رَهی نو

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران کدامند؟

تعداد بازدید: ۲۹۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲

سفر به تهران جاذبه‌های گردشگری فراوانی با خود به همراه دارد که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد؛ به همین دلیل هتل‌های لوکس زیادی در این شهر وجود دارد. هتل پارسیان آزادی تهران یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها است که می‌تواند انتخاب اول هر گردشگر و توریستی باشد.

در اطراف هتل پارسیان آزادی تهران، جاذبه‌های گردشگری فراوانی از جمله مراکز خرید وجود دارد که با طی مسافتی کوتاه می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد. در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو می‌خواهیم بهترین مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران را به شما معرفی کنیم تا چنانچه در این هتل اقامت داشتید، بتوانید به‌راحتی به این مراکز رفت‌وآمد کنید و از گشت‌وگذار در این شهر لذت ببرید.

هتل-پارسیان-آزادی-لابی

آشنایی با هتل پارسیان آزادی تهران

در این مطلب قصد داریم تا شما را با لوکس ترین مراکز خرید اطراف هتل پارسیان آزادی تهران آشنا کنیم، اما قبل از آن می‌خواهیم مختصری شما را با این هتل لوکس پنج ستاره آشنا کنیم. هتل پارسیان آزادی تهران را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و شیک‌های هتل‌های تهران دانست. این هتل دارای 457 واحد اقامتی است که با داشتن سوئیت‌های مجلل و دوبلکس در لیست بهترین هتل‌های کشور قرار دارد.  در این هتل بیش از 100 واحد در ده طبقه قرار دارد که با داشتن دید به ارتفاعات اطراف تهران، چشم‌انداز بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. محل این هتل بخش شمالی و در منطقه 1 تهران و در تقاطع اتوبان‌های شهید چمران و یادگار امام است.

گردشگران زیادی سالانه از کشورها و شهرهای مختلف به این هتل می‌آیند. این هتل علاوه‌بر اقامتگاه، محلی برای برگزاری کنفرانس و همایش‌های بین‌المللی نیز است. همینطور بسیاری از افراد، به دلیل راحتی در رزرو، این هتل را برای برگزاری مراسم ازدواج انتخاب می‌کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران آن با انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی اشاره کرد. همینطور افرادی هم که به ورزش‌های آبی علاقه دارند، می‌توانند از استخر و جکوزی این هتل هم استفاده کنند.

مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران

  یکی از مواردی که این هتل را نسبت به دیگر هتل‌ها متمایز کرده، نزدیک بودن به مراکز خرید و دسترسی سریع به آنها است. همینطور نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل، ایستگاه مترو تجریش است. 

مرکز خرید میلاد نور

مرکز-خرید-میلاد-نور-1

یکی از شلوغ‌ترین و در دسترس‌ترین مرکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران، مرکز خرید میلاد نور واقع در شهرک غرب است. این مرکز خرید بالغ بر سیصد واحد تجاری را در خود جای داده که در آن انواع برندهای خارجی و داخلی برای فروش وجود دارد. مرکز خرید میلاد نور در فاصله هفت کیلومتری هتل پارسیان واقع شده و در ساعات غیر ترافیک می‌توانید 12 دقیقه ای به این مرکز برسید.  در طبقه ششم این مرکز خرید، رستوران‌های لوکسی قرار دارد که می‌تواند انتخاب مناسبی برای گردشگران و مهمانان هتل پارسیان آزادی باشد.

مرکز خرید ونک

مرکز-خرید-ونک1

مرکز خرید ونک در فاصله 6 کیلومتری هتل پارسیان آزادی تهران قرار دارد و می‌توان آن را یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید به‌شمار آورد. در این مرکز می‌توانید به خرید ابزار دیجیتال، لوازم خانه و پوشاک بپردازید و از دیدن زیبایی این مرکز در شب لذت ببرید.

مرکز خرید الهیه

مرکز-خرید-الهیه

اگر بخواهیم از دیگر مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران را به شما معرفی کنیم، مرکز خرید الهیه پیشنهاد جذابی است که می‌توانیم برای شما داشته باشیم. چنانچه می‌خواهید با کلکسیونی از جواهرفروشی، رستوران، کافه و بوتیک دیدن کنید، به طبقه رویال در طبقه 5 بروید. این مرکز خرید در بلوار آفریقای شمالی و مقابل خیابان گلنار قرار دارد و فاصله آن تا هتل پارسیان فقط 7 کیلومتر است. در کنار دیدن این مرکز خرید می‌توانید جردن‌گردی را نیز به برنامه‌های گردشگری خود اضافه کنید.

لوکس ترین مراکز خرید اطراف هتل پارسیان آزادی تهران

مراکز خرید زیادی در نزدیکی هتل پارسیان آزادی تهران قرار دارد؛ اما در این بخش قصد داریم لوکس‌ترین مراکز خرید اطراف هتل پارسیان آزادی تهران را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز-خرید-پالادیوم

یکی از لوکس‌‍ترین مراکز خرید تهران پالادیوم است که در زعفرانیه قرار دارد. اگر قصد دارید تا لوکس‌ترین قنادی‌ها و کافه‌ها را ببینید و انواع و اقسام خوراکی‌ها را تست کنید، پیشنهاد می‌کنیم به این مرکز خرید سری بزنید.
از دیگر امکانات مرکز خرید پالادیوم می‌توان به سالن‌های ماساژ و بدنسازی، داروخانه، شهربازی و کارواش اشاره کرد. بخش بسیار جذاب این مرکز خرید، فوت کورت مجهز آن است که می‌توان امتیاز خوبی به آن داد. ساعت کاری این مرکز از 9 صبح تا 11 شب و فاصله آن تا هتل پارسیان آزادی تهران فقط 5 کیلومتر است.

مرکز خرید گالریا

مرکز-خرید-گالریا

مرکز خرید دیگر در نزدیکی هتل پارسیان آزادی تهران، مرکز خرید گالریا است که در ولنجک قرار دارد. در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع و اقسام غذاها، لوازم خانگی و پوشاک را دیده و از خرید در این مرکز لذت ببرید. چنانچه در حین گشت‌وگذار در گالریا احساس خستگی کردید، می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌ها استفاده کنید. 

مرکز خرید سام سنتر

مرکز-خرید-سام-سنتر

یکی دیگر از لوکس‌ترین و نزدیک‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران، مرکز خرید سام سنتر است که به دلیل داشتن برندهای مختلف و طراحی خاص آن، به یکی از پاتوق‌های لاکچری برای گشت‌وگذار در تهران تبدیل شده است. رستوران‌ها و کافه‌های آن به دلیل شیک‌بودنش زبانزد است و سرآشپزهای بسیار مجرب بر آنها مدیریت می‌کنند. چنانچه قصد دارید طعم یکی از خوشمزه‌ترین کیک‌های اروپایی را تست کنید، پیشنهاد می‌کنیم که سام سنتر را انتخاب کنید. 
فاصله مکانی مرکز خرید سام سنتر تا هتل پارسیان آزادی تهران تقریبا 5.8 کیلومتر است و چنانچه در ساعات غیر ترافیک قصد آمدن به این مرکز خرید را دارید، فاصله شما 15 دقیقه خواهد بود.

مرکز خرید روشا سنتر

مرکز-خرید-روشا-سنتر

روشا سنتر از لوکس‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران و در نیاوران واقع شده و می‌توان گفت که از متفاوت‌ترین مراکز خرید تهران محسوب می‌شود. انواع برندهای مختلف کیف، کفش، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی در این مرکز خرید به چشم می‌خورد. اگر در پی انتخاب بهترین رستوران و کافه در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم مرکز خرید روشا سنتر را در لیست خود داشته باشید.

کلام آخر

تهران همواره یکی از بهترین مراکز خرید کشور بوده است و به همین دلیل مسافران زیادی از سراسر کشور به این شهر مراجعه می‌کنند. در این مقاله سعیمان بر این بود تا لوکس ترین مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران را به شما معرفی کنیم تا چنانچه در نزدیکی این هتل اقامت داشتید، بتوانید از این مراکز برای خرید استفاده کنید.

سوالات متداول

لوکس‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل پارسیان آزادی تهران کدامند؟

مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید گالریا، مرکز خرید سام سنتر و مرکز خرید روشا سنتر جزء لوکس ترین مراکز خرید نزدیک این هتل هستند.

هتل پارسیان آزادی تهران در کدام منطقه قرار گرفته است؟

این هتل در منطقه یک و در تقاطع اتوبان‌های چمران و یادگار امام واقع شده است.

مزیت هتل پارسیان آزادی تهران نسبت به دیگر هتل‌ها در چیست؟

هتل پارسیان دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید معروف و لوکس تهران دارد و علاوه‌برآن ایستگاه مترو و تاکسی نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...