تهران، نازی آباد، تقاطع خیابان نیکنام و تولایی - روبروی پارک 17 شهریور پ 1



کافه بایک نازی آباد


بهترین کافه تهران در مرکز شهر


بهترین کافه مرکز پایتخت، کافی شاپ هتل اسپیناس بلوار تهران، یعنی کافه آتریوم است. این کافی‌شاپ، محیطی آرام دارد. کافه آتریوم برای دور شدن از استرس و شلوغی مرکز شهر، بهترین مکان است. توصیه می‌شود شیرینی‌های خوشمزه و قهوه‌های این کافی‌شاپ لوکس را امتحان کنید.


آدرس: تهران، بلوار کشاورز، شماره 126، هتل اسپیناس خلیج فارس


بهترین کافه‌ های تهران برای قرار عاشقانه

کافی‌شاپ، بهترین مکان برای وقت گذراندن با فرد مورد علاقه و قرارهای عاشقانه است. اگر به فرد خاصی علاقه دارید و می‌خواهید با او در یک مکان خاص دیدار داشته باشید، کافی شاپ‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


کافه دلواز شهرک غرب


اگر یک بار به کافه دلواز بروید، مشتری دائم آن می‌شوید. دکوراسیون این کافه، به سبک قاجاری طراحی شده است. هنگام ورود به کافه دلواز، فرش‌های ایرانی قرمز، لوسترهای پر زرق و برق، خودنمایی می‌کنند. محیط این کافه، دلباز و صمیمانه است و می‌تواند محل مناسبی برای قرارهای رسمی و عاشقانه شما باشد.


آدرس: تهران، شهرک غرب، فاز 1 خیابان ایران زمین، مرکز خرید گلستان، حیاط شرق


کافه دست سعادت آباد

دست فرد مورد علاقه‌تان را بگیرید و به کافه دست سعادت آباد بروید. در این کافه می‌توانید عصرانه‌های خوشمزه و انواع غذاهای سنتی ایرانی را در ظروف لعابی آبی رنگ، میل کنید. اگر به ته‌دیگ علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم، دوری ته دیگ را سفارش دهید. این غذای خلاقانه، ترکیبی از چهار ته‌دیگ مختلف است. 


آدرس: شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد



کافه دست سعادت آباد


کافه برزن تهرانپارس


کافه برزن تهرانپارس، یک کافی شاپ کوچک و مدرن است. کفپوش کافی‌شاپ، رنگ دیوارها و میز و صندلی‌ها، تم صورتی رنگ دارند. اگر اهل سیگار و قلیان نیستید، این کافه را به شما توصیه می‌کنیم. در طراحی دکوراسیون کافه برزن، از عناصر معماری مدرن بهره گرفته شده است. در این کافه، می‌توانید انواع نوشیدنی، پاستا و استیک را سفارش دهید.


آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان ١۴۶ شرقی، پلاک ٧۵


دنج‌ترین کافه‌ های تهران

تهران، پایتخت پرجنب و جوش ایران، به فرهنگ زنده، تاریخ غنی و کافه‌های متنوعش شناخته می‌شود. اما در میان انواع جاذبه‌های تهران، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند ساعتی را با خود خلوت کنند، یک قهوه ناب بنوشند، چند صفحه از کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنند و یا با دوستان خود در سکوت و آرامش صخبت کنید. طبیعتا در تمامی کافه‌های تهران نمی‌توان چنین فضای آرام و مناسبی را برای خلوت کردن و لذت بردن از تنهایی یا گپ و گفت با دوستان پیدا کرد. لذا در ادامه این مقاله ما دنج‌ترین کافه‌های تهران را به شما معرفی خواهیم کرد:


کافه رستوران خشت بهشت پیروزی


در کافه رستوران خشت بهشت، می‌توانید انواع قهوه، دمنوش، کیک، دسر، قلیان و غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را سفارش دهید. این رستوران، دکوراسیون سنتی جذابی دارد و از بدو ورود، حس  صفا و صمیمیت را به شما منتقل می‌کند. 


آدرس: خیابان پیروزی، جنب کوچه ایلخان، پلاک ۵۲۴


کافه گپ هروی


کافه گپ هروی، یکی از دنج‌ترین کافه‌های تهران برای گپ زدن با دوستان است. توجه داشته باشید که در این کافه، به دلیل بسته بودن فضا، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. فضای این کافه، آرام و ساده طراحی شده و حس صفا و صمیمیت بر جو آن حاکم است. پخش موسیقی لایت و بوی خوش قهوه در فضا، لذت حضور در این کافه را دو چندان می‌کند. در این کافه، محدودیت زمانی برای حضور شما، تعیین نشده است؛ بنابراین می‌توانید ساعت‌ها با رفقای خود، گپ بزنید.


آدرس: تهران، هروی، خیابان استادحسن بنا، پایین‌تر از میدان شریفی، نبش کوچه فرزاد، مجتمع نارین


کافه لیوینگ روم زعفرانیه


کافه لیوینگ روم زعفرانیه، دکوراسیونی شبیه به اتاق نشیمن خانه‌های اروپایی دارد و به همین دلیل در لیست دنج‌ترین کافه‌های تهران، قرار گرفته است. این کافه، توسط یک هنرمند اداره می‌شود که در بشقاب‌آرایی مهارت خاصی دارد. می‌توانید روی مبل‌های راحتی کافه بنشینید، ساعت‌ها با دوستانتان گپ بزنید و دسرها و نوشیدنی‌ها خوشمزه، میل کنید.


آدرس کافه لیوینگ روم: زعفرانیه، تقاطع خیابان زعفرانیه و طاهری، بامیک زعفرانیه


بهترین کافه‌ های تهران از نظر قیمت


اگر به دنبال بهترین کافی‌شاپ‌های تهران از نظر قیمت هستید، کافه‌های زیر را از دست ندهید.

 

کافه گل رضاییه جمهوری


کافه گل رضاییه، یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران است. افراد مشهوری مانند صادق هدایت و فروغ فرخزاد، در دوران خود، به این کافه رفت و آمد داشتند. قالب عکس‌هایی که به دیوار کافه آویزان هستند، هر کدام داستان جذاب خود را دارند و تماشای آن‌ها، برای مدتی شما را مسحور خود می‌کند. 


آدرس: خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، بالاتر از موزهٔ آبگینه، پلاک 172



کافه گل رضاییه جمهوری


کافه نزدیک کتاب کریم خان زند


کافه نزدیک کتاب، یکی از محبوب‌ترین کافه‌های تهران برای افرادی است که به سادگی و کیفیت، اهمیت می‌دهند. این کافی‌شاپ، بهترین مکان برای خوردن قهوه، کیک هویج و چیز کیک است. آرامش کافه نزدیک کتاب، آن را برای قرارهای خصوصی دو نفره، مناسب می‌کند.


آدرس: خیابان کریمخان، ضلع جنوبی پل کریمخان، بین خ ایرانشهر و خ ماهشهر، پلاک ۱۳۴


کلام پایانی


ما در این مقاله از سایت رهی نو، بهترین کافی‌شاپ‌های تهران در هر منطقه را به شما معرفی کردیم. این کافه‌ها از میان هزاران کافه موجود در پایتخت، با وسواس زیادی انتخاب شده‌اند. نوشیدنی‌ها و غذاهای کافی‌شاپ‌های معرفی شده، در نوع خود بهترین هستند و نیازی نیست بابت کیفیت آن‌ها، نگران باشید. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید خاطرات خوشی را در این کافه‌ها به ثبت برسانید.


پرسش‌های متداول


بهترین کافی‌شاپ تهران برای قرارهای رسمی کدام است؟


کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس تهران، بهترین کافی شاپ برای قرارهای رسمی و کاری است.


بهترین کافی‌شاپ برای کافه گردی تهران کدام است؟


اگر قصد دارید در تهران کافه گردی کنید، بهتر است با توجه به منطقه و موقعیت جغرافیایی خود، بهترین کافی‌شاپ‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم را امتحان کنید.


بهترین کافی‌شاپ‌های لاکچری تهران کدام‌اند؟


کافه روبرتو، کافه لوکال، کافه درسا و کافه گراف، چند نمونه از لاکچری‌ترین کافه‌های تهران هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
دنیا ۱۴۰۲/۷/۲۲

مسلما کافه ویکولو الهیه شیک ترین کافه برای قراری که مهم هست برات میتونه باشه

غزال ۱۴۰۲/۷/۸

دنج ترین کافه تهران رو میتونید معرفی کنید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۰

غزال عزیز محیط کافه ها سلیقه ای هست با این حال تعدادی از کافه ها در این مقاله ذکر شده است که بسته به اینکه در کدام سمت تهران مایل هستید اطلاعاتش ثبت شده است

رضا ۱۴۰۲/۵/۱۵

کافه گپ هروی چون نزدیک خونمون همه قرارهامو اینجا میزارم بچه محل ها مون هم هستن هوامو دارن دمشون گرم دیگه با همه شون رفیق شدیم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۹

رضای عزیز امیدواریم که همواره شاد و موفق باشید و دوستان خوبتون نیز در کنارتون باشند

سایه ۱۴۰۲/۴/۲۹

کافه رستوران کوبابا لواسان به به جای همه خالی با دوستان دانشگاه رفتیم خاطره ای بسیار خوش ساخته شد کافه های تهران هم که کافه رنسانس شهرک غرب خیلی خوش میگذشت

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

سایه جان خیلی هم عالی خوشحالیم که خاطره ای خوش ساختید از دوران دانشجویی و استفاده کردید هر جا که هستید شاد و پیروز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...