رَهی نو

معرفی صفر تا صد سالن‌های هتل اسپیناس بلوار تهران + تصویر

تعداد بازدید: ۷۴۶ ۱۹ فروردین ۱۴۰۲


هتل پنج‌ستاره اسپیناس بلوار به عنوان یکی از هتل‌های لوکس و بین‌المللی تهران و ایران شناخته می‌شود. این هتل با تنوع بالای اتاق و سوئیت، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف و همچنین تعداد بالای سالن‌های همایش و جلسات، شناخته می‌شود. 
در این مقاله قصد داریم تا تمامی سالن‌های این هتل را به تفکیک و با جزئیات کامل به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال یک محل مناسب برای برگزاری جلسات کاری، مراسم‌های بزرگ عقد و عروسی یا دورهمی‌ با دوستان و خانواده هستید، این مقاله را از دست ندهید.


انواع سالن‌های هتل اسپیناس بلوار تهران چه نام دارند؟


هتل اسپیناس بلوار تهران شامل چندین سالن برای برگزاری رویدادها و همایش‌های مختلف، به شرح زیر است:
سالن خلیج‌فارس با ظرفیت حدود 450 نفر
اتاق ویژه سالن خلیج‌فارس با پذیرش 40 نفر و دارا بودن قابلیت چینش‌های مختلف
سالن پاسارگاد با ظرفیت پذیرش حدود 400 نفر
سالن پاسارگاد 2 با ظرفیت پذیرش 100 نفر
اتاق ویژه رستوران بلوار با ظرفیت 40 نفر
سالن جلسه یا سالن کنفرانس سوئیت اسپیناس بلوار
و درنهایت، سالن لوشاتو با ظرفیت حدود 100 نفر
در ادامه هر یک از این سالن‌ها را به تفکیک بررسی خواهیم کرد.


سالن خلیج‌فارس هتل اسپیناس بلوار


این سالن با مساحت حدود 950 مترمربع و پذیرش حدود 450 نفر، یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین سالن‌های تهران جهت برگزاری انواع مراسم‌ها شناخته می‌شود. این سالن با دو ورودی مجلل خود، می‌تواند یک گزینه مناسب برای برگزاری مراسم عروسی باشد.


سالن-خلیج-فارس-هتل-اسپیناس-بلوار


اتاق ویژه سالن خلیج‌فارس در هتل اسپیناس بلوار


مساحت این سالن VIP حدود 56 مترمربع است. معمولاً از این سالن با ظرفیت پذیرش حدود 40 نفر، جهت برگزاری مراسم‌های خاص‌تر همچون مراسم عقد، استفاده می‌شود. 


اتاق-vip-سالن-خلیج-فارس-هتل-اسپیناس-بلوار-تهران


سالن پاسارگاد هتل اسپیناس بلوار تهران


مساحت سالن پاسارگاد حدود 900 مترمربع بوده و یکی دیگر از سالن‌‎های باشکوه و بزرگ در تهران شناخته می‌شود. دکوراسیون ویژه، به همراه تجهیزات مناسب و البته ظرفیت 700 نفری این سالن، برای برگزاری انواع همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها مناسب است. بسیاری از شرکت‌های دولتی و خصوصی هر ساله، مراسم‌های رسمی خود را در سالن پاسارگاد هتل اسپیناس بلوار برگزار می‌کنند. 

 

سالن-پاسارگاد-هتل-اسپیناس-بلوار-تهران

 

 

سالن جلسات پاسارگاد 2 در هتل اسپیناس بلوار


مساحت این سالن 253 مترمربع بوده و با امکان پذیرش حدود 100 نفر، برای برگزاری رویدادهای رسمی کوچک‌تر مناسب است. این سالن با طرح سینمایی و تئاتری خود، می‌تواند یک گزینه ایدئال جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی باشد.


سالن-جلسات-پاسارگاد-هتل-اسپیناس-بلوار


اتاق ویژه رستوران هتل  اسپیناس بلوار


این اتاق با ظرفیت حدود 40 نفر در طبقه اول هتل اسپیناس بلوار قرار دارد. مساحت این سالن 40 مترمربع بوده و ابعاد آن، 8 در 5 متر است. امکان چینش‌های مختلف کنفرانسی، کلاسی، سینمایی و یو شکل در این سالن، آن را به بهترین گزینه جهت برگزاری جلسات رسمی و کم تعداد، تبدیل کرده است.


اتاق-ویژه-رستوران-هتل-اسپیناس-بلوار-تهران


سالن کنفرانس هتل اسپیناس بلوار


سالن جلسه یا سالن کنفرانس هتل اسپیناس بلوار، در پنت‌هاوس این هتل یعنی طبقه 14 قرار دارد. ابعاد این سالن حدود 40 مترمربع بوده و دارای ظرفیت پذیرش 100 مهمان است. این سالن لوکس با 15 میزگرد خود، یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها جهت برگزاری قرارهای کاری مهم با تعداد مهمانان زیاد است. البته به یاد داشته باشید که برای استفاده از این سالن، حتماً باید سوئیت واقع در پنت‌هاوس هتل اسپیناس بلوار را رزرو کنید.


سالن-کنفرانس-هتل-اسپیناس-بلوار-تهران


سالن لوشاتو هتل اسپیناس بلوار


در نهایت آخرین سالن در لیست سالن‌های هتل اسپیناس بلوار، لوشاتو نام دارد. این سالن دارای ابعاد حدودی 147 مترمربع بوده و ظرفیت پذیرش آن نیز حدود 100 تا 150 نفر است. عموماً از این سالن جهت برگزاری مراسم‌هایی همچون جشن عروسی با تعداد مهمانان کم، استفاده می‌شود. 


سالن-لوشاتو-هتل-اسپیناس-بلوار-تهران


درخواست رزرو سالن هتل اسپیناس بلوار تهران


هتل اسپیناس بلوار تهران با تنوع بالای سالن‌های خود، یکی از بهترین گزینه‌ها جهت برگزاری انواع جلسات و مراسم‌های بزرگ و کوچک است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت سالن‌های هتل اسپیناس بلوار و رزرو هر یک از این سالن‌ها، با شماره‌‌های 74828-021 و 72993000-021 تماس حاصل نمایید. 

 

کلام پایانی


بسیاری از مردم، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و مراکز رسمی و غیررسمی، هر ساله برای برگزاری انواع مراسم، جلسات، سمینار، کارگاه آموزشی و...، به سالن‌های مختلف با ابعاد متفاوت احتیاج دارند. دراین‌بین، هتل اسپیناس بلوار واقع در بلوار کشاورز تهران، با سالن‌های متنوع خود، یک گزینه ایدئال جهت برگزاری مراسم‌ها شناخته می‌شود.
در این مقاله سعی داشتیم تا تمامی سالن‌های این هتل پنج‌ستاره را به تفکیک به شما معرفی نموده و ویژگی‌های هر یک را جداگانه بررسی کنیم.

 

پرسش‌های متداول

 

آدرس هتل اسپیناس بلوار کجاست؟


این هتل در شهر تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان نادری و فلسطین قرار دارد.

 

نزدیک‌ترین جاهای دیدنی تهران به هتل اسپیناس بلوار کجاست؟


پارک لاله، پارک‌شهر، بوستان هنرمندان، تئاتر شهر و موزه فرش ایران، بخشی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران در نزدیکی هتل اسپیناس بلوار هستند.

 

هزینه یک شب اقامت در هتل اسپیناس بلوار تهران چقدر است؟


هتل پنج‌ستاره اسپیناس بلوار یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های تهران است. هزینه اقامت در هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت‌های دقیق اتاق‌ها و امکانات این هتل، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو سری بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
عاطفه ۱۴۰۳/۱/۲۰

سلام وقتتون بخیر ایا در هتل اسپیناس مجلس عقد و‌عروسی مختلط هم برگزار میشود؟

  مدیر سایت۱۴۰۳/۱/۲۱

عاطفه عزیز خیر چنین امکانی وجود ندارد

سهند ۱۴۰۲/۷/۱۳

سالن لوشاتو برای نامزدی عالیه یک مهمانی کوچک اونجا دعوت شدم که خیلی شیک و مجلسی بسی لذت بردیم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

سهند عزیز بسیار خوشحالیم و ممنون از اینکه تجربه خود را در سایت رهی نو ثبت نمودید تا دیگر دوستان نیز استفاده نمایند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...