رَهی نو

معرفی جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران

تعداد بازدید: ۳۹۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۲

جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران

ایرانیان همواره جزء مردمانی بوده‌اند که از گذشته تا به امروز به مهمان‌نوازی شناخته شده‌اند. اما ماندگاری این صفت کار آسانی نیست؛ بطوریکه در دنیای امروز، هتل‌ها این وظیفه سنگین را به عهده گرفته‌اند. تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرها و پایتخت ایران، جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. 
علاوه‌براین به دلیل اهمیت سیاسی بالا، هتل‌های معروف زیادی را در خود جای داده که یکی از اینها، هتل پارسیان آزادی تهران است. اما برای گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند، بسیار مهم است که به مکان‌های دیدنی اطرافشان دسترسی مناسبی داشته باشند. به همین دلیل سعی داریم در این مقاله به معرفی جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو با ما همراه باشید.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل پارسیان آزادی تهران

همانطور که می‌دانید شهر تهران به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری و اهمیت بسیار بالایی که دارد، هتل‌های زیادی در آن بنا شده است. هتل پارسیان آزادی تهران یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر به‌شمار می‌رود. اگر به شهر تهران سفر کرده‌اید و در هتل پارسیان آزادی تهران اقامت دارید، حتما از جاذبه‌ها و  مکان‌های دیدنی اطراف این هتل دیدن کنید. 
احتمالا می‌خواهید بدانید که جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران کجا هستند. نمایشگاه بین‌المللی، باغ ایرانی، درکه، پارک ژوراسیک تهران، فرحزاد، بام تهران، پارک پرواز و باغ فردوس نمونه‌هایی از جا‌های دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران هستند.

نمایشگاه بین‌المللی

نمایشگاه بین‌المللی تهران از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه است و قدمت آن به پنجاه سال می‌رسد. این نمایشگاه در خیابان سئول و در نزدیکی هتل پارسیان آزادی تهران قرار گرفته است.. نمایشگاه بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین اگر در نزدیکی این هتل اقامت دارید، پیشنهاد می‌کنیم در زمان برپایی این نمایشگاه، از آن دیدن کنید.
نمایشگاه بین‌المللی تهران بیشتر از 850 هزار متر مربع مساحت دارد که فضای زیادی از آن مسقف شده است. همینطور در بخش شمالی این مکان، سالن کنسرت میلاد قرار دارد که سالانه کنسرت‌های زیادی در آن اجرا می‌شود. 
این نمایشگاه در یک فضای 150 هزار متری، 38 سالن در خود جای داده که در بخش‌های جنوب، شرق و غرب نمایشگاه قرار گرفته است. همینطور دو سالن همایش نیز در این نمایشگاه قرار دارد که البته بطور مستقل از نمایشگاه فعالیت خود را اعم از کنفرانس، سمینار و کنسرت انجام می‌دهد.

برج میلاد

برج-میلاد

برج میلاد تهران از جاذبه‌های دیدنی این شهر و در نزدیکی هتل پارسیان آزادی تهران است که البته نیازی به معرفی ندارد. اما به هر شکل ما اطلاعات مختصری را در این مورد به شما ارائه می‌دهیم. در هر طبقه از این آسمان خراش امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد که برای هر سن و سالی جذابیت خاص خود را دارد. از امکانات برج میلاد می‌توان به سینما 6 بعدی، اتاق فرار، زیپ لاین، پل معلق و رستوران‌های شیک آن اشاره کرد.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز-خرید-پالادیوم

اگر به عنوان یک گردشگر قصد دارید که یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم از مرکز خرید پالادیوم دیدن کنید. شعبه‌های برترین برندهای دنیا در این مرکز خرید وجود دارد که البته قرار گرفتن دیگر امکانات ورزشی و تفریحی به آن جذابیت بیشتری بخشیده و این مرکز خرید را به یکی از لاکچری‌ترین مراکز گردشگری تهران تبدیل کرده است. از امکانات مرکز خرید پالادیوم که در لیست معرفی جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان تهران قرار گرفته می‌توان به خانه کودک، کافه و رستوران، باشگاه ورزشی و هایپرمارکت اشاره کرد.

باغ ایرانی

باغ-ایرانی

باغ ایرانی جزء جاذبه‌های گردشگری تهران و  در نزدیکی هتل پارسیان آزادی تهران است که در ونک قرار دارد. این باغ، یکی از جاذبه‌های تهران است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. باغ ایرانی به دلایلی از جمله داشتن قدمت بالا در حدود 230 سال و یادگاری از تهران قدیم، اهمیت زیادی دارد.
دلیل دیگر محبوبیت این باغ، داشتن فضای سرسبز و دلنشین است که در فصل بهار، جلوه بسیار زیبایی دارد. همینطور در مرکز باغ ایرانی عمارتی بسیار زیبا قرارد گرفته که چهار طرف آن را نهر آب، درختان و گل‌ها احاطه کرده‌اند. به همین جهت اگر به تهران سفر می‌کنید، دیدن این باغ بسیار زیبا را در برنامه‌های خود داشته باشید. 

پل طبیعت

پل-طبیعj

یکی دیگر از پاتوق‌های شبانه پایتخت‌نشینان، پل طبیعت است که در نزدیکی هتل پارسیان آزادی تهران قرار دارد. پل طبیعت با قرار گرفتن بر روی اتوبان مدرس تهران، پارک آب و آتش و پارک طالقانی را بهم متصل کرده است. بر روی این پل امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. با قدم زدن بر روی این پل، می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر تهران داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای لذت بردن بیشتر، در هنگام شب از این پل دیدن کنید؛ زیرا  نورپردازی انجام شده، جذابیت بیشتری به این پل بخشیده و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

مجموعه ورزشی انقلاب

باشگاه-ورزشی-انقلاب

یکی از پاتوق‌های بسیار عالی برای ورزشکاران، مجموعه ورزشی انقلاب است. در این مجموعه امکانات پیشرفته و استاندارد وجود دارد که همین موضوع، باعث متمایز شدن این مجموعه شده است. در مجموعه ورزشی انقلاب که در لیست معرفی جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران قرار گرفته، انواع رشته‌های ورزشی از گلف و تنیس تا بدنسازی و فیتنس در آنجا وجود دارد و مسافران این هتل با طی مسیری کوتاه می‌توانند از این مجموعه ورزشی استفاده کنند. رشته‌های ورزشی باشگاه انقلاب به اندازه‌ای متنوع است که هر فردی با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

پارک ملت

یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین مکان‌ها و تفرجگاه‌های ایران، پارک ملت است که در لیست معرفی جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران قرار دارد. این پارک در دهه 40 تاسیس شده و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در آن وجود دارد. به همین دلیل بیشتر خانواده‌ها و گروه‌های دوستان برای گذراندن اوقات فراغت خود، این پارک را انتخاب می‌کنند. 
از امکانات دیگر پارک ملت می‌توان به قطار دودی، سینما 4 بعدی، زمین بازی کودکان، جاده سلامت، پردیس سینما و آب نمای موزیکال اشاره کرد.
در پارک ملت یک دریاچه مصنوعی وجود دارد که در آن آبزیان مختلفی زندگی می‌کنند. همینطور اگر اهل کافه و رستوران هستید، می‌توانید به‌راحتی در این پارک به آن دسترسی داشته باشید. این پارک با قرار گرفتن در نزدیکی هتل پارسیان تهران، مقصد خوبی برای گردشگران و توریست‌ها به‌شمار می‌آید.

درکه

اگر قصد دارید تا تجربه لذت بردن از یک منطقه خوش آب و هوا را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم منطقه تفریحی درکه را انتخاب کنید. هوای سالم در کنار رودخانه‌ای که به نام درکه است می‌تواند یک روز خوب را برای شما رقم بزند. درکه مکان‌های تفریحی زیادی در خود دارد که از میان آنها می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنگل کارا

اگر به درکه می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به جنگل کارا که در میان قله کارا قرار دارد، سری بزنید. برای رفتن به جنگل کارا باید 45 دقیقه با ماشین به سمت پلنگ چال رانندگی کرده و بعد از آن از یک مسیر شیب‌دار و باریک بگذرید. بعد از 40 دقیقه رانندگی به جنگل کارا می‌رسید و با انبوهی از درختان بلندقامت روبرو می‌شوید.

پناهگاه پلنگ چال

از دیگر مکان‌های دیدنی درکه که در ارتفاع 2000 متری از سطح زمین قرار گرفته، پلنگ چال است. این پناهگاه، مسیر صعود به قله توچال است. در پلنگ چال رستوران‌هایی نیز وجود دارد که در آنها می‌توانید استراحت کنید. 

قله چین کلاغ

مکان معروف دیگر در  درکه، قله چین کلاغ است که در میان کوهنوردان محبوبیت زیادی دارد. جذابیت‌های بصری زیادی در این قله وجود دارد که آبشارها، جنگل کارا، آبشار دره دیوانه و گردنه کارا نمونه‌هایی از آنها است. 

کاخ سعدآباد

کاخ-سعدآباد

آیا تاریخ و فرهنگ ایران برای شما جذابیت دارد؟ اگر جوابتان بله است، حتما سری به کاخ سعدآباد بزنید. این عمارت یک انتخاب عالی برای لمس زیبایی‌های ایران است که قدمت آن به زمان قاجار برمی‌گردد. معماری بی‌نظیر قاجاری در این کاخ نمایان است، اما جذابیت آن فقط به معماری آن خلاصه نمی‌شود. در این عمارت، باغ‌های بسیار بزرگی وجود دارد که وجود گونه‌های مختلف گیاهی، محیط خاص و جذابی را برای بینندگان ایجاد می‌کند.

پارک ژوراسیک تهران

پارک-ژوراسیک

اگر می‌خواهید از یک مکان دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم پارک ژوراسیک تهران را از دست ندهید. این پارک در سال 1392 بهره‌برداری شد که در  آن مجسمه‌های دایناسورها برای افراد و مخصوصا کودکان به نمایش گذاشته می‌شود. این مجسمه‌ها بسیار طبیعی طراحی شده‌اند. در این پارک علاوه‌بر دایناسور، مجسمه‌های حیوانات دیگری از جمله فیل، خرس و تمساح نیز وجود دارد. 
از دیگر جاذبه‌های دیدنی پارک ژوراسیک می‌توان به اسپایدر پارک اشاره کرد که در آن ماکت‌های خزندگان و حشراتی مانند پروانه، زنبور، کفش‌دوزک و حلزون وجود دارد.
جانگل لند نیز یکی دیگر از بخش‌های پارک ژوراسیک است که توجه آن بر محیط زیست و جنگل است که در آن حیواناتی از قبیل خرگوش، مارمولک، جوجه تیغی، قورباغه و خرچنگ وجود دارد و بینندگان می‌توانند از نزدیک آنها را لمس کنند.
بخش دیگر پارک ژوراسیک به باگز لند تعلق دارد که در آن انواع حیوانات خشک شده به چشم می‌خورد که می‌توانید آنها را از نزدیک دیده و حتی آنها را زیر میکروسکوپ مشاهده کنید.

باغ فردوس

باغ-فردوس

اگر می‌خواهید در زمان سفر کنید و سری به دوره قاجار بزنید، پیشنهاد می‌کنیم از باغ فردوس که در میدان تجریش واقع شده، دیدن کنید. این باغ به نام‌های دیگری از جمله باغ معیری، موزه باغ و موزه فردوس نیز معروف است. 
باغ فردوس با قرار گرفتن در لیست معرفی جاهای دیدنی هتل پارسیان آزادی، یکی از مکان‌هایی است که لازم است هر گردشگری که به تهران سفر می‌کند، از این فضای زیبا، تاریخی و خوش آب و  هوا دیدن کند. در ابتدای ورود به باغ فردوس، با مجسمه‌های دو دانشمند معروف به نام‌های سهروردی و ابن هیثم روبرو می‌شوید. همینطور درختان بلندقامتی نیز در  این عمارت وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. 
وسعت این باغ در حدود 20 هزار متر مربع و شامل سه طبقه است. اتاق‌ها، گچبری‌ها و مقرنسکاری‌های از دیگر بخش‌های دیدنی باغ فردوس است که زیبایی آن را چند برابر کرده است. از امکانات دیدنی باغ می‌توان به کافه باغ، سالن‌های سینما و کتاب‌فروشی آن اشاره کرد. 

جی مکس پارک

جی-مکس-پارک

اگر قصد رفتن به پارک آدرنالین را دارید، توصیه می‌کنیم به جی مکس پارک که در نزدیکی هتل پارسیان آزادی تهران قرار دارد، بروید. در این پارک، تفریحات مختلفی مانند نردبان معلق، سویینگ، تشک پرش آزاد و بانجی جامپینگ وجود دارد که برای افراد بالای 13 سال مناسب است. 
مساحت جی مکس پارک بیشتر از هزار متر مربع است که در پارک پرواز قرار گرفته که البته خود این پارک نیز از جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران محسوب می‌شود.
یکی از تفریحات جی مکس پارک، سویینگ است که مانند آن در دبی، تفلیس و سنگاپور وجود دارد. این بازی ارتفاعی به اندازه 30 متر دارد که به شکل تک نفره و 5 نفره انجام می‌شود و جزء یکی از تفریحات محبوب این پارک است.

ادونچر

ادونچر محوطه‌ای است که در آن موانع چالش برانگیز وجود دارد که شرکت‌کننده‌ها می‌بایست با رعایت اصول ایمنی، استقامت بدنی خود را به چالش بکشند. 

صخره نوردی

یکی دیگر از بازی‌های پر چالش در مجموعه جی مکس پارک، صخره‌نوردی است که افراد علاقمند به این رشته ورزشی می‌توانند تحت نظر مربی، آن را آموزش دیده و سپس با رعایت اصول ایمنی، از آن لذت ببرند. نکته مهم اینکه این ورزش برای افراد بالای 12 سال مناسب است.

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ یکی دیگر از ورزش‌های مهیج که در این مجموعه قرار دارد. ارتقاع بانجی جامپینگ 45 متر است که افراد بالای 16 سال می‌توانند از آن استفاده کنند.    

موزه زمان

موزه-زمان-تهران

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به آثار هنری قدیمی و همینطور آثار باستانی علاقمندید، موزه زمان برای شما گزینه مناسبی است. در زمان ورود به این موزه، با المان‌های هنری و سنتی ایرانی روبرو می‌شوید که شما را مجذوب خود می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام شب از این موزه دیدن کنید، زیرا نورپردازی‌های انجام شده فضایی زیبا و خیره‌کننده به شما بخشیده و محیط دلنشینی را برای شما ایجاد می‌کند.

بام تهران

بام-تهران

در معرفی جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران می‌توانیم به بام تهران اشاره کنیم. این مکان، چشم‌انداز بسیار وسیعی از ساختمان‌ها و کوهستان‌های اطراف تهران را به شما هدیه می‌دهد. در بام تهران امکاناتی مانند رستوران و کافه وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. همینطور در برخی مواقع جشنواره‌ها و همایش‌هایی نیز برگزار می‌شود که می‌تواند تجربه خوبی برای گردشگران باشد. 

پارک پرواز

پارک-پرواز

اگر در میان هیاهوی این شهر بزرگ، دلتان یک پیاده‌روی یا مکانی برای خلوت با خود می‌خواهد، پیشنهاد می‌کنیم پارک پرواز را انتخاب کنید. این پارک در سال 1387 به بهره‌برداری رسید که جاذبه‌های متنوعی را در خود جای داده است. 
فلایلند از دیگر جاذبه‌های پارک پرواز است که شامل سه طبقه همکف، منفی یک و منفی دو است. رستوران‌های فلایلند منوی غذاهای متنوعی دارد که پذیرای میهمانان و گردشگران است.
در پارک پرواز مجسمه‌های هنری و مفهومی هنرمندان معاصر  دیده می‌شود که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است.
شهربازی یکی از مکان‌هایی است که در این پارک قرار گرفته و در آن بیش از 100 نوع بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. 

کلام پایانی

در این مقاله از رهی نو سعی کردیم که به معرفی جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران بپردازیم تا با دیدن آنها به دنیایی از زیبایی و شگفتی قدم بردارید. اگر تابحال به این مکان‌های دیدنی نرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از آنها دیدن کنید. می‌توانید برای رزرو هتل پارسیان آزادی تهران اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول

 جاهای دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران کدامند؟ 

نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران، جاذبه‌هایی مانند نمایشگاه بین‌المللی، بوستان باغ ایرانی، درکه، پارک ژوراسیک تهران، فرحزاد، بام تهران، پارک پرواز و باغ فردوس وجود دارند. 

چگونه به جاذبه‌های نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران برسیم؟ 

برای رفتن به جاذبه‌های نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران، می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها یا اتوبوس‌ها استفاده کنید یا از خدمات تاکسی ‌رزرو آنلاین بهره‌برید. 

آیا هتل پارسیان آزادی تهران خدمات تور گردشگری ارائه می‌دهد؟ 

بله، هتل پارسیان آزادی تهران خدمات تور گردشگری را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از رسپشن هتل برای اطلاعات بیشتر در مورد تورهای گردشگری استفاده کنید. 

آیا هتل پارسیان آزادی تهران امکانات ویژه‌ای برای مهمانان دارد؟ 

 بله، هتل پارسیان آزادی تهران امکانات ویژه‌ای از جمله استخر، سالن ورزشی، رستوران و کافه دارد که برای مهمانان آماده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...