رَهی نو

بهترین رستوران های نزدیک هتل پارسیان آزادی

تعداد بازدید: ۳۲۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۲

زمانی که به مسافرت یا به شهر دیگری سفر می‌کنیم، به دنبال رستورانی هستیم که کیفیت غذاهای آن عالی باشد. انتخاب بهترین رستوران نزدیک هتل، چالشی است که هر گردشگری با آن روبرو خواهد شد. اگر شما هم از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو ، هتل پارسیان آزادی تهران را انتخاب کرده‌اید  و به دنبال بهترین رستوران‌های نزدیک این هتل هستید، این مقاله راهنمای خوبی برای  شما است. در این مطلب به معرفی رستوران‌ های نزدیک هتل پارسیان آزادی  پرداخته‌ایم تا کار جستجوی شما را در این رابطه راحت کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لیست بهترین رستوران های نزدیک هتل پارسیان آزادی

رستوران-هتل-پارسیان-آزادی-تهران

هر گردشگری که به ایران سفر می‌کند، قطعا میل کردن غذاهای ایرانی یکی از برنامه‌های دارای اولویت به شمار می‌آید؛ اما در این میان هر فردی نیاز به تنوع غذایی دارد. از آنجایی که پیدا کردن رستوران‌های بین‌المللی و با تنوع بالا در اطراف هتل پارسیان آزادی ممکن است کار زمان‌بری باشد، در ادامه این مطلب به انواع رستوران های نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران می‌پردازیم تا خیلی سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید.

رستوران نایب سعادت آباد

کباب خانه نایب، اولین کباب خانه ای بود که حدود 140 سال پیش کار خود را در بازار بزرگ تهران به شکل کاملا رسمی آغاز کرد. این رستوران در واقع یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های تهران است که با داشتن شعب مختلف و البته حفظ کیفیت و برند تجاری خود توانسته خیل عظیمی از مردم را به سمت جذب کند. طبق نظرات مردم، این رستوران کیفیت غذای بسیار خوبی دارد اما از نظر هزینه، در دسته رستوران‌های گران محسوب می‌شود.

رستوران ژاپنی کنزو

رستوران-ژاپنی-کنزو

اگر به دنبال یک رستوران آسیای شرقی در منطقه ونک هستید، بهتر است رستوران کنزو را انتخاب کنید. در این رستوران غذاها در مقابل مشتری تهیه می‌شوند. نوع دکوراسیون و کیفیت بالای غذاهای آن در کنار سالن تپانیاکی (به معنی بشقاب و یاکی به معنی گریل شده یا تفت داده شده) از جذابیت‌های این رستوران شمرده می‌شود. از غذاهای محبوبی که در این رستوران وجود دارند می‌توان به سالاد سالمون، بشقاب کاتسو و میگوی واسابی اشاره کرد.

رستوران یاس

پیدا کردن یک رستوران لوکس و باکیفیت در نزدیکی هتل پارسیان آزادی تهران شاید نیاز به جستجوی و پرس‌وجوی زیادی داشته باشد؛ اما ما شما را از انجام این کار بی نیاز کرده‌ایم. یکی از مزیت‌های رستوران یاس این است که علاوه‌بر نزدیک بودن به هتل پارسیان، غذاهای باکیفیتی برایتان سرو می‌کند. گفتنی است، قبل از رفتن به رستوران، میز خود را رزرو کنید تا در میان شلوغی رستوران منتظر خالی شدن صندلی نمانید.

رستوران جردن شاندیز

رستوران-جردن-شاندیز

چنانچه به دنبال غذاهای ایرانی و فرانسوی هستید، رستوران جردن شاندیز انتخابی بسیار مناسبی است. این رستوران جزو  یکی از رستوران‌های لوکسی است که با کاشی‌کاری‌ها و آینه‌کاری‌های انجام شده، توجه هر مخاطبی را به سمت خود جلب می‌کند.  همچنین، منوی رستوران شاندیز جردن بسیار متنوع و خوشمزه بوده و از غذاهای اصیل ایرانی گرفته تا غذاهای بین‌المللی همه چیز وجود دارد.

رستوران دیوان

اگر علاوه‌بر کیفیت غذا، طراحی و دکوراسیون رستوران نیز برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم که سری به رستوران دیوان بزنید. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، در ابتدا با صنایع دستی بسیار زیبا و شکیل و سپس با یک رستوران مدرن و امروزی که نورپردازی بسیار عالی دکور شده، مواجه می‌شوید. از سری غذاهای باکیفیت این رستوران می‌توان به غذاهای دریایی آن اشاره کرده که به نحوی بسیار عالی سرو می‌شود.

رستوران بین المللی بیستانگو

رستوران-بیستانگو

این رستوران در دسته رستوران های فاخر و باکیفیت قرار می‌گیرد که در خیابان ولیعصر واقع شده است. در این رستوران سرآشپزهایی از کشورهای مختلف فعالیت داشته و غذا را برای مشتریان سرو می‌کنند. منوی غذای این رستوران جزو  گران‌ترین غذاها هستند اما در عین حال، کیفیت  بسیار بالایی دارند.

سخن پایانی

وجود رستوران‌هایی با کیفیت بالا، محیطی زیبا و شیک که نزدیک به محل اقامت باشند، از نکاتی است که  برای هر گردشگری بسیار مهم است؛ زیرا انتخاب رستوران های نزدیک محل اقامت موجب می‌شود تا گردشگر زمان زیادی برای پیدا کردن یک رستوران مناسب از دست ندهد. امیدواریم که با استفاده از این لیستی که در اختیار شما گذاشته‌ایم بتوانید رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید.

سوالات متداول

کدام رستوران‌ها به هتل پارسیان آزادی تهران نزدیک است؟

رستوران جردن شاندیز، رستوران ژاپنی کنزو، رستوران دیوان، رستوران بین‌المللی بیستانگو، رستوران یاس و رستوران نایب سعادت آباد.

رستوران‌های نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران چه ویژگی‌هایی دارند؟ 

رستوران‌های نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران اغلب از غذاهای ایرانی محلی و بین‌المللی با کیفیت بالا هستند و انواع غذاها را ارائه می‌دهند.

آیا این رستوران‌های نزدیک هتل پارسیان تهران خدمات ارسال غذا یا تحویل دارند؟ 

بله، بسیاری از رستوران‌های نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران خدمات ارسال غذا یا تحویل به اتاق مهمانان را ارائه می‌دهند.

آیا برای رستوران های نزدیک هتل پارسیان، باید میز خود را رزرو کرد؟

برای جلوگیری از اتلاف وقت، توصیه می‌شود که میز خود را از قبل رزرو کنید. بسیاری از این رستوران‌ها امکان رزرو آنلاین را فراهم می‌کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...